Ze deed me denken aan Jos Verstappen in Dubai, alsof ze elk moment kon neervallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo jakan alleen maar beter worden nu zou je zeggen
Irene.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ireen heeft de gouden medaille gewonnen?
Ja, precies.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Redefine het volgende:
Zo. Nu even kijken naar de sport waarvan he je knieën al voelt, door er alleen maar naar te kijken : Moguls, Freestyle Skiën.
Dat klinkt altijd zo raar, mogulquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogul skiën. Dat is wel een sport die heeft erg slecht is voor je knieën.
Ireen deed niet eens mee...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
DSQ voor Autocorrectquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zeker. Waarbij ik het van de X sporten nog wel een van de leukere vind om naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogul skiën. Dat is wel een sport die heeft erg slecht is voor je knieën.
Donequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
DSQ voor AutocorrectKan een mod de TT aanpassen?
Dank jequote:
Ijsberendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Maar echt, hoe kijken jullie dit, ik heb echt klamme handen.
Gewoon op Europsport.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Schulting is op zich wel een redelijk ontspannen shorttrackster om naar te kijken, die rijdt halve races op kop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Oh gut, bij jou ook alquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:H_T ik heb eigenlijk ook geen tips voor Gronau, ik kom daar alleen op het winkelplein buiten het centrum. (Met supermarkt, DM )
@:Meke hoe gaat het, nog wat kunnen slapen?
Onze kat eet nog steeds nauwelijks. Ik heb vanmorgen een tabletje opgehaald om de eetlust op te wekken. Met heel veel pijn en moeite naar binnen gepropt. Vooralsnog eet hij nog steeds alleen zijn vloeibare snackje (en Griekse Yoghurt
) . Als hij probeert brokjes te eten dan valt de helft uit zijn bek. Hij lijkt wel trek te hebben want als ik naar de keuken loop, gaat hij als vanouds mee zitten bedelen
maar eet vervolgens niet.
Dus ik denk toch dat hij pijn heeft ergens, ookal konden ze bij de dierenarts niets vinden.
Het gekke is dat hij ook niet drinkt, maar gelukkig krijgt hij nog wel vocht binnen dus. Ik hoop dat we het weekend doorkomen en als hij maandag nog steeds geen vast voedsel neemt, bellen we weer de DA, dan moeten ze maar bloedonderzoek e.d. gaan doen.
quote:
goud, zilver en brons kunnen niet meer misgaan.quote:
Probeer eens natvoer te gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:H_T ik heb eigenlijk ook geen tips voor Gronau, ik kom daar alleen op het winkelplein buiten het centrum. (Met supermarkt, DM )
Onze kat eet nog steeds nauwelijks. Ik heb vanmorgen een tabletje opgehaald om de eetlust op te wekken. Met heel veel pijn en moeite naar binnen gepropt. Vooralsnog eet hij nog steeds alleen zijn vloeibare snackje (en Griekse Yoghurt
) . Als hij probeert brokjes te eten dan valt de helft uit zijn bek. Hij lijkt wel trek te hebben want als ik naar de keuken loop, gaat hij als vanouds mee zitten bedelen
Dus ik denk toch dat hij pijn heeft ergens, ookal konden ze bij de dierenarts niets vinden.
Het gekke is dat hij ook niet drinkt, maar gelukkig krijgt hij nog wel vocht binnen dus. Ik hoop dat we het weekend doorkomen en als hij maandag nog steeds geen vast voedsel neemt, bellen we weer de DA, dan moeten ze maar bloedonderzoek e.d. gaan doen.
Dat gaan we vanmiddag proberen. Hij moet eigenlijk gewoon weer brokjes gaan eten nuquote:
Spannendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Gisteravond ziekjes en last van de slangetjes. Ook liep de temperatuur op naar 39,4 en ademde heel snel![]()
De nacht is ze goed doorgekomen. We hebben haar laten plassen, omdat ze veel vocht toegediend krijgt via het infuus.
Verder hebben we haar niet gehoord gelukkig.
Ze ligt nu weer aan het infuus en krijgt ook medicatie.
Sterktequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat gaan we vanmiddag proberen. Hij moet eigenlijk gewoon weer brokjes gaan eten numaar als hij dat niet gaat doen, dan idd natvoer, want een lege maag is niet goed voor katten
Ja. Het gekke is alleen dat hij ook niet drinkt. Je zou toch denken dat als het puur hard eten was waar hij last van had, hij nog wel gewoon zou drinken. Maar hij wil dus geen kattenmelk, geen water en wel yoghurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Het lijkt erop dat je kat geen harde brokken kan verdragen, maar wel vloeibare snacks.
Sisiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Zijn jullie klaar voor de eerste SuperSaturday? WOOP WOOP!!![]()
Ach wat sneu. Zo frustrerend dat ze niet kunnen vertellen waar het pijn doet of waarom zo niet eten he.. Ik duim dat het gauw beter gaat!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Ja, primaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
@Meke hoe gaat het, nog wat kunnen slapen?
Nou, zó spannend is het opmaken van de bedden nu ook weer niet hoor.quote:
Vast een onpopulaire mening, maar ik heb heel weinig met San Remo. Het duurt maar en duurt maar en is super onduidelijk wat er nou allemaal gebeurt en wat er komt. Je juicht omdat je denkt dat iemand gewonnen heeft, maar dan krijgt diegene een of ander dom prijsje...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Zijn jullie klaar voor de eerste SuperSaturday? WOOP WOOP!!![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vast een onpopulaire mening, maar ik heb heel weinig met San Remo. Het duurt maar en duurt maar en is super onduidelijk wat er nou allemaal gebeurt en wat er komt. Je juicht omdat je denkt dat iemand gewonnen heeft, maar dan krijgt diegene een of ander dom prijsje...Ik weet niet of ik er vanavond naar ga kijken.
Dat is andere chaos, met Spanje op kopquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zo kijken zij vast weer naar onze SC. Het is net wat je gewend bent
Ik volg het dit jaar eigenlijk pas voor het eerst helemaal en eigenlijk valt het ook wel mee wat betreft de onduidelijkheid, zolang je inderdaad maar een beetje weet waar je naar kijkt. Dat het lang duurt klopt wel ja. Zonder FOK! zou ik ook niet kijken hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vast een onpopulaire mening, maar ik heb heel weinig met San Remo. Het duurt maar en duurt maar en is super onduidelijk wat er nou allemaal gebeurt en wat er komt. Je juicht omdat je denkt dat iemand gewonnen heeft, maar dan krijgt diegene een of ander dom prijsje...Ik weet niet of ik er vanavond naar ga kijken.
Ja precies. Als hij nou gewoon kon zeggen: Yo, Mens, ik heb keelpijn, voorzie mij de komende dagen even van lekker zacht koud voedsel, dan komt het allemaal weer goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:19 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Zo frustrerend dat ze niet kunnen vertellen waar het pijn doet of waarom zo niet eten he.. Ik duim dat het gauw beter gaat!
Bedden opmakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, zó spannend is het opmaken van de bedden nu ook weer niet hoor.
Of hadden jullie het niet over mijn meest recente huishoudelijke activiteit
Ik had vanavond willen gaan kijken maar ik ben bang dat ik het niet volhou, ben gewoon heel moe.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Uit de zon, die ik uit Spanje gestolen hebquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:41 schreef Strani het volgende:
Waar kom jij opeens vandaan @:MMF93, lang niet gesproken!
Heeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:19 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Zo frustrerend dat ze niet kunnen vertellen waar het pijn doet of waarom zo niet eten he.. Ik duim dat het gauw beter gaat!
Nou ja gestólen, ik heb 'm vrijwillig gestuurd hè. Voor één dagje maar hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Uit de zon, die ik uit Spanje gestolen heb
Ik heb ook nog een volle mand liggen, wachtend om gevouwen te wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bedden opmaken![]()
Nou ja, ik ben met de was bezig onder het shorttrack.
#LeefSpannend
Weer zitten hier niet bij de NOS hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goud, zilver en brons kunnen niet meer misgaan.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies. Als hij nou gewoon kon zeggen: Yo, Mens, ik heb keelpijn, voorzie mij de komende dagen even van lekker zacht koud voedsel, dan komt het allemaal weer goed.
Maar je weet het gewoon niet
Wat wel positief is is dat hij nog heel actief is en veel speelt. Nou ja, hij slaapt ook veelmaar dat doet hij altijd
Ohja dat was hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja gestólen, ik heb 'm vrijwillig gestuurd hè. Voor één dagje maar hoor
Wat als ik 'm voortaan gewoon elke dag één uurtje stuur, tussen 7 en 8 uur 's ochtends? Dan heb ik 'm toch nog niet nodig en is jouw dag al halverwegequote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ohja dat was het. Nou maak er maar derest van het jaar van dan, die zon doet me echt zo goed
.
Nee we houden de zon. Stuur later de rekening maarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja gestólen, ik heb 'm vrijwillig gestuurd hè. Voor één dagje maar hoor
Gevaarlijke opmerking, gezien de energieprijzenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee we houden de zon. Stuur later de rekening maar
Ik stem voor, meeste stemmen gelden! Sorry Straan, je komt maar gezellig hier naar toe als je nog zon wilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee we houden de zon. Stuur later de rekening maar
O lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb net een currywurst mit pommes besteld bij Kochloffel
Ik ga het meemaken! Zoals wel vaker eerst geprobeerd in het Duits te bestellen en best blij zijn als de medewerker overschakelt op NederlandsMijn Duits is niet heel goed
Ja als de zon daar blijft zie je me vanzelf verschijnen, zet de koffie maar klaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik stem voor, meeste stemmen gelden! Sorry Straan, je komt maar gezellig hier naar toe als je nog zon wil
Ja ik dacht nog, als je wat verder doorrijdt kun je hier eten en dat vind ik echt een restaurant voor jouquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb net een currywurst mit pommes besteld bij Kochloffel
Ik ga het meemaken! Zoals wel vaker eerst geprobeerd in het Duits te bestellen en best blij zijn als de medewerker overschakelt op NederlandsMijn Duits is niet heel goed
Het betekend niet dat we die rekening ook gaan betalen he.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerking, gezien de energieprijzen
In dat geval houden we de zon voorgoed hierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als de zon daar blijft zie je me vanzelf verschijnen, zet de koffie maar klaar
Ik geloof dat je vergeten bent wat voor connecties ik tegenwoordig heb. Ik zeg niet wie, maar het eindigt op atudarah.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het betekend niet dat we die rekening ook gaan betalen he.
Goed planquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik stem voor, meeste stemmen gelden! Sorry Straan, je komt maar gezellig hier naar toe als je nog zon wil
Heb ik je nu na 1.5jaar proberen eindelijk over weten te halen om terug naar Nederland te verhuizen?? Hehe het duurde even maar je bent eindelijk verstandig gewordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als de zon daar blijft zie je me vanzelf verschijnen, zet de koffie maar klaar
WIDMquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het schema voor vanavond, alle topics hebben de streams als het goed is. Wat gaan jullie kijken?
WIDM en San Remo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het schema voor vanavond, alle topics hebben de streams als het goed is. Wat gaan jullie kijken?
Ik ga direct een vlucht boeken. Terwijl ik een woonplek zoek logeer ik wel bij jullie, maar hoe moeilijk kan het nou helemaal zijn om een betaalbare woning te vinden in Nederland?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Heb ik je nu na 1.5jaar proberen eindelijk over weten te halen om terug naar Nederland te verhuizen?? Hehe het duurde even maar je bent eindelijk verstandig geworden
Dat blijkt jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef Em31 het volgende:
Zelfs wij jinxten de boel niet zo extreem bij Duncan als Niels in de studio nu.
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef Em31 het volgende:
Zelfs wij jinxten de boel niet zo extreem bij Duncan als Niels in de studio nu.
Inderdaad, wéér een enkele sok in de wasmandquote:
Nou ja ik heb nog wel hoop dat die andere sok nog een keer opduikt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:03 schreef Strani het volgende:
Nou ja, dan maar weer door met onze levens. Wat hebben jullie nog om naar uit te kijken?
Jawel, maar waarschijnlijk pas als déze alweer kwijt is. Want zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja ik heb nog wel hoop dat die andere sok nog een keer opduikt.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:08 schreef Strani het volgende:
Italië gaat zo gewoon goud pakken. Ik ga al m'n geld erop inzetten.
Daarom vind ik shorttrack vaak ook niet zo leukquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:16 schreef Cee het volgende:
Net een stukje van dat relay gekeken maar er is geen touw aan vast te knopen en het lijkt één grote roulette. Heb geen idee waar ik heb naar zitten kijken.
Nu we de finale niet gehaald hebben stelt dat hele onderdeel ook niets voor joh. Die gouden medaille zou niet eens moeten tellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:16 schreef Cee het volgende:
Net een stukje van dat relay gekeken maar er is geen touw aan vast te knopen en het lijkt één grote roulette. Heb geen idee waar ik heb naar zitten kijken.
Proletensport!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu we de finale niet gehaald hebben stelt dat hele onderdeel ook niets voor joh. Die gouden medaille zou niet eens moeten tellen.
Éénlingsokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad, wéér een enkele sok in de wasmand
Oostblokfeestje! Gekkigheid wint altijd!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Proletensport!
Amateurs!
Marginaal!
Niche!
We winnen niks!
Darters zijn betere atleten!
Ik vind het heerlijk. Het is bijna nooit saaiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daarom vind ik shorttrack vaak ook niet zo leuk
Ik zou het doen voor zo'n kont.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:31 schreef GeorgeM het volgende:
Als ik al die platte buiken zie, moet ik ook hoognodig gaan shorttracken
Wie zegt dat ik die niet al hebquote:
En het betaalt ook nog es niet al te best. Muv bepaalde sporten dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:37 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me altijd af als ik sport krijg of ik ook echt zo gemotiveerd zou kunnen zijn als sporterMisschien dat je mindset verandert als je zo goed bent hoor, maar ik vrees dat ik dat echt NOOIT had gekund
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef Strani het volgende:
Nou @:Em31 daar had je me bijna aardig wat geld door de neus geboord
Je had al twee posts klaar staan he.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef Strani het volgende:
Nou @:Em31 daar had je me bijna aardig wat geld door de neus geboord
Dan is er altijd nog Zweden, Litouwen, Noorwegen, Israel, Estland en Slovenie waar je uit kunt kiezenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je had al twee posts klaar staan he.
Heb ik helaas ook niet en het wordt ‘m ook nooit meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sorry George, had ik vanuit moeten gaan inderdaad.
Kunnen niet eens goud winnen joh, prutsers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef Cee het volgende:
Italië blijft maar schroeien hè, maakt niet meer uit welke sport.
Ondanks de onduidelijkheid en de eeuwige intervalacts ben ik wel enorm aan het genieten van San Remoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenbuurman is vandaag weer terug. Hopelijk houd hij zich vanavond rustig, anders wordt de volume van SuperSaturday zo hard gezet dat hij aan zijn speakers niet genoeg heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Even de bovenbuurman laten horen wat echte muziek is dan de troep die ik de laatste tijd van hem hoor!
Nee dat ook nog eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En het betaalt ook nog es niet al te best. Muv bepaalde sporten dan.
Die ligt op zolder. Naast het door oma gehaakte kleedje voor op de bank. Het schemerlampje voor op de TV. Het stapeltje dichtmaaktouwtjes voor de vuilniszak. En het lijstje propere overnachtingsadressen in Ierland voor als ze weer het ESF organiseren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb een willekeurige vraag zo op de zaterdagmiddag: wat is er eigenlijk met de muismat gebeurd? Waar waren ze ooit goed voor en waarom gebruiken we ze nu niet meer?
Omdat je vroeger dat balletje in de muis had zitten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Meke het volgende:
Ik heb een willekeurige vraag zo op de zaterdagmiddag: wat is er eigenlijk met de muismat gebeurd? Waar waren ze ooit goed voor en waarom gebruiken we ze nu niet meer?
Ik heb er nog een gebruik die ook nog. Maar ja, eigenlijk is het helemaal niet meer nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Meke het volgende:
Ja pakte die daardoor beter?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat je vroeger dat balletje in de muis had zitten?
Nee ik heb er dus geen en vroeg me daarom af waar ze gebleven waren en of dat dan beter zou werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb er nog een gebruik die ook nog. Maar ja, eigenlijk is het helemaal niet meer nodig
Huh wat stom dat je ogen daar ook zo'n last van hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:22 schreef BillDauterive het volgende:
Twee weken geleden heb ik voor het eerst mijn gezichtshaar laten laseren. De rode plekken rond mijn kaaklijn zijn inmiddels gelukkig (bijna) weg, maar sindsdien heb ik soms last van mijn lenzen. Ik denk dat mijn huid (en daardoor ook mijn ogen) een stuk droger zijn geworden na het laseren. Vanochtend waren mijn ogen zo rood, dat ik nu maar even geen lenzen in heb. Een dingetje is dat ik zo wel naar de supermarkt moet en mijn bril waarschijnlijk gaat beslaan. Ach ja, dan doe ik het mondkapje maar een keer tot onder mijn neus op. Ik ben vast niet de enige
Misschien is het wat anders hoor, maar ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Toen ik een aantal jaar terug voor het eerst aan de testosteronblokkers zat, had ik ook een droge huid en daardoor enorm droge ogen. Toen kon ik een zomer lang geen lenzen in doen, maar dat was in het tijdperk van voor de mondkapjes, dus minder ergquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh wat stom dat je ogen daar ook zo'n last van hebbenIk zou het niet zo gek vinden als het op je kaaklijn wat droger is als reactie, maar je ogen worden toch in principe niet gelaserd (ik hoop voor je dat je wimpers in elk geval blijven waar ze zijn
)
Ja maar testostoronblokkers werken toch inwendig door je hele lichaam zeg maar?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien is het wat anders hoor, maar ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Toen ik een aantal jaar terug voor het eerst aan de testosteronblokkers zat, had ik ook een droge huid en daardoor enorm droge ogen. Toen kon ik een zomer lang geen lenzen in doen, maar dat was in het tijdperk van voor de mondkapjes, dus minder ergNu komen precies dezelfde klachten terug en ik weet dat de huid na het laseren droger kan zijn, dus neem ik aan dat dat het is.
Een mannenhuid is olieïger dan een vrouwenhuid, schijnt. Dus daardoor wordt de huid dan wat droger, ik denk dat het moest wennen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar testostoronblokkers werken toch inwendig door je hele lichaam zeg maar?Laseren toch alleen aan de buitenkant? Ik weet het niet hoor, maar vind het toch onlogisch klinken.
Hoewel ik wel voor je hoop dat dat het is, want dan trekt het op een gegeven moment weer bij
Ik heb onlangs zelfs een nieuwe besteld!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Meke het volgende:
Ik hoor daar echt NIKS vanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb onlangs zelfs een nieuwe besteld!
Het geluid van het geschuif over het oppervlak van het bureau vind ik te luidruchtig en mijn oude muismat werkte weer te stroef dus nu heb ik een nieuwe platte grote mat.
Oja ik heb zo'n vernevelaar tegenwoordig, maar ik weet nog niet of het werktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:45 schreef Em31 het volgende:
@:BillDauterive Misschien ook een combinatie met het weer? Ik kan mijn lenzen de laatste 2 weken ook slecht verdragen en heb ook last van een drogere huid nu, ook doordat het droog in huis is. Heb nu zo'n bakje aan de kachel hangen, dat maakt het wel iets beter.
Bij mij werkt dat erg goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik heb zo'n vernevelaar tegenwoordig, maar ik weet nog niet of het werktVergeet hem wel vaak bij te vullen
![]()
Ik denk dat het deels ook aan mezelf ligt, ik ben de laatste tijd gevoeliger geworden voor (bij)geluiden. Maar in mijn werk schuif ik me inderdaad ook een ongeluk dus het gaat er wild aan toe.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoor daar echt NIKS vanMaar is misschien ook maar wat je gewend bent
En ik typ heel hard, dus misschien dat het muisgeschuif dan ook het verschil niet maakt?
En ik denk dat jij in je werk ook veel geconcentreerder met je muis aan het schuiven bent dan dat ik doe dus dat dat misschien ook wel verschil maakt?
Ja, die helpen ook welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik heb zo'n vernevelaar tegenwoordig, maar ik weet nog niet of het werktVergeet hem wel vaak bij te vullen
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat het deels ook aan mezelf ligt, ik ben de laatste tijd gevoeliger geworden voor (bij)geluiden. Maar in mijn werk schuif ik me inderdaad ook een ongeluk dus het gaat er wild aan toe.
We hebben ook gewoon veel sportliefhebbers hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ik in het Olympische forum zit, maar ach, ook hier kan dit. Moet toch maar eens mijn tv aanzetten, ik hou van winterspelen!
oh ja, wie danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon veel sportliefhebbers hier.
Ja misschien ook eens proberen, vooral ‘s avonds heb ik het gevoel dat m’n lenzen er zowat uitvallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
Gebruiken we geen muismat meer? Die ligt hier nog gewoon op het bureau.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Meke het volgende:
Nou bij mij op kantoor bijv niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gebruiken we geen muismat meer? Die ligt hier nog gewoon op het bureau.
Komt omdat de muizen van vroeger nog die balletjes hadden. En die konden slecht tegen onregelmatige ondergronden en slecht tegen vuil. Dus daarom was het al wel nodig. Maar vooral daarna toen de optische muis kwam was een mat nodig. Die werkten niet op alle ondergronden. Dus dan had je een mat nodig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Meke het volgende:
Wordt het zicht dan ook minder of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja misschien ook eens proberen, vooral ‘s avonds heb ik het gevoel dat m’n lenzen er zowat uitvallen.
Typisch Spaanse erwtensoepquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef Strani het volgende:
Zo, blik ravioli in huis voor vandaag en blik erwtensoep voor morgen. Niemand kan zeggen dat de cuisine niet in orde is in Chez Strani
Jou culinaire historie kennende, hadden we ons niet eens verbaasd als je beiden door elkaar zou gooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef Strani het volgende:
Zo, blik ravioli in huis voor vandaag en blik erwtensoep voor morgen. Niemand kan zeggen dat de cuisine niet in orde is in Chez Strani
Zelfs een aangepaste merknaam die voor een Spanjaard makkelijk uit te spreken is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehm ja precies, laten we het daar maar op houden.
Van het typisch Spaanse merk Gwoon.
Ze hebben geen Ordnario?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jou culinaire historie kennende, hadden we ons niet eens verbaasd als je beiden door elkaar zou gooien.
Wat betekent dat in het Nederlands?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Bzonder.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat betekent dat in het Nederlands?
Nou uiteindelijk wel omdat het irriteertquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt het zicht dan ook minder of valt dat wel mee?
Nee nou ja het is niet dat ik je geen oplossing heb geboden hèquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou uiteindelijk wel omdat het irriteert![]()
Het leven in het koude Nederland is niet makkelijk.
Zelfs niet op mijn e-bikequote:
Man in mijn tijd deden we dit elke ochtend om naar school te gaan, en dan op de terugweg gewoon wéér!quote:
Mag ik @Luctor.et.Emergo nomineren ?quote:
Ik sluit mij hierbij aan en nomineer ook @Luctor.et.Emergoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag ik @:Luctor.et.Emergo nomineren ?
Als Luctor niet slaagt, kan Emergo het nog overnemenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik sluit mij hierbij aan en nomineer ook @:Luctor.et.Emergo
Die kan dat wel denk ik.
Hoi Baukequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Man in mijn tijd deden we dit elke ochtend om naar school te gaan, en dan op de terugweg gewoon wéér!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:25 schreef Em31 het volgende:
Maar serieus, ik zag de vlaggen op het schoolplein dan gewoon al draaien gedurende de dag. Had je wéér tegenwind. Zo frustrerend.
Ongeveer 15 kilometer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]Hoe lang moest jij naar school fietsen?
Ik de basisschool maar 700 meter, maar de middelbare 9km door het bos.
Okee ik ben blijkbaar de enige die dat niet (meer) gebruiktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Arizona het volgende:
@:Meke ik gebruik nog steeds een muismat, het glijdt gewoon net wat soepeler en je hoort minderDie van mij is grijs, vond ik toch wel de meest toepasselijke kleur voor een muis-mat
[..]
Zelfs niet op mijn e-bike
Lekker rammen op het toetsenbordquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Okee ik ben blijkbaar de enige die dat niet (meer) gebruikt![]()
![]()
Maar ik ben tijdens m'n werk ook de hele tijd aan het bellen dus dat scheelt misschienEn ik typ heel hard
Heb ik ook vaak.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:32 schreef Strani het volgende:
Oké ik merk dat ik m'n aandacht er niet bij kan houden bij verschillende NSF's dus ik denk dat ik me straks gewoon lekker op San Remo concentreer.
3 km.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]Hoe lang moest jij naar school fietsen?
Ik de basisschool maar 700 meter, maar de middelbare 9km door het bos.
Ik fiets nu inderdaad door de polder naar werk, dat is wel wat anders dan de Twentse bossen waar ik vroeger doorheen fietste, ondanks een elektrische fiets vind ik het nu wel wat pittigerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje Em
En over relatief open terrein ook nog eens?
Precies, 400 aanslagen per minuut de moeite nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker rammen op het toetsenbord
Nou ja, in Irak kan je dat best op je LinkedIn zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, 400 aanslagen per minuut de moeite niet
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak.
Af en toe probeer ik er meerdere tegelijk te volgen om uiteindelijk alleen maar heel veel te missen.
Ik ga ook lekker voor San Remo, daar ben ik toch al de hele week mee bezig, zou zonde zijn om dan de finale over te slaan.
Ondanks dat 'ie electrisch is moet je nog steeds hard werken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik fiets nu inderdaad door de polder naar werk, dat is wel wat anders dan de Twentse bossen waar ik vroeger doorheen fietste, ondanks een elektrische fiets vind ik het nu wel wat pittiger
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondanks dat 'ie electrisch is moet je nog steeds hard werken?
Ik heb nog nooit op een electrische fiets gezeten maar hoe ze hier soepel de heuvel opgaan kreeg ik toch het gevoel dat er niet veel werk voor nodig wasquote:
Nouja ik ga wel harder dan zonderquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een electrische fiets gezeten maar hoe ze hier soepel de heuvel opgaan kreeg ik toch het gevoel dat er niet veel werk voor nodig was
Ja. Daarbij vind ik San Remo, ondanks alle rariteiten en vage intervals, eigenlijk ook gewoon best een leuke show.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja preciesDan ben je er toch meer bij betrokken, als je er echt exclusief op richt.
Helemaal mee eens, het kijkt gewoon prettig wegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja. Daarbij vind ik San Remo, ondanks alle rariteiten en vage intervals, eigenlijk ook gewoon best een leuke show.
Zeker op de manier dat Amadeus het doet, toch net wat meer dan de zoveelste zangwedstrijd.
Dat had je chique geregeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef zorro28 het volgende:
Mijn basisschool was 50 meter van mijn huis.
Ja maar déze keer kan je er iets mee winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik fiets altijd al met wind tegen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik dacht nog, als je wat verder doorrijdt kun je hier eten en dat vind ik echt een restaurant voor jouhttp://www.mandarin-oberhausen.eu/index.php
Gewoon San Remo kiezen, dan komt alles goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:01 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat kijkt iedereen vanavond? #keuzestress
Ik gebruik er een. De optische lezer van de muis raakt het spoor bijster op de hoogglanslak die ik op het bureau heb gesmeerdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Meke het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:01 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat kijkt iedereen vanavond? #keuzestress
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon San Remo kiezen, dan komt alles goed
Je kunt er allemaal gekke dingen laten wokken zoals krokodil en kangaroequote:
Aparte manier om Juan te spellenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
400? Netjes!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, 400 aanslagen per minuut de moeite niet
Ah, zo diep was ik er nog niet in gedokenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt er allemaal gekke dingen laten wokken zoals krokodil en kangaroeVerder prima AYCE voor 13 euro pp
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ik in het Olympische forum zit,
Mja, dat vind ik hier weleens vervelend eerlijk gezegd, denk dat ik hier niet zo vaak ben komende tijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon veel sportliefhebbers hier.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet zo goed wat ik ga doen. Voel me niet helemaal fit, ik denk door de antibiotica? Weet niet of ik zin heb in San Remo. Maar ook niet echt in in iets anders.
Dat gehype van sommige sporters is wel mega irritant inderdaad (neem aan dat je daar op doelt).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoorde ze op tv alweer spreken over ''onze helden'', dan ben ik alweer mega-geïrriteerd, maar goed, let's not go there![]()
Ja, ik heb sowieso al niets met sport, maar goed, als mensen het leuk vinden natuurlijk prima, maar altijd dat mega gedweep met sporters, alsof het de helden van de eeuw zijn die eigenhandig AIDS en kanker hebben genezen, ik trek dat echt helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
Ja
[..]
Dat gehype van sommige sporters is wel mega irritant inderdaad (neem aan dat je daar op doelt).
Best bijzonder, een OS die aan sport doet. De meeste ossen houden het bij het trekken van een kar oid, maar dat is niet echt sport natuurlijk. Zit ook geen wedstrijdelement aan, is gewoon werk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:31 schreef Strani het volgende:
Die OS is elke dag rond 15:00 wel zo'n beetje klaar en daarna zal het vast vrij weinig over sport gaan. Ging het vandaag verder ook niet.
