Blijkbaar krijg je als voormalig terrorist heel simpel een VOG, Henk niet denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Henk daar de hersenen niet voor heeft. Niet vanwege dat rolletje drop.
Maar dan praat je over andere samenlevingen. Die niet democratisch zijn.quote:
Ik ben niet voor regels, omdat je ook de politiek open wil houden voor outsiders. Dus ook voor ex-gedetineerden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:
denk dat een VOG helemaal niet nodig is om daar te werken
wat een beetje gek is
De islam verbieden is onmogelijk en wil ik ook niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dan ben je echt een mong*** als je dit meent....
Wat wil je? De islam verbieden? Mensen nog maar keuze geven uit twee religies en een niet religie (atheisme)... Als dat het Nederland van Wilders wordt dan liever niet..
In elke religie zijn domme mensen met domme meningen..
Het is 16 jaar geleden dat ze bij een extreme groep zat. En dat word nu weer opgerakeld?
Echt, dit is het NL van fok blijkbaar
naja ze is veroordeeld voor verboden wapenbezit, niet voor terreur ofzoquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik ben niet voor regels, omdat je ook de politiek open wil houden voor outsiders. Dus ook voor ex-gedetineerden.
Maar.. een aanval op de rechtstaat is wel van een andere orde. Leg maar uit waarom je dan opeens politiek actief wil zijn via de democratische weg.
Dat is ze al lang niet meer, maar het bekt natuurlijk wel lekker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, ik uit de "geen terrorist met moordplannen zijn" koker dan.
Veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie, die plannen had voor het vermoorden van enkele parlementariërs.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja ze is veroordeeld voor verboden wapenbezit, niet voor terreur ofzo
maar wmb ben je dan idd niet welkom in de politiek, hell als het aan mij zou liggen zou je je stemrecht ook kwijtraken maar gelukkig ga ik niet over dit soort dingen
criminele organisatie volgens mijquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Veroordeeld wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie, die plannen had voor het vermoorden van enkele parlementariërs.
Uiteindelijk is het aan de VVD zelf om daar over te beslissen, maar de verantwoordelijkheid blijft natuurlijk bestaan dus het is niet echt chique om dan nu niet zelf naar buiten toe te treden dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt maar het aan haar over te laten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
criminele organisatie volgens mij
is wmb genoeg om het niet te willen hoor ... maar toch
Ik had liever gezien dat ze als jihadist ergens in één of andere woestijn kapotgedroned was, opgeruimd staat immers netjes.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:17 schreef Tocadisco het volgende:
Zie je liever dat ze tot in de lengte der dagen in een bijstandsuitkering blijft hangen TS? Heb je eens een keer iemand die zijn leven gebeterd heeft en dan is het ook weer niet goed..
Lijkt wel of VVD een voorbeeld wilde stellen. Een psychologisch en socialogisch experiment.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:09 schreef HeatWave het volgende:
Je zoekt blijkbaar een soort buitenstaander als adviseur en de beste kandidaat die je kon vinden was een bewezen staatsgevaarlijke terroriste?
Lekker signaal geef je af aan de welwillende moslima's in dit land zeg.
Tja, Marco B. , Ali B. , Jos B. , illuster rijtje...quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
De VVD is vreselijk naïef geweest om haar in die positie te zetten. Ze hadden van te voren kunnen weten dat Wilders over de zeik zou gaan. Als Bolkestein zo goed mentor is, had hij haar geadviseerd om eerst een publiekelijk standpunt uit te brengen.
En die bedrijft zij of zo?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets radicaals aan, elke weerstand tegen de politieke islam is gerechtvaardigd.
Die hadden allemaal functies bij de VVD? Interessant, wist ik niet.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:18 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Tja, Marco B. , Ali B. , Jos B. , illuster rijtje...
Volgens mij is het ook niet echt een baan of zo. Vraag me af of er überhaupt een financiële vergoeding tegenover stond.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef sp3c het volgende:
denk dat een VOG helemaal niet nodig is om daar te werken
wat een beetje gek is
Ook voor vrijwilligerswerk kan men gewoon om een VOG vragen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet echt een baan of zo. Vraag me af of er überhaupt een financiële vergoeding tegenover stond.
Er zitten links en rechts diverse mensen in de Kamer met een veroordeling achter hun naam. De één wat ernstiger dan de ander.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja ze is veroordeeld voor verboden wapenbezit, niet voor terreur ofzo
maar wmb ben je dan idd niet welkom in de politiek, hell als het aan mij zou liggen zou je je stemrecht ook kwijtraken maar gelukkig ga ik niet over dit soort dingen
Ook weer gelijk het extreme tegenovergestelde, alsof ''dAt De eNigE AnDeRe oPtIE iS!!11!''.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:25 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dan ben je echt een mong*** als je dit meent....
Wat wil je? De islam verbieden? Mensen nog maar keuze geven uit twee religies en een niet religie (atheisme)... Als dat het Nederland van Wilders wordt dan liever niet..
Nee, religie is per definitie dom, alleen de wat de islam zo anders maakt, is dat het zowaar een gevaar vormt voor een open, vrije en moderne samenleving zoals hier. En of het nu 1 jaar, 16 jaar of 80 jaar geleden is; het maakt niet uit. Iemand die vroeger sympathiseerde met de nazi's kan maar beter hopen dat dit niet bekend wordt. Dan kun je maar beter een anoniem baantje aannemen, waar niet de kans bestaat dat je vol in de schijnwerpers komt te staan. Maar als je er wel voor kiest moet je niet raar staan te kijken dat dit wordt opgerakeld en dat er dan met afkeur gereageerd wordt. Duh.quote:In elke religie zijn domme mensen met domme meningen..
Het is 16 jaar geleden dat ze bij een extreme groep zat. En dat word nu weer opgerakeld?
Echt, dit is het NL van fok blijkbaar
Ze is streng islamitisch opgevoed. Wie bedoelt ze met haar omgeving? Haar (streng islamitische) ouders? Of heeft ze een ''Lalaatje'' gedaan en heeft ze met haar familie gebroken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:14 schreef Confetti het volgende:
Ik betreur de keuzes die ik toen heb gemaakt ten diepste en iedereen in mijn omgeving weet dat van me.
Insert mentaal plaatje van aanslag in Nice.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef trein2000 het volgende:
Dit bestaat toch niet zeg. Zo’n vrouw is kwetsbaar, als je dan als partij de keuze maakt om zo iemand onder je vleugels te nemen moet je dr ook beschermen en niet onder de bus flikkeren als Geert een keer blaft. Lekker veilige werkomgeving ook zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |