Helemaal met jou eens Mutant01! Hier in Nederland staan ze nog met die betweterige hoofden dwars te doen bij de ambulance.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe die reddingswerkers werden ontvangen echt super! Dat zie je niet in NL.
Misschien moet je eens kappen met ongefundeerde aannames.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me helaas ook wel het meest aannemelijke.
Is ook zeker waar helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou het? Je denkt dat hier geen menigte komt kijken? Wellicht wordt het wat beter afgezet, maar ik weet zeker dat er ook honderden mensen richting de plek komen
Hier krijg je niet de kans om het PD te betreden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof kijkers in NL bij een situatie als deze daarna wel rechtstreeks naar huis zouden gaan.![]()
Pottenkijkers heb je overal.
Waarom? Het zou ronduit een wonder zijn als hij nog leeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kappen met ongefundeerde aannames.
Ja dat vind ik ook bizar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof kijkers in NL bij een situatie als deze daarna wel rechtstreeks naar huis zouden gaan.![]()
Pottenkijkers heb je overal.
En anders zouden mensen het dus wel degelijk doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hier krijg je niet de kans om het PD te betreden.
Ook als hij wel nog leeft betekend dat geen hoop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Tengano het volgende:
Toen zijn vader werd geinterviewd had hij toch in extase moeten zijn als zijn zoon nog had geleefd.
En dat zag ik niet
Het ligt er denk ik een beetje aan hoe hard hij is neergekomen / beklemd zat. De 4 dagen zonder fatsoenlijke voeding zijn waarschijnlijk nog wel te overlevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom? Het zou ronduit een wonder zijn als hij nog leeft.
Op basis waarvan kun je deze inschatting maken? Was jij erbij? Weet jij wat de toestand was van dat jochie een uur geleden of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom? Het zou ronduit een wonder zijn als hij nog leeft.
Dat komt omdat hij het niet gered heeft, das het meest voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Tengano het volgende:
Die ouders waren ook helemaal niet blij
Het was gisteren toch al onduidelijk op de camerabeelden? En daarbij hadden ze het jongetje nog niet en kon er nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Tengano het volgende:
Toen zijn vader werd geinterviewd had hij toch in extase moeten zijn als zijn zoon nog had geleefd.
En dat zag ik niet
Laat dus zien dat de organisatie slecht is, die hesjes staan er met de neus bovenop ipv hun werk te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En anders zouden mensen het dus wel degelijk doen.
Zorgelijk betekent in ieder geval wel dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef mazaru het volgende:
BAB BERRED - De vijfjarige Rayan is in het Marokkaanse dorpje Bab Berred uit een 32 meter diep gat gered. De toestand van de jongen is zorgelijk. Het kind wordt nu naar het ziekenhuis gebracht.
https://www.telegraaf.nl/(...)eters-diep-gat-gered
Want ze hadden een helikopter op de plek van de uitgraving moeten laten landen of wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef the-eye het volgende:
De moeder bleef achter en hij zou met een chopper weggaan dus ik denk dat hij overleden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |