SPOILER: Samenvatting van de BOOS-uitzending van 20 januari 2022 van Claudia-xOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 20-01-2022 19:04:54 ]
Dit en door hun positie ze in begin jaren op een normale manier makkelijk seks konden krijgen. Hierdoor de grens vanuit hun is gaan verschuiven. Zich god gingen wanen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je doet eens wat en je komt er mee weg
Je doet nog wat ergers en je komt ermee weg
En dan denk je dat je overal wel mee wegkomt en gaat het van kwaad tot erger.
Ze zitten je te jennen man.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gast serieus, wtf. Ik had lapo.
Marco B is een vieze ...quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ben nu aanbeland bij het gesprek met John de Mol maar mijn gevoel tot nu toe: Niet dat ik ook maar iets wil goed praten, want een ongewenste hand op de billen of op de heupen kan voor meisjes en vrouwen evengoed traumatisch zijn, maar voor mijn gevoel is het gedrag van Borsato nog wel van een andere gradatie dan de anderen die in deze docu worden genoemd, zoals Rietbergen, de regisseur en Ali B.
Je hebt ergens toch het idee dat het bij Borsato een te handtastelijke vorm van amicaliteit is, wellicht ook onbewust omdat ie zich dat nu eenmaal heeft aangeleerd en nooit is gecorrigeerd. Nogmaals, dat praat het never niet goed, want kan evengoed ongewenst zijn.
Zou Johnny over 2 uur ook naar zijn 'fadeur' gaan?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zitten je te jennen man.
Ja die indruk heb ik ook, maar er loopt dus nog een aangifte tegen hem wat een heel stuk verder gaat dan een hand op de bil.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ben nu aanbeland bij het gesprek met John de Mol maar mijn gevoel tot nu toe: Niet dat ik ook maar iets wil goed praten, want een ongewenste hand op de billen of op de heupen kan voor meisjes en vrouwen evengoed traumatisch zijn, maar voor mijn gevoel is het gedrag van Borsato nog wel van een andere gradatie dan de anderen die in deze docu worden genoemd, zoals Rietbergen, de regisseur en Ali B.
Je hebt ergens toch het idee dat het bij Borsato een te handtastelijke vorm van amicaliteit is, wellicht ook onbewust omdat ie zich dat nu eenmaal heeft aangeleerd en nooit is gecorrigeerd. Nogmaals, dat praat het never niet goed, want kan evengoed ongewenst zijn.
Johan Derksen zal dit wel weer een heel sterk antwoord vinden en zijn billetjes schoon likken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of bepaalde BN-ers zich nog echt duidelijk tegen John de Mol durven uit te spreken.
Ik ben een keer meteen weggebleven van mijn werk toen de eigenaar zijn hand op mijn billen had gezet. Toen ik het aan een neef van mij vertelde zei deze dat mannen zo zijn...... Hand op billen vinden vele vrouwen, en dan hebben we het hier over kinderen, heel erg.quote:
Dat is de cultuur, altijd alles ontkennen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
Ali B ontkent wel echt alles, ook geen kleine nuance of iets dergelijks in zijn verklaring, volgens hem is het gewoon gewoon niet gebeurd.. benieuwd waarom dat is (er vanuit gaande dat de verhalen niet compleet verzonnen zijn.. )
Tim kan ook serieus zijn. Zie ook de BOOS docu over euthanasie (compleet los van dit onderwerp maar goede docu ook)quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Michellee het volgende:
Ik was bang dat Tim weer één of andere oorkonde zou uitdelen. Gelukkig niet.
Ali denkt gewoon lekker rond te kunnen neuken en dat die vrouwen het allemaal heel graag willen, want hij ontkent de sex dan weer nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
Ali B ontkent wel echt alles, ook geen kleine nuance of iets dergelijks in zijn verklaring, volgens hem is het gewoon gewoon niet gebeurd.. benieuwd waarom dat is (er vanuit gaande dat de verhalen niet compleet verzonnen zijn.. )
Genoeg die niks te schaften hebben met Talpaquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of bepaalde BN-ers zich nog echt duidelijk tegen John de Mol durven uit te spreken.
Ben totaal geen fan van dat soort zonnekoninkjes maar vond dat ie een geloofwaardig verhaal hield, weliswaar overduidelijk dichtgetimmerd met hulp van advocaten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gast serieus, wtf. Ik had lapo.
Ik wist niet dat je kwaad werd. Binnen een uurtje heb je weer een kans.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Prima hoor @:Superniger, maar pas dan ook maar meteen zelf de OP aan en pleur de link naar BOOS er een keertje in.
ook geschrokkenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
Marco Borstato doet dit stelselmatig, een enorm vieze pedo. De galg, en anders niets.
Het verhaal van hem was al tegenstrijdig met het verhaal van Jeroen en die van een slachtoffer. Ik geloof nog niet de helft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben totaal geen fan van dat soort zonnekoninkjes maar vond dat ie een geloofwaardig verhaal hield, weliswaar overduidelijk dichtgetimmerd met hulp van advocaten.
Ook lovenswaardig dat hij dat zo met behoorlijk open visier komt doen daar in het hol van de leeuw.
Ik wil die OP gewoon nog even opfrissen, jij wil gewoon kunnen zelfgeilen dat je in zo'n topicreeks als deze een OP hebt, kan ik inderdaad slecht tegen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:36 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd. Binnen een uurtje heb je weer een kans.
Uitroeien die bloedlijn. Gadverdamme.quote:
Lijkt me wel. Ja of hij liegt voor zijn eigen hachje natuurlijk, wat ook prima kan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou dat het inderdaad zijn? Zo ontzettend lang al dé machtigste mediaman van Nederland zo'n beetje, duizenden mensen onder je hebben en de binding/viewpoint van de "gewone mensen" die meedoen aan deze programma's volledig kwijt zijn?
Als je John de Mol bent heeft een Jeroen Rietbergen inderdaad in zijn opzicht inderdaad niet veel macht. Dat ligt toch anders bij kandidaten
Ik ben je vriend niet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik noem een bron, dat heb jij nog niet gedaan.
Fijne middag vriend.
Ik vind dit een vrij passief agressieve post.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet.
En ik heb geen bron nodig voor mijn gelijk. Ik zal proberen het je in Jip en Janneke-taal uit te leggen.
Als ik ergens inbreek, dan ben ik de dader. Of ik gepakt ben of niet. Of ik ben aangeklaagd of niet. Of ik ben veroordeeld of niet. Ik heb het gedaan, dus ik ben de dader.
Het is niet zo moeilijk.
Fijne dag.
Dat vind ik dus nog het meest verbazende aan dit alles.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef Michellee het volgende:
Waarom is de regisseur nog onbekend?
Ja dat moet allemaal blijken. Als hij hier glashard heeft gelogen dan heeft ie natuurlijk een gigantisch probleem straks in een rechtbank.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Het verhaal van hem was al tegenstrijdig met het verhaal van Jeroen en die van een slachtoffer. Ik geloof nog niet de helft.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij passief agressieve post.
Daar kwam ik pas achter, mind was blown.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef Za het volgende:
Voor de goede orde, ik ben zelf een vrouw.
En als ie niet gelogen heeft snap ik zijn opmerkingen wel, dat hij zegt dat vrouwen zich moeten melden. Want als hij niet WEET dat iets gebeurt, hoe moet hij er dan wat aan doen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat moet allemaal blijken. Als hij hier glashard heeft gelogen dan heeft ie natuurlijk een gigantisch probleem straks in een rechtbank.
Bijvangst, meer onderzoek nodig?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef Michellee het volgende:
Het is bij John vooral dat hij echt niet lijkt te snappen waarom mensen dat niet tegen familieleden van hem doen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als ie niet gelogen heeft snap ik zijn opmerkingen wel, dat hij zegt dat vrouwen zich moeten melden. Want als hij niet WEET dat iets gebeurt, hoe moet hij er dan wat aan doen?
John volgt hierna Mark Rutte op.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is bij John vooral dat hij echt niet lijkt te snappen waarom mensen dat niet tegen familieleden van hem doen.
Ik vind het zoiezo al een tijd stil omtrent deze zaak wb BN'ers. Het is ook lullig als je uitspreekt dat al die viespeuken aan de galg moeten en er komt later uit dat je zelf net zo'n viespeuk bent.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Momo het volgende:
Hij lijkt op dat punt vrij naief jaquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is bij John vooral dat hij echt niet lijkt te snappen waarom mensen dat niet tegen familieleden van hem doen.
MARTIJN NIEMAN en Fiorella Nieman-Cruzquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nog het meest verbazende aan dit alles.
Ik vond dat zelfs z'n manier van antwoord geven op die van Rutte lijkt. Bepaalde details heel goed kunnen benoemen of herinneren en bij andere dingen het tactisch niet weten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Japepk het volgende:
JdM reageert zakelijk, dat zal voor een groot deel tactiek zijn. Zijn hele 'meld je, dan kunnen we het helpen' is een beetje het maakbaarheidsdenken wat bijvoorbeeld Rutte ook heeft. Alle problemen kunnen opgelost (betaald) worden, dus de noodzaak om de wortel aan te pakken en vanalles overhoop te gooien ontbreekt.
Een luchtig ding wat toch in mijn hoofd zat: ik heb John de Mol nooit echt lang horen/zien praten op televisie ofzo. Blijkt dat Carlo Boszhart hem dus ook griezelig goed imiteerde in de TV kantine altijd. Ik moest er gewoon steeds aan denken.
Idd. Als blijkt dat die tijdlijn niet klopt en bijvoorbeeld het al vele jaren langer speelde en John al meer signalen had ontvangen dan heeft John behoorlijk zitten liegen.. dat zal hem in eventuele rechtszaken geen goed doen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Day het volgende:
Ik zit ontzettend met de tijdlijn. Sr. bleef maar zeggen dat hij sinds 2019 van Rietbergen wist. Maar het was toch eerder dat Rietbergen op z’n kloten kreeg van zijn ‘opdrachtgever’?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef Michellee het volgende:
Blijkbaar heeft hij daar dan zelf om gevraagd en hebben ze dat gehonoreerd?quote:De regisseur die ook van grensoverschrijdend gedrag wordt beschuldigd:
REACTIE 16 JANUARI
‘Beste medewerkers van ‘team Boos’,
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik kan jullie oprecht vertellen dat ik nooit door een kandidaat ben benaderd met een dergelijk verhaal. Als een kandidaat met een dergelijk verhaal of ander probleem bij mij zou hebben aangeklopt, dan had ik ze meteen verwezen naar de begeleiders van de kandidaten van de show, die speciaal toezien op het welzijn van onze kandidaten. Als regisseur hoor ik me daar zo min mogelijk mee te bemoeien. Het spijt me dat ik jullie niet verder kan helpen. Ik wil jullie vragen mijn privacy te respecteren en mijn naam niet te noemen in jullie berichtgeving.
Groet’
EN OP REACTIE 19 JANUARI
‘De heer ... is zeer geschokt door de recente berichtgeving rondom het programma The Voice of Holland en in het bijzonder door uw brief van 18 januari jl., waarin u hem beschuldigt van ongeoorloofd gedrag jegens (ex-)kandidaten en medewerkers van het programma. De heer ... herkent zich niet in uw aantijgingen en ontkent deze ten stelligste.’
Why?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:44 schreef loveli het volgende:
Daar kwam ik pas achter, mind was blown.
Al die bobo's worden ondersteund door de beste communicatieadviseurs en advocaten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vond dat zelfs z'n manier van antwoord geven op die van Rutte lijkt. Bepaalde details heel goed kunnen benoemen of herinneren en bij andere dingen het tactisch niet weten.
Over heel andere onderwerpen weliswaar natuurlijk.
Exact.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die bobo's worden ondersteund door de beste communicatieadviseurs en advocaten.
Tim had er goed aan gedaan als hij een paar afleveringen van Peter R de Vries misdaadverslaggever had gekeken. Peter kon dit soort items altijd zo spannend maken!quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef freaky40 het volgende:
TV technisch gezien vond ik dit een gedrocht van een uitzending. Cameravoering bij het gesprek met John de Mol erg amateuristisch, lokale omroep niveau niet ontstijgend. Net als alle vormgeving in het gehele programma. Tim had beter een professionele voice over kunnen inhuren die een betere dictie had om dit te doen, want er was af en toe geen touw aan vast te knopen. De vervormde stemmen bij de slachtoffers haast niet te verstaan. Uitgetypte tekst zoals in sommige fragmenten wel gewoon te zien was, had in zijn geheel ook wel kunnen volstaan.
Qua inhoud is er buiten wat quotes van John de Mol die nog niet naar buiten waren gekomen voor de docu vanmiddag werd geplaatst, waren eigenlijk al bekend.
Dan zal het vooral gaan over het vervolg inderdaad, dat de cultuur verrot is, staat daar dan los van. Heb de uitzending nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat het vooral verhalen zijn van die vrouwen en er verder geen bewijs is dat het zo gegaan is? Dat moer sowieso verder onderzocht worden (en dus de waarheid en feiten op tafel zoals je zegt) om hem wel veroordeeld te krijgen, lijkt me.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat waarheid en feiten op tafel, dat is ook zo stom. Die vrouwen vertellen nu al hun verhaal, maar dat is dan niet genoeg ofzo, omdat Ali zegt dat t niet klopt? Als zoveel hetzelfde vertellen, lijkt mij dat geloofwaardig genoeg. Misschien niet voor een strafvervolging, dat weet ik niet. Maar wel om duidelijk genoeg te hebben dat de cultuur verrot was.
Nou zijn de aantijgingen rondom zijn specifieke persoon ook een stuk minder. Volgens mij alleen dat iemand bij hem aanklopte en dat hij het wegwuifde?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar heeft hij daar dan zelf om gevraagd en hebben ze dat gehonoreerd?
Al is hij wel bekend inmiddels uiteraard
Daar zat ik ook aan te denken. Denk dat John de Mol deze aflevering qua techniek volledig zou afbranden, ironisch genoeg. Denk dat geen enkele productie medewerker, of Tim zelf, bij Talpa hoeft aan te kloppen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tim had er goed aan gedaan als hij een paar afleveringen van Peter R de Vries misdaadverslaggever had gekeken. Peter kon dit soort items altijd zo spannend maken!
Jammer dat Peter er niet meer is, zeker voor dit soort zaken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tim had er goed aan gedaan als hij een paar afleveringen van Peter R de Vries misdaadverslaggever had gekeken. Peter kon dit soort items altijd zo spannend maken!
Ja, wat was dat dan? Om zijn vier ogen principe bij the Voice Kids te verdedigen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
Vrouwen moeten zich melden, anders kan er ook niets aan gedaan worden aldus John de Mol.
Dan melden twee meisjes van 13 en 14 zich en wat doet meneer de Mol…..die kan er zich niets bij voorstellen dat Marco zoiets zou hebben gedaan.
Ik moet zeggen dat ik een klef handje op de bil of op de heupen ook wel van een andere orde vind dan dat gestalk van Jeroen of het aanranden van Ali. Nog steeds grensoverschrijdend natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
Vrouwen moeten zich melden, anders kan er ook niets aan gedaan worden aldus John de Mol.
Dan melden twee meisjes van 13 en 14 zich en wat doet meneer de Mol…..die kan er zich niets bij voorstellen dat Marco zoiets zou hebben gedaan.
Maar waar komt het vandaan dat het eerder was dat Rietbergen is aangesproken op z'n gedrag? Die heeft zelf geen jaartal genoemd in z'n verklaring toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Day het volgende:
Ik zit ontzettend met de tijdlijn. Sr. bleef maar zeggen dat hij sinds 2019 van Rietbergen wist. Maar het was toch eerder dat Rietbergen op z’n kloten kreeg van zijn ‘opdrachtgever’?
hoe fout!!!quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waar komt het vandaan dat het eerder was dat Rietbergen is aangesproken op z'n gedrag? Die heeft zelf geen jaartal genoemd in z'n verklaring toch?
quote:Jeroen Rietbergen is afgelopen weekend opgestapt als bandleider van The Voice of Holland, omdat programmamaker Tim Hofman achter zijn seksuele wangedrag bij de talentenjacht is gekomen. In een verklaring heeft Jeroen laten weten dat hij daarover jaren geleden al op de vingers is getikt door zijn opdrachtgever, volgens RTL Boulevard in 2016.
Met de kennis van nu makkelijk praten natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef Tengano het volgende:
John's conclusie: Wij hadden alles op orde, maar het is de schuld van de vermeende slachtoffers dat we niet geinformeerd zijn.
John heeft het gewoon hartstikke goed gedaan als je hem zo hoort.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
John heeft maar één melding gehad, dus tja John vindt het nog een soort van prima.
Nou, wel bewijzen zoals appgesprekken. Maar ik weet ook niet wat allemaal als bewijs gezien kan worden. Mogelijk ook het feit dat zoveel vrouwen los van elkaar hetzelfde verklaren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan zal het vooral gaan over het vervolg inderdaad, dat de cultuur verrot is, staat daar dan los van. Heb de uitzending nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat het vooral verhalen zijn van die vrouwen en er verder geen bewijs is dat het zo gegaan is? Dat moer sowieso verder onderzocht worden (en dus de waarheid en feiten op tafel zoals je zegt) om hem wel veroordeeld te krijgen, lijkt me.
walgelijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef Tengano het volgende:
John's conclusie: Wij hadden alles op orde, maar het is de schuld van de vermeende slachtoffers dat we niet geinformeerd zijn.
Je zag in het begin dat hij enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment merkte je al dat hij telkens aan het woord wilde komen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
John heeft het gewoon hartstikke goed gedaan als je hem zo hoort.
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, dan is het de vraag hoe Boulevard aan die informatie komt
Oh, als ze zelfs binnen de familie elkaar tegen gaan spreken qua jaartallen, kun je er wel vanuit gaan dat 1 vd 2 de jaartallen in z'n voordeel probeert te draaien inderdaad..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.
Eens. Wel fair en professioneel van Tim dat die inderdaad niet op sensatiebelust dat interview afnam. Daardoor liet hij wellicht wat dingen open, maar zo is het wel netjes en feitelijk (van zijn kant gebleven). Het zou niet fair zijn om John volledig voor de bus te gooien. Los van zijn opvattingen over vrouwen gingen de aantijgingen die nu zijn onderzocht niet over hem.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:07 schreef Tengano het volgende:
Ik heb aan de andere kant ook wel respect als je in zo'n crisissituatie zo'n verhaal op kan houden dat de luisteraar het idee heeft dat John alles perfect op orde had. De man had zelf ook prima en overtuigend in een film kunnen spelen.
Ja die precieze tijdlijn is echt erg warrig. En het maakt veel uit voor wat betreft de aansprakelijkheid van John zelf. Maakt veel verschil of hij meerdere incidenten verspreid over vele jaren had, of slechts eentje vrij kortgeleden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.
Ja, ik vind het verhaal over Marco ook niet heel heftig. Het is een beetje die gekke oom die niet snapt wat persoonlijke ruimte is en ieder kind denkt te mogen benaderen alsof het zijn eigen dochter is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een klef handje op de bil of op de heupen ook wel van een andere orde vind dan dat gestalk van Jeroen of het aanranden van Ali. Nog steeds grensoverschrijdend natuurlijk.
Hij heeft een meisje van toen 15 jaar oud onder haar rokje gezeten en aan haar borsten gezeten. Dat vind ik niet puur amicaal meer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Toen ik ging kijken stond er 7 views. Betekent dat dat ik de 8e was? Kleine boomer-vraag en niet relevant in de discussie, maar ben benieuwd.quote:
Neequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Toen ik ging kijken stond er 7 views. Betekent dat dat ik de 8e was? Kleine boomer-vraag en niet relevant in de discussie, maar ben benieuwd.
Bij mij stond er ook 7, wordt om de zoveel tijd geupdatedquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Toen ik ging kijken stond er 7 views. Betekent dat dat ik de 8e was? Kleine boomer-vraag en niet relevant in de discussie, maar ben benieuwd.
quote:Ali B door vrouwen beschuldigd van verkrachting: ‘Ik wil je neuken’
Ali B is een roofdier dat op slinkse wijze binnen weet te dringen in de privésfeer van jonge vrouwen om hen vervolgens te misbruiken. Dat beeld schetst Tim Hofman in de Voice-special van BOOS.
https://www.mediacourant.(...)ting-ik-wil-je-nken/
Voor je moeder ben je altijd de nummer 1.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
op de ene vraag waarom hij niets in de gaten had zegt ie onmogelijk, ik maak zo'n 100 shows per jaar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
Verder, John de Mol móest natuurlijk wel een reactie gaan geven. En gezien damage control en zijn eigen reputatie redden kan hij moeilijk zeggen "ja joh ik wist ervan en het boeide me geen flikker".
Maar deze reactie en het gehamer op dat de slachtoffers vooral moeten leren dat ze hun 'mond open moeten trekken', wie kan nou denken dat dit een gepaste reactie is in tijden als deze?
En dan wil ik nog best geloven ergens dat hij, m.u.v. dat ene meisje dat naar voren was gekomen eerder, verder geen verhalen heeft gehoord. Ja duh. Zijn zwager, die regisseur, coaches, e.d. kijken wel uit door dat tegen hem te gaan vertellen. De slachtoffers zelf staan ook onder druk omdat al die mensen weliswaar binnen het bedrijf misschien niet het machtigst zijn, maar t.o.v. de kandidaten wél heel machtig zijn.
En roepen dat Jeroen geen machtspositie heeft want "er staan zoveel mensen boven hem en hij heeft echt geen macht over hoe het programma verloopt", maar in hetzelfde interview wel vertellen dat hij destijds Jeroen ermee weg heeft laten komen met een tik op de vingers omdat "hij al zolang voor me werkt en hij doet het zo goed en verder heb ik nooit verhalen gehoord". Hoezo heeft Jeroen dan geen machtspositie tegenover een kandidaat?
En daarnaast is voor een kandidaat iemand als John zelf natuurlijk niet heel makkelijk te bereiken. Die loopt daar echt niet veel zelf fysiek in de studio rond. Veel van die smeerlappen kunnen gewoon hun gang gaan en kandidaten onder druk zetten/psychologisch manipuleren. Voor een kandidaat die niet bekend is met het wereldje is zo'n coach/bandleider gewoon een machtig iemand. Bovendien zijn het bekende mediafiguren; zo'n persoon kan je altijd beloftes doen om "als je dit toelaat, zorg ik ervoor dat je elders een mooie positie krijgt" en een kandidaat zo onder druk zetten. John zei zelf al dat hij geen overzicht heeft op wat er buiten het programma allemaal gebeurt. Ja, daar kunnen figuren als Ali "kom je even mee naar die studio om muziek te maken?" of Jeroen "ga je mee naar een concert?" dan natuurlijk gewoon gebruik van maken.
Man, man, man...
Nee er zit altijd een behoorlijke lag in de viewcount, zeker bij populaire releases.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Hoe wist je dit zo snel?quote:Op donderdag 20 januari 2022 16:02 schreef RipCity het volgende:
Reactie van John de Mol zit erin! Ongeveer half uur met 'm.
Of dat ook echt zo is is een tweede, er hangen wel meer mannen rond op FOK! die zich voordoen als vrouw...quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:44 schreef loveli het volgende:
Daar kwam ik pas achter, mind was blown.
Ja alleen wat te denken van: Vrouw (22) die stelt als tiener te zijn misbruikt door Marco Borsato doet aangifte. Als dat waar is, is die 'kleffe oom' toch ergens veel en veel te ver gegaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ik vind het verhaal over Marco ook niet heel heftig. Het is een beetje die gekke oom die niet snapt wat persoonlijke ruimte is en ieder kind denkt te mogen benaderen alsof het zijn eigen dochter is.
Ik krijg de kriebels van de man, maar ik heb op basis hiervan niet het idee dat het een volle bak pedo is. Dat hij vreemdgaat en niet vies is van een jonge dame lijkt me helder. Maar verkrachting, aanranding, machtsmisbruik? Dat zie ik er bij het verhaal rond hem nog niet echt in.
Bij mij stond er ook 7 :-)quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij mij stond er ook 7, wordt om de zoveel tijd geupdated
Het wordt niet per view geupdate, maar eens in de zoveel tijd. Ik zag dat ook.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
bronquote:‘Marco Borsato betastte The Voice-kandidates, ook van 13 en 14 jaar oud’
Vorig jaar werd al aangifte gedaan tegen hem, door een vrouw die zegt als tiener te zijn misbruikt door hem. Aan BOOS vertellen drie vrouwen dat Borsato hen „ongevraagd en landurig” betast heeft. Ook ex-medewerkers van The Voice meldden zich. Maar (oud-)kandidaten waren ook niet veilig als het gaat om Borsato. Een kandidate van The Voice Kids, die tijdens haar deelname 14 was, vertelt over een situatie bij een van de traditionele Borsato-barbecues. Daar betastte hij haar.
Betasting door Marco Borsato
Borsato, haar coach, zat tijdens de barbecue aan haar billen, vertelt ze. Toen ze wegliep, volgde Borsato haar en ging hij gewoon door met het seksuele wangedrag. Haar ouders bevestigen dit. Maar daar houdt het niet bij op. Hofman vertelt het verhaal van een 13-jarige kandidate: „Borsato raakte haar geregeld aan en kwam te dichtbij. Ook haar moeder bevestigt dit verhaal. Een derde kandidaat van The Voice Kids vertelt: ‘Ik zag Borsato regelmatig aan kandidates zitten op de set van The Voice Kids‘.” De coach zou dan onder andere hun heupen aanraken.
