Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate doior MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de tootale scorelijst in het loopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bd,Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
xvcxTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel te vroeg wakker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij mag zo aan het werk toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heb je nog even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed plan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
4graden hier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verwacht ook geen winter meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De victorie is nabij
Al die tijd heb ik het geroepen, over het - niet werkende - 2G /coronapas.
En dat wordt nu nog maar weer eens dunnetjes bevestigd.
Weg ermee, voorgoed :Zonder wrijving geen glans![]()
En toch… drukke ze het door zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:29 schreef Haags het volgende:
De victorie is nabij
Al die tijd heb ik het geroepen, over het - niet werkende - 2G /coronapas.
En dat wordt nu nog maar weer eens dunnetjes bevestigd.
[ twitter ]
Weg ermee, voorgoed :![]()
Dat wil den haag(s)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Vooral doen, wil je de pleuris uit laten breken.![]()
![]()
Heer PLY.quote:
Bewust een aantal kritische rapporten weg houden uit de kamer. Nu dit negatieve onderzoek naar de verschillende G's... en het er toch door willen drukken. Dat zou echt een grof schandaal zijn.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Dit hele kabinet is 1 grote aanfluiting. Bananenrepubliek der lage landenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Bewust een aantal kritische rapporten weg houden uit de kamer. Nu dit negatieve onderzoek naar de verschillende G's... en het er toch door willen drukken. Dat zou echt een grof schandaal zijn.![]()
Helemaal eensquote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dit hele kabinet is 1 grote aanfluiting. Bananenrepubliek der lage landen![]()
Van een liter ga ik wel stuiteren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sterkte gewenst met je hoofdpijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Werk ze Ed.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:46 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik start de laptop maar eens op alvast
Gruß gott
Koffie GVD!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Danke schon mein freundquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Vandaag nog plannen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Om kwart voor acht moet ik de deur uit, zo niet eerder. Heb om 9 uur afspraak met psych in Alkmaar. Daarna heb ik 15 km op de planning staan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is niet verkeerd,het is lekker weer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om kwart voor acht moet ik de deur uit, zo niet eerder. Heb om 9 uur afspraak met psych in Alkmaar. Daarna heb ik 15 km op de planning staan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* DJMO naar buiten kijktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd,het is lekker weer.
oh wacht, m'n gordijnen zijn nog dicht![]()
Ik zie het straks wel
Ik heb er één en ik ben er trots op
En het kan ook zijn dat ik naar de Bijlmer Arena ga. Even een nieuwe regenjas kopen.
Deze zijn wel leuk en niet duur.Wat is dat voor winkel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:05 schreef DJMO het volgende:
En het kan ook zijn dat ik naar de Bijlmer Arena ga. Even een nieuwe regenjas kopen.
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.gideonitaliaander.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zijn wel leuk en niet duur.Wat is dat voor winkel?
Heb er afgelopen weekend ook twee korte broeken voor 5 euro per stuk gescoord.
Lijkt me een heel leuke winkel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.gideonitaliaander.nl/
Heb er afgelopen weekend ook twee korte broeken voor 5 euro per stuk gescoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet nooit wat je tegenkomt. En vaak is het maar éénmalig verkrijgbaar, want restpartij van faillissementsopkoop.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een heel leuke winkel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ging ook graag naar kringloopwinkels.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je tegenkomt. En vaak is het maar éénmalig verkrijgbaar, want restpartij van faillissementsopkoop.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is niet echt een kringloopwinkel te noemen. Meer een kruising tussen de action en een kringloopwinkelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging ook graag naar kringloopwinkels.
Ik ken het concept.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is niet echt een kringloopwinkel te noemen. Meer een kruising tussen de action en een kringloopwinkel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerst maar eens douchen en dan koffie met een croissantje en m'n tas inpakken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb ook nog maar eentje gepakt.
Eerst vandaag maar even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan mis je wel het begin dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:37 schreef mario390 het volgende:
bb brasil lopt al 4 uren
maar heb nog niet probiert“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
rauchen!Ik heb er één en ik ben er trots op
Moet ook gebeuren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is er een wonder gebeurd?
![]()
https://www.inspectie-jen(...)nen-toeslagenaffaireDat is dramatisch en traumatiserend #ervaringquote:De inspecties hebben al langer zorgen over de jeugdbescherming. Daarom loopt er een onderzoek naar de veiligheid van kinderen op de wachtlijst bij de Raad voor de Kinderbescherming. Daarnaast start de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd, in samenwerking met de Inspectie Justitie en Veiligheid, toezicht naar de kwaliteit van het feitenonderzoek bij uithuisplaatsingen in de jeugdbeschermingsketen.
Heb je die docu over Jason gezien?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:45 schreef DJMO het volgende:
https://www.inspectie-jen(...)nen-toeslagenaffaire
[..]
Dat is dramatisch en traumatiserend #ervaring“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die docu over Jason gezien?Ik heb er één en ik ben er trots op
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hmmm. Stuur hem eens via messenger of whatsapp als je wil, hier raak ik hem kwijt en heb er nu geen tijd voor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/2doc/21-11-2021/VPWON_1333777Ik heb er één en ik ben er trots op
Komt goed skeet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. Stuur hem eens via messenger of whatsapp als je wil, hier raak ik hem kwijt en heb er nu geen tijd voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Dot.quote:
Heb je Half8 gezien? Johnny deed het super.
En Beau was ook heftig.
Morguh FFquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot.
Heb je Half8 gezien? Johnny deed het super.
En Beau was ook heftig.
Ja respect voor John. Beau moet ik nog terug kijken. Heb VI gekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uit de mail van weeronline:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd,het is lekker weer.Ik denk dat het geen 15 km wordt, maar een nieuwe regenjas kopenquote:Mist neemt op sommige plekken nog toe
Volgens de verwachting kan vooral in het noorden (Noord-Holland, Friesland, Waddeneilanden en wellicht ook Groningen en Drenthe) komende uren de mist nog toenemen. Vanuit het zuiden wordt het zicht gedurende de ochtend langzaam beter.
Vooral in Noord-Holland, Friesland en op de Waddeneilanden kan de mist tot in het begin van de middag hardnekkig zijn.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar vind je dit ? kenn je de site?
Heel knap hoe Johnny hiermee omgaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF
Ja respect voor John. Beau moet ik nog terug kijken. Heb VI gekeken
Bij Beau zaten 2 deelneemsters die hun verhaal vertellen.Moest even een traantje laten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
de was 2020, kenn je de forum ook ? waar we
zijn?
Was het zo erg. Heb wel een voor stukje gezien. Ga het straks wel even luisteren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel knap hoe Johnny hiermee omgaat.
Bij Beau zaten 2 deelneemsters die hun verhaal vertellen.Moest even een traantje laten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha nee. Werklui zijn boven aan het werk. Overdag. Alles is afgedekt met plastic en een stof bendequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt een momentje waar een dame zich realiseert dat het eigenlijk erger was dan dat ze dacht.Of had weggedrukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het zo erg. Heb wel een voor stukje gezien. Ga het straks wel even luisteren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt gelijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat was er met haar gebeurd dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een momentje waar een dame zich realiseert dat het eigenlijk erger was dan dat ze dacht.Of had weggedrukt.
Ik hoor tot nu toe gelukkig alleen maar apjes en zeggen ga zo staan dat ik je billen goed kan zien
Gelukkig geen handtastelijke dingen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was er met haar gebeurd dan?
Ik hoor tot nu toe gelukkig alleen maar apjes en zeggen ga zo staan dat ik je billen goed kan zien
Gelukkig geen handtastelijke dingen,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IK denk dat we donderdag alles gaan horen, het zal wel zo ontzettend druk worden op dat YT kanaal dat die er uitvliegt of onbereikbaar is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK zag dat @PLY alleen aan het DTén wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:19 schreef mario390 het volgende:
had vor half 3
4-5 mon cheri
ben dan in slaap
gevallen
Roddelpraat is woensdag,die weten ook alles.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat we donderdag alles gaan horen, het zal wel zo ontzettend druk worden op dat YT kanaal dat die er uitvliegt of onbereikbaar is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel heel fanatiek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat @:Ply alleen aan het DTén was
Is dat die twee waar Braddie ook in te zien was?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roddelpraat is woensdag,die weten ook alles.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat lekker zo, was ook wel te verwachten natuurlijk
Klassen massaal naar huis gestuurd vanwege corona: ‘We krijgen signalen van scholen dat er veel onrust is’
ARNHEM - Een week na de heropening van de scholen neemt het aantal klassen dat in quarantaine moet razendsnel toe. De GGD in de regio Gelderland-Midden (Arnhem, Ede en Betuwe) telde vrijdag nog dertig klassen die thuis zaten vanwege een corona-uitbraak, gisteren waren dat er al 68.
De andere GGD’s hebben (nog) geen aantallen, maar herkennen wel het beeld van de snelle stijging. Zo heeft de middelbare school OBC in Huissen 11 van de 48 klassen naar huis gestuurd vanwege een corona-uitbraak onder het personeel en de leerlingen. Om hoeveel besmetting het gaat kan een woordvoerder van OBC niet zeggen. Van basisschool De Ruyter in Weurt zitten momenteel vijf van de zeven groepen thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat die twee waar Braddie ook in te zien was?
dann als ik gewezen was had ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat @:Ply alleen aan het DTén was
kunnen met de swans typen en ik
had de det t dt misschien gehad![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann als ik gewezen was had ik
had de det t dt misschien gehad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier lees ik wel iets van handtastelijkheid
Oud-kandidaat The Voice getuigt in tranen: Jeroen Rietbergen ging ‘effe voelen’
Zangeres Nienke Wijnhoven (23) uit Horst ondervond aan den lijve hoe bandleider van The Voice of Holland Jeroen Rietbergen te werk ging. De man van Linda de Mol strikte haar telefoonnummer op geraffineerde wijze en betastte haar ongevraagd. Daarover getuigde ze maandagavond bij televisieprogramma Beau.
https://www.gelderlander.(...)ffe-voelen~ac30e1f9/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knappe swans heb jij zeg als die dat kanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann als ik gewezen was had ik
had de det t dt misschien gehad
Deze bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Hier lees ik wel iets van handtastelijkheid
Oud-kandidaat The Voice getuigt in tranen: Jeroen Rietbergen ging ‘effe voelen’
Zangeres Nienke Wijnhoven (23) uit Horst ondervond aan den lijve hoe bandleider van The Voice of Holland Jeroen Rietbergen te werk ging. De man van Linda de Mol strikte haar telefoonnummer op geraffineerde wijze en betastte haar ongevraagd. Daarover getuigde ze maandagavond bij televisieprogramma Beau.
https://www.gelderlander.(...)ffe-voelen~ac30e1f9/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A BB brazil is begonnen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:28 schreef mario390 het volgende:
denk ik wel![]()
somige meiden zijn al dronken
en zijn net 3 uren binnen ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de dedicht is misschien enquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knappe swans heb jij zeg als die dat kan
tegeltijtje waard![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2022 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3057 / +225 / +9 / 3182 / 4377
2. FreshFruit / 1625 / +64 / +47 / 1889 / 2646
3. PLY / 1386 / +119 / +136 / 981 / 1363
4. Rob / 693 / +5 / +3 / 896 / 1195
5. Dr.Mikey / 609 / +79 / +36 / 321 / 483
6. DJMO / 588 / +40 / +22 / 587 / 832
7. Gizmogirl28 / 585 / +137 / +0 / 984 / 1262
8. hemarookworst / 581 / +17 / +1 / 836 / 1152
9. Emmerdeur / 520 / +21 / +53 / 275 / 399
10. mario390 / 409 / +29 / +6 / 463 / 695
11. Zucht. / 369 / +0 / +0 / 502 / 710
12. notturna / 335 / +0 / +0 / 413 / 575
13. gebrokenglas / 329 / +86 / +0 / 395 / 564
14. DerRabbit / 317 / +16 / +0 / 276 / 377
15. Mrsloveable / 313 / +30 / +0 / 667 / 863
16. Sodeknetters / 296 / +0 / +0 / 432 / 574
17. mazaru / 290 / +4 / +0 / 636 / 796
18. Paul / 252 / +18 / +0 / 530 / 685
19. Fogel / 246 / +0 / +0 / 316 / 479
20. Haags / 205 / +5 / +4 / 362 / 476SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wakker maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:33 schreef mario390 het volgende:
mijn katz makt snurkgeluiden
zo als en 70 jarige“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aston snurkt nu ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:40 schreef mario390 het volgende:
hoezo? is zij al
in andere stelling nu
Je gaat het druk krijgen BB hier BB daar DTs en alle tv programma's die je wil kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan niet alles kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat het druk krijgen BB hier BB daar DTs en alle tv programma's die je wil kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario welquote:
Ik kijk ook best veel.Maar ga niet te ver.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:
quote:
Moguh iedereen.
Zometeen vergadergenot over de online opendagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O jee gaat dat ook al online?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh iedereen.
Zometeen vergadergenot over de online opendag
Jij was toch lerares?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meesteres toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee gaat dat ook al online?
Jij was toch lerares?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mooi weer noemt ie dat. Ik had me voorbereid op 15 km lopen, maar met die mist kijk ik wel link uit. Dat wordt een bezoekje aan de bijlmer straks.
@FreshFruitIk heb er één en ik ben er trots op
Ja ik ben lerares op middelbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee gaat dat ook al online?
Jij was toch lerares?
De open dag gaat online aangezien wij het niet logisch vinden die fysiek te doen nu.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zijn gelukkig jou woordenquote:
Jouwquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat snap ik, lees net in de krant dat heel veel klassen alweer thuis zitten door de vele besmettingen op scholen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben lerares op middelbaar.
De open dag gaat online aangezien wij het niet logisch vinden die fysiek te doen nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig zit ik hier niet op schoolquote:
Maar ik ben aan het werk en ben docent. Dus ik doe waar ik voor betaald word.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik hier niet op school
Hier ben je vrij en wordt je niet betaaldquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik ben aan het werk en ben docent. Dus ik doe waar ik voor betaald word.
Ik las het.Helemaal mooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:04 schreef mario390 het volgende:
nu laten ze novak in
frankrijk ook niet spelen![]()
Ligt aan hem zelfquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:04 schreef mario390 het volgende:
nu laten ze novak in
frankrijk ook niet spelen
Ik gun hem best een wedstrijd,maar hij had niet moeten liegen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heer GG.
Zit het nu te kijken. Sterke vrouw hoor met dat donkere haarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een momentje waar een dame zich realiseert dat het eigenlijk erger was dan dat ze dacht.Of had weggedrukt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk donderdag wel meer. Weet jij hoe laat dat begint?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik zelf geen fijn programma altijd over de rug van een ander lol makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meestal rond 7 uur,kon weleens druk worden denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk donderdag wel meer. Weet jij hoe laat dat begint?
Er is al eerder aandacht aan besteed trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mehhh buikpijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze hebben vaak wel een punt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf geen fijn programma altijd over de rug van een ander lol makenLack of common cents![]()
quote:
Ik hou er niet van.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens,ik hoef het er soms niet mee eens te zijn maar alles mag gezegd worden in mijn optiek.quote:
Albert Verlinden over Humberto was vies vals.
Om maar een voorbeeld te noemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was het ook zeker. Ben wel benieuwd hoe dit weer gaat aflopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens,ik hoef het er soms niet mee eens te zijn maar alles mag gezegd worden in mijn optiek.
Albert Verlinden over Humberto was vies vals.
Om maar een voorbeeld te noemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft al een soort van excuus gemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was het ook zeker. Ben wel benieuwd hoe dit weer gaat aflopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja berouw komt na de zondequote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft al een soort van excuus gemaakt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij wilde een bommetje droppen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AL zei hij nog wel tig keer, ik doe dit niet om Humberto in een slecht daglicht te stellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doei.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
AL zei hij nog wel tig keer, ik doe dit niet om Humberto in een slecht daglicht te stellen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik praat hem niet vrij he, zei meteen al wat een vieze n****quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neger?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik praat hem niet vrij he, zei meteen al wat een vieze n****“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee,quote:
quote:Leek mij ook al sterk.
Je kan van ALbert veel zeggen maar dat niet de kleur wijkt dan wel heel erg afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je krijgt de groeten van Eline.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Je kan van ALbert veel zeggen maar dat niet de kleur wijkt dan wel heel erg af![]()
DIe mag ze houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Eline.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stef gaat niet echt lekker.
[ afbeelding ]
Overal staat waar ze vast zitten laat maar komen die poging hem er uit te halenquote:
Morgen dient zijn zaak geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal staat waar ze vast zitten laat maar komen die poging hem er uit te halen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke we horen he t welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
das dierenmishandeling Marioquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:17 schreef mario390 het volgende:
bij dat "eendjes ziehen" heb ik op onze
wiesenmarkt altijd de hoogste zahl 80 of 100![]()
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Eendjes schieten is gemeen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat bij BB had de streams uit gezet omdat het werkvolk hier wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:17 schreef mario390 het volgende:
bij dat "eendjes ziehen" heb ik op onze
wiesenmarkt altijd de hoogste zahl 80 of 100![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
volgens mij zijn er ook zat schandaaltjes in BB geweest tochquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lees dit niet op BB Benny poste het daar ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dierenbeulquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wat was dat trouwens voor gedoe gisteren; je geeft je kind mee aan iemand die al veroordeeld is geweest voor doodslag op een kind...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat was de context waar ik het eerder over had.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
omdat ze plastic zijn hebben ze geen gevoel!?!?!?!!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat soort verhalen volg ik eigenlijk niet dus geen ideequote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Maanvis het volgende:
wat was dat trouwens voor gedoe gisteren; je geeft je kind mee aan iemand die al veroordeeld is geweest voor doodslag op een kind...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee Haagsquote:
Harry.quote:
raar jij volgt toch al het nieuwsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort verhalen volg ik eigenlijk niet dus geen ideeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is niet zo raar. Komt te dicht bij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees dit niet op BB Benny poste het daar ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja sanpte ik wel,maar dat bij vera was nur gezoentquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was de context waar ik het eerder over had.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo raar. Komt te dicht bij.
plastikendjes met gevoel? hou opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat ze plastic zijn hebben ze geen gevoel!?!?!?!!![]()
![]()
Goed dat je het snapt.Meen ik echt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja sanpte ik wel,maar dat bij vera was nur gezoent
Die kerel had een tattoo op zijn voorhoofd moeten hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Maanvis het volgende:
wat was dat trouwens voor gedoe gisteren; je geeft je kind mee aan iemand die al veroordeeld is geweest voor doodslag op een kind...
Mogen om mij alle moordenaars/verkrachters etc.![]()
Ff hoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo raar. Komt te dicht bij.![]()
![]()
Gizzy from the ghetto.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die kerel had een tattoo op zijn voorhoofd moeten hebben.
Mogen om mij alle moordenaars/verkrachters etc.![]()
Goedemorgen en Punk ook.
You go gizmo we houden de lijst spannend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja maar zij wist het toch dus geen tattoo nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mogen om mij alle moordenaars/verkrachters etc.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fruit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gizzy from the ghetto.![]()
Goedemorgen en Punk ook.![]()
![]()
Benny was eerder maar dat maakt ook niets uit wie wat waar eerder of later.quote:
Ik zei alleen dat ik het al gelezen had bij BB![]()
Het is toch geen wedstrijdjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar inderdaadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dat arme kind moet het bekopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Gizquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mogen om mij alle moordenaars/verkrachters etc.
quote:Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapasquote:
Zonder wrijving geen glans![]()
Hopelijk zet dat doorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
You go gizmo we houden de lijst spannend.![]()
Vieren had er tussen moeten staan neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapas
IK las het net. en dacht gelijk aan jou ( moet niet gekker worden)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kunnen we dat ergens volgen voorzitter?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow wist ze het?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar zij wist het toch dus geen tattoo nodig![]()
overal stok in je neus dus lees ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapasTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Toen ik je vanmorgen niet hier zag dacht ik echt die meende het gisteren echt \ Maar gelukkig je bent er tochquote:![]()
Jij stond opeens random op vijf gisteren mooie stijging nu kunnen we het plek vier lastig gaan maken was mooi stuivertje wisselen met djmo en hema om plek vijf elke keer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieren had er tussen moeten staan neem ik aan?
IK las het net. en dacht gelijk aan jou ( moet niet gekker worden)Ik ga er vanuit dat dit plan niet meer door de kamer heen komt nu. Dat zou echt schandalig zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens volgen voorzitter?
Dan heb je dus echt werkelijk schijt aan alles.Zonder wrijving geen glans![]()
dat dacht ik welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapas![]()
Mogguh Haagsie.![]()
![]()
Toeslagenafffairequote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga er vanuit dat dit plan niet meer door de kamer heen komt nu. Dat zou echt schandalig zijn.
Dan heb je dus echt werkelijk schijt aan alles.
Groningen
Geen actieve herinnering gate.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kijk hoe ze met Groningen omgaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga er vanuit dat dit plan niet meer door de kamer heen komt nu. Dat zou echt schandalig zijn.
Dan heb je dus echt werkelijk schijt aan alles.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1g gaat hem ook niet worden joh. Dan moet je miljoenen mensen per dag gaan testen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
overal stok in je neus dus lees ik
Nee, gewoon weer lekker terug naar het oude normaal.Zonder wrijving geen glans![]()
Dinsdag is toch vragenuurtje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nog geen 10 uur.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ik je vanmorgen niet hier zag dacht ik echt die meende het gisteren echt \ Maar gelukkig je bent er toch![]()
![]()
![]()
is dat kind gedumpt op neeltje jans of met de stroming daarnaartoe gedreven?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik mis wat geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan heb je dus echt werkelijk schijt aan alles.
Kom niet door het voice en Kwalbert nieuws heen geworsteld.![]()
![]()
Dat ik eerst ook te lezen dat het familie was, maar gisteren las ik dat het de man van een vriendin was die ze een paar jaar geleden ontmoet heeft.quote:![]()
Nee, maar gisteren was je er al vroeg, dus had je wel weer vroeg verwachtquote:
Wast gisteren al heel vroeg wakker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar gisteren was je er al vroeg, dus had je wel weer vroeg verwacht![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
pffquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo Humberto trekt zijn aangifte niet in.
Mooi.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
niet lezen als je een zwak gemoed hebt.. jezus ik word misselijk van het lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:55 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/buitenl(...)ishandelde~a4e0ca06/Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Er is een hele tijd terug, al een aantal jaren toch ook iets van vreemdgaan geweest of was hij dat niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo Humberto trekt zijn aangifte niet in.
Mooi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet lezen als je een zwak gemoed hebt.. jezus ik word misselijk van het lezen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ze wist het dus nietquote:Pas zondag, nadat ze naar de politie stapte omdat diezelfde Dave haar 4-jarig zoontje Dean had gekidnapt, hoorde ze voor het eerst dat hij ooit veroordeeld was voor de dood van een ander kind.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Krijg zin om te slaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te laat ik maar na een zin al weggekliktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet lezen als je een zwak gemoed hebt.. jezus ik word misselijk van het lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is een hele tijd terug, al een aantal jaren toch ook iets van vreemdgaan geweest of was hij dat niet?![]()
Volgende mijlpaal in zicht: 250.000 positieve tests in een week
De coronagolf gaat dinsdag mogelijk door een nieuwe barrière. In de afgelopen week zijn waarschijnlijk ongeveer 250.000 mensen positief getest op het virus, een recordaantal. Dat betekent dat het aantal nieuwe gevallen in twee weken tijd meer dan verdubbeld is.
In de honderdste week van de coronacrisis komt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) voor de 81e keer met een weekoverzicht. Vorige week meldde het instituut dat het in zeven dagen tijd meer dan 201.000 meldingen van positieve tests had gekregen. Dat was 77,5 procent meer dan de week ervoor, toen het RIVM zo'n 113.000 gevallen had geregistreerd.
Het record van vorige week wordt dinsdag hoe dan ook gebroken, want in de afgelopen zes dagen zijn al meer dan 211.000 nieuwe gevallen geregistreerd. Op maandag waren er in één dag tijd ruim 42.000 bevestigde besmettingen bij gekomen, een dagrecord.
De overheid houdt er rekening mee dat dit in de komende weken nog kan verdubbelen tot ongeveer 80.000 positieve tests per dag.
Het RIVM meldt dinsdag ook het aantal ziekenhuisopnames en sterfgevallen in de afgelopen week. Die cijfers dalen waarschijnlijk nog steeds. Vorige week waren in zeven dagen tijd 873 mensen in een ziekenhuis opgenomen, van wie 143 op de intensive care. In diezelfde zeven dagen had het RIVM bericht gekregen dat 116 mensen aan de gevolgen van de coronabesmetting waren overleden.
