abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203377567
Helemaal hysterisch die Geert. _O-
pi_203377591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:11 schreef freako het volgende:

[..]
Blijkbaar een vrouw met superieure overtuigingskracht, dat ze eigenhandig het VVD-standpunt kan wijzigen. Mag ze nog wel ingezonden brieven naar de krant sturen, of is dat ook te gevaarlijk?
Dat mag ze nog wel. Je kunt het weglachen natuurlijk, maar feit is dat mensen die deelnemen aan zo'n netwerk invloed uitoefenen op het partijstandpunt. En het feit is dat de VVD de grootste partij is die dus het meeste gewicht in de schaal legt.
pi_203377627
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:52 schreef Rambolin het volgende:

[ twitter ]

:')
Haha mooi man. Lekker verongelijkt gaan doen over een WW2-vergelijking en ondertussen een terrorist de beveiliging voor Joden laten afschalen als her first act.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203377813
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:19 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Haha mooi man. Lekker verongelijkt gaan doen over een WW2-vergelijking en ondertussen een terrorist de beveiliging voor Joden laten afschalen als her first act.
Over wie heb je het? Cidi Markuszower?
pi_203377862
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:30 schreef DarkwingDuck het volgende:
Deze al langs gekomen? Zat dus gewoon bij Wilders in de zaal:

[ twitter ]

Of is dit fake news en betreft het hier een willekeurige andere vrouw?
Maar als ze nog iets van terroristische neigingen had had ze toch zeker wel daar gehandeld? Dan zou ze in één klap de voltallige Nederlandse regering (inclusief Koning) en de complete Staten-Generaal kunnen treffen. Ik weet niet precies hoe terroristische organisaties werken maar zo'n kans missen zou toch zeker wel ter sprake komen bij het volgende functioneringsgesprek.
pi_203377910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar als ze nog iets van terroristische neigingen had had ze toch zeker wel daar gehandeld? Dan zou ze in één klap de voltallige Nederlandse regering (inclusief Koning) en de complete Staten-Generaal kunnen treffen. Ik weet niet precies hoe terroristische organisaties werken maar zo'n kans missen zou toch zeker wel ter sprake komen bij het volgende functioneringsgesprek.
En je mag er ook wel van uitgaan dat de NCTV en AIVD er bij zo'n figuur bovenop zitten.
pi_203377938
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:35 schreef Bepje het volgende:

[..]
En je mag er ook wel van uitgaan dat de NCTV en AIVD er bij zo'n figuur bovenop zitten.
Vanwaar doe je die aanname nog?
pi_203377963
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:36 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Vanwaar doe je die aanname nog?
Het lijkt me geen gekke gedachte bij een persoon met een dergelijk signatuur.
pi_203378026
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:37 schreef Bepje het volgende:

[..]
Het lijkt me geen gekke gedachte bij een persoon met een dergelijk signatuur.
Mij ook niet maar dat zegt natuurlijk helemaal niets over eventuele fuck-ups bij de veiligheidsdiensten.
Ik zou die aanname zeker niet zomaar maken, want dan was Wilders ook wel ingelicht als voormalig doelwit van de oud terroriste.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 19:41:38 ]
pi_203378069
Dit bestaat toch niet zeg. Zo’n vrouw is kwetsbaar, als je dan als partij de keuze maakt om zo iemand onder je vleugels te nemen moet je dr ook beschermen en niet onder de bus flikkeren als Geert een keer blaft. Lekker veilige werkomgeving ook zo.
zie email 27 oktober
pi_203378124
Henk - die van Ingrid- komt moeilijker aan de bak in de plaatselijke gemeente politiek als ie een rolletje drop gestolen heeft bij de AH :')

VVD :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 19:51:14 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378258
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef trein2000 het volgende:
Dit bestaat toch niet zeg. Zo’n vrouw is kwetsbaar, als je dan als partij de keuze maakt om zo iemand onder je vleugels te nemen moet je dr ook beschermen en niet onder de bus flikkeren als Geert een keer blaft. Lekker veilige werkomgeving ook zo.
onder de bus flikkeren valt wel mee volgens mij hoor

dit was gewoon niet zo'n heel goed idee met haar geschiedenis, dan moet je er niet aan vast blijven houden omdat ze zogenaamd kwetsbaar is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203378265
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:12 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Niet echt. Luister naar de Nare Jongens podcast van Bas Paternotte en Jan Dijkgraaf van vandaag en je hoort hetzelfde. Verder wel weer een doorzichtige poging van op de man spelen. Zoals we reeds gewend zijn als de argumenten op zijn.
Je gaat mij toch niet vertellen dat je van zins bent hier een serieuze, inhoudelijke discussie te voeren? Je komt met het ene na het andere ridicule argument. Die worden stuk voor stuk afgeschoten en nu kom je nota bene met Jan 'briefje' Dijkgraaf aanzetten. Dan gaat bij mij wel het licht uit ja.

Jan Dijkgraaf, zegt ie. :D :D
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:57:10 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203378407
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit was gewoon niet zo'n heel goed idee met haar geschiedenis, dan moet je er niet aan vast blijven houden omdat ze zogenaamd kwetsbaar is
Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Het is niet alsof die partijwerkgroep toegang heeft tot gevoelige, potentieel gevaarlijke informatie of directe invloed heeft op de veiligheidsdiensten. Dus als terrorist zou je er niets mee opschieten.

En als je haar dan toch die plek geeft, dan is het uitermate genant om haar ineens als een baksteen te laten vallen omdat Wilders dingen verzint.
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:58:09 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_203378430
VVD doet net alsof ze rechts zijn, maar die lui halen de wereld aan immigranten en terroristen binnen, en vervangen ze graag voor de Nederlanders.
pi_203378464
quote:

[..]

Als de partij haar niet in bescherming neemt en haar laat aankondigen dat ze ontslag neemt kun je dat moeilijk anders karakteriseren als haar onder de bus gooien.

En ja ze is kwetsbaar als in dat ze geen publiek figuur is maar een reguliere werknemer achter de schermen. Als zij dan toch publiek wordt aangevallen hoor je haar, als je een beetje goede werkgever bent, daartegen te beschermen.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 19:59:56 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Het is niet alsof die partijwerkgroep toegang heeft tot gevoelige, potentieel gevaarlijke informatie of directe invloed heeft op de veiligheidsdiensten. Dus als terrorist zou je er niets mee opschieten.

En als je haar dan toch die plek geeft, dan is het uitermate genant om haar ineens als een baksteen te laten vallen omdat Wilders dingen verzint.
probleem is dat er een veroordeelde terrorist bij de VVD een werkgroepje aanvoert over justitie en veiligheid
pi_203378476
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:14 schreef Bepje het volgende:
Helemaal hysterisch die Geert. _O-
Je zou haast gaan denken dat er verkiezingen aankomen...
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:01:00 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203378502
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
probleem is dat er een veroordeelde terrorist bij de VVD een werkgroepje aanvoert over justitie en veiligheid
Maar wat voor ernstigs kan ze daar dan precies mee uitrichten?
pi_203378510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je van zins bent hier een serieuze, inhoudelijke discussie te voeren? Je komt met het ene na het andere ridicule argument. Die worden stuk voor stuk afgeschoten en nu kom je nota bene met Jan 'briefje' Dijkgraaf aanzetten. Dan gaat bij mij wel het licht uit ja.

Jan Dijkgraaf, zegt ie. :D :D
Het is wat, pak maar snel een kopje warme chocolademelk om naar het 8 uur journaal te kijken. Misschien kom je dan wat tot rust en lijdt je slaap er niet al te veel onder. Sterkte. Zodra je met inhoudelijke argumenten komt lees ik het wel.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:01:37 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar wat voor ernstigs kan ze daar dan precies mee uitrichten?
ze kan teveel suiker in de koffie doen bij iedereen
pi_203378623
quote:

[..]
Nou volgens mij niet.
quote:
Ja dat moet je wel. Je hebt als partij die keuze gemaakt (ik sta daar ook niet achter overigens, een veroordeelde terrorist als adviseur nationale veiligheid, hoe verzin je het) dan moet je daar ook voor staan. Dit is belachelijk, je haalt zo iemand binnen maar zodra Geert commentaar heeft schop je haar publiekelijk op straat, dat kan niet. Dat is natrappen.
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:07:53 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203378653
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nou volgens mij niet.
[..]
Ja dat moet je wel. Je hebt als partij die keuze gemaakt (ik sta daar ook niet achter overigens, een veroordeelde terrorist als adviseur nationale veiligheid, hoe verzin je het) dan moet je daar ook voor staan. Dit is belachelijk, je haalt zo iemand binnen maar zodra Geert commentaar heeft schop je haar publiekelijk op straat, dat kan niet. Dat is natrappen.
stapt zelf op toch?

en dat Geert commentaar zou geven zag je van kilometers ver aankomen en hij gaat daar tot de volgende verkiezingen nog mee door ook, gewoon echt een oliedomme zet

verder heeft ze het ook wel een beetje aan zichzelf te danken natuurlijk
pi_203378719
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
stapt zelf op toch?

en dat Geert commentaar zou geven zag je van kilometers ver aankomen en hij gaat daar tot de volgende verkiezingen nog mee door ook, gewoon echt een oliedomme zet

verder heeft ze het ook wel een beetje aan zichzelf te danken natuurlijk
Het is een domme zet van de VVD, en de oplossing is ook halfslachtig. Wilders gaat dit idd uitmelken tot en met de verkiezingen. Al zijn die over 3,5 jaar. En wellicht daarna ook nog wel (al mogen we toch eens hopen dat Wilders de politiek verlaat en plaats maakt voor een opvolger).

Deze hele affaire geeft de PVV onnodig veel aandacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')