Laat ze lekker. Hun leven van cannabis, ik óp cannabis. Prima toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die put werd gebruikt voor de productie van cannabis. In dat gebied leven ze van cannabis....
Dacht ik ook aan, maar wilde het niet postenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef senesta het volgende:
Het schoot ook even door mijn hoofd dat ze een overlijden wellicht ook niet bekend zouden willen maken met zo’n hele meute ter plekke.
Maar ik hoop dat het gewoon helemaal goed gaat komen. Duimen maar voor het mannetje.
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg nu berichten dat hij zou zijn overleden?²
Die waren er massaal voordat de doorgang er wasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg nu berichten dat hij zou zijn overleden?²
En een UNOX muts.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In Nederland krijg je een lintje, als je het water in gesprongen bent om iemand te redden.
Feesten dat ze weer naar huis mogen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:
De reddingswerkers staan te feesten, dat zullen ze niet doen als hij overleden was.
In Nederland gooien we vuurwerk en bakstenen naar zequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe die reddingswerkers werden ontvangen echt super! Dat zie je niet in NL.
Dat was de moeder toch niet? Op de stream noemde ze het ook 'a woman'quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zag nu dat de moeder voor in de ziekenwagen zat dus ik ga mee in het bericht dat hij leeft maar in zorgelijke toestand verkeert
Laat je nakijken joh.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jouw kunnen ze dadelijk aan een tweede reddingsoperatie beginnen.
Misschien moet je eerst de streams kijken voordat je iets blaat.
Ze kweken toch vooral hasjies in Marokko?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Hun leven van cannabis, ik óp cannabis. Prima toch?
in de put was een bron voor de besproeing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies zonder zonlicht?
Klopt maar de hasjblokjes groeien aan de cannabis plant.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze kweken toch vooral hasjies in Marokko?
Inderdaad, ik zag dat het daar 's nachts maar 2-3 graden isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef capricia het volgende:
Zal ook wel flink onderkoeld zijn. Hopelijk gaat hij het redden.
Was in ieder geval een andere vrouw dan die geïnterviewd werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat was de moeder toch niet? Op de stream noemde ze het ook 'a woman'
Wat is je bron??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |