Ze deed me denken aan Jos Verstappen in Dubai, alsof ze elk moment kon neervallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo jakan alleen maar beter worden nu zou je zeggen
Irene.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ireen heeft de gouden medaille gewonnen?
Ja, precies.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Redefine het volgende:
Zo. Nu even kijken naar de sport waarvan he je knieën al voelt, door er alleen maar naar te kijken : Moguls, Freestyle Skiën.
Dat klinkt altijd zo raar, mogulquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogul skiën. Dat is wel een sport die heeft erg slecht is voor je knieën.
Ireen deed niet eens mee...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
DSQ voor Autocorrectquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zeker. Waarbij ik het van de X sporten nog wel een van de leukere vind om naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogul skiën. Dat is wel een sport die heeft erg slecht is voor je knieën.
Donequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
DSQ voor AutocorrectKan een mod de TT aanpassen?
Dank jequote:
Ijsberendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Maar echt, hoe kijken jullie dit, ik heb echt klamme handen.
Gewoon op Europsport.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Schulting is op zich wel een redelijk ontspannen shorttrackster om naar te kijken, die rijdt halve races op kop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Oh gut, bij jou ook alquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:H_T ik heb eigenlijk ook geen tips voor Gronau, ik kom daar alleen op het winkelplein buiten het centrum. (Met supermarkt, DM )
@:Meke hoe gaat het, nog wat kunnen slapen?
Onze kat eet nog steeds nauwelijks. Ik heb vanmorgen een tabletje opgehaald om de eetlust op te wekken. Met heel veel pijn en moeite naar binnen gepropt. Vooralsnog eet hij nog steeds alleen zijn vloeibare snackje (en Griekse Yoghurt
) . Als hij probeert brokjes te eten dan valt de helft uit zijn bek. Hij lijkt wel trek te hebben want als ik naar de keuken loop, gaat hij als vanouds mee zitten bedelen
maar eet vervolgens niet.
Dus ik denk toch dat hij pijn heeft ergens, ookal konden ze bij de dierenarts niets vinden.
Het gekke is dat hij ook niet drinkt, maar gelukkig krijgt hij nog wel vocht binnen dus. Ik hoop dat we het weekend doorkomen en als hij maandag nog steeds geen vast voedsel neemt, bellen we weer de DA, dan moeten ze maar bloedonderzoek e.d. gaan doen.
quote:
goud, zilver en brons kunnen niet meer misgaan.quote:
Probeer eens natvoer te gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:H_T ik heb eigenlijk ook geen tips voor Gronau, ik kom daar alleen op het winkelplein buiten het centrum. (Met supermarkt, DM )
Onze kat eet nog steeds nauwelijks. Ik heb vanmorgen een tabletje opgehaald om de eetlust op te wekken. Met heel veel pijn en moeite naar binnen gepropt. Vooralsnog eet hij nog steeds alleen zijn vloeibare snackje (en Griekse Yoghurt
) . Als hij probeert brokjes te eten dan valt de helft uit zijn bek. Hij lijkt wel trek te hebben want als ik naar de keuken loop, gaat hij als vanouds mee zitten bedelen
Dus ik denk toch dat hij pijn heeft ergens, ookal konden ze bij de dierenarts niets vinden.
Het gekke is dat hij ook niet drinkt, maar gelukkig krijgt hij nog wel vocht binnen dus. Ik hoop dat we het weekend doorkomen en als hij maandag nog steeds geen vast voedsel neemt, bellen we weer de DA, dan moeten ze maar bloedonderzoek e.d. gaan doen.
Dat gaan we vanmiddag proberen. Hij moet eigenlijk gewoon weer brokjes gaan eten nuquote:
Spannendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Gisteravond ziekjes en last van de slangetjes. Ook liep de temperatuur op naar 39,4 en ademde heel snel![]()
De nacht is ze goed doorgekomen. We hebben haar laten plassen, omdat ze veel vocht toegediend krijgt via het infuus.
Verder hebben we haar niet gehoord gelukkig.
Ze ligt nu weer aan het infuus en krijgt ook medicatie.
Sterktequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat gaan we vanmiddag proberen. Hij moet eigenlijk gewoon weer brokjes gaan eten numaar als hij dat niet gaat doen, dan idd natvoer, want een lege maag is niet goed voor katten
Ja. Het gekke is alleen dat hij ook niet drinkt. Je zou toch denken dat als het puur hard eten was waar hij last van had, hij nog wel gewoon zou drinken. Maar hij wil dus geen kattenmelk, geen water en wel yoghurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Het lijkt erop dat je kat geen harde brokken kan verdragen, maar wel vloeibare snacks.
Sisiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Zijn jullie klaar voor de eerste SuperSaturday? WOOP WOOP!!![]()
Ach wat sneu. Zo frustrerend dat ze niet kunnen vertellen waar het pijn doet of waarom zo niet eten he.. Ik duim dat het gauw beter gaat!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Ja, primaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
@Meke hoe gaat het, nog wat kunnen slapen?
Nou, zó spannend is het opmaken van de bedden nu ook weer niet hoor.quote:
Vast een onpopulaire mening, maar ik heb heel weinig met San Remo. Het duurt maar en duurt maar en is super onduidelijk wat er nou allemaal gebeurt en wat er komt. Je juicht omdat je denkt dat iemand gewonnen heeft, maar dan krijgt diegene een of ander dom prijsje...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Zijn jullie klaar voor de eerste SuperSaturday? WOOP WOOP!!![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vast een onpopulaire mening, maar ik heb heel weinig met San Remo. Het duurt maar en duurt maar en is super onduidelijk wat er nou allemaal gebeurt en wat er komt. Je juicht omdat je denkt dat iemand gewonnen heeft, maar dan krijgt diegene een of ander dom prijsje...Ik weet niet of ik er vanavond naar ga kijken.
Dat is andere chaos, met Spanje op kopquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja maar zo kijken zij vast weer naar onze SC. Het is net wat je gewend bent
Ik volg het dit jaar eigenlijk pas voor het eerst helemaal en eigenlijk valt het ook wel mee wat betreft de onduidelijkheid, zolang je inderdaad maar een beetje weet waar je naar kijkt. Dat het lang duurt klopt wel ja. Zonder FOK! zou ik ook niet kijken hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vast een onpopulaire mening, maar ik heb heel weinig met San Remo. Het duurt maar en duurt maar en is super onduidelijk wat er nou allemaal gebeurt en wat er komt. Je juicht omdat je denkt dat iemand gewonnen heeft, maar dan krijgt diegene een of ander dom prijsje...Ik weet niet of ik er vanavond naar ga kijken.
Ja precies. Als hij nou gewoon kon zeggen: Yo, Mens, ik heb keelpijn, voorzie mij de komende dagen even van lekker zacht koud voedsel, dan komt het allemaal weer goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:19 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Zo frustrerend dat ze niet kunnen vertellen waar het pijn doet of waarom zo niet eten he.. Ik duim dat het gauw beter gaat!
Bedden opmakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, zó spannend is het opmaken van de bedden nu ook weer niet hoor.
Of hadden jullie het niet over mijn meest recente huishoudelijke activiteit
Ik had vanavond willen gaan kijken maar ik ben bang dat ik het niet volhou, ben gewoon heel moe.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Uit de zon, die ik uit Spanje gestolen hebquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:41 schreef Strani het volgende:
Waar kom jij opeens vandaan @:MMF93, lang niet gesproken!
Heeequote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:19 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ach wat sneu. Zo frustrerend dat ze niet kunnen vertellen waar het pijn doet of waarom zo niet eten he.. Ik duim dat het gauw beter gaat!
Nou ja gestólen, ik heb 'm vrijwillig gestuurd hè. Voor één dagje maar hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Uit de zon, die ik uit Spanje gestolen heb
Ik heb ook nog een volle mand liggen, wachtend om gevouwen te wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bedden opmaken![]()
Nou ja, ik ben met de was bezig onder het shorttrack.
#LeefSpannend
Weer zitten hier niet bij de NOS hequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goud, zilver en brons kunnen niet meer misgaan.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies. Als hij nou gewoon kon zeggen: Yo, Mens, ik heb keelpijn, voorzie mij de komende dagen even van lekker zacht koud voedsel, dan komt het allemaal weer goed.
Maar je weet het gewoon niet
Wat wel positief is is dat hij nog heel actief is en veel speelt. Nou ja, hij slaapt ook veelmaar dat doet hij altijd
Ohja dat was hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja gestólen, ik heb 'm vrijwillig gestuurd hè. Voor één dagje maar hoor
Wat als ik 'm voortaan gewoon elke dag één uurtje stuur, tussen 7 en 8 uur 's ochtends? Dan heb ik 'm toch nog niet nodig en is jouw dag al halverwegequote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ohja dat was het. Nou maak er maar derest van het jaar van dan, die zon doet me echt zo goed
.
Nee we houden de zon. Stuur later de rekening maarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja gestólen, ik heb 'm vrijwillig gestuurd hè. Voor één dagje maar hoor
Gevaarlijke opmerking, gezien de energieprijzenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee we houden de zon. Stuur later de rekening maar
Ik stem voor, meeste stemmen gelden! Sorry Straan, je komt maar gezellig hier naar toe als je nog zon wilquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee we houden de zon. Stuur later de rekening maar
O lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb net een currywurst mit pommes besteld bij Kochloffel
Ik ga het meemaken! Zoals wel vaker eerst geprobeerd in het Duits te bestellen en best blij zijn als de medewerker overschakelt op NederlandsMijn Duits is niet heel goed
Ja als de zon daar blijft zie je me vanzelf verschijnen, zet de koffie maar klaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik stem voor, meeste stemmen gelden! Sorry Straan, je komt maar gezellig hier naar toe als je nog zon wil
Ja ik dacht nog, als je wat verder doorrijdt kun je hier eten en dat vind ik echt een restaurant voor jouquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:45 schreef H_T het volgende:
@:Arizona ik heb net een currywurst mit pommes besteld bij Kochloffel
Ik ga het meemaken! Zoals wel vaker eerst geprobeerd in het Duits te bestellen en best blij zijn als de medewerker overschakelt op NederlandsMijn Duits is niet heel goed
Het betekend niet dat we die rekening ook gaan betalen he.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerking, gezien de energieprijzen
In dat geval houden we de zon voorgoed hierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als de zon daar blijft zie je me vanzelf verschijnen, zet de koffie maar klaar
Ik geloof dat je vergeten bent wat voor connecties ik tegenwoordig heb. Ik zeg niet wie, maar het eindigt op atudarah.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het betekend niet dat we die rekening ook gaan betalen he.
Goed planquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik stem voor, meeste stemmen gelden! Sorry Straan, je komt maar gezellig hier naar toe als je nog zon wil
Heb ik je nu na 1.5jaar proberen eindelijk over weten te halen om terug naar Nederland te verhuizen?? Hehe het duurde even maar je bent eindelijk verstandig gewordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als de zon daar blijft zie je me vanzelf verschijnen, zet de koffie maar klaar
WIDMquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het schema voor vanavond, alle topics hebben de streams als het goed is. Wat gaan jullie kijken?
WIDM en San Remo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het schema voor vanavond, alle topics hebben de streams als het goed is. Wat gaan jullie kijken?
Ik ga direct een vlucht boeken. Terwijl ik een woonplek zoek logeer ik wel bij jullie, maar hoe moeilijk kan het nou helemaal zijn om een betaalbare woning te vinden in Nederland?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Heb ik je nu na 1.5jaar proberen eindelijk over weten te halen om terug naar Nederland te verhuizen?? Hehe het duurde even maar je bent eindelijk verstandig geworden
Dat blijkt jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef Em31 het volgende:
Zelfs wij jinxten de boel niet zo extreem bij Duncan als Niels in de studio nu.
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef Em31 het volgende:
Zelfs wij jinxten de boel niet zo extreem bij Duncan als Niels in de studio nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |