abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 20 januari 2022 @ 17:44:57 #51
842 Zorro
Z
pi_203287584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat moet allemaal blijken. Als hij hier glashard heeft gelogen dan heeft ie natuurlijk een gigantisch probleem straks in een rechtbank.
En als ie niet gelogen heeft snap ik zijn opmerkingen wel, dat hij zegt dat vrouwen zich moeten melden. Want als hij niet WEET dat iets gebeurt, hoe moet hij er dan wat aan doen?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203287604
TV technisch gezien vond ik dit een gedrocht van een uitzending. Cameravoering bij het gesprek met John de Mol erg amateuristisch, lokale omroep niveau niet ontstijgend. Net als alle vormgeving in het gehele programma. Tim had beter een professionele voice over kunnen inhuren die een betere dictie had om dit te doen, want er was af en toe geen touw aan vast te knopen. De vervormde stemmen bij de slachtoffers haast niet te verstaan. Uitgetypte tekst zoals in sommige fragmenten wel gewoon te zien was, had in zijn geheel ook wel kunnen volstaan.
Qua inhoud is er buiten wat quotes van John de Mol die nog niet naar buiten waren gekomen voor de docu vanmiddag werd geplaatst, waren eigenlijk al bekend.
Allemaal cabaretteketet!
  Vis een optie? donderdag 20 januari 2022 @ 17:46:08 #53
70532 loveli
N
pi_203287608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef Michellee het volgende:
Waarom is de regisseur nog onbekend?
Bijvangst, meer onderzoek nodig?
Of nog geen aangifte gedaan.
crap in = crap out
pi_203287614
Wel jammer dat Tim de kans niet gegrepen heeft John even aan de tand te voelen betreft die bizarre contracten met boeteclausules waar de honden geen brood van lusten, die er mede voor zorgen voor dat het misbruik klimaat kan bestaan en voortbestaan.
Mensen die angst hebben naar aanleiding van zo’n contract het in hun eentje te moeten opnemen tegen iemand met een machtspositie, het is immers zijn woord tegen het nietige jouwe, op straffe van niet mis te verstane boetes die voor een 18 jarige uiteraard niet op te brengen zijn. Ik had zeker een vraag van die strekking verwacht.
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:46:34 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203287617
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:44 schreef Zorro het volgende:

[..]
En als ie niet gelogen heeft snap ik zijn opmerkingen wel, dat hij zegt dat vrouwen zich moeten melden. Want als hij niet WEET dat iets gebeurt, hoe moet hij er dan wat aan doen?
Het is bij John vooral dat hij echt niet lijkt te snappen waarom mensen dat niet tegen familieleden van hem doen.
  Vis een optie? donderdag 20 januari 2022 @ 17:47:20 #56
70532 loveli
N
pi_203287630
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is bij John vooral dat hij echt niet lijkt te snappen waarom mensen dat niet tegen familieleden van hem doen.
John volgt hierna Mark Rutte op.
crap in = crap out
pi_203287635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of bepaalde BN-ers zich nog echt duidelijk tegen John de Mol durven uit te spreken.
Ik vind het zoiezo al een tijd stil omtrent deze zaak wb BN'ers. Het is ook lullig als je uitspreekt dat al die viespeuken aan de galg moeten en er komt later uit dat je zelf net zo'n viespeuk bent.
  FOK!fotograaf donderdag 20 januari 2022 @ 17:47:56 #58
842 Zorro
Z
pi_203287638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hij lijkt op dat punt vrij naief ja
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_203287641
JdM reageert zakelijk, dat zal voor een groot deel tactiek zijn. Zijn hele 'meld je, dan kunnen we het helpen' is een beetje het maakbaarheidsdenken wat bijvoorbeeld Rutte ook heeft. Alle problemen kunnen opgelost (betaald) worden, dus de noodzaak om de wortel aan te pakken en vanalles overhoop te gooien ontbreekt.

Een luchtig ding wat toch in mijn hoofd zat: ik heb John de Mol nooit echt lang horen/zien praten op televisie ofzo. Blijkt dat Carlo Boszhart hem dus ook griezelig goed imiteerde in de TV kantine altijd. Ik moest er gewoon steeds aan denken.
't Echte en 't ware!
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:48:33 #60
58921 Day
You can fly!
pi_203287647
Ik zit ontzettend met de tijdlijn. Sr. bleef maar zeggen dat hij sinds 2019 van Rietbergen wist. Maar het was toch eerder dat Rietbergen op z’n kloten kreeg van zijn ‘opdrachtgever’?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_203287663
Verder, John de Mol móest natuurlijk wel een reactie gaan geven. En gezien damage control en zijn eigen reputatie redden kan hij moeilijk zeggen "ja joh ik wist ervan en het boeide me geen flikker".

Maar deze reactie en het gehamer op dat de slachtoffers vooral moeten leren dat ze hun 'mond open moeten trekken', wie kan nou denken dat dit een gepaste reactie is in tijden als deze?

En dan wil ik nog best geloven ergens dat hij, m.u.v. dat ene meisje dat naar voren was gekomen eerder, verder geen verhalen heeft gehoord. Ja duh. Zijn zwager, die regisseur, coaches, e.d. kijken wel uit door dat tegen hem te gaan vertellen. De slachtoffers zelf staan ook onder druk omdat al die mensen weliswaar binnen het bedrijf misschien niet het machtigst zijn, maar t.o.v. de kandidaten wél heel machtig zijn.

En roepen dat Jeroen geen machtspositie heeft want "er staan zoveel mensen boven hem en hij heeft echt geen macht over hoe het programma verloopt", maar in hetzelfde interview wel vertellen dat hij destijds Jeroen ermee weg heeft laten komen met een tik op de vingers omdat "hij al zolang voor me werkt en hij doet het zo goed en verder heb ik nooit verhalen gehoord". Hoezo heeft Jeroen dan geen machtspositie tegenover een kandidaat?

En daarnaast is voor een kandidaat iemand als John zelf natuurlijk niet heel makkelijk te bereiken. Die loopt daar echt niet veel zelf fysiek in de studio rond. Veel van die smeerlappen kunnen gewoon hun gang gaan en kandidaten onder druk zetten/psychologisch manipuleren. Voor een kandidaat die niet bekend is met het wereldje is zo'n coach/bandleider gewoon een machtig iemand. Bovendien zijn het bekende mediafiguren; zo'n persoon kan je altijd beloftes doen om "als je dit toelaat, zorg ik ervoor dat je elders een mooie positie krijgt" en een kandidaat zo onder druk zetten. John zei zelf al dat hij geen overzicht heeft op wat er buiten het programma allemaal gebeurt. Ja, daar kunnen figuren als Ali "kom je even mee naar die studio om muziek te maken?" of Jeroen "ga je mee naar een concert?" dan natuurlijk gewoon gebruik van maken.

Man, man, man...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_203287666
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:42 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat vind ik dus nog het meest verbazende aan dit alles.
MARTIJN NIEMAN en Fiorella Nieman-Cruz

Ook een regisseur van The Voice of Holland (martijn Nieman) zou in verband worden gebracht met het schandaal. Yvonne Coldeweijer verzamelde verschillende getuigenissen en vroeg hem om een reactie. Abrupt verwijderde hij al zijn social media profielen en lijkt het erop dat ook zijn relatie op de klippen loopt.

Yvonne Coldeweijer deelde een ervaring van een oud-kandidate met de regisseur van The Voice of Holland. Hoewel er nog geen naam werd genoemd, verwijderde de verdachte regisseur direct al zijn social media profielen. Verdacht, zo vond Coldeweijer. Het zou gaan om Martijn Nieman, die vanaf 2002 werkzaam is als regisseur bij verschillende TV-talentenjachten, onder andere The Voice of Holland.

‘Ongevraagd aan borsten en billen’
Coldeweijer besloot meerdere verhalen te verzamelen en heeft die gedeeld met haar volgers. ,,Dit zijn geen geruchten. Wat je hoort over deze man is waar. Het maakt me misselijk om over hem te praten”, aldus een slachtoffer die zegt dat Martijn ‘geen grenzen kent’.

,,Ik ben meerdere malen seksueel geïntimideerd door hem. Voor de shows moesten we vaak interviews opnemen en daar benaderde hij me constant op een seksuele manier. Martijn is er ook niet vies van om kandidaten te betasten tijdens het omdoen van een zendermicrofoon. Hij raakte me ongevraagd aan bij mijn borsten en bij mijn billen.”

‘Zelfs in de buurt van zijn vrouw’
De oud-kandidate verklaart aan Yvonne dat Martijn de hele dag kandidaten lastigviel met seksueel getinte opmerkingen en ongewenste aanrakingen. ,,Hij vindt het heerlijk om een vrouw aan te raken. Het lijkt alsof hij er een soort spel van maakt; een avontuur. Zelfs als zijn vrouw aanwezig was bij de finale van The Voice, hield hij zich nog niet in.”

Oud-collega klapt ook uit de school
Een oud-collega van Martijn, die werkte bij de redactie van Superkids, besloot ook een boekje over hem open te doen. ,,Ze vertelt dat ze op een avond na de opnames ineens onverwachts een hand onder haar trui voelde glijden. Martijn maakte met zijn hand haar BH los en liep daarna lachend naar zijn auto”, schrijft Yvonne op Instagram die met de collega gesproken heeft.

Relatie op de klippen?
Omdat Yvonne de laatste dagen steeds meer geruchten ontvangt over Martijn, besloot ze hem een bericht te sturen. Martijn heeft nog altijd niet gereageerd maar veranderde volgens haar in de tussentijd wel zijn profielfoto op Whatsapp.

Ook de vrouw van Martijn heeft haar profielfoto op Whatsapp veranderd. De gezinsfoto heeft ze vervangen door een afbeelding van een meisje die alleen op een hekje zit, zo meldt showbizzkanaal Realityfbi op Instagram.

[ Bericht 2% gewijzigd door RipCity op 20-01-2022 18:20:13 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 17:50:09 #63
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203287669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Japepk het volgende:
JdM reageert zakelijk, dat zal voor een groot deel tactiek zijn. Zijn hele 'meld je, dan kunnen we het helpen' is een beetje het maakbaarheidsdenken wat bijvoorbeeld Rutte ook heeft. Alle problemen kunnen opgelost (betaald) worden, dus de noodzaak om de wortel aan te pakken en vanalles overhoop te gooien ontbreekt.

Een luchtig ding wat toch in mijn hoofd zat: ik heb John de Mol nooit echt lang horen/zien praten op televisie ofzo. Blijkt dat Carlo Boszhart hem dus ook griezelig goed imiteerde in de TV kantine altijd. Ik moest er gewoon steeds aan denken.
Ik vond dat zelfs z'n manier van antwoord geven op die van Rutte lijkt. Bepaalde details heel goed kunnen benoemen of herinneren en bij andere dingen het tactisch niet weten.

Over heel andere onderwerpen weliswaar natuurlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203287680
Mijn samenvatting van de BOOS-uitzending.

De eerste 36 minuten:
- Twee verhalen over Ali B. (gemeld in het voorjaar van 2021) en twee tips over Marco Borsato die binnenkwamen vormden de aanleiding voor het onderzoek van BOOS. BOOS dacht na over wat te doen en besloot de algemeen geformuleerde oproep te plaatsen in augustus 2021.
- In totaal hebben 19 mensen zich naar aanleiding van de oproep gemeld, oud-kandidaten en (oud-)medewerkers van The Voice.
- Jeroen Rietbergen heeft zich van 2010 tot 2021 misdragen. Hij stuurde o.a. dickpics. Iedereen wist ervan, maar door programmaleiding werd het afgedaan als een grapje of werd gezegd dat hij nu eenmaal zo is.
- Drie jonge vrouwen hebben aan BOOS gemeld dat Marco Borsato hen ongevraagd heeft betast, vooral in werksferen. Eén ervan was medewerker bij The Voice en twee waren kandidaten bij The Voice Kids. Marco betastte een kandidaat van 14 op de barbecue en ging ermee door toen ze wegliep. Ook raakte hij een kandidaat van 13 geregeld aan en kwam hij te dichtbij. Een derde kandidaat heeft regelmatig gezien dat Marco aan kandidaten zat op de set: hij zou vooral hun heupen hebben aangeraakt. Iedereen wist dit wel.
- De eerste persoon die aangifte heeft gedaan tegen Ali B., een meerderjarige vrouw, heeft aangifte gedaan van verkrachting. Hij wilde seks met haar hebben en zij was in shock, verstijfde en liet het gebeuren. Ali B. gaf aan dat hij dit vaker deed met meisjes en dat niemand hen zou geloven als ze erover zou praten. Het OM vindt dat er voldoende aanleiding is om te denken dat er sprake is van een strafbaar feit. Met andere oud-kandidaten en met deelnemers van een schrijverskamp heeft Ali B. ongevraagd geprobeerd te zoenen en seks te hebben - in sommige gevallen leidde het tot seks onder druk.
- De kandidaat die aangifte heeft gedaan tegen Ali B. heeft indertijd aan de regisseur van The Voice gemeld dat ze seks heeft gehad met Ali B. De regisseur keek er volgens haar niet van op. De regisseur ontkent dat dit verhaal tot hem is gekomen.

Na 36 minuten gaat het over de reacties:
- Marco Borsato wilde BOOS niks vertellen.
- Jeroen Rietbergen heeft aan BOOS verklaard wat wij al wisten: “Tijdens mijn jarenlange betrokkenheid bij The Voice of Holland heb ik contact van seksuele aard gehad met enige bij het programma betrokken vrouwen en seksueel getinte whatsappberichten uitgewisseld.”
- Ali B. laat aan BOOS weten: “Vooropstaat dat ik er 100% van overtuigd ben dat ik mij niet schuldig heb gemaakt aan machtsmisbruik laat staan aan enige vorm van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat betekent dat ik de anonieme verdachtmakingen die BOOS mij heeft voorgehouden volledig ontken. Op de paar roddels en insinuaties die BOOS verder heeft verzameld, die grotendeels van ‘horen zeggen’ zijn, kan ik onmogelijk reageren. Dit is kwaadsprekerij zonder dat duidelijk is waartegen ik mij moet verdedigen. Vaststaat dat bij RTL4, ITV of bij mijn management nooit klachten zijn binnengekomen over machtsmisbruik en/of seksueel grensoverschrijdend gedrag van mij. Ik ben mij altijd bewust geweest van mijn positie en verantwoordelijkheid binnen The Voice of Holland, juist tegenover de vaak jonge kandidaten. Nogmaals, ik heb daar nooit misbruik van gemaakt. De voor mij anoniem gehouden aangifte die recent tegen mij is gedaan ken ik niet. Het schijnt te gaan om iets wat lang geleden zou zijn gebeurd. Ik herhaal dat deze beschuldiging niet waar kan zijn. Onderzoek door de politie en het Openbaar Ministerie zal dat uitwijzen. Ik werk daar dan uiteraard volledig aan mee zodat dit zo snel mogelijk duidelijk wordt.”
- Ook is om een reactie gevraagd van John de Mol, Linda de Jong (creative director bij The Voice) en Erland Galjaard (tot 2018 programmadirecteur bij RTL). Alleen Galjaard heeft gereageerd en heeft gezegd nooit van iets geweten te hebben.

Na 45 minuten:
- In 2019 heeft Talpa een onderzoek ingesteld vanwege wangedrag van Jeroen Rietbergen. Erland Galjaard bevestigt dit in zijn reactie aan BOOS. Het onderzoek had betrekking op het lastigvallen en onheus bejegenen van vrouwelijke collega’s en ten minste één kandidate.
- BOOS heeft Ali B. gevraagd of hij seks heeft gehad met kandidaten van The Voice. Ali B. reageerde dat hij dit niet relevant vond.

Na 48 minuten:
- Paul Römer heeft contact gezocht met BOOS om door te geven dat John de Mol wil reageren in het programma. Hij verschijnt in beeld. John de Mol zegt behoorlijk in de war te zijn van alles wat hij van de uitzending heeft gezien. The Voice loopt vanaf 2010. Tot april 2019 is John de Mol nergens van op de hoogte geweest. Linda de Jong en zakelijk directeur Henk Brug kwamen in 2019 bij John met het verhaal over Jeroen Rietbergen. De aanleiding was dat een dame – er was geen sprake van meerdere verhalen – zich had gemeld bij de kandidatenbegeleiding omdat ze werd lastiggevallen door Jeroen via appberichten. John is razend geworden en heeft meteen contact gehad met Jeroen. John werd ook op hem ziedend en heeft hem gewaarschuwd dat dit NOOIT meer mocht gebeuren. Jeroen kreeg een tweede kans omdat er al die tijd niet eerder klachten waren geweest. John heeft hier geen spijt van. John vindt dat Jeroen wel aanzien had maar geen machtspositie; het zou wel kunnen dat Jeroen zich die positie heeft toegeëigend in gesprekken die hij bijv. met kandidaten had. John zegt dat er geen onderzoek is ingesteld naar Jeroen en dat hij daarna nooit meer wat over Jeroen heeft gehoord terwijl Jeroen wel nauwlettend in de gaten werd gehouden door Linda de Jong. Bovendien is John 90% van alle dagen zelf aanwezig op de set en heeft hij absoluut geen sfeer gezien die duidt op seksueel grensoverschrijdend gedrag of machtsmisbruik. De cultuur is volgens hem duidelijk: ‘Don’t mess with vrouwen – of mannen’.
- Bij Talpa gaat er nu een evaluatie komen. John wil dat er een werkgroep komt, die grotendeels uit vrouwen bestaat, om te bespreken wat er moet gebeuren om ervoor te zorgen dat er meldingen komen.
- John vindt de vraag aan Ali B. of hij seks heeft gehad met een kandidaat wél relevant. Sterker nog, hij zou snoeihard hebben ingegrepen als een coach een relatie – ook een wederzijdse relatie – zou hebben gehad met een kandidaat.
- John zegt tegen de slachtoffers: ‘Mea culpa.’ Hij hoopt dat ze het een plek kunnen geven en dat slachtoffers in de toekomst vooral aan de bel trekken.
- John vraagt aan Tim als Tim even hapert en bedenkt wat hij nog meer moet vragen of hij ook een vraag kan stellen waarin hij iets kwijt kan over The Voice Kids. Vanaf de eerste serie is er volgens John een heel strakke procedure geweest: een medewerker is nooit alleen met een kind. De verhalen over Marco kende John niet. Als die blijken te kloppen, dan heeft John zich in hem vergist. John kan zich nog steeds niet voorstellen dat Marco aan kinderen zou zitten. De ruimte om dingen te doen is er bovendien bijna niet. Het zou dan moeten gebeuren buiten de studio. Zelf is John nooit bij de barbecues van Marco geweest en hij heeft er alleen maar positieve verhalen over gehoord.
- John zegt dat pas kan worden bepaald hoe het nu verder moet met The Voice als duidelijk is wat er precies is gebeurd. De onderzoeken moeten worden afgewacht.
- John blijft benadrukken dat het probleem is dat er geen melding wordt gemaakt van grensoverschrijdend gedrag. Dit is een probleem dat breder is dan The Voice: vrouwen hebben kennelijk een soort schaamte. Er is volgens hem geen angstcultuur bij The Voice. Bovendien zijn er de nodige ‘loketten’. De uitzending eindigt met een opmerking van een mevrouw van de Rugersstichting : “Nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt altijd bij degene die over de grens gaat en niet bij degene die het overkomt.”
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:52:31 #65
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203287707
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Day het volgende:
Ik zit ontzettend met de tijdlijn. Sr. bleef maar zeggen dat hij sinds 2019 van Rietbergen wist. Maar het was toch eerder dat Rietbergen op z’n kloten kreeg van zijn ‘opdrachtgever’?
Idd. Als blijkt dat die tijdlijn niet klopt en bijvoorbeeld het al vele jaren langer speelde en John al meer signalen had ontvangen dan heeft John behoorlijk zitten liegen.. dat zal hem in eventuele rechtszaken geen goed doen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203287717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef Michellee het volgende:
Waarom is de regisseur nog onbekend?
quote:
De regisseur die ook van grensoverschrijdend gedrag wordt beschuldigd:
REACTIE 16 JANUARI

‘Beste medewerkers van ‘team Boos’,

Wat een verschrikkelijk bericht. Ik kan jullie oprecht vertellen dat ik nooit door een kandidaat ben benaderd met een dergelijk verhaal. Als een kandidaat met een dergelijk verhaal of ander probleem bij mij zou hebben aangeklopt, dan had ik ze meteen verwezen naar de begeleiders van de kandidaten van de show, die speciaal toezien op het welzijn van onze kandidaten. Als regisseur hoor ik me daar zo min mogelijk mee te bemoeien. Het spijt me dat ik jullie niet verder kan helpen. Ik wil jullie vragen mijn privacy te respecteren en mijn naam niet te noemen in jullie berichtgeving.

Groet’

EN OP REACTIE 19 JANUARI

‘De heer ... is zeer geschokt door de recente berichtgeving rondom het programma The Voice of Holland en in het bijzonder door uw brief van 18 januari jl., waarin u hem beschuldigt van ongeoorloofd gedrag jegens (ex-)kandidaten en medewerkers van het programma. De heer ... herkent zich niet in uw aantijgingen en ontkent deze ten stelligste.’
Blijkbaar heeft hij daar dan zelf om gevraagd en hebben ze dat gehonoreerd?

Al is hij wel bekend inmiddels uiteraard
pi_203287722
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:44 schreef loveli het volgende:

Daar kwam ik pas achter, mind was blown.
Why?
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:55:10 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203287742
twitter

Speld weer on point
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:55:21 #69
38496 Perrin
pi_203287744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:50 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ik vond dat zelfs z'n manier van antwoord geven op die van Rutte lijkt. Bepaalde details heel goed kunnen benoemen of herinneren en bij andere dingen het tactisch niet weten.

Over heel andere onderwerpen weliswaar natuurlijk.
Al die bobo's worden ondersteund door de beste communicatieadviseurs en advocaten.
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 17:55:50 #70
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203287750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Al die bobo's worden ondersteund door de beste communicatieadviseurs en advocaten.
Exact.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:55:50 #71
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_203287751
EDIT: Nee, werd al eerder hierboven genoemd

[ Bericht 46% gewijzigd door ArnieAlberts op 20-01-2022 18:45:17 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:56:02 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203287753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef freaky40 het volgende:
TV technisch gezien vond ik dit een gedrocht van een uitzending. Cameravoering bij het gesprek met John de Mol erg amateuristisch, lokale omroep niveau niet ontstijgend. Net als alle vormgeving in het gehele programma. Tim had beter een professionele voice over kunnen inhuren die een betere dictie had om dit te doen, want er was af en toe geen touw aan vast te knopen. De vervormde stemmen bij de slachtoffers haast niet te verstaan. Uitgetypte tekst zoals in sommige fragmenten wel gewoon te zien was, had in zijn geheel ook wel kunnen volstaan.
Qua inhoud is er buiten wat quotes van John de Mol die nog niet naar buiten waren gekomen voor de docu vanmiddag werd geplaatst, waren eigenlijk al bekend.
Tim had er goed aan gedaan als hij een paar afleveringen van Peter R de Vries misdaadverslaggever had gekeken. Peter kon dit soort items altijd zo spannend maken!
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_203287757
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat waarheid en feiten op tafel, dat is ook zo stom. Die vrouwen vertellen nu al hun verhaal, maar dat is dan niet genoeg ofzo, omdat Ali zegt dat t niet klopt? Als zoveel hetzelfde vertellen, lijkt mij dat geloofwaardig genoeg. Misschien niet voor een strafvervolging, dat weet ik niet. Maar wel om duidelijk genoeg te hebben dat de cultuur verrot was.
Dan zal het vooral gaan over het vervolg inderdaad, dat de cultuur verrot is, staat daar dan los van. Heb de uitzending nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat het vooral verhalen zijn van die vrouwen en er verder geen bewijs is dat het zo gegaan is? Dat moer sowieso verder onderzocht worden (en dus de waarheid en feiten op tafel zoals je zegt) om hem wel veroordeeld te krijgen, lijkt me.
pi_203287758
Vrouwen moeten zich melden, anders kan er ook niets aan gedaan worden aldus John de Mol.

Dan melden twee meisjes van 13 en 14 zich en wat doet meneer de Mol…..die kan er zich niets bij voorstellen dat Marco zoiets zou hebben gedaan.
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:57:27 #75
38496 Perrin
pi_203287768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]
[..]
Blijkbaar heeft hij daar dan zelf om gevraagd en hebben ze dat gehonoreerd?

Al is hij wel bekend inmiddels uiteraard
Nou zijn de aantijgingen rondom zijn specifieke persoon ook een stuk minder. Volgens mij alleen dat iemand bij hem aanklopte en dat hij het wegwuifde?
pi_203287769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tim had er goed aan gedaan als hij een paar afleveringen van Peter R de Vries misdaadverslaggever had gekeken. Peter kon dit soort items altijd zo spannend maken!
Daar zat ik ook aan te denken. Denk dat John de Mol deze aflevering qua techniek volledig zou afbranden, ironisch genoeg. Denk dat geen enkele productie medewerker, of Tim zelf, bij Talpa hoeft aan te kloppen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_203287775
Ome Sjohn zonder voorbereiding is niet best.
Slachtoffers worden lekker makkelijk weggezet.
SOONY
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:58:33 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203287782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Jammer dat Peter er niet meer is, zeker voor dit soort zaken.
pi_203287792
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
Vrouwen moeten zich melden, anders kan er ook niets aan gedaan worden aldus John de Mol.

Dan melden twee meisjes van 13 en 14 zich en wat doet meneer de Mol…..die kan er zich niets bij voorstellen dat Marco zoiets zou hebben gedaan.
Ja, wat was dat dan? Om zijn vier ogen principe bij the Voice Kids te verdedigen?
En dan nog, dat is een maatregel maar het lukt nooit dat dat 100% werkt. In dat opzicht heb ik mijn twijfels of John wel zo enorm voorbereid was. Anderzijds: een korte voorbereiding door je adviseurs blijft voorbereiding.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203287804
Overal BOOS
RTLED
SOONY
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:00:17 #81
38496 Perrin
pi_203287807
quote:

Ik moet zeggen dat ik een klef handje op de bil of op de heupen ook wel van een andere orde vind dan dat gestalk van Jeroen of het aanranden van Ali. Nog steeds grensoverschrijdend natuurlijk.
pi_203287811
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Day het volgende:
Maar waar komt het vandaan dat het eerder was dat Rietbergen is aangesproken op z'n gedrag? Die heeft zelf geen jaartal genoemd in z'n verklaring toch?
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 januari 2022 @ 18:00:59 #83
22592 crew  Ole
pi_203287818
quote:

hoe fout!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:01:54 #84
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203287831
John's conclusie: Wij hadden alles op orde, maar het is de schuld van de vermeende slachtoffers dat we niet geinformeerd zijn.
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:02:26 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203287838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar waar komt het vandaan dat het eerder was dat Rietbergen is aangesproken op z'n gedrag? Die heeft zelf geen jaartal genoemd in z'n verklaring toch?
quote:
Jeroen Rietbergen is afgelopen weekend opgestapt als bandleider van The Voice of Holland, omdat programmamaker Tim Hofman achter zijn seksuele wangedrag bij de talentenjacht is gekomen. In een verklaring heeft Jeroen laten weten dat hij daarover jaren geleden al op de vingers is getikt door zijn opdrachtgever, volgens RTL Boulevard in 2016.
pi_203287846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef Tengano het volgende:
John's conclusie: Wij hadden alles op orde, maar het is de schuld van de vermeende slachtoffers dat we niet geinformeerd zijn.
Met de kennis van nu makkelijk praten natuurlijk.
pi_203287853
John heeft maar één melding gehad, dus tja John vindt het nog een soort van prima.
SOONY
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:03:57 #88
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203287869
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
John heeft maar één melding gehad, dus tja John vindt het nog een soort van prima.
John heeft het gewoon hartstikke goed gedaan als je hem zo hoort.
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:04:34 #89
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_203287878
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dan zal het vooral gaan over het vervolg inderdaad, dat de cultuur verrot is, staat daar dan los van. Heb de uitzending nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat het vooral verhalen zijn van die vrouwen en er verder geen bewijs is dat het zo gegaan is? Dat moer sowieso verder onderzocht worden (en dus de waarheid en feiten op tafel zoals je zegt) om hem wel veroordeeld te krijgen, lijkt me.
Nou, wel bewijzen zoals appgesprekken. Maar ik weet ook niet wat allemaal als bewijs gezien kan worden. Mogelijk ook het feit dat zoveel vrouwen los van elkaar hetzelfde verklaren.
pi_203287883
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:02 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]

Oké, dan is het de vraag hoe Boulevard aan die informatie komt
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 januari 2022 @ 18:05:09 #91
22592 crew  Ole
pi_203287887
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef Tengano het volgende:
walgelijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203287893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
John heeft het gewoon hartstikke goed gedaan als je hem zo hoort.
Je zag in het begin dat hij enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment merkte je al dat hij telkens aan het woord wilde komen.

Maar dat Linda de Mol van niks wist geloof ik nu nog minder dan eerst.
SOONY
pi_203287899
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Oké, dan is het de vraag hoe Boulevard aan die informatie komt
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:07:31 #94
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203287925
Ik heb aan de andere kant ook wel respect als je in zo'n crisissituatie zo'n verhaal op kan houden dat de luisteraar het idee heeft dat John alles perfect op orde had. De man had zelf ook prima en overtuigend in een film kunnen spelen.
pi_203287927
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.
Oh, als ze zelfs binnen de familie elkaar tegen gaan spreken qua jaartallen, kun je er wel vanuit gaan dat 1 vd 2 de jaartallen in z'n voordeel probeert te draaien inderdaad..
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:09:13 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203287945
twitter

(sorry als het een repost is)
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:12:33 #97
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203287978
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het beeld van Ali in deze reportage, bij mij toch wat minder sympathiek overkwam.
pi_203287980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:07 schreef Tengano het volgende:
Ik heb aan de andere kant ook wel respect als je in zo'n crisissituatie zo'n verhaal op kan houden dat de luisteraar het idee heeft dat John alles perfect op orde had. De man had zelf ook prima en overtuigend in een film kunnen spelen.
Eens. Wel fair en professioneel van Tim dat die inderdaad niet op sensatiebelust dat interview afnam. Daardoor liet hij wellicht wat dingen open, maar zo is het wel netjes en feitelijk (van zijn kant gebleven). Het zou niet fair zijn om John volledig voor de bus te gooien. Los van zijn opvattingen over vrouwen gingen de aantijgingen die nu zijn onderzocht niet over hem.

Je zag wel van die mooie overklas-momentjes, zoals Tim die nadrukkelijk om het glaasje water vraagt en John die daarna vraagt of hij even uit mag praten, en later net doet alsof hij de redactie niet hoort. Hele subtiele manieren om te laten merken dat je regie hebt/wil.
't Echte en 't ware!
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:12:52 #99
38496 Perrin
pi_203287981
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja die precieze tijdlijn is echt erg warrig. En het maakt veel uit voor wat betreft de aansprakelijkheid van John zelf. Maakt veel verschil of hij meerdere incidenten verspreid over vele jaren had, of slechts eentje vrij kortgeleden.
pi_203287983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik een klef handje op de bil of op de heupen ook wel van een andere orde vind dan dat gestalk van Jeroen of het aanranden van Ali. Nog steeds grensoverschrijdend natuurlijk.
Ja, ik vind het verhaal over Marco ook niet heel heftig. Het is een beetje die gekke oom die niet snapt wat persoonlijke ruimte is en ieder kind denkt te mogen benaderen alsof het zijn eigen dochter is.

Ik krijg de kriebels van de man, maar ik heb op basis hiervan niet het idee dat het een volle bak pedo is. Dat hij vreemdgaat en niet vies is van een jonge dame lijkt me helder. Maar verkrachting, aanranding, machtsmisbruik? Dat zie ik er bij het verhaal rond hem nog niet echt in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')