Ja maar dit zijn TOP Ossen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best bijzonder, een OS die aan sport doet. De meeste ossen houden het bij het trekken van een kar oid, maar dat is niet echt sport natuurlijk. Zit ook geen wedstrijdelement aan, is gewoon werk.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Best bijzonder, een OS die aan sport doet. De meeste ossen houden het bij het trekken van een kar oid, maar dat is niet echt sport natuurlijk. Zit ook geen wedstrijdelement aan, is gewoon werk.
Je bent niet de enige hoor, ik vind dat soort dingen ook vaak genoeg stomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik heb sowieso al niets met sport, maar goed, als mensen het leuk vinden natuurlijk prima, maar altijd dat mega gedweep met sporters, alsof het de helden van de eeuw zijn die eigenhandig AIDS en kanker hebben genezen, ik trek dat echt helemaal niet.
Dat was nog conservatief ingeschat kwam ik net achter toen ik het ging testenquote:
Better than ever!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Weet niet zo goed wat ik ga doen. Voel me niet helemaal fit, ik denk door de antibiotica? Weet niet of ik zin heb in San Remo. Maar ook niet echt in in iets anders.
Dat kijk ik morgen terug! Want heb geen zin in reclame tussendoor.quote:
Ik kon eerder wel hoger pieken, maar dat hield ik niet een hele dag volquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat was nog conservatief ingeschat kwam ik net achter toen ik het ging testen
Ik ging het op Videoland kijken maar daar zit de onthulling niet bij inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat kijk ik morgen terug! Want heb geen zin in reclame tussendoor.
Ik was het alleen nooit echt eens met de winnaars, dus mweHoop wel dat Rochelle wint.
Op verjaardagen kan je moeilijk door een heel relaas van een oom of ex-buurman heen scrollen jammer genoeg. Ook in tv-programma's worden er vaak genoeg vergelijkingen gemaakt met sporters die voor mij niet hoeven en die ik meestal niet of nauwelijks begrijpquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Meke het volgende:
Ik vind sport ook stom maar ik scroll er maar gewoon doorheenEr zullen ook genoeg mensen zijn die dingen die ik doe stom vinden
O dat zou ik wel leuk vinden, ik zat net steeds gemiddeld rond de 500 maar geloof dat ik daar wel redelijk constant ook op zit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kon eerder wel hoger pieken, maar dat hield ik niet een hele dag volBij een bedrijf waar ik tien jaar terug werkte hadden ze een programma dat automatisch allerlei statistieken bij hield, waaronder gemiddelde typsnelheid. Mijn dagrecord was gemiddeld 382 per minuut
(alleen gemeten over de minuten dat ik ook echt aan het typen was)
Oja ik had het over in de SC. In het echte leven negeer ik het ook, of zoek ik andere mensen om mee te pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Op verjaardagen kan je moeilijk door een heel relaas van een oom of ex-buurman heen scrollen jammer genoeg. Ook in tv-programma's worden er vaak genoeg vergelijkingen gemaakt met sporters die voor mij niet hoeven en die ik meestal niet of nauwelijks begrijp
Ja, dat deed ik ook wel eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat zou ik wel leuk vinden, ik zat net steeds gemiddeld rond de 500 maar geloof dat ik daar wel redelijk constant ook op zit.
Mensen zijn ook altijd onder de indruk als ik typ en ze dan aan kijk en door blijf typen
In de SC scroll ik door of ik kom later terugquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik had het over in de SC. In het echte leven negeer ik het ook, of zoek ik andere mensen om mee te praten![]()
Op Jitsi ging ik geloof ik meestal irritante grapjes maken of opzichtig gapen
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie typles gehad vroeger?
Een beetje maar ik kon er destijds maar weinig van. Uiteindelijk gewoon m'n eigen methode ontwikkeld met drie vingers (typen dus) en nu zit ik ergens tussen de 350 en 400 aanslagen zonder gewonden per minuut.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik namelijk niet maar typ alsnog heul snel (en blind).
Ja, met een echte typemachine nogquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Oja dat vind ik meestal dan weer minder ergquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In de SC scroll ik door of ik kom later terug![]()
Vandaag hoorde ik op de radio nog twee sportdingen die voor mij niet hadden gehoeven. In het radiojournaal was er een stukje ingeruimd om te vertellen dat de familie van Irene Schouten samen naar haar race hadden gekeken met een opname erbij en alles. Het tweede moment was op 3FM waar het binnenkort blijkbaar zeroes week is, en daarvoor werd een stuk radioverslag uitgezonden van de KNVB-beker 2008. Draai dan gewoon een liedje
Heb je ooit tussendoor wat lelijks getypt om dat weer net op tijd weg te halen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Meke het volgende:
Ik had echt zo'n ouderwetsche typlesjuf en we moesten het huiswerk op een floppy inleverenEn tijdens de lessen dicteerde ze wat je moest typen, en dat ging in het begin dan zo:
A SPATIE A SPATIE A SPATIE A A SPATIE A A SPATIE A A A![]()
En over bovenstaand dan een minuut doen hè. Het was zooo saai maar zoo effectief
quote:Het 5-jarige jongetje dat sinds dinsdag in Marokko vastzat in een 35 meter diepe put, is eruit bevrijd. Over de gezondheidstoestand van de jongen is nog niets bekend. Hij is naar de ambulance ter plekke gebracht.
Sinds die in Spanje waarmee het niet goed afliep zou ik liever zien dat er niet telkens een heel mediacircus kwam wanneer zoiets begint.quote:
Mooi. Hoop dat hij er niet te slecht aan toe is om nog te herstellen.quote:
Tja, maar voorkom je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds die in Spanje waarmee het niet goed afliep zou ik liever zien dat er niet telkens een heel mediacircus kwam wanneer zoiets begint.
Mja als autoriteit zou je kunnen proberen het te voorkomen denk ik. Nou moet ik zeggen dat ik tot vandaag persoonlijk niet gehoord had over deze situatie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja, maar voorkom je dat?
Ik vind het vooral overdreven dat daar een hele menigte staat. Las dat de ambulance er amper door kwam
Net als die die Thaise jongens van een tijd terug. Je bent toch altijd blij als zoiets goed afloopt.quote:
Staat een National Geographic-documentaire van op Disney+. Echt een bizarre reddingsoperatie was dat (ze werden verdoofd meegenomen door duikers, dus onder water) en een wonder dat ze het allemaal overleefd hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Net als die die Thaise jongens van een tijd terug. Je bent toch altijd blij als zoiets goed afloopt.
De duikers niet allemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Staat een National Geographic-documentaire van op Disney+. Echt een bizarre reddingsoperatie was dat (ze werden verdoofd meegenomen door duikers, dus onder water) en een wonder dat ze het allemaal overleefd hebben.
Een duiker helaas nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Staat een National Geographic-documentaire van op Disney+. Echt een bizarre reddingsoperatie was dat (ze werden verdoofd meegenomen door duikers, dus onder water) en een wonder dat ze het allemaal overleefd hebben.
Ik denk het niet, zo wás ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ooit tussendoor wat lelijks getypt om dat weer net op tijd weg te halen?
Tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee, ik lees nu dat hij is overleden
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Dat siert jequote:
quote:
Whehehequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Misschien heb ik dit wel eens gezegd, maar iemand die ik ken heeft bij zo'n chatservice gewerkt, dat je via de website kan chatten met de helpdesk. Maar door cookies kunnen zij al zien wat je typt voordat je op verzenden klikt![]()
Dus als je eerst GORE TYFUSLIJER GEEF ME GELD TRUG! typt en dan verbeter naar Goedemiddag, ik was benieuwd naar de status van de factuur, hebben zij dat eerst al gezien
Heel vroeger had je in ICQ (opa vertelt) ook van die chatboxen waar je andere mensen ‘live’ zag typen. En dus spel- en tikfouten verbeteren en zinnen aanpassen. Dat had wel iets lolligs.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Misschien heb ik dit wel eens gezegd, maar iemand die ik ken heeft bij zo'n chatservice gewerkt, dat je via de website kan chatten met de helpdesk. Maar door cookies kunnen zij al zien wat je typt voordat je op verzenden klikt![]()
Dus als je eerst GORE TYFUSLIJER GEEF ME GELD TRUG! typt en dan verbeter naar Goedemiddag, ik was benieuwd naar de status van de factuur, hebben zij dat eerst al gezien
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Mwoahquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Meke het volgende:
A SPATIE A SPATIE A SPATIE A A SPATIE A A SPATIE A A A
Moeten jullie met veel mensen samenkomen om een brief te typen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaDat begon zo. "jjjj SPATIE jjjj SPATIE jjjj"
Daarna kregen we de f er ook nog bij.
Deze opa had nog een ICQ-nummer van 7 getallenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel vroeger had je in ICQ (opa vertelt) ook van die chatboxen waar je andere mensen ‘live’ zag typen. En dus spel- en tikfouten verbeteren en zinnen aanpassen. Dat had wel iets lolligs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Sterkte
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Beterschap Beer !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Ohh dat is balen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Dat zou normaal al balen zijn, maar qua timing is dat helemaal erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Beterschap i.i.g.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Bah. Sterkte en beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Beterschap beertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat maakt het wel extra zuur ja. Helaas hebben we dat zelf niet 100% in de hand. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ik besmet wordt door mijn moeder terwijl ik juist zoveel mogelijk op dingen let om haar niet te besmettenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
Dankjewel jongens...
Ik baal enorm, wetende dat ik twee jaar behoorlijk gedisciplineerd heb geleefd en dat nu dus qua timing zo ruk is...
Begrijpelijk. Het komt natuurlijk nooit uit, maar dit is idd wel een tikje extra pech om het net in zo'n week te krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
Dankjewel jongens...
Ik baal enorm, wetende dat ik twee jaar behoorlijk gedisciplineerd heb geleefd en dat nu dus qua timing zo ruk is...
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Ai balen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Beterschap!
Koel en donker bewaren
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Beer-terschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, ben ook steeds wakker.quote:Op zondag 6 februari 2022 05:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beterschap Beer.
Kan die wind wat zachter? Ik probeer nog wat te slapen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 00:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beer-terschapGelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |