Leuk zo'n onleesbare linkdumpquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef RipCity het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Het lijkt er tot nu toe op alsof er wat Marco Borsato betreft bij de Voice geen patroon van stalken of aanranding was. Alleen kleffe aanrakingen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laten we het zuiver houden, deze vrouw beschuldigt hem daar van. Of hij het gedaan heeft is geen zekerheid.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:22 schreef RipCity het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Je hebt natuurlijk intern aan de bel trekken en daarbuiten dingen roepen. Zit wel een verschil in.quote:
Dit soort reacties van mannen zoals jou zijn juist de reden dat dames zich niet durven te melden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Stijfkopie het volgende:
Die jank muilen hebben toch ook hun broek uitgetrokken
Sorry kon haar Hyves niet vinden ninequote:Op donderdag 20 januari 2022 18:26 schreef Nine. het volgende:
Bedankt @:momo we hebben immers niet allemaal een insta account![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Stijfkopie het volgende:
Die jank muilen hebben toch ook hun broek uitgetrokken
Je gaat er vanuit dat ik een man ben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit soort reacties van mannen zoals jou zijn juist de reden dat dames zich niet durven te melden.
Je hebt ingevuld dat je man bent op je account, dus daar ga ik dan vanuit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:28 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik een man ben.
Dit heeft kunnen gebeuren omdat vorig slachtoffer het niet even gewoon meldde. Foei slachtoffer 1quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens wel geweldig die afsluiting met John die blijft zeggen dat vrouwen moeten melden.... en dan die dame heel cool... 'nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt bij de dader, NIET bij het slachtoffer....'
![]()
![]()
quote:
Lotus uit Utopia. Luister wat zij heeft moeten meemaken, er zijn 4 delen, dit het laatste deel. Zij deed een boekje open over haar deelname aan het programma. Ze deed dit ondanks dat ze een contract had getekend bij Talpa.quote:
Dat heeft BOOS slim gedaan en daarmee John de Mol een hak gezet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Dazalbest het volgende:
Overigens wel geweldig die afsluiting met John die blijft zeggen dat vrouwen moeten melden.... en dan die dame heel cool... 'nogmaals, de verantwoordelijkheid ligt bij de dader, NIET bij het slachtoffer....'
![]()
![]()
Wat die dame zegt klopt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:25 schreef Dazalbest het volgende:
![]()
![]()
Ik vind Tim ook heel zenuwachtig overkomen als hij tegenover John zit. Wat ik ook wel begrijp.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je zag in het begin dat hij enorm zenuwachtig was. Op een gegeven moment merkte je al dat hij telkens aan het woord wilde komen.
Maar dat Linda de Mol van niks wist geloof ik nu nog minder dan eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |