Daar zat ik ook aan te denken. Denk dat John de Mol deze aflevering qua techniek volledig zou afbranden, ironisch genoeg. Denk dat geen enkele productie medewerker, of Tim zelf, bij Talpa hoeft aan te kloppen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tim had er goed aan gedaan als hij een paar afleveringen van Peter R de Vries misdaadverslaggever had gekeken. Peter kon dit soort items altijd zo spannend maken!
Jammer dat Peter er niet meer is, zeker voor dit soort zaken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tim had er goed aan gedaan als hij een paar afleveringen van Peter R de Vries misdaadverslaggever had gekeken. Peter kon dit soort items altijd zo spannend maken!
Ja, wat was dat dan? Om zijn vier ogen principe bij the Voice Kids te verdedigen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
Vrouwen moeten zich melden, anders kan er ook niets aan gedaan worden aldus John de Mol.
Dan melden twee meisjes van 13 en 14 zich en wat doet meneer de Mol…..die kan er zich niets bij voorstellen dat Marco zoiets zou hebben gedaan.
Ik moet zeggen dat ik een klef handje op de bil of op de heupen ook wel van een andere orde vind dan dat gestalk van Jeroen of het aanranden van Ali. Nog steeds grensoverschrijdend natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
Vrouwen moeten zich melden, anders kan er ook niets aan gedaan worden aldus John de Mol.
Dan melden twee meisjes van 13 en 14 zich en wat doet meneer de Mol…..die kan er zich niets bij voorstellen dat Marco zoiets zou hebben gedaan.
Maar waar komt het vandaan dat het eerder was dat Rietbergen is aangesproken op z'n gedrag? Die heeft zelf geen jaartal genoemd in z'n verklaring toch?quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Day het volgende:
Ik zit ontzettend met de tijdlijn. Sr. bleef maar zeggen dat hij sinds 2019 van Rietbergen wist. Maar het was toch eerder dat Rietbergen op z’n kloten kreeg van zijn ‘opdrachtgever’?
hoe fout!!!quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef praadje het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar waar komt het vandaan dat het eerder was dat Rietbergen is aangesproken op z'n gedrag? Die heeft zelf geen jaartal genoemd in z'n verklaring toch?
quote:Jeroen Rietbergen is afgelopen weekend opgestapt als bandleider van The Voice of Holland, omdat programmamaker Tim Hofman achter zijn seksuele wangedrag bij de talentenjacht is gekomen. In een verklaring heeft Jeroen laten weten dat hij daarover jaren geleden al op de vingers is getikt door zijn opdrachtgever, volgens RTL Boulevard in 2016.
Met de kennis van nu makkelijk praten natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef Tengano het volgende:
John's conclusie: Wij hadden alles op orde, maar het is de schuld van de vermeende slachtoffers dat we niet geinformeerd zijn.
John heeft het gewoon hartstikke goed gedaan als je hem zo hoort.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef DKUp het volgende:
John heeft maar één melding gehad, dus tja John vindt het nog een soort van prima.
Nou, wel bewijzen zoals appgesprekken. Maar ik weet ook niet wat allemaal als bewijs gezien kan worden. Mogelijk ook het feit dat zoveel vrouwen los van elkaar hetzelfde verklaren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan zal het vooral gaan over het vervolg inderdaad, dat de cultuur verrot is, staat daar dan los van. Heb de uitzending nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat het vooral verhalen zijn van die vrouwen en er verder geen bewijs is dat het zo gegaan is? Dat moer sowieso verder onderzocht worden (en dus de waarheid en feiten op tafel zoals je zegt) om hem wel veroordeeld te krijgen, lijkt me.
walgelijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:01 schreef Tengano het volgende:
John's conclusie: Wij hadden alles op orde, maar het is de schuld van de vermeende slachtoffers dat we niet geinformeerd zijn.
Je zag in het begin dat hij enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment merkte je al dat hij telkens aan het woord wilde komen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
John heeft het gewoon hartstikke goed gedaan als je hem zo hoort.
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, dan is het de vraag hoe Boulevard aan die informatie komt
Oh, als ze zelfs binnen de familie elkaar tegen gaan spreken qua jaartallen, kun je er wel vanuit gaan dat 1 vd 2 de jaartallen in z'n voordeel probeert te draaien inderdaad..quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.
Eens. Wel fair en professioneel van Tim dat die inderdaad niet op sensatiebelust dat interview afnam. Daardoor liet hij wellicht wat dingen open, maar zo is het wel netjes en feitelijk (van zijn kant gebleven). Het zou niet fair zijn om John volledig voor de bus te gooien. Los van zijn opvattingen over vrouwen gingen de aantijgingen die nu zijn onderzocht niet over hem.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:07 schreef Tengano het volgende:
Ik heb aan de andere kant ook wel respect als je in zo'n crisissituatie zo'n verhaal op kan houden dat de luisteraar het idee heeft dat John alles perfect op orde had. De man had zelf ook prima en overtuigend in een film kunnen spelen.
Ja die precieze tijdlijn is echt erg warrig. En het maakt veel uit voor wat betreft de aansprakelijkheid van John zelf. Maakt veel verschil of hij meerdere incidenten verspreid over vele jaren had, of slechts eentje vrij kortgeleden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Johnny de Mol had het er zelf ook over dat Linda en Jeroen 5-6 jaar geleden uit elkaar waren gegaan en het weer goed hadden gemaakt na therapie.
Ja, ik vind het verhaal over Marco ook niet heel heftig. Het is een beetje die gekke oom die niet snapt wat persoonlijke ruimte is en ieder kind denkt te mogen benaderen alsof het zijn eigen dochter is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik een klef handje op de bil of op de heupen ook wel van een andere orde vind dan dat gestalk van Jeroen of het aanranden van Ali. Nog steeds grensoverschrijdend natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |