Ik moest uit medelijden lachen. Slechte grap.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Even lachen allemaal, want die grap was nog niet gemaakt.
Misschien geen plek in de heli? En lijkt me ook beter want die ouders zullen wel zo emotioneel zijn dat ze 'm willen knuffelen. Niet echt gewenst nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
De ouders zijn niet mee naar het ziekenhuis
Geen plaats in de heli neem ik aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
De ouders zijn niet mee naar het ziekenhuis
Je hebt gelijk, uren besteden aan stabilisatie en vervolgens met gillende banden wegscheuren is geen goed idee daarquote:
Ja, stoere reddingswerkers die op tijd wegrennen terwijl achter hun de boel explodeert was sensationeler geweest.quote:
De mens is een nieuwsgierig beestjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bizar toch. de ambulance moest het gat in en uit begeleid worden.
daarna gingen er mensen het gat in.
om te kijken waar hij zat ofzo? sick!
Bizarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Waarom zeggen veel mensen in de chat dat hij dood is
Zijn toestand is niet bekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Al sinds dag 1 is de voornaamste bron een paar rare social media accounts die onzin verspreiden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Speculatie, niemand (buiten de reddingswerkers, ambu-personeel en ouders) weten hoe het met hem gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Vergeleken met hier zijn het echt een stelletje wilden. Alleen weten ze daar gewoon niet beter. Die doen gewoon wat ze zelf vinden wat ze moeten doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Zijn zusje-jokes vanaf nu toegestaan in deze topicreeks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef deedeetee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat hij maar snel in goede gezondheid weer kan rondrennen en spelen met zijn zus.
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef SilverEyes het volgende:
Wat fijn dat ze hem eruit hebben kunnen halen! Hopelijk gaat het, naar omstandigheden, goed met hem.
Lijkt me helaas ook wel het meest aannemelijke.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Zou het? Je denkt dat hier geen menigte komt kijken? Wellicht wordt het wat beter afgezet, maar ik weet zeker dat er ook honderden mensen richting de plek komenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vergeleken met hier zijn het echt een stelletje wilden. Alleen weten ze daar gewoon niet beter. Die doen gewoon wat ze zelf vinden wat ze moeten doen
Alsof kijkers in NL bij een situatie als deze daarna wel rechtstreeks naar huis zouden gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |