quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]Damn ik merk hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]Misschien heb ik wel een heel invloedrijk Karma, wie zal het zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nee echt? Vrij hardleers typequote:Op maandag 24 januari 2022 21:25 schreef Em31 het volgende:
Ondertussen heeft Boris Johnson nog een feestje gevierd
[ afbeelding ]
Ik heb er ook weinig problemen mee eigenlijk. Wel in een officiele tekst natuurlijk maar hier of in een chat of zo, neuh.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:24 schreef Arizona het volgende:
Ik hou wel van een spelfout op zijn tijd. Het laat zien dat we mensen zijn en geen machines
(Nu praat ik op subtiele wijze mijn eigen fouten goed)
Het maakt mij ook niets uit. Zij het dat we dan ook het recht hebben te lachen om (al dan niet onbedoelde) grappige fouten.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig problemen mee eigenlijk. Wel in een officiele tekst natuurlijk maar hier of in een chat of zo, neuh.
Ruhdéfienéquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Zeggen jullie trouwens Riediefain, Ray de Fiene of Rédéfiné?
Ré di fiiiiiiinequote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Ja maar jij bent een soort van Frans!quote:
@Roger_Epiales inderdaad al even niet meer gezien hier. Hoop dat het goed gaat, vriend!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger deden we nog weleens een geschiedenislesje in zo’n topic.
1887, het jaar van de uitvinding van de luchtband, de balpen, de draaideur en het fotorolletje. Tevens de oprichting van Sparta Rotterdam, de voltooiing van de Emmabrug in Willemstad, Van Gogh schilderde de Zonnebloemen, in Nederland trad Premier Æneas Mackay Jr. (wie?) aan en in New York werd de elektrische stoel geïntroduceerd.
Zolang het niet Lange Frans of Frans Duijts is, vind ik het best.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een soort van Frans!
Voor 1914 moet die wel terugkomen inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Ja jammer van die geschiedenislessen, we komen nu wel in de interessante jaren.
Oh fijnquote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Guanabana het volgende:
De versoepelingen zijn nog niet eens officieel doorgevoerd of schoonzwager heeft het etentje al gepland hoor
Denk dat ie zijn eigen regels weer vergeten isquote:
Dit zijn feitjes uit 1888quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger deden we nog weleens een geschiedenislesje in zo’n topic.
1887, het jaar van de uitvinding van de luchtband, de balpen, de draaideur en het fotorolletje. Tevens de oprichting van Sparta Rotterdam, de voltooiing van de Emmabrug in Willemstad, Van Gogh schilderde de Zonnebloemen, in Nederland trad Premier Æneas Mackay Jr. (wie?) aan en in New York werd de elektrische stoel geïntroduceerd.
Ik 'ken' het weer als vertrokken.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Aangekomen met een auto
Bijv: "ik ben om 11u aangereden" betekent gewoon dat je er om 11u was
Ik zag het toevallig net zelfquote:
Rie die fijnquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Maar nu missen we de oprichting van V&D. Dat klopt straks niet meer als we in topic 2015 ofzo zijn en die opeens failliet gaat.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Dan maar even de correcte:
1887 Het jaar dat de bouw van de Eiffeltoren begint (die kennen we volgens mij ergens van...), Emile Berliner octrooi vraagt op de grammofoonplaat en Van Gogh schildert een zelfportret.
[ afbeelding ]
Ik zat een biografie over Avicii voor te lezenquote:
Als het echt een surprise was kon hij daar natuurlijk weinig aan doenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
JaEen surprise party georganiseerd door zijn vrouw.
Riediefain Seequote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Heeft ie geen leven ofwat?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Guanabana het volgende:
De versoepelingen zijn nog niet eens officieel doorgevoerd of schoonzwager heeft het etentje al gepland hoor
quote:
Nouja, als hij het zo belangrijk vindt, voegt iig wel daad bij woord.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Nee op een of andere manier wil hij dat etentje supergraag, is ook al vanaf het begin van corona uitgesteld, dus oke. Maar blijkbaar moet het asap.
O dat zou ook kunnen hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik 'ken' het weer als vertrokken.
Duidelijk Eetsj Tiequote:
Echt Eetsj Tie Meekuh?quote:
Waarom zou je daarvoor sorry moeten zeggen. Als er gelachen kan worden is dat altijd goed. Ook al is dat ten koste van mijquote:Op maandag 24 januari 2022 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry Redefine maar ik moest hardop lachen
Er is geen enquête verstuurd om deze TT te rechtvaardigen!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Redefine het volgende:
Wel even traantje weggepinkt hoor bij deze TT
Schaken en springtouwen.quote:
Die ene. Ja die.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Zullen we jou eerst eens omslaan!quote:
Interessante combinatie. Sla je dan niet die stukken omver met je springtouw?quote:
Nee eigenlijk gewoon je voornaamquote:
Ik denk dat we juridisch het best aan kunnen vechten dat hij ongeldig isquote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is geen enquête verstuurd om deze TT te rechtvaardigen!
Ik weet dat de belangrijkste mensen deze TT hebben ondertekendquote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er is geen enquête verstuurd om deze TT te rechtvaardigen!
Nou ja. Als die na het omslaan nog een keer omslaat. Dan zitten we weer goedquote:Op maandag 24 januari 2022 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
En daarmee slaat de sfeer sowieso ook wel om.
Het is wel al gezegd. Ook al wordt het aangevochten en aangepast. De geest is uit de flesquote:Op maandag 24 januari 2022 22:56 schreef Meke het volgende:
Ik zou het op vormfout gooien om de TT onwettig te verklaren denk ik
Ik dacht van wel ja!quote:
ER KOMEN TRIBUNALEN.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
Aangezien de SC geen vastgekaderd begrip is, bestaat er ook niet zoals als 'de hele SC', waarbij de stelling die door de heer @:Strani op maandag 24 januari om 21.20 als een feit werd gesteld, per definitie niet waar kan zijn.
Draag jij er ook nog aan bij?quote:
Si siquote:Op maandag 24 januari 2022 22:48 schreef Guanabana het volgende:
En even voor de mensen die me vinden overdrijven; het is niet dat ik koste wat het kost niet uit eten wil hè. Het gaat me meer een beetje om de omstandigheden en de manier waarop etc. Maar dat zullen mensen met familiebanden en dergelijke vast wel begrijpen.
Is het publiek nog een mooie anekdote ontnomenquote:Op maandag 24 januari 2022 23:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk voor het eerst in maanden naar Op1. Een kunsthistoricus is met een spectaculair verhaal bezig over De Nachtwacht in WO II. Net op het moment dat hij wil uitleggen hoe die terug van Maastricht naar Amsterdam ging, wordt die afgekapt. Hij had nog 15 seconden nodig gehad
quote:Na afloop van de Duitse bezetting arriveerde op 25 juni 1945 het schilderij per binnenschip in Amsterdam voor de expositie Het Weerzien der Meesters. De toenmalige directeur van het Rijksmuseum, Van Schendel, viel bij die gelegenheid boven op het schilderij, dat hiervan geen ernstige schade ondervond.
Was het zo'n lange zit?quote:Op maandag 24 januari 2022 23:21 schreef Momo het volgende:
Zo fijn dat we eindelijk de winnaar van het songfestival hebben gehoord in Moldavië nu(Misscatylove)
Ik zal zo eens naar het liedje luisteren. De beschrijving van Greys is in ieder geval veelbelovend!quote:
Oh wauw!quote:Op maandag 24 januari 2022 23:21 schreef Momo het volgende:
Zo fijn dat we eindelijk de winnaar van het songfestival hebben gehoord in Moldavië nu(Misscatylove)
Zo, jij bent vrolijk!quote:
Ja, het ging allemaal net goed vandaag.quote:
Lekker het ESF (of in dit geval de nationale finale) trollen, what else is new?quote:Op maandag 24 januari 2022 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
Misscatylove wordt niet mijn favoriet.
Als je vandaag een kraslot koopt, dan wordt je rijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het ging allemaal net goed vandaag.
Ik stapte vanmorgen bijna in een plas water met mijn sok in de badkamer. Ik liet bijna thee over me heen komen, maar dat ging allemaal net goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:38 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:38 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |