Ik gun hem best een wedstrijd,maar hij had niet moeten liegen.quote:
Zit het nu te kijken. Sterke vrouw hoor met dat donkere haarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een momentje waar een dame zich realiseert dat het eigenlijk erger was dan dat ze dacht.Of had weggedrukt.
Denk donderdag wel meer. Weet jij hoe laat dat begint?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.
Dat vind ik zelf geen fijn programma altijd over de rug van een ander lol makenquote:
Meestal rond 7 uur,kon weleens druk worden denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk donderdag wel meer. Weet jij hoe laat dat begint?
Ze hebben vaak wel een punt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf geen fijn programma altijd over de rug van een ander lol maken
quote:
Ik hou er niet van.quote:
Eens,ik hoef het er soms niet mee eens te zijn maar alles mag gezegd worden in mijn optiek.quote:
Dat was het ook zeker. Ben wel benieuwd hoe dit weer gaat aflopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens,ik hoef het er soms niet mee eens te zijn maar alles mag gezegd worden in mijn optiek.
Albert Verlinden over Humberto was vies vals.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Hij heeft al een soort van excuus gemaakt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was het ook zeker. Ben wel benieuwd hoe dit weer gaat aflopen.
tja berouw komt na de zondequote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heeft al een soort van excuus gemaakt.
Hij wilde een bommetje droppen.quote:
Ja doei.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
AL zei hij nog wel tig keer, ik doe dit niet om Humberto in een slecht daglicht te stellen
Ik praat hem niet vrij he, zei meteen al wat een vieze n****quote:
Neger?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik praat hem niet vrij he, zei meteen al wat een vieze n****
Nee,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |