abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:11:18 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378730
dat zeg ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203378744
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
stapt zelf op toch?

en dat Geert commentaar zou geven zag je van kilometers ver aankomen en hij gaat daar tot de volgende verkiezingen nog mee door ook, gewoon echt een oliedomme zet

verder heeft ze het ook wel een beetje aan zichzelf te danken natuurlijk
“Zelf” ja. Statement van de voorzitter van de makelaarsvereniging ook gelezen?

Waarom zou ze dit aan zichzelf te danken hebben dan? De VVD wist toch prima wie ze binnenhaalden het is niet alsof haar verleden onbekend was ofzo. Maar desondanks hebben ze haar een functie gegeven, vind het wel heel gemakkelijk en zelfs populistisch om dan maar te roepen ‘heeft ze aan zichzelf te danken’.

Nee, je hebt een zekere zorgplicht naar je mensen toe. Die maak je niet waar door ze zodra er politiek risico dreigt op straat te flikkeren. Dat kun je gewoon niet maken.

Ze hadden er nooit aan moeten beginnen, maar dat is echt een ander verhaal.
zie email 27 oktober
pi_203378745
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
probleem is dat er een veroordeelde terrorist bij de VVD een werkgroepje aanvoert over justitie en veiligheid
Waarom is dat een probleem?

Overigens wordt dat 'terrorist' zijn ook tamelijk overdreven. Wilders zegt dat ze deel uitmaakte van de Hofstadgroep en dat die hem wilde vermoorden. Dat lijkt me een beetje 'te veel eer' voor Wilders. Je moet namelijk bedenken dat de PVV ten tijde van de Hofstadgroep nog niet eens bestond. destijds was Wilders nog gewoon Kamerlid voor de VVD en nog lang niet het prominente doelwit waartoe-ie vanaf 2006 zou uitgroeien.
pi_203378753
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:11 schreef sp3c het volgende:
dat zeg ik
Gamma.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 20:12:45 ]
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:17:04 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378840
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:12 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waarom is dat een probleem?

Overigens wordt dat 'terrorist' zijn ook tamelijk overdreven. Wilders zegt dat ze deel uitmaakte van de Hofstadgroep en dat die hem wilde vermoorden. Dat lijkt me een beetje 'te veel eer' voor Wilders. Je moet namelijk bedenken dat de PVV ten tijde van de Hofstadgroep nog niet eens bestond. destijds was Wilders nog gewoon Kamerlid voor de VVD en nog lang niet het prominente doelwit waartoe-ie vanaf 2006 zou uitgroeien.
er was er toch 1 onderweg om Wilders en/of Hirshi Ali te vermoorden?
daarnaast is er de moord op Theo van Gogh en die agenten die dankzij die malloten in het ziekenhuis zijn beland etc. de wereld draait niet om Wilders

je wist van tevoren dat je er gezeik mee ging krijgen
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:18:53 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378868
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
“Zelf” ja. Statement van de voorzitter van de makelaarsvereniging ook gelezen?

Waarom zou ze dit aan zichzelf te danken hebben dan? De VVD wist toch prima wie ze binnenhaalden het is niet alsof haar verleden onbekend was ofzo. Maar desondanks hebben ze haar een functie gegeven, vind het wel heel gemakkelijk en zelfs populistisch om dan maar te roepen ‘heeft ze aan zichzelf te danken’.

Nee, je hebt een zekere zorgplicht naar je mensen toe. Die maak je niet waar door ze zodra er politiek risico dreigt op straat te flikkeren. Dat kun je gewoon niet maken.

Ze hadden er nooit aan moeten beginnen, maar dat is echt een ander verhaal.
ze heeft het ook aan zichzelf te danken, niemand dwong haar om met doorgeladen wapens op pad te gaan
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:19:59 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203378889
VVD-voor "Een tot inkeer gekomen voormalige terroriste die haar straf heeft uitgezeten. Misschien wel interessant om in onze werkgroep J&V te hebben want zo'n ervaringsdeskundige is een uitgelezen kans om ook het blikveld van die terroristen zelf mee te kunnen nemen. Dat maakt onze analyses nog beter. En aangezien dit toch maar een werkgroep is zonder directe invloed of gevoelige informatie kan dat wel. Welkom Soumaya"

Geert Wilders: "^#*%^$%*^*&^*^*#&@B"-ophef

VVD-na "Oh nee, Geert Wilders heeft het gezien en beweert nu dat Soumaya ineens een heel machtig figuur is. Laten we vooral niet een eerlijk verhaal vertellen want dat durven we niet. Soumaya je kan beter vertrekken. Want anders moeten we straks nog voor jou opkomen. Laten we maar doen alsof we fout zaten en dat het ons spijt. Als je zelf opstapt mag je wel lid van de VVD blijven. Maar niet te hard roepen graag."

Je zal maar zulke partijvrienden hebben. :')
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:20:55 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378904
ze kan ook gewoon blijven zitten
pi_203378939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:19 schreef Hexagon het volgende:
VVD-voor "Een tot inkeer gekomen voormalige terroriste die haar straf heeft uitgezeten. Misschien wel interessant om in onze werkgroep J&V te hebben want zo'n ervaringsdeskundige is een uitgelezen kans om ook het blikveld van die terroristen zelf mee te kunnen nemen. Dat maakt onze analyses nog beter. En aangezien dit toch maar een werkgroep is zonder directe invloed of gevoelige informatie kan dat wel. Welkom Soumaya"

Geert Wilders: "^#*%^$%*^*&^*^*#&@:B"-ophef

VVD-na "Oh nee, Geert Wilders heeft het gezien en beweert nu dat Soumaya ineens een heel machtig figuur is. Laten we vooral niet een eerlijk verhaal vertellen want dat durven we niet. Soumaya je kan beter vertrekken. Want anders moeten we straks nog voor jou opkomen. Laten we maar doen alsof we fout zaten en dat het ons spijt. Als je zelf opstapt mag je wel lid van de VVD blijven. Maar niet te hard roepen graag."

Je zal maar zulke partijvrienden hebben. :')
Ach ja, Omtzigt kreeg ook niet zo'n fijne behandeling bij het CDA. En Sidney Smeets liet men bij D66 ook vallen als een baksteen toen publiekelijk werd wat eigenlijk iedereen al wel wist. Politiek is nou eenmaal niet zo'n fijne veilige omgeving.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 20:23:32 ]
pi_203378968
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:23 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ach ja, Omtzigt kreeg ook niet zo'n fijne behandeling bij het CDA. En Sidney Smeets liet men bij D66 ook vallen als een baksteen toen publiekelijk werd wat eigenlijk iedereen al wel wist. Politiek is nou eenmaal niet zo'n fijne veilige omgeving.
Dat zijn wel publieke figuren, op posities met daadwerkelijke macht, aanzien, informatie en invloed. Dat vind ik toch niet vergelijkbaar.
zie email 27 oktober
pi_203379010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dan ben je echt een mong*** als je dit meent....

Wat wil je? De islam verbieden? Mensen nog maar keuze geven uit twee religies en een niet religie (atheisme)... Als dat het Nederland van Wilders wordt dan liever niet..

In elke religie zijn domme mensen met domme meningen..
Het is 16 jaar geleden dat ze bij een extreme groep zat. En dat word nu weer opgerakeld?

Echt, dit is het NL van fok blijkbaar _O-
Heb niks met de PVV maar geef Wilders wel gelijk. Wat is dit voor een onzin? Je moet gewoon een extreem goed verhaal hebben wel je een politieke loopbaan ambiëren als ex-terrorist.
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:29:09 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203379022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:23 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Soumaya zit dan ook niet in de kamer en verder lieg je ook over Sidney Smeets.
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:29:36 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379029
Het is echt schrijnend om te zien dat de usual suspects het hier weer voor die arme moslima komen opnemen, schaamteloos en zonder enig inzicht in hun hypocritie.

Ze roepen om het minste geringte op tot boycotten/bannen/monddoodmaken van poltieke tegenstanders, nemen aanstoot aan elk woord dat Wilders of Baudet op Twitter gooien met oproepen tot censuur en bans. Om woorden waar ze het niet mee eens zijn.

Maar als er dan een bewezen staatsgevaarlijke terroriste te verdedigen valt dan doen haar woorden van toen er niet toe, ze is eigenlijk heel lief en verdient een 2de kans O+.

Ziekelijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203379033
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:45 schreef TLC het volgende:
Henk - die van Ingrid- komt moeilijker aan de bak in de plaatselijke gemeente politiek als ie een rolletje drop gestolen heeft bij de AH :')

VVD :')
Dat komt omdat Henk daar de hersenen niet voor heeft. Niet vanwege dat rolletje drop.
pi_203379049
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Soumaya zit dan ook niet in de kamer en verder lieg je ook over Sidney Smeets.
Ze zit niet in de kamer idd. En dat ze bij D66 niet hebben geweten dat Sidney Smeets een viezerik is is vrijwel onmogelijk. Maar kijk er gerust voor weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 20:31:17 ]
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:32:52 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379080
ik vind het niet superrullevant of die smeets wel of niet een viezerik is en of D66 daar wel of niet vanaf wist
pi_203379113
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:29 schreef HeatWave het volgende:
Het is echt schrijnend om te zien dat de usual suspects het hier weer voor die arme moslima komen opnemen, schaamteloos en zonder enig inzicht in hun hypocritie.

Ze roepen om het minste geringte op tot boycotten/bannen/monddoodmaken van poltieke tegenstanders, nemen aanstoot aan elk woord dat Wilders of Baudet op Twitter gooien met oproepen tot censuur en bans. Om woorden waar ze het niet mee eens zijn.

Maar als er dan een bewezen staatsgevaarlijke terroriste te verdedigen valt dan doen haar woorden van toen er niet toe, ze is eigenlijk heel lief en verdient een 2de kans O+.

Ziekelijk.
Mwah, er zitten ook andere bewezen gevaarlijke mensen bij andere partijen. Daar hoor ik je ook niet over schuimbekken. Wat dat betreft doe je exact hetzelfde alleen vanuit een andere radicaal politieke visie.
pi_203379131
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat zijn wel publieke figuren, op posities met daadwerkelijke macht, aanzien, informatie en invloed. Dat vind ik toch niet vergelijkbaar.
In het geval van Omtzigt is het misschien ook even relevant waarom hij die behandeling kreeg, want het raakt hier indirect wel aan. Omtzigt is in onmin gekomen bij een aantal kabinetslieden en de CDA top omdat hij op jacht ging naar namen en rugnummers van individuele ambtenaren die bij de toeslagenaffaire betrokken waren. Dat hele gedoe om het sensibiliseren ging erom dat ze Omtzigt duidelijk wilden maken dat het staatsrechtelijk (en moreel) gezien toch niet helemaal de bedoeling was om mensen die zich niet publiekelijk konden verdedigen publiek door het slijk te halen.
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:36:02 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379138
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Mwah, er zitten ook andere bewezen gevaarlijke mensen bij andere partijen. Daar hoor ik je ook niet over schuimbekken. Wat dat betreft doe je exact hetzelfde alleen vanuit een andere radicaal politieke visie.
Niets radicaals aan, elke weerstand tegen de politieke islam is gerechtvaardigd.
Get woke, go broke!
pi_203379180
Groot gelijk dat Wilders hier pissig over is. Ik snap niks van dit land, dit soort mensen krijgen een serieuze plaats in de VVD.. Helemaal van het padje zijn ze hier in Nederland. En die Onno Hoes en waarschijnlijk nog meer van die droevelingen vinden dit acceptabel. Flikker toch een eind op.
pi_203379218
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:32 schreef sp3c het volgende:
ik vind het niet superrullevant of die smeets wel of niet een viezerik is en of D66 daar wel of niet vanaf wist
Voor dit topic niet mee, ik noemde het slechts als voorbeeld over hoe snel partijen hun leden laten vallen.
pi_203379253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niets radicaals aan, elke weerstand tegen de politieke islam is gerechtvaardigd.
Iedereen vindt zijn eigen visie gerechtvaardigd, vanuit zijn of haar eigen koker.
pi_203379256
Ik vind dat een ex-terrorist gewoon niks te zoeken heeft in de politiek. Als je politieke doelen eerst wil bereiken met geweld, hoe geloofwaardig is dan de democratische weg? Daarbij is het ook nog wrang dat haar target, Geert Wilders, nog steeds wordt beveiligd.

Klopt gewoon niet.
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:44:29 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Iedereen vindt zijn eigen visie gerechtvaardigd, vanuit zijn of haar eigen koker.
Wellicht, ik uit de "geen terrorist met moordplannen zijn" koker dan.
Get woke, go broke!
pi_203379283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:43 schreef skrn het volgende:
Ik vind dat een ex-terrorist gewoon niks te zoeken heeft in de politiek
Nelson Mandela
Menachem Begin
pi_203379394
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat komt omdat Henk daar de hersenen niet voor heeft. Niet vanwege dat rolletje drop.
Blijkbaar krijg je als voormalig terrorist heel simpel een VOG, Henk niet denk ik
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:52:37 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379414
denk dat een VOG helemaal niet nodig is om daar te werken

wat een beetje gek is
pi_203379488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Nelson Mandela
Menachem Begin
Maar dan praat je over andere samenlevingen. Die niet democratisch zijn.

Je kan je in Nederland makkelijk politiek uiten en organiseren. Waar is dan terrorisme voor nodig?
pi_203379550
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:

wat een beetje gek is
Ik ben niet voor regels, omdat je ook de politiek open wil houden voor outsiders. Dus ook voor ex-gedetineerden.

Maar.. een aanval op de rechtstaat is wel van een andere orde. Leg maar uit waarom je dan opeens politiek actief wil zijn via de democratische weg.
pi_203379559
quote:

[..]

Wat wil je? De islam verbieden? Mensen nog maar keuze geven uit twee religies en een niet religie (atheisme)... Als dat het Nederland van Wilders wordt dan liever niet..

Het is 16 jaar geleden dat ze bij een extreme groep zat. En dat word nu weer opgerakeld?

De islam verbieden is onmogelijk en wil ik ook niet.

Ik constateer slechts een trend. Die van de stapsgewijze islamisering van Nederland. Iedereen moet voor zich zelf maar uitmaken of hij dit een goede zaak vindt, of een slechte zaak, of dat het helemaal niet uitmaakt.

Maar feit blijft dat de islam geleidelijk aan doordringt in alle haarvaten van onze samenleving. Uiteindelijk zullen via voortplanting de aantallen zodanig zijn dat alle publieke functies door moslims bekleed zullen worden.

Soumaya draagt haar steentje hier aan bij, door zelfs als veroordeelde terrorist nog de hand over het hoofd gestreken te krijgen en op mag klimmen tot adviseur van de grootste regeringspartij.

Nu ze door de VVD op non-actief is gesteld, zal ze binnenkort waarschijnlijk wel de overstap naar D66 maken, waar haar zuster en geloofsgenoot immers reeds actief is. En daar kan ze dan verder bouwen aan de islamitische staat Nederland.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 21:01:53 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379593
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef skrn het volgende:

[..]
Ik ben niet voor regels, omdat je ook de politiek open wil houden voor outsiders. Dus ook voor ex-gedetineerden.

Maar.. een aanval op de rechtstaat is wel van een andere orde. Leg maar uit waarom je dan opeens politiek actief wil zijn via de democratische weg.
naja ze is veroordeeld voor verboden wapenbezit, niet voor terreur ofzo

maar wmb ben je dan idd niet welkom in de politiek, hell als het aan mij zou liggen zou je je stemrecht ook kwijtraken maar gelukkig ga ik niet over dit soort dingen
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:02:35 #132
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203379606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht, ik uit de "geen terrorist met moordplannen zijn" koker dan.
Dat is ze al lang niet meer, maar het bekt natuurlijk wel lekker.
pi_203379632
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar wmb ben je dan idd niet welkom in de politiek, hell als het aan mij zou liggen zou je je stemrecht ook kwijtraken maar gelukkig ga ik niet over dit soort dingen
Veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie, die plannen had voor het vermoorden van enkele parlementariërs.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 21:04:39 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie, die plannen had voor het vermoorden van enkele parlementariërs.
criminele organisatie volgens mij

is wmb genoeg om het niet te willen hoor ... maar toch
pi_203379695
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
criminele organisatie volgens mij

is wmb genoeg om het niet te willen hoor ... maar toch
Uiteindelijk is het aan de VVD zelf om daar over te beslissen, maar de verantwoordelijkheid blijft natuurlijk bestaan dus het is niet echt chique om dan nu niet zelf naar buiten toe te treden dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt maar het aan haar over te laten.
pi_203379714
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:17 schreef Tocadisco het volgende:
Zie je liever dat ze tot in de lengte der dagen in een bijstandsuitkering blijft hangen TS? Heb je eens een keer iemand die zijn leven gebeterd heeft en dan is het ook weer niet goed..
Ik had liever gezien dat ze als jihadist ergens in één of andere woestijn kapotgedroned was, opgeruimd staat immers netjes.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:09:04 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379723
Je zoekt blijkbaar een soort buitenstaander als adviseur en de beste kandidaat die je kon vinden was een bewezen staatsgevaarlijke terroriste?

Lekker signaal geef je af aan de welwillende moslima's in dit land zeg :').
Get woke, go broke!
pi_203379756
Nee hoor ik geloof echt dat ze haar leven heeft verbeterd. Maar het is principieel. Zij en de VVD hebben goed uit te leggen waarom ze denken dat haar bijdrage een goed idee is, met haar verleden. Wees daar open is. En dan nog: begrijp dat niet iedereen op jou zit te wachten, als een parlementslid, feitelijke de belangrijkste persoon van de rechtstaat, in onvrijheid moet leven door mede jouw toedoen.

Ik vind het nogal wat.
pi_203379776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Je zoekt blijkbaar een soort buitenstaander als adviseur en de beste kandidaat die je kon vinden was een bewezen staatsgevaarlijke terroriste?

Lekker signaal geef je af aan de welwillende moslima's in dit land zeg :').
Lijkt wel of VVD een voorbeeld wilde stellen. Een psychologisch en socialogisch experiment.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 21:17:49 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379865
nou ik snap dat je zoiemand mee wil laten praten in zo'n clubje, die heeft het immers van dichtbij meegemaakt maar geef haar dan een adviserende rol ofzo

je ziet Wilders hier echt van 1 miljoen kilometer afstand aankomen
pi_203379878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
De VVD is vreselijk naïef geweest om haar in die positie te zetten. Ze hadden van te voren kunnen weten dat Wilders over de zeik zou gaan. Als Bolkestein zo goed mentor is, had hij haar geadviseerd om eerst een publiekelijk standpunt uit te brengen.
Tja, Marco B. , Ali B. , Jos B. , illuster rijtje...
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_203379970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En die bedrijft zij of zo?
pi_203380002
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]
Tja, Marco B. , Ali B. , Jos B. , illuster rijtje...
Die hadden allemaal functies bij de VVD? Interessant, wist ik niet.
pi_203380019
Viezeriken op tv, terroristen in de politiek.
Gaat de goede kant op met Nederland! 👍
pi_203380056
Op 22 juni 2005 arresteert de politie in Amsterdam Nouriddin El Fahtni, zijn vrouw Soumaya Sahla en haar vriendin Martine van den O. El Fahtni heeft op het moment van zijn arrestatie een doorgeladen machinepistool bij zich. Een celgenoot beweert later dat El Fahtni hem heeft verteld dat hij op weg was om Ayaan Hirsi Ali en/of Geert Wilders te vermoorden.

Op 22 juni 2005 werd Nouriddin El Fahtni, in Amsterdam gearresteerd. Tijdens zijn arrestatie was hij in het bezit van een Agram 2000 machinepistool.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203380114
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:

wat een beetje gek is
Volgens mij is het ook niet echt een baan of zo. Vraag me af of er überhaupt een financiële vergoeding tegenover stond.

Haar 'echte' baan is promovendus aan de universiteit in Leiden.
pi_203380240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Volgens mij is het ook niet echt een baan of zo. Vraag me af of er überhaupt een financiële vergoeding tegenover stond.
Ook voor vrijwilligerswerk kan men gewoon om een VOG vragen.
pi_203380325
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

Er zitten links en rechts diverse mensen in de Kamer met een veroordeling achter hun naam. De één wat ernstiger dan de ander.

Als je dat wilt voorkomen zou je mensen het passief stemrecht (dat is het recht om verkozen te kunnen worden) af moeten nemen bij een veroordeling, maar dat gebeurt heel weinig. En terecht. Als mensen geen veroordeelde mensen in de Kamer willen hebben is daar immers al een heel effectief middel tegen: niet op stemmen.
pi_203380329
quote:

[..]

Ook weer gelijk het extreme tegenovergestelde, alsof ''dAt De eNigE AnDeRe oPtIE iS!!11!''.

Ja echt Fok niveau hoor! :')
quote:

Nee, religie is per definitie dom, alleen de wat de islam zo anders maakt, is dat het zowaar een gevaar vormt voor een open, vrije en moderne samenleving zoals hier. En of het nu 1 jaar, 16 jaar of 80 jaar geleden is; het maakt niet uit. Iemand die vroeger sympathiseerde met de nazi's kan maar beter hopen dat dit niet bekend wordt. Dan kun je maar beter een anoniem baantje aannemen, waar niet de kans bestaat dat je vol in de schijnwerpers komt te staan. Maar als je er wel voor kiest moet je niet raar staan te kijken dat dit wordt opgerakeld en dat er dan met afkeur gereageerd wordt. Duh.

Maar goed. Mevrouw kan prima elders functioneren. Alwaar men geen VOG vereist. :W

Overigens;
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:14 schreef Confetti het volgende:
Ik betreur de keuzes die ik toen heb gemaakt ten diepste en iedereen in mijn omgeving weet dat van me.
Ze is streng islamitisch opgevoed. Wie bedoelt ze met haar omgeving? Haar (streng islamitische) ouders? Of heeft ze een ''Lalaatje'' gedaan en heeft ze met haar familie gebroken?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:46:40 #150
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203380434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef trein2000 het volgende:
Dit bestaat toch niet zeg. Zo’n vrouw is kwetsbaar, als je dan als partij de keuze maakt om zo iemand onder je vleugels te nemen moet je dr ook beschermen en niet onder de bus flikkeren als Geert een keer blaft. Lekker veilige werkomgeving ook zo.
Insert mentaal plaatje van aanslag in Nice.

Dat is pas iemand onder de bus/vrachtwagen flikkeren. Dat kaliber persoon was Soumaya in ieder geval.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')