Later op de dag meldt het RIVM ook de stand van de boostercampagne. De meest recente cijfers zijn van eind vorige week. Toen hadden ruim 7 miljoen volwassenen zo'n oppepprik gekregen. Dat komt neer op zo'n 50 procent van alle Nederlanders van 18 jaar en ouder. Het priktempo lijkt wel iets te zakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de tijden zijn raar,vraag me echt hoe ze dannquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed dat je het snapt.Meen ik echt.
willen Lets Dance maken![]()
als het maar omikron is dan krijgen we eindelijk herd immunityquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Volgende mijlpaal in zicht: 250.000 positieve tests in een week
De coronagolf gaat dinsdag mogelijk door een nieuwe barrière. In de afgelopen week zijn waarschijnlijk ongeveer 250.000 mensen positief getest op het virus, een recordaantal. Dat betekent dat het aantal nieuwe gevallen in twee weken tijd meer dan verdubbeld is.
In de honderdste week van de coronacrisis komt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) voor de 81e keer met een weekoverzicht. Vorige week meldde het instituut dat het in zeven dagen tijd meer dan 201.000 meldingen van positieve tests had gekregen. Dat was 77,5 procent meer dan de week ervoor, toen het RIVM zo'n 113.000 gevallen had geregistreerd.
Het record van vorige week wordt dinsdag hoe dan ook gebroken, want in de afgelopen zes dagen zijn al meer dan 211.000 nieuwe gevallen geregistreerd. Op maandag waren er in één dag tijd ruim 42.000 bevestigde besmettingen bij gekomen, een dagrecord.
De overheid houdt er rekening mee dat dit in de komende weken nog kan verdubbelen tot ongeveer 80.000 positieve tests per dag.
Het RIVM meldt dinsdag ook het aantal ziekenhuisopnames en sterfgevallen in de afgelopen week. Die cijfers dalen waarschijnlijk nog steeds. Vorige week waren in zeven dagen tijd 873 mensen in een ziekenhuis opgenomen, van wie 143 op de intensive care. In diezelfde zeven dagen had het RIVM bericht gekregen dat 116 mensen aan de gevolgen van de coronabesmetting waren overleden.
Later op de dag meldt het RIVM ook de stand van de boostercampagne. De meest recente cijfers zijn van eind vorige week. Toen hadden ruim 7 miljoen volwassenen zo'n oppepprik gekregen. Dat komt neer op zo'n 50 procent van alle Nederlanders van 18 jaar en ouder. Het priktempo lijkt wel iets te zakkenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jou niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik sla terug hoor. [ afbeelding ]
iedereen zou dionne neuken als ze de kans krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
G
[..]
evonden
https://hollywoodhuizen.n(...)euwkerk-opvolgenjst/Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Weet niet of jullie dit hebben gelezen maar AliB is toch niet zo lieverdje al de meeste denken
Is al wel oud nieuws van 3 jan
https://hollywoodhuizen.n(...)e-weet-het-allemaal/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is heel wat anders dan het voice gedoe.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
G
[..]
evonden
https://hollywoodhuizen.n(...)euwkerk-opvolgenjst/![]()
Dit was in RP.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Weet niet of jullie dit hebben gelezen maar AliB is toch niet zo lieverdje al de meeste denken
https://hollywoodhuizen.n(...)e-weet-het-allemaal/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel apart wie nou als eerste het naar buiten bracht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is RP nu weer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Roddelpraatquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allang.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
https://hollywoodhuizen.n(...)e-weet-het-allemaal/
Wij kijken roddelpraat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Allang.
Wij kijken roddelpraat.
quote:O Nee twee keer gezien nu en beide keren afgezetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Allang.
Wij kijken roddelpraat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou je Dennis doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O Nee twee keer gezien nu en beide keren afgezet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan van ze vinden wat je wil, maar ze hebben het vaak toch bij het juiste eind.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O Nee twee keer gezien nu en beide keren afgezet
Marco hebben ze ook al naar buiten gebracht voordat de kranten dat deden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: