abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203375366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Zij lijkt zich zeker in positieve zin te hebben ontwikkeld en is ervaringsexpert.
Dat kan ook een mooi staaltje acteerwerk zijn.
pi_203375475
Maar mooi dat ze weg is, de VVD heeft er alles aan gedaan om haar op haar plek te houden om geen gezichtsverlies te lijden. Haar nog te vuur en te zwaard verdedigd in de Kamer. Maar de druk werd toch te groot, ook intern neem ik aan.
  woensdag 26 januari 2022 @ 16:53:55 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203375700
Als de VVD haar onder druk zou hebben gezet maken ze er voor zichzelf nog een grotere flater van want dan erkennen ze dat het een fout is.

Dat terwijl dit naar mijn idee om een interne partijfunctie gaat die me volkomen risicoloos lijkt. Een beetje vergelijkbaar met afdelingsvoorzitter van VVD Geldrop zijn. Een functie waar deze vrouw, als ze kwaad had gewild, niks kan uitrichten.
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:28:37 #54
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_203376195
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Eens, maar in dit geval gaat het volgens mij niet om een functie waar ze bij gevoelige informatie kan.

Ze zit bij het thematisch netwerk J&V van de VVD zelf en is er tafelvoorzitter. Dan mag je waarschijnlijk mailtjes rondsturen om leden te laten kletsen over veiligheidsthema's en die avondjes voorzitten. Dat is allemaal niet zo spannend.
Ja. Een babbelclubje, dat heeft niet zoveel om het lijf.
  woensdag 26 januari 2022 @ 17:41:39 #55
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203376375
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef Hexagon het volgende:
Als de VVD haar onder druk zou hebben gezet maken ze er voor zichzelf nog een grotere flater van want dan erkennen ze dat het een fout is.

Dat terwijl dit naar mijn idee om een interne partijfunctie gaat die me volkomen risicoloos lijkt. Een beetje vergelijkbaar met afdelingsvoorzitter van VVD Geldrop zijn. Een functie waar deze vrouw, als ze kwaad had gewild, niks kan uitrichten.
Mja, misschien een keertje bij een VVD meeting over veiligheid met Rutte, Yesilgoz en weet ik veel wie een bommetje doen. Ze komt toch wel makkelijker in contact met zulke hoge bestuurders en heeft waarschijnlijk ook een zekere mate van vertrouwen. Risicoloos lijkt me dus niet helemaal
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203376429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mja, misschien een keertje bij een VVD meeting over veiligheid met Rutte, Yesilgoz en weet ik veel wie een bommetje doen. Ze komt toch wel makkelijker in contact met zulke hoge bestuurders en heeft waarschijnlijk ook een zekere mate van vertrouwen. Risicoloos lijkt me dus niet helemaal
Hoezo dan? Wat zou Wilders daar dan van te vrezen hebben?
pi_203376451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 15:19 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ze werkte op een plek waar ze ontzettend veel informatie kon inwinnen over de nationale veiligheid.

Als je in de parfumerie/kiosk op Schiphol wil werken wordt je hele familie doorgelicht. Vinden ze een dwarse scheet dan krijg je de baan niet. Ik moet elk jaar een VOG aanvragen voor mijn werkzaamheden bij een verzekeraar en collega's die ingezet worden bij de politie worden inclusief familie maanden doorgelicht alvorens ze mogen beginnen. Daarnaast blaast de VVD zelf nogal hoog van de toren mbt (voormalig) terroristen. Hypocriete bende blijkt het weer.
Welnee joh. Het is een intern debat- en kennisclubje. Daar komt helemaal niks ter tafel dat vertrouwelijk is.
pi_203376521
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Welnee joh. Het is een intern debat- en kennisclubje. Daar komt helemaal niks ter tafel dat vertrouwelijk is.
Maar natuurlijk. En kon ze invloed uitoefenen op het standpunt van de VVD, de grootste partij. Mooi dat ze weg is, alhoewel hat natuurlijk al een schandelijke blunder was dat de VVD daar in de eerste plaats al had neergezet.
pi_203376533
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:15 schreef Fok-it het volgende:
:')

De definitie van betreuren is letterlijk spijt hebben.
Onder andere. Niet per definitie 'spijt'.
pi_203376672
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Maar natuurlijk. En kon ze invloed uitoefenen op het standpunt van de VVD, de grootste partij. Mooi dat ze weg is, alhoewel hat natuurlijk al een schandelijke blunder was dat de VVD daar in de eerste plaats al had neergezet.
Je verzint de argumenten waar je bij staat hè? Als de ene wordt afgeschoten verzin je wel weer een volgende, die ook geen steek houdt. Kijk er eens rationeel naar, in plaats van je gevoel over haar te laten prevaleren.

Ik heb helemaal niets met de VVD en verwelkom alles dat de VVD schade toebrengt, maar dit is echt een storm in een glas water. Een door Wilders handig opgeklopt verhaaltje, voor eigen politiek gewin. Net als dat gedoe met Yeşilgöz. Even de onderbuikjes in het land voeden met een verse portie xenofobie en islamofobie.
pi_203376717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je verzint de argumenten waar je bij staat hè?
Niet echt. Luister naar de Nare Jongens podcast van Bas Paternotte en Jan Dijkgraaf van vandaag en je hoort hetzelfde. Verder wel weer een doorzichtige poging van op de man spelen. Zoals we reeds gewend zijn als de argumenten op zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 18:13:10 ]
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:13:28 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203376727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef nixxx het volgende:

[..]
Daarvoor hoeft ze geen voorzitter van dat netwerk te worden.
pi_203376744
Acties hebben consequenties.
pi_203376749
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:17 schreef Tocadisco het volgende:
Zie je liever dat ze tot in de lengte der dagen in een bijstandsuitkering blijft hangen TS? Heb je eens een keer iemand die zijn leven gebeterd heeft en dan is het ook weer niet goed..
Wel ja, trek het maar weer gelijk in het andere uiterste.

Toont maar weer even mooi aan dat jij er zelf ook maar weinig inhoudelijks over te melden hebt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:16:39 #65
65846 Bocaj
47th President.
pi_203376780
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2022 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Geloof jij niet in een 2de kans? :?

:{²
Een terrorist een 2e kans geven! _O-
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:23:11 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203376843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daarvoor hoeft ze geen voorzitter van dat netwerk te worden.
Nee, maar het geeft wel een ingang. Ik zie Rutte ook af en toe bij de bakker, maar ja, geen idee wanneer hij daar precies is. Ik heb geen afspraak met hem bijv.
Nou kun je zeggen dat dat een vvd probleem is, maar met de vvd die zoveel bewindslieden levert is het toch een beetje het probleem van iedereen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:25:04 #67
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203376861
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoezo dan? Wat zou Wilders daar dan van te vrezen hebben?
Daar gaat het niet perse om, ik geef alleen maar aan dat haar positie helemaal niet zo risicoloos is. Misschien geen groot risico voor Wilders, maar de wereld is groter.
pi_203376872
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe dan ook, spijt of geen spijt, adviseur of geen adviseur, het is toch weer een stapje verder in het traject van de islamisering van Nederland.

Pas als deze dame publiekelijk afstand neemt van de islam, kunnen we van vooruitgang spreken. Nu komt ze niet verder dan het betreuren van de "keuzes" die zij heeft gemaakt, niet van de oorzaak van deze keuzes.
Dan ben je echt een mong*** als je dit meent....

Wat wil je? De islam verbieden? Mensen nog maar keuze geven uit twee religies en een niet religie (atheisme)... Als dat het Nederland van Wilders wordt dan liever niet..

In elke religie zijn domme mensen met domme meningen..
Het is 16 jaar geleden dat ze bij een extreme groep zat. En dat word nu weer opgerakeld?

Echt, dit is het NL van fok blijkbaar _O-
pi_203376924
Deze al langs gekomen? Zat dus gewoon bij Wilders in de zaal:

twitter

Of is dit fake news en betreft het hier een willekeurige andere vrouw?
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:33:13 #70
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_203376970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 17:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Maar natuurlijk. En kon ze invloed uitoefenen op het standpunt van de VVD, de grootste partij.
En dat is een probleem, omdat...?
pi_203376997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:33 schreef freako het volgende:

[..]
En dat is een probleem, omdat...?
Omdat de nationale veiligheid daarmee potentieel verzwakt wordt. Want verkeerde adviezen leiden tot verkeerd beleid, verkeerd beleid leidt tot kwetsbaarheid.

Maar het meest interessante aspect in deze kwestie vind ik eigenlijk wel de hypocrisie van de VVD. Als je kijkt naar hun standpunt over (voormalig) terroristen en hun praktijk met een voormalig terrorist.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 18:38:53 ]
pi_203377204
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_203377208
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

:')
pi_203377507
quote:
Wanneer treedt die laatste (Markuszower) trouwens terug? Een veroordeeld crimineel (verboden wapenbezit) moeten we toch zeker niet in de Kamer willen hebben?
  woensdag 26 januari 2022 @ 19:11:58 #75
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_203377528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:35 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Omdat de nationale veiligheid daarmee potentieel verzwakt wordt. Want verkeerde adviezen leiden tot verkeerd beleid, verkeerd beleid leidt tot kwetsbaarheid.
Blijkbaar een vrouw met superieure overtuigingskracht, dat ze eigenhandig het VVD-standpunt kan wijzigen. Mag ze nog wel ingezonden brieven naar de krant sturen, of is dat ook te gevaarlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')