Ze deed me denken aan Jos Verstappen in Dubai, alsof ze elk moment kon neervallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo jakan alleen maar beter worden nu zou je zeggen
Irene.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ireen heeft de gouden medaille gewonnen?
Ja, precies.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Redefine het volgende:
Zo. Nu even kijken naar de sport waarvan he je knieën al voelt, door er alleen maar naar te kijken : Moguls, Freestyle Skiën.
Dat klinkt altijd zo raar, mogulquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogul skiën. Dat is wel een sport die heeft erg slecht is voor je knieën.
Ireen deed niet eens mee...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
DSQ voor Autocorrectquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zeker. Waarbij ik het van de X sporten nog wel een van de leukere vind om naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mogul skiën. Dat is wel een sport die heeft erg slecht is voor je knieën.
Donequote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
DSQ voor AutocorrectKan een mod de TT aanpassen?
Dank jequote:
Ijsberendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Maar echt, hoe kijken jullie dit, ik heb echt klamme handen.
Gewoon op Europsport.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Schulting is op zich wel een redelijk ontspannen shorttrackster om naar te kijken, die rijdt halve races op kop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:13 schreef Cee het volgende:
Oh gut, bij jou ook alquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:H_T ik heb eigenlijk ook geen tips voor Gronau, ik kom daar alleen op het winkelplein buiten het centrum. (Met supermarkt, DM )
@:Meke hoe gaat het, nog wat kunnen slapen?
Onze kat eet nog steeds nauwelijks. Ik heb vanmorgen een tabletje opgehaald om de eetlust op te wekken. Met heel veel pijn en moeite naar binnen gepropt. Vooralsnog eet hij nog steeds alleen zijn vloeibare snackje (en Griekse Yoghurt
) . Als hij probeert brokjes te eten dan valt de helft uit zijn bek. Hij lijkt wel trek te hebben want als ik naar de keuken loop, gaat hij als vanouds mee zitten bedelen
maar eet vervolgens niet.
Dus ik denk toch dat hij pijn heeft ergens, ookal konden ze bij de dierenarts niets vinden.
Het gekke is dat hij ook niet drinkt, maar gelukkig krijgt hij nog wel vocht binnen dus. Ik hoop dat we het weekend doorkomen en als hij maandag nog steeds geen vast voedsel neemt, bellen we weer de DA, dan moeten ze maar bloedonderzoek e.d. gaan doen.
quote:
goud, zilver en brons kunnen niet meer misgaan.quote:
Probeer eens natvoer te gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
@:H_T ik heb eigenlijk ook geen tips voor Gronau, ik kom daar alleen op het winkelplein buiten het centrum. (Met supermarkt, DM )
Onze kat eet nog steeds nauwelijks. Ik heb vanmorgen een tabletje opgehaald om de eetlust op te wekken. Met heel veel pijn en moeite naar binnen gepropt. Vooralsnog eet hij nog steeds alleen zijn vloeibare snackje (en Griekse Yoghurt
) . Als hij probeert brokjes te eten dan valt de helft uit zijn bek. Hij lijkt wel trek te hebben want als ik naar de keuken loop, gaat hij als vanouds mee zitten bedelen
Dus ik denk toch dat hij pijn heeft ergens, ookal konden ze bij de dierenarts niets vinden.
Het gekke is dat hij ook niet drinkt, maar gelukkig krijgt hij nog wel vocht binnen dus. Ik hoop dat we het weekend doorkomen en als hij maandag nog steeds geen vast voedsel neemt, bellen we weer de DA, dan moeten ze maar bloedonderzoek e.d. gaan doen.
Dat gaan we vanmiddag proberen. Hij moet eigenlijk gewoon weer brokjes gaan eten nuquote:
Spannendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Gisteravond ziekjes en last van de slangetjes. Ook liep de temperatuur op naar 39,4 en ademde heel snel![]()
De nacht is ze goed doorgekomen. We hebben haar laten plassen, omdat ze veel vocht toegediend krijgt via het infuus.
Verder hebben we haar niet gehoord gelukkig.
Ze ligt nu weer aan het infuus en krijgt ook medicatie.
Sterktequote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat gaan we vanmiddag proberen. Hij moet eigenlijk gewoon weer brokjes gaan eten numaar als hij dat niet gaat doen, dan idd natvoer, want een lege maag is niet goed voor katten
Ja. Het gekke is alleen dat hij ook niet drinkt. Je zou toch denken dat als het puur hard eten was waar hij last van had, hij nog wel gewoon zou drinken. Maar hij wil dus geen kattenmelk, geen water en wel yoghurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Het lijkt erop dat je kat geen harde brokken kan verdragen, maar wel vloeibare snacks.
Sisiquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Zijn jullie klaar voor de eerste SuperSaturday? WOOP WOOP!!![]()
Ach wat sneu. Zo frustrerend dat ze niet kunnen vertellen waar het pijn doet of waarom zo niet eten he.. Ik duim dat het gauw beter gaat!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Ja, primaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:19 schreef Arizona het volgende:
@Meke hoe gaat het, nog wat kunnen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |