SPOILER: Samenvatting van de BOOS-uitzending van 20 januari 2022 van Claudia-xOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 20-01-2022 19:04:54 ]
Dit en door hun positie ze in begin jaren op een normale manier makkelijk seks konden krijgen. Hierdoor de grens vanuit hun is gaan verschuiven. Zich god gingen wanen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je doet eens wat en je komt er mee weg
Je doet nog wat ergers en je komt ermee weg
En dan denk je dat je overal wel mee wegkomt en gaat het van kwaad tot erger.
Ze zitten je te jennen man.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gast serieus, wtf. Ik had lapo.
Marco B is een vieze ...quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ben nu aanbeland bij het gesprek met John de Mol maar mijn gevoel tot nu toe: Niet dat ik ook maar iets wil goed praten, want een ongewenste hand op de billen of op de heupen kan voor meisjes en vrouwen evengoed traumatisch zijn, maar voor mijn gevoel is het gedrag van Borsato nog wel van een andere gradatie dan de anderen die in deze docu worden genoemd, zoals Rietbergen, de regisseur en Ali B.
Je hebt ergens toch het idee dat het bij Borsato een te handtastelijke vorm van amicaliteit is, wellicht ook onbewust omdat ie zich dat nu eenmaal heeft aangeleerd en nooit is gecorrigeerd. Nogmaals, dat praat het never niet goed, want kan evengoed ongewenst zijn.
Zou Johnny over 2 uur ook naar zijn 'fadeur' gaan?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zitten je te jennen man.
Ja die indruk heb ik ook, maar er loopt dus nog een aangifte tegen hem wat een heel stuk verder gaat dan een hand op de bil.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Ben nu aanbeland bij het gesprek met John de Mol maar mijn gevoel tot nu toe: Niet dat ik ook maar iets wil goed praten, want een ongewenste hand op de billen of op de heupen kan voor meisjes en vrouwen evengoed traumatisch zijn, maar voor mijn gevoel is het gedrag van Borsato nog wel van een andere gradatie dan de anderen die in deze docu worden genoemd, zoals Rietbergen, de regisseur en Ali B.
Je hebt ergens toch het idee dat het bij Borsato een te handtastelijke vorm van amicaliteit is, wellicht ook onbewust omdat ie zich dat nu eenmaal heeft aangeleerd en nooit is gecorrigeerd. Nogmaals, dat praat het never niet goed, want kan evengoed ongewenst zijn.
Johan Derksen zal dit wel weer een heel sterk antwoord vinden en zijn billetjes schoon likken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of bepaalde BN-ers zich nog echt duidelijk tegen John de Mol durven uit te spreken.
Ik ben een keer meteen weggebleven van mijn werk toen de eigenaar zijn hand op mijn billen had gezet. Toen ik het aan een neef van mij vertelde zei deze dat mannen zo zijn...... Hand op billen vinden vele vrouwen, en dan hebben we het hier over kinderen, heel erg.quote:
Dat is de cultuur, altijd alles ontkennen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
Ali B ontkent wel echt alles, ook geen kleine nuance of iets dergelijks in zijn verklaring, volgens hem is het gewoon gewoon niet gebeurd.. benieuwd waarom dat is (er vanuit gaande dat de verhalen niet compleet verzonnen zijn.. )
Tim kan ook serieus zijn. Zie ook de BOOS docu over euthanasie (compleet los van dit onderwerp maar goede docu ook)quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Michellee het volgende:
Ik was bang dat Tim weer één of andere oorkonde zou uitdelen. Gelukkig niet.
Ali denkt gewoon lekker rond te kunnen neuken en dat die vrouwen het allemaal heel graag willen, want hij ontkent de sex dan weer nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
Ali B ontkent wel echt alles, ook geen kleine nuance of iets dergelijks in zijn verklaring, volgens hem is het gewoon gewoon niet gebeurd.. benieuwd waarom dat is (er vanuit gaande dat de verhalen niet compleet verzonnen zijn.. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |