abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203379394
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat komt omdat Henk daar de hersenen niet voor heeft. Niet vanwege dat rolletje drop.
Blijkbaar krijg je als voormalig terrorist heel simpel een VOG, Henk niet denk ik
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 20:52:37 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379414
denk dat een VOG helemaal niet nodig is om daar te werken

wat een beetje gek is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203379488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:45 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Nelson Mandela
Menachem Begin
Maar dan praat je over andere samenlevingen. Die niet democratisch zijn.

Je kan je in Nederland makkelijk politiek uiten en organiseren. Waar is dan terrorisme voor nodig?
pi_203379550
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:

wat een beetje gek is
Ik ben niet voor regels, omdat je ook de politiek open wil houden voor outsiders. Dus ook voor ex-gedetineerden.

Maar.. een aanval op de rechtstaat is wel van een andere orde. Leg maar uit waarom je dan opeens politiek actief wil zijn via de democratische weg.
pi_203379559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dan ben je echt een mong*** als je dit meent....

Wat wil je? De islam verbieden? Mensen nog maar keuze geven uit twee religies en een niet religie (atheisme)... Als dat het Nederland van Wilders wordt dan liever niet..

In elke religie zijn domme mensen met domme meningen..
Het is 16 jaar geleden dat ze bij een extreme groep zat. En dat word nu weer opgerakeld?

Echt, dit is het NL van fok blijkbaar _O-
De islam verbieden is onmogelijk en wil ik ook niet.

Ik constateer slechts een trend. Die van de stapsgewijze islamisering van Nederland. Iedereen moet voor zich zelf maar uitmaken of hij dit een goede zaak vindt, of een slechte zaak, of dat het helemaal niet uitmaakt.

Maar feit blijft dat de islam geleidelijk aan doordringt in alle haarvaten van onze samenleving. Uiteindelijk zullen via voortplanting de aantallen zodanig zijn dat alle publieke functies door moslims bekleed zullen worden.

Soumaya draagt haar steentje hier aan bij, door zelfs als veroordeelde terrorist nog de hand over het hoofd gestreken te krijgen en op mag klimmen tot adviseur van de grootste regeringspartij.

Nu ze door de VVD op non-actief is gesteld, zal ze binnenkort waarschijnlijk wel de overstap naar D66 maken, waar haar zuster en geloofsgenoot immers reeds actief is. En daar kan ze dan verder bouwen aan de islamitische staat Nederland.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 21:01:53 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379593
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef skrn het volgende:

[..]
Ik ben niet voor regels, omdat je ook de politiek open wil houden voor outsiders. Dus ook voor ex-gedetineerden.

Maar.. een aanval op de rechtstaat is wel van een andere orde. Leg maar uit waarom je dan opeens politiek actief wil zijn via de democratische weg.
naja ze is veroordeeld voor verboden wapenbezit, niet voor terreur ofzo

maar wmb ben je dan idd niet welkom in de politiek, hell als het aan mij zou liggen zou je je stemrecht ook kwijtraken maar gelukkig ga ik niet over dit soort dingen
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:02:35 #132
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203379606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht, ik uit de "geen terrorist met moordplannen zijn" koker dan.
Dat is ze al lang niet meer, maar het bekt natuurlijk wel lekker.
pi_203379632
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar wmb ben je dan idd niet welkom in de politiek, hell als het aan mij zou liggen zou je je stemrecht ook kwijtraken maar gelukkig ga ik niet over dit soort dingen
Veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie, die plannen had voor het vermoorden van enkele parlementariërs.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 21:04:39 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie, die plannen had voor het vermoorden van enkele parlementariërs.
criminele organisatie volgens mij

is wmb genoeg om het niet te willen hoor ... maar toch
pi_203379695
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
criminele organisatie volgens mij

is wmb genoeg om het niet te willen hoor ... maar toch
Uiteindelijk is het aan de VVD zelf om daar over te beslissen, maar de verantwoordelijkheid blijft natuurlijk bestaan dus het is niet echt chique om dan nu niet zelf naar buiten toe te treden dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt maar het aan haar over te laten.
pi_203379714
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:17 schreef Tocadisco het volgende:
Zie je liever dat ze tot in de lengte der dagen in een bijstandsuitkering blijft hangen TS? Heb je eens een keer iemand die zijn leven gebeterd heeft en dan is het ook weer niet goed..
Ik had liever gezien dat ze als jihadist ergens in één of andere woestijn kapotgedroned was, opgeruimd staat immers netjes.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:09:04 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203379723
Je zoekt blijkbaar een soort buitenstaander als adviseur en de beste kandidaat die je kon vinden was een bewezen staatsgevaarlijke terroriste?

Lekker signaal geef je af aan de welwillende moslima's in dit land zeg :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203379756
Nee hoor ik geloof echt dat ze haar leven heeft verbeterd. Maar het is principieel. Zij en de VVD hebben goed uit te leggen waarom ze denken dat haar bijdrage een goed idee is, met haar verleden. Wees daar open is. En dan nog: begrijp dat niet iedereen op jou zit te wachten, als een parlementslid, feitelijke de belangrijkste persoon van de rechtstaat, in onvrijheid moet leven door mede jouw toedoen.

Ik vind het nogal wat.
pi_203379776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Je zoekt blijkbaar een soort buitenstaander als adviseur en de beste kandidaat die je kon vinden was een bewezen staatsgevaarlijke terroriste?

Lekker signaal geef je af aan de welwillende moslima's in dit land zeg :').
Lijkt wel of VVD een voorbeeld wilde stellen. Een psychologisch en socialogisch experiment.
  Moderator woensdag 26 januari 2022 @ 21:17:49 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203379865
nou ik snap dat je zoiemand mee wil laten praten in zo'n clubje, die heeft het immers van dichtbij meegemaakt maar geef haar dan een adviserende rol ofzo

je ziet Wilders hier echt van 1 miljoen kilometer afstand aankomen
pi_203379878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
De VVD is vreselijk naïef geweest om haar in die positie te zetten. Ze hadden van te voren kunnen weten dat Wilders over de zeik zou gaan. Als Bolkestein zo goed mentor is, had hij haar geadviseerd om eerst een publiekelijk standpunt uit te brengen.
Tja, Marco B. , Ali B. , Jos B. , illuster rijtje...
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_203379970
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niets radicaals aan, elke weerstand tegen de politieke islam is gerechtvaardigd.
En die bedrijft zij of zo?
pi_203380002
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]
Tja, Marco B. , Ali B. , Jos B. , illuster rijtje...
Die hadden allemaal functies bij de VVD? Interessant, wist ik niet.
pi_203380019
Viezeriken op tv, terroristen in de politiek.
Gaat de goede kant op met Nederland! 👍
pi_203380056
Op 22 juni 2005 arresteert de politie in Amsterdam Nouriddin El Fahtni, zijn vrouw Soumaya Sahla en haar vriendin Martine van den O. El Fahtni heeft op het moment van zijn arrestatie een doorgeladen machinepistool bij zich. Een celgenoot beweert later dat El Fahtni hem heeft verteld dat hij op weg was om Ayaan Hirsi Ali en/of Geert Wilders te vermoorden.

Op 22 juni 2005 werd Nouriddin El Fahtni, in Amsterdam gearresteerd. Tijdens zijn arrestatie was hij in het bezit van een Agram 2000 machinepistool.

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_203380114
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:

wat een beetje gek is
Volgens mij is het ook niet echt een baan of zo. Vraag me af of er überhaupt een financiële vergoeding tegenover stond.

Haar 'echte' baan is promovendus aan de universiteit in Leiden.
pi_203380240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Volgens mij is het ook niet echt een baan of zo. Vraag me af of er überhaupt een financiële vergoeding tegenover stond.
Ook voor vrijwilligerswerk kan men gewoon om een VOG vragen.
pi_203380325
quote:
88s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

Er zitten links en rechts diverse mensen in de Kamer met een veroordeling achter hun naam. De één wat ernstiger dan de ander.

Als je dat wilt voorkomen zou je mensen het passief stemrecht (dat is het recht om verkozen te kunnen worden) af moeten nemen bij een veroordeling, maar dat gebeurt heel weinig. En terecht. Als mensen geen veroordeelde mensen in de Kamer willen hebben is daar immers al een heel effectief middel tegen: niet op stemmen.
pi_203380329
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dan ben je echt een mong*** als je dit meent....

Wat wil je? De islam verbieden? Mensen nog maar keuze geven uit twee religies en een niet religie (atheisme)... Als dat het Nederland van Wilders wordt dan liever niet..
Ook weer gelijk het extreme tegenovergestelde, alsof ''dAt De eNigE AnDeRe oPtIE iS!!11!''.

Ja echt Fok niveau hoor! :')
quote:
In elke religie zijn domme mensen met domme meningen..
Het is 16 jaar geleden dat ze bij een extreme groep zat. En dat word nu weer opgerakeld?

Echt, dit is het NL van fok blijkbaar _O-
Nee, religie is per definitie dom, alleen de wat de islam zo anders maakt, is dat het zowaar een gevaar vormt voor een open, vrije en moderne samenleving zoals hier. En of het nu 1 jaar, 16 jaar of 80 jaar geleden is; het maakt niet uit. Iemand die vroeger sympathiseerde met de nazi's kan maar beter hopen dat dit niet bekend wordt. Dan kun je maar beter een anoniem baantje aannemen, waar niet de kans bestaat dat je vol in de schijnwerpers komt te staan. Maar als je er wel voor kiest moet je niet raar staan te kijken dat dit wordt opgerakeld en dat er dan met afkeur gereageerd wordt. Duh.

Maar goed. Mevrouw kan prima elders functioneren. Alwaar men geen VOG vereist. :W

Overigens;
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 14:14 schreef Confetti het volgende:
Ik betreur de keuzes die ik toen heb gemaakt ten diepste en iedereen in mijn omgeving weet dat van me.
Ze is streng islamitisch opgevoed. Wie bedoelt ze met haar omgeving? Haar (streng islamitische) ouders? Of heeft ze een ''Lalaatje'' gedaan en heeft ze met haar familie gebroken?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 26 januari 2022 @ 21:46:40 #150
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203380434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef trein2000 het volgende:
Dit bestaat toch niet zeg. Zo’n vrouw is kwetsbaar, als je dan als partij de keuze maakt om zo iemand onder je vleugels te nemen moet je dr ook beschermen en niet onder de bus flikkeren als Geert een keer blaft. Lekker veilige werkomgeving ook zo.
Insert mentaal plaatje van aanslag in Nice.

Dat is pas iemand onder de bus/vrachtwagen flikkeren. Dat kaliber persoon was Soumaya in ieder geval.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')