Hofman: „Een ingewijde bij The Voice zegt over Borsato: ‘Ik ken de verhalen van seksueel grensoverschrijdend gedrag van Marco richting kandidaten. De berichten in de media kwamen niet als verrassing. Iedereen op de werkvloer wist dit soort dingen wel een beetje, maar iedereen hield elkaar de hand boven het hoofd. Heel veel van die groepjes werken ook weer met elkaar bij andere programma’s. Het is een soort totaal misplaatste gentleman’s agreement om het niet over dit soort dingen te hebben.”
Dat heeft hij gevraagd aan BOOS. En dat is gehonoreerd, ik denk omdat hij ook maar een bijrol speelde in de docu.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe wist je dit zo snel?
En waarom worden alle namen bekend gemaakt behalve van de regisseur
Laten we het zuiver houden, deze vrouw beschuldigt hem daar van. Of hij het gedaan heeft is geen zekerheid.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:13 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje van toen 15 jaar oud onder haar rokje gezeten en aan haar borsten gezeten. Dat vind ik niet puur amicaal meer.
Leuk zo'n onleesbare linkdumpquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef RipCity het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Het lijkt er tot nu toe op alsof er wat Marco Borsato betreft bij de Voice geen patroon van stalken of aanranding was. Alleen kleffe aanrakingen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laten we het zuiver houden, deze vrouw beschuldigt hem daar van. Of hij het gedaan heeft is geen zekerheid.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef RipCity het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Je hebt natuurlijk intern aan de bel trekken en daarbuiten dingen roepen. Zit wel een verschil in.quote:
Dit soort reacties van mannen zoals jou zijn juist de reden dat dames zich niet durven te melden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Stijfkopie het volgende:
Die jank muilen hebben toch ook hun broek uitgetrokken
Sorry kon haar Hyves niet vinden ninequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:26 schreef Nine. het volgende:
Bedankt @:momo we hebben immers niet allemaal een insta account![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Stijfkopie het volgende:
Die jank muilen hebben toch ook hun broek uitgetrokken
Je gaat er vanuit dat ik een man ben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit soort reacties van mannen zoals jou zijn juist de reden dat dames zich niet durven te melden.
Je hebt ingevuld dat je man bent op je account, dus daar ga ik dan vanuit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik een man ben.
Dit heeft kunnen gebeuren omdat vorig slachtoffer het niet even gewoon meldde. Foei slachtoffer 1quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens wel geweldig die afsluiting met John die blijft zeggen dat vrouwen moeten melden.... en dan die dame heel cool... 'nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt bij de dader, NIET bij het slachtoffer....'
![]()
![]()
quote:
Lotus uit Utopia. Luister wat zij heeft moeten meemaken, er zijn 4 delen, dit het laatste deel. Zij deed een boekje open over haar deelname aan het programma. Ze deed dit ondanks dat ze een contract had getekend bij Talpa.quote:
Dat heeft BOOS slim gedaan en daarmee John de Mol een hak gezet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens wel geweldig die afsluiting met John die blijft zeggen dat vrouwen moeten melden.... en dan die dame heel cool... 'nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt bij de dader, NIET bij het slachtoffer....'
![]()
![]()
Wat die dame zegt klopt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Dazalbest het volgende:
![]()
![]()
Ik vind Tim ook heel zenuwachtig overkomen als hij tegenover John zit. Wat ik ook wel begrijp.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je zag in het begin dat hij enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment merkte je al dat hij telkens aan het woord wilde komen.
Maar dat Linda de Mol van niks wist geloof ik nu nog minder dan eerst.
En dat het programma en/of hijzelf eraan bij heeft gedragen dat het niet of moeilijk bespreekbaar was, daar had hij het niet over.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat die dame zegt klopt natuurlijk.
En wat John zegt ook. Ja, er voor zorgen dat het niet gebeurt is stap 1. Maar als het dan toch gebeurt, is het wel goed dat er aandacht is voor het makkelijker bespreekbaar maken.
Ik heb überhaupt geen social mediaquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:27 schreef RipCity het volgende:
Sorry kon haar Hyves niet vinden nine
Eigenlijk beter. Ik heb alleen Twitter op mijn computer, is op zich wel geinig hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen social media
Klopt. Daar liet Tim hem wel makkelijk mee wegkomen. Echt een lichtgewicht voor dit soort onderwerpen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat het programma en/of hijzelf eraan bij heeft gedragen dat het niet of moeilijk bespreekbaar was, daar had hij het niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |