quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]Damn ik merk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]Misschien heb ik wel een heel invloedrijk Karma, wie zal het zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nee echt? Vrij hardleers typequote:Op maandag 24 januari 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen heeft Boris Johnson nog een feestje gevierd
[ afbeelding ]
Ik heb er ook weinig problemen mee eigenlijk. Wel in een officiele tekst natuurlijk maar hier of in een chat of zo, neuh.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
Ik hou wel van een spelfout op zijn tijd. Het laat zien dat we mensen zijn en geen machines
(Nu praat ik op subtiele wijze mijn eigen fouten goed)
Het maakt mij ook niets uit. Zij het dat we dan ook het recht hebben te lachen om (al dan niet onbedoelde) grappige fouten.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig problemen mee eigenlijk. Wel in een officiele tekst natuurlijk maar hier of in een chat of zo, neuh.
Ruhdfienquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Zeggen jullie trouwens Riediefain, Ray de Fiene of Rdfin?
R di fiiiiiiinequote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Ja maar jij bent een soort van Frans!quote:
@Roger_Epiales inderdaad al even niet meer gezien hier. Hoop dat het goed gaat, vriend!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger deden we nog weleens een geschiedenislesje in zo’n topic.
1887, het jaar van de uitvinding van de luchtband, de balpen, de draaideur en het fotorolletje. Tevens de oprichting van Sparta Rotterdam, de voltooiing van de Emmabrug in Willemstad, Van Gogh schilderde de Zonnebloemen, in Nederland trad Premier neas Mackay Jr. (wie?) aan en in New York werd de elektrische stoel gentroduceerd.
Zolang het niet Lange Frans of Frans Duijts is, vind ik het best.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een soort van Frans!
Voor 1914 moet die wel terugkomen inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Ja jammer van die geschiedenislessen, we komen nu wel in de interessante jaren.
Oh fijnquote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Guanabana het volgende:
De versoepelingen zijn nog niet eens officieel doorgevoerd of schoonzwager heeft het etentje al gepland hoor
Denk dat ie zijn eigen regels weer vergeten isquote:
Dit zijn feitjes uit 1888quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger deden we nog weleens een geschiedenislesje in zo’n topic.
1887, het jaar van de uitvinding van de luchtband, de balpen, de draaideur en het fotorolletje. Tevens de oprichting van Sparta Rotterdam, de voltooiing van de Emmabrug in Willemstad, Van Gogh schilderde de Zonnebloemen, in Nederland trad Premier neas Mackay Jr. (wie?) aan en in New York werd de elektrische stoel gentroduceerd.
Ik 'ken' het weer als vertrokken.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Aangekomen met een auto
Bijv: "ik ben om 11u aangereden" betekent gewoon dat je er om 11u was
Ik zag het toevallig net zelfquote:
Rie die fijnquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Maar nu missen we de oprichting van V&D. Dat klopt straks niet meer als we in topic 2015 ofzo zijn en die opeens failliet gaat.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Dan maar even de correcte:
1887 Het jaar dat de bouw van de Eiffeltoren begint (die kennen we volgens mij ergens van...), Emile Berliner octrooi vraagt op de grammofoonplaat en Van Gogh schildert een zelfportret.
[ afbeelding ]
Ik zat een biografie over Avicii voor te lezenquote:
Als het echt een surprise was kon hij daar natuurlijk weinig aan doenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
JaEen surprise party georganiseerd door zijn vrouw.
Riediefain Seequote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Heeft ie geen leven ofwat?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Guanabana het volgende:
De versoepelingen zijn nog niet eens officieel doorgevoerd of schoonzwager heeft het etentje al gepland hoor
quote:
Nouja, als hij het zo belangrijk vindt, voegt iig wel daad bij woord.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nee op een of andere manier wil hij dat etentje supergraag, is ook al vanaf het begin van corona uitgesteld, dus oke. Maar blijkbaar moet het asap.
O dat zou ook kunnen hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik 'ken' het weer als vertrokken.
Duidelijk Eetsj Tiequote:
Echt Eetsj Tie Meekuh?quote:
Waarom zou je daarvoor sorry moeten zeggen. Als er gelachen kan worden is dat altijd goed. Ook al is dat ten koste van mijquote:Op maandag 24 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry Redefine maar ik moest hardop lachen
Er is geen enqute verstuurd om deze TT te rechtvaardigen!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Redefine het volgende:
Wel even traantje weggepinkt hoor bij deze TT
Schaken en springtouwen.quote:
Die ene. Ja die.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Zullen we jou eerst eens omslaan!quote:
Interessante combinatie. Sla je dan niet die stukken omver met je springtouw?quote:
Nee eigenlijk gewoon je voornaamquote:
Ik denk dat we juridisch het best aan kunnen vechten dat hij ongeldig isquote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is geen enqute verstuurd om deze TT te rechtvaardigen!
Ik weet dat de belangrijkste mensen deze TT hebben ondertekendquote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is geen enqute verstuurd om deze TT te rechtvaardigen!
Nou ja. Als die na het omslaan nog een keer omslaat. Dan zitten we weer goedquote:Op maandag 24 januari 2022 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
En daarmee slaat de sfeer sowieso ook wel om.
Het is wel al gezegd. Ook al wordt het aangevochten en aangepast. De geest is uit de flesquote:Op maandag 24 januari 2022 22:56 schreef Meke het volgende:
Ik zou het op vormfout gooien om de TT onwettig te verklaren denk ik
Ik dacht van wel ja!quote:
ER KOMEN TRIBUNALEN.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
Aangezien de SC geen vastgekaderd begrip is, bestaat er ook niet zoals als 'de hele SC', waarbij de stelling die door de heer @:Strani op maandag 24 januari om 21.20 als een feit werd gesteld, per definitie niet waar kan zijn.
Draag jij er ook nog aan bij?quote:
Si siquote:Op maandag 24 januari 2022 22:48 schreef Guanabana het volgende:
En even voor de mensen die me vinden overdrijven; het is niet dat ik koste wat het kost niet uit eten wil h. Het gaat me meer een beetje om de omstandigheden en de manier waarop etc. Maar dat zullen mensen met familiebanden en dergelijke vast wel begrijpen.
Is het publiek nog een mooie anekdote ontnomenquote:Op maandag 24 januari 2022 23:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk voor het eerst in maanden naar Op1. Een kunsthistoricus is met een spectaculair verhaal bezig over De Nachtwacht in WO II. Net op het moment dat hij wil uitleggen hoe die terug van Maastricht naar Amsterdam ging, wordt die afgekapt. Hij had nog 15 seconden nodig gehad
quote:Na afloop van de Duitse bezetting arriveerde op 25 juni 1945 het schilderij per binnenschip in Amsterdam voor de expositie Het Weerzien der Meesters. De toenmalige directeur van het Rijksmuseum, Van Schendel, viel bij die gelegenheid boven op het schilderij, dat hiervan geen ernstige schade ondervond.
Was het zo'n lange zit?quote:Op maandag 24 januari 2022 23:21 schreef Momo het volgende:
Zo fijn dat we eindelijk de winnaar van het songfestival hebben gehoord in Moldavi nu(Misscatylove)
Ik zal zo eens naar het liedje luisteren. De beschrijving van Greys is in ieder geval veelbelovend!quote:
Oh wauw!quote:Op maandag 24 januari 2022 23:21 schreef Momo het volgende:
Zo fijn dat we eindelijk de winnaar van het songfestival hebben gehoord in Moldavi nu(Misscatylove)
Zo, jij bent vrolijk!quote:
Ja, het ging allemaal net goed vandaag.quote:
Lekker het ESF (of in dit geval de nationale finale) trollen, what else is new?quote:Op maandag 24 januari 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
Misscatylove wordt niet mijn favoriet.
Als je vandaag een kraslot koopt, dan wordt je rijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het ging allemaal net goed vandaag.
Ik stapte vanmorgen bijna in een plas water met mijn sok in de badkamer. Ik liet bijna thee over me heen komen, maar dat ging allemaal net goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:38 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Alleen bij prioquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
spoed bij ICT kennen ze niet of wel?
Alleen als je niet kunt inloggen. Of als de programmatuur van de koffiemachine het niet doetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel sterkte voor jullie Arizona
![]()
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Dat is zeker ook wat je tegen jezelf hebt gezegd op 1 januari over je UI?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"We gaan er van de week naar kijken".
Vanmiddag naar de kapper, daarna is mijn haar weer toonbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is zeker ook wat je tegen jezelf hebt gezegd op 1 januari over je UI?
Wel prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen als je niet kunt inloggen. Of als de programmatuur van de koffiemachine het niet doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou je nu moeten studeren dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
Niet gedacht dat ik het ooit nog eens zou zeggen, maar ik ben vreselijk aan het soggen.
Iedereen zal je dat vergevenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zou je nu moeten studeren dan?
Ik ben aan het woggen![]()
Mijn hoofd is er ook echt niet bij.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:23 schreef Arizona het volgende:
[..]Sterkte nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Tot die tijd zal ICT jouw aanvraag nog laten liggen en dus niet behandelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmiddag naar de kapper, daarna is mijn haar weer toonbaar.
Volgens mij zijn jullie in Spanje daar juist grootmeesters inquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:06 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat ik bekend ben met de termen woggen en soggen.
Belachelijk, als je zelf je partner niet meer binnen het huwelijk mag verkrachten, waarom zou je dan nog trouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:24 schreef Momo het volgende:
SuperNeger in NWS / India: verkrachting binnen huwelijk strafbaar, sommige mannen boycotten huwelijk
Het is wat met sommige mensen in NWS
Jeetje, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koel en donker bewaren
Voordat ik aan de modules van de opleiding kan beginnen, moet ik een verplichte startmodule maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zou je nu moeten studeren dan?
Snap ik, heb je een idee wanneer jullie meer horen?quote:Ik ben aan het woggen![]()
Mijn hoofd is er ook echt niet bij.
Misschien smaakt dat wel heel lekker wafels met damp baan traangasquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:37 schreef Em31 het volgende:
Die @:Fred_B woont toch wel in een fantastisch land.
[ twitter ]
Er waren er wel meer te krijgen eventueelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien smaakt dat wel heel lekker wafels met damp baan traangas
Of hij houdt echt niet van delen en gebruikt traangas tegen iedereen die een hapje van zijn wafel wil.
Die zag ik in NWS ja. Er zitten bijzonder gasten. Die nogal een wereldvreemd beeld hebben van het huwelijk, relaties en van hoe je je gedraagt tegenover vrouwen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:24 schreef Momo het volgende:
SuperNeger in NWS / India: verkrachting binnen huwelijk strafbaar, sommige mannen boycotten huwelijk
Het is wat met sommige mensen in NWS
Dat maakte voor Joey in Friends ook niks uitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er waren er wel meer te krijgen eventueel
[ afbeelding ]
Ik denk van wel. Het waait allemaal weer over, en zeker als er elders groter nieuws gebeurt (zoals Oekraine).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:05 schreef Yesse het volgende:
Ik ben fan van polls en jullie zijn goed in voorspellen dus:
[poll=3564]
Zelf denk ik van niet![]()
Laat ik het zo zeggen: ik hoop van niet. Als je ook ziet dat zelfs ministers ervoor hebben moeten aftreden daar zou je denken dat ze het nu bij Johnson ook niet accepteren. Al vrees ik dat hij veel te populair is (waar ik niks van begrijp, ik vind het maar een engerd).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Het waait allemaal weer over, en zeker als er elders groter nieuws gebeurt (zoals Oekraine).
Het is ook een beetje het Trump-effect, dat je met veel meer wegkomt dan anderen omdat iedereen van jou tch al verwacht dat je gekke dingen doet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik hoop van niet. Als je ook ziet dat zelfs ministers ervoor hebben moeten aftreden daar zou je denken dat ze het nu bij Johnson ook niet accepteren. Al vrees ik dat hij veel te populair is (waar ik niks van begrijp, ik vind het maar een engerd).
Ja. Plus dat juist dit soort incapabele idioten bijna overal mee wegkomenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Het waait allemaal weer over, en zeker als er elders groter nieuws gebeurt (zoals Oekraine).
Altijd fijn zulke dagen. Ik had net een situatie waarin men mij een vraag stelde "omdat het niet in het document stond waar eerst wordt gecheckt of daar het antwoord staat" terwijl dat wel het geval was...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:54 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag echt zo'n dag. Ik ben gewoon al de hele dag fouten aan het corrigeren. En dan fouten van allerlei verschillende partijen. Collega's van een andere afdeling, mijn eigen leidinggevende en van leveranciers.
Uiteraard maak ik zelf ook fouten, maar die los ik meestal zelf op.
Elke keer als ik denk dat ik met mijn normale werk wil verder gaan komt er wel weer iets wat er hersteld moet worden
Ik stel het op prijs dat je dit niet het Fred_B-effect noemde.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook een beetje het Trump-effect, dat je met veel meer wegkomt dan anderen omdat iedereen van jou tch al verwacht dat je gekke dingen doet.
Het @Strani effect was beter geweest?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel het op prijs dat je dit niet het Fred_B-effect noemde.
Oh bah vreselijk frustrerend dus!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:54 schreef Redefine het volgende:
Het is vandaag echt zo'n dag. Ik ben gewoon al de hele dag fouten aan het corrigeren. En dan fouten van allerlei verschillende partijen. Collega's van een andere afdeling, mijn eigen leidinggevende en van leveranciers.
Uiteraard maak ik zelf ook fouten, maar die los ik meestal zelf op.
Elke keer als ik denk dat ik met mijn normale werk wil verder gaan komt er wel weer iets wat er hersteld moet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Prima alternatief, zeker nu ik het zelf niet heb voorgesteldquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het @:Strani effect was beter geweest?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh bah vreselijk frustrerend dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Oh nee, what happend?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef Cyan9 het volgende:
Ben ik eindelijk een beetje van de app stress af, ben ik nu bang dat ik een goede vriend van me nogal boos heb gemaakt en hij me daarom negeert.
#labieledinsdag
Zo gek als jou zijn ze dan ook weer niet. Dus zo ver wilden we niet gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel het op prijs dat je dit niet het Fred_B-effect noemde.
Aangegeven dat ik me best wel zorgen maak over z'n drugsgebruik, maar het misschien iets te passief-agressief gebracht/gereageerd op z'n reacties.quote:
https://www.ad.nl/video/s(...)maar-even-aan-278749quote:In een exclusieve achtdelige videoserie volgen we topschaatsster Irene Schouten en haar ploeg Zaanlander in een allesbepalende periode richting de Winterspelen in Peking. Zo clean en weerstandloos als het ijs is, zo vuil gekronkeld zijn de politieke spelletjes op n rondom de baan. Hoe gaan de Zaanlanders daarmee om? En in hoeverre benvloedt het hun prestaties? Je ziet het in aflevering 5.
Dit soort zeikwijven moet je ook niet willen begrijpen.quote:
Ik heb zo'n vermoeden dat zij hem interpreteert als: bij jou of bij mij thuis?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit soort zeikwijven moet je ook niet willen begrijpen.
Helemaal niks mis met de vraag van de man namelijk.
Ik wist trouwens niet dat Twitter ook al een datingsapp was.quote:
Heb beetje door de antwoorden heen gescrold, maar het ging erover dat de man geen initiatief had genomenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat zij hem interpreteert als: bij jou of bij mij thuis?
Ja, "DE PASSIVITEIT" Wat een drama. Als hij nou nooit zelf iets voor zou stellen, maar dit is bij een eerste date toch gewoon een prima vraag? Ik zou zelf ook nog wel "wanneer" erbij hebben gevraagdquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb beetje door de antwoorden heen gescrold, maar het ging erover dat de man geen initiatief had genomen![]()
Terwijl als hij waarschijnlijk een plaats had voorgesteld ze ging lopen mekkeren dat ze vast naar een onveilige omgeving moest gaan.
Oftewel de man doet het hoe dan ook fout.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb beetje door de antwoorden heen gescrold, maar het ging erover dat de man geen initiatief had genomen![]()
Terwijl als hij waarschijnlijk een plaats had voorgesteld ze ging lopen mekkeren dat ze vast naar een onveilige omgeving moest gaan.
Sommige vrouwen willen een man die niet bestaat. Ik vraag me bij sommige vrouwen die zichzelf feminist noemen ook wel eens af of ze nou echt feminist zijn. Want waarom moet hij alles van jou accepteren zoals je bent maar mag dat andersom niet. Feminisme is gebaseerd op gelijkheid en (keuze)vrijheid. Dus ook een man mag passief zijn als hij zo is. Als dat niet bij je past prima, maar dat kun je toch pas na meer dan 1 vraag bepalen? En lijkt me ook geen reden om een hele bevolkingsgroep af te wijzen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oftewel de man doet het hoe dan ook fout.
Da's het opdringen van het patriarchaat, als je als man meteen met een voorstel komt. Alsof vrouwen zelf geen mening mogen hebben over waar ze willen drinkenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Wat is er toch met die redactie van de Linda.quote:
Daarom, begin er nooit aan!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn zulke ingewikkelde wezens.
Goeie genade. Wat een zeikwijf.quote:
Oh, was dat een vrijwillige keuze?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom, begin er nooit aan!!!!!
Nou ik kan me niet voorstellen dat de meeste vrouwen zo denken. Als dit allemaal al een probleem is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Met dit soort vrouwen wel, ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, was dat een vrijwillige keuze?
Ik wil niet met dit soort drama types geassocieerd wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook n van de redenen dat ze single zijn. Overigens niks mis mee, je kunt prima single blijven als je dat wil. Maar als je op zoek bent en hierop al mensen afschrijft dan zul je niet snel iemand vinden die wel aan je eisen voldoet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dit soort vrouwen wel, ja.
Ik zag het later ook. Was mijn bericht aan het aanpassen, maar werd gebeld door een collega.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat die man in kwestie nou eigenlijk fout deedquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil niet met dit soort drama types geassocieerd worden
[..]
Ook n van de redenen dat ze single zijn. Overigens niks mis mee, je kunt prima single blijven als je dat wil. Maar als je op zoek bent en hierop al mensen afschrijft dan zul je niet snel iemand vinden die wel aan je eisen voldoet.
Pfew. Dat is dan weer een meevaller.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik kan me niet voorstellen dat de meeste vrouwen zo denken. Als dit allemaal al een probleem is.
Volgens sommige van de reacties had hij een voorstel moeten doen voor een moment en een plaats. Waarom snap ik niet, en ik denk dat als hij dat wel had gedaan hij dan weer te dominant was geweest volgens een ander deel van Twitterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat die man in kwestie nou eigenlijk fout deed
Een win-win als deze vrouwen je meteen afwijzen om dit soort dingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Pfew. Dat is dan weer een meevaller.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een win-win als deze vrouwen je meteen afwijzen om dit soort dingen.
Ze wilde helemaal geen drankje doen met die man.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:12 schreef Arizona het volgende:
Wat een raar mens![]()
Wat wil ze dan?
Dat die man had gezegd: Vrouw, ik neem je mee om wat te drinken en we gaan naar caf Malle Pietje in Amsterdam. En haar dan over de schouder gooien en gaan ofzo
Precies. Ze had dat alleen maar geschreven toen ze dronken was en dat had hij natuurlijk kunnen weten...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze wilde helemaal geen drankje doen met die man.
Als dat een vrouwending is stop ik bij deze met vrouw zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een zelftest (en uberhaupt een test) gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen hebben zoveel mensen rond mij Corona, dat ik me bijna begin af te vragen wanneer ik aan de beurt ben.
Ja en dan had ze sowieso gepost dat hij te weinig ruimte aan haar liet of zoiets doms.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:12 schreef Arizona het volgende:
Wat een raar mens![]()
Wat wil ze dan?
Dat die man had gezegd: Vrouw, ik neem je mee om wat te drinken en we gaan naar caf Malle Pietje in Amsterdam. En haar dan over de schouder gooien en gaan ofzo
Ja bizar he? Hier ook. Mijn schoonzusje kwam ook terug van wintersport met een positieve zelftest, 2 maanden na hun vorige besmetting..quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen hebben zoveel mensen rond mij Corona, dat ik me bijna begin af te vragen wanneer ik aan de beurt ben.
Hier ook. Ik ben ook in afwachting wanneer ik Corona krijg, in plaats van ofquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef Em31 het volgende:
Same.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:19 schreef Em31 het volgende:
Ik ben afgelopen week 3x naar de sportschool geweest, waar tientallen jongeren waren. En naar de Ikea, samen met honderden andere mensen. Ik heb gisteravond nog even getest voor de tennis, ik had ook wat keelpijn, maar ook nog negatiefquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een zelftest (en uberhaupt een test) gedaan
Had gisteren keelpijn en vandaag beetje verkouden gevoel in m'n neus. Kans was heel klein dat het corona was want ben afgelopen dagen alleen in de supermarkt en de Hema geweest
Hij was dus ook negatief.
Maar ik dacht, dan heb ik het eens een keer gedaan. Was nog best een hele operatie, je voelt je net een laborant.(En nog best vervelend in je neus
)
Ja de eerste keer alles heel precies doen en nu gewoon alles hup hup eruit trekken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een zelftest (en uberhaupt een test) gedaan
Had gisteren keelpijn en vandaag beetje verkouden gevoel in m'n neus. Kans was heel klein dat het corona was want ben afgelopen dagen alleen in de supermarkt en de Hema geweest
Hij was dus ook negatief.
Maar ik dacht, dan heb ik het eens een keer gedaan. Was nog best een hele operatie, je voelt je net een laborant.(En nog best vervelend in je neus
)
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de eerste keer alles heel precies doen en nu gewoon alles hup hup eruit trekken.
Ah ja, dat maakt zo’n periode echt wel minder. Voelt dan bijna alsof je het bijna niet kan ontlopen, hoop het wel voor je zodat je gewoon door kan!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja bizar he? Hier ook. Mijn schoonzusje kwam ook terug van wintersport met een positieve zelftest, 2 maanden na hun vorige besmetting..
Nu moet ik wel zeggen dat ik maar weinig mensen zie. Maar mijn man werkt op kantoor en ik zie mijn ouders, die tennissen met andere mensen. Door mijn ziekenhuisbezoeken die dus tijdsgebonden zijn ben ik wel angstiger om het te krijgen. Want als ik het krijg op het verkeerde moment heb ik geen idee wat dat betekent voor die maand. Volgende week weer een afspraak dus deze week weer extra voorzichtig / angstig.
Oh hier ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:23 schreef Guanabana het volgende:
Qua die twittervrouw.... als ze daarover al zeurt qua passief, dan laat ik haar graag eens kennis maken met Guanaman(a).
Ugh, ik zal er niet verder over uitweiden want ik zeur al genoeg over familiale aangelegenhedenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh hier ook!
Als ik aan New Mexico zou vragen of we ergens wat gaan drinken, is de kans groot dat hij zegt: "Hoezo"
Dan is het helemaal een ding ja...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja bizar he? Hier ook. Mijn schoonzusje kwam ook terug van wintersport met een positieve zelftest, 2 maanden na hun vorige besmetting..
Nu moet ik wel zeggen dat ik maar weinig mensen zie. Maar mijn man werkt op kantoor en ik zie mijn ouders, die tennissen met andere mensen. Door mijn ziekenhuisbezoeken die dus tijdsgebonden zijn ben ik wel angstiger om het te krijgen. Want als ik het krijg op het verkeerde moment heb ik geen idee wat dat betekent voor die maand. Volgende week weer een afspraak dus deze week weer extra voorzichtig / angstig.
Ach ja, niemand is perfect. Als je weet wat je partner voor "bijzonderheden" heeft, hoe hij in elkaar zit en het gewoon accepteert, is het prima toch.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ugh, ik zal er niet verder over uitweiden want ik zeur al genoeg over familiale aangelegenheden
Maar initiatief staat helaas niet in zijn woordenboek.
Mijne zegt dan gelukkig nog wel 'ja is goed', maar hij zal het nooit of te nimmer zelf voorstellen. In ieder geval niet concreet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja. voordeel aan deze periode is dat het aantal vragen omdat ik nu eens per maand 's ochtends weg ben tot een minimum beperkt zijn door het thuiswerken. Er is niemand die doorheeft dat ik later begin vanwege een echo ofzo. Laatst had ik de fout gemaakt door de afspraak priv in mijn agenda te zetten en later weg te halen en er was meteen een aasgier die bij collega's is gaan vragen of ze wisten of "alles goed met mij ging"quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja, dat maakt zo’n periode echt wel minder. Voelt dan bijna alsof je het bijna niet kan ontlopen, hoop het wel voor je zodat je gewoon door kan!
We kunnen een passieve mannen clubje beginnen. Volgens mijn man is dat juist de reden dat we zo goed bij elkaar passen. Hij heeft volgens mij ook nog nooit voorgesteld om iets met vrienden te gaan doen, zijn vrienden moeten hem altijd mee vragen (soms vraag ik me af hoe het komt dat hij nog steeds zoveel vrienden heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ugh, ik zal er niet verder over uitweiden want ik zeur al genoeg over familiale aangelegenheden
Maar initiatief staat helaas niet in zijn woordenboek.
Mijne zegt dan gelukkig nog wel 'ja is goed', maar hij zal het nooit of te nimmer zelf voorstellen. In ieder geval niet concreet.
Haha zelfde hierquote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:50 schreef Yesse het volgende:
Hij heeft volgens mij ook nog nooit voorgesteld om iets met vrienden te gaan doen, zijn vrienden moeten hem altijd mee vragen (soms vraag ik me af hoe het komt dat hij nog steeds zoveel vrienden heeft)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ohhh nee ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:40 schreef Meke het volgende:
Ohh mensen ik weet niet of jullie allemaal veel talentenjachten volgden, maar Better than Ever is echt ZO'N tof programmaMet allerlei mensen uit talentenjachten (zelfs Starmaker @:Prisha
), die een verhaal hebben en waarbij het niet heeft gebracht waar ze op hoopten of die best onder druk zijn gezet en niet zichzelf konden zijn.
Zij krijgen in het programma een herkansing en mogen een helemaal eigengekozen nummer zingen op de manier waarop zj het willen. Echt fantastisch![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 16:56 schreef Fred_B het volgende:
Ook hier een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Prishaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh nee ik zie dit nu pasIs dit terug te zien ergens? Dit lijkt me gaaf!!!
Eyyyy Lucquote:
Ik wachtte tot ik naar de kapper geweest was om 'm af te doen, en nu ben ik aan het zoeken waar die optie ook alweer zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyy Luc![]()
Wahhh ik zie dat jij ook je kerstmuts nog op heb. Ik ook, maar ik krijg hem niet af
Ook hier een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wachtte tot ik naar de kapper geweest was om 'm af te doen, en nu ben ik aan het zoeken waar die optie ook alweer zit.
Prishaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhh nee ik zie dit nu pasIs dit terug te zien ergens? Dit lijkt me gaaf!!!
Bovenaan klikken op profiel, daarna op Naar Usericon Manager en daar je andere UI kiezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:17 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Ik krijg allerhande tips maar er gebeurt gewoon niks. Ach misschien maar even oplaten. Staat wel vrolijk met dat rood
Eyoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Prisha![]()
Met NLZiet of RTL gemist moet het lukken
Nog nieuwe muziek ontdekt de laatste tijd ?
jah maar er gebeurt niks. Ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar precies hetzelfde probleem had. Bizar.,quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bovenaan klikken op profiel, daarna op Naar Usericon Manager en daar je andere UI kiezen.
Daarom date ik met jongens, die zijn nog ingewikkelder.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je klikt wel op Gebruik dit usericon?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah maar er gebeurt niks. Ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar precies hetzelfde probleem had. Bizar.,
Heeft je andere UI precies dezelfde naam? Dan doet hij het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah maar er gebeurt niks. Ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar precies hetzelfde probleem had. Bizar.,
Dat herinner ik me ookquote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
En toen was dit geloof ik precies het probleemquote:Op dinsdag 25 januari 2022 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heeft je andere UI precies dezelfde naam? Dan doet hij het inderdaad niet.
Ook hier een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Met een kort en duidelijk verhaal. Heel wat anders dan Hugoquote:
Hij heeft een afspraak in het caf.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:08 schreef H_T het volgende:
Mark Rutte praat aardig door! Zou hij haast hebben?
Valt op hquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:08 schreef H_T het volgende:
Ik mis wel de hamer en de dans van Hugo hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een kort en duidelijk verhaal. Heel wat anders dan Hugo
Dansen met een hamerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis wel de hamer en de dans van Hugo hoor
Het was zijn idee die persconferentie nu te doenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Valt op h
Zou hij naar de wc moeten?
Meestal was mijn aandacht ruim voor het eind van zijn speech op, dus dit is niet echt blijven hangenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik mis wel de hamer en de dans van Hugo hoor
Ik ben mijn aandacht al een dag voor de presco al kwijtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal was mijn aandacht ruim voor het eind van zijn speech op, dus dit is niet echt blijven hangen
Biden had al een relletje te pakken omdat hij een Fox-reporter een domme klootzak had genoemd, dus Ernst moet zich wel een beetje inhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Arizona het volgende:
Je ziet gewoon dat Ernst zich nu al ergert aan de vragen.
Dan had hij niet minister van VWS moeten wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Arizona het volgende:
Je ziet gewoon dat Ernst zich nu al ergert aan de vragen.
Echt he.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Em31 het volgende:
Haha jezus nu weer vragen alsof er weer teveel versoepeld wordt. (Over die operaties)
Hij moet nog naar de supermarktquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:08 schreef H_T het volgende:
Hij kan zijn boodschappen in het Torentje laten bezorgenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef Arizona het volgende:
Sneer van Ernst naar Marieke![]()
"Degenen die het rapport cht bekeken hebben, lezen over het dempende effect"
Als het elf uur was geweest hadden er weer mensen gevraagd waarom het niet middernacht was geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef Arizona het volgende:
Zucht, weer een stomme vraag. Ze hadden toch al gezegd dat ze n duidelijke eindtijd wilden en dat je daardoor net niet de ideale situatie voor alle sectoren hebt.
Gewoon zo reageren als Huub Stevens op zo’n journalist zou ook wel verfrissend zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Biden had al een relletje te pakken omdat hij een Fox-reporter een domme klootzak had genoemd, dus Ernst moet zich wel een beetje inhouden
Rutte kon toen alle slechte nieuws show doorschuiven naar Hugoquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:24 schreef Arizona het volgende:
Mark sneeuwt wel een beetje onder nu, met Ernst in plaats van Hugo. Hij is niet meer de ster van de show
Er zit uitknop op je tvquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef ijs_beer het volgende:
Nou op naar M met Sanne Wallis.
Zou ik zeggen als ik me weer kapot wil ergeren.
Ja, M trek ik niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef ijs_beer het volgende:
Nou op naar M met Sanne Wallis.
Zou ik zeggen als ik me weer kapot wil ergeren.
N, wel dan?quote:
Er staat toch ‘zou ik zeggen’quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zit uitknop op je tv![]()
Of er zijn meer zenders dan alleen NPO1
Margriet van der Linden gespot.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zit uitknop op je tv![]()
Of er zijn meer zenders dan alleen NPO1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door ijs_beer op 25-01-2022 19:46:39 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Toch M want dat is tenminste nog elke dag anders.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch M want dat is tenminste nog elke dag anders.
[..]
Voor de komende 6 weken wel ja, daarna is ie weer uitgewerkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:36 schreef Em31 het volgende:
Die booster lijkt wel aardig te werken he
[ twitter ]
Wel elke dag met een z….f dat haar gasten nooit laat uitspreken, niet kan improviseren en altijd van haar voorbereide vragenlijstje uit moet gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Oh nou laat dan maarquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voor de komende 6 weken wel ja, daarna is ie weer uitgewerkt.
Oh en het begon nog als een grapje. Maar nu wordt er even klare taal gesproken, jawel!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Wel elke dag met een z….f dat haar gasten nooit laat uitspreken, niet kan improviseren en altijd van haar voorbereide vragenlijstje uit moet gaan.
Stop de sjoooooo!
Je duikt op het juiste moment weer opquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Wel elke dag met een z….f dat haar gasten nooit laat uitspreken, niet kan improviseren en altijd van haar voorbereide vragenlijstje uit moet gaan.
Stop de sjoooooo!
Dave & Prisha weer terug in de SC vandaagquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Stop de sjoooooo!
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je duikt op het juiste moment weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik kijk veel TLC, word ik heel ontspannen vanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dave & Prisha weer terug in de SC vandaag![]()
Tegenwoordig kijk ik liever naar The Repair shop op discovery dan naar de 19.00 talkshow.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Laat diequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk veel TLC, word ik heel ontspannen van![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Morgen weer, de dag daarna weer en dan zo door tot laten we zeggen eind maart. Eens kijken hoe de dagelijkse review ontwikkelt.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:54 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
De dagelijkse beerview.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen weer, de dag daarna weer en dan zo door tot laten we zeggen eind maart. Eens kijken hoe de dagelijkse review ontwikkelt.
STAART DE SHOWquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:56 schreef Dave het volgende:
Oh ja, ik was de “jaaaaaaaay” of “wheeeeeew” na het optreden van een artiest nog vergeten. #ditism
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |