Heb je die docu over Jason gezien?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:45 schreef DJMO het volgende:
https://www.inspectie-jen(...)nen-toeslagenaffaire
[..]
Dat is dramatisch en traumatiserend #ervaring
Nee?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die docu over Jason gezien?
Hmmm. Stuur hem eens via messenger of whatsapp als je wil, hier raak ik hem kwijt en heb er nu geen tijd voor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/2doc/21-11-2021/VPWON_1333777
Komt goed skeet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. Stuur hem eens via messenger of whatsapp als je wil, hier raak ik hem kwijt en heb er nu geen tijd voor.
Goedemorgen Dot.quote:
Morguh FFquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot.
Heb je Half8 gezien? Johnny deed het super.
En Beau was ook heftig.
Helloquote:
Uit de mail van weeronline:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd,het is lekker weer.
Ik denk dat het geen 15 km wordt, maar een nieuwe regenjas kopenquote:Mist neemt op sommige plekken nog toe
Volgens de verwachting kan vooral in het noorden (Noord-Holland, Friesland, Waddeneilanden en wellicht ook Groningen en Drenthe) komende uren de mist nog toenemen. Vanuit het zuiden wordt het zicht gedurende de ochtend langzaam beter.
Vooral in Noord-Holland, Friesland en op de Waddeneilanden kan de mist tot in het begin van de middag hardnekkig zijn.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar vind je dit ? kenn je de site?
Heel knap hoe Johnny hiermee omgaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FF
Ja respect voor John. Beau moet ik nog terug kijken. Heb VI gekeken
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
de was 2020, kenn je de forum ook ? waar we
zijn?
Was het zo erg. Heb wel een voor stukje gezien. Ga het straks wel even luisteren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel knap hoe Johnny hiermee omgaat.
Bij Beau zaten 2 deelneemsters die hun verhaal vertellen.Moest even een traantje laten.
Hahaha nee. Werklui zijn boven aan het werk. Overdag. Alles is afgedekt met plastic en een stof bendequote:
Echt een momentje waar een dame zich realiseert dat het eigenlijk erger was dan dat ze dacht.Of had weggedrukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het zo erg. Heb wel een voor stukje gezien. Ga het straks wel even luisteren.
Je hebt gelijk.quote:
Wat was er met haar gebeurd dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt een momentje waar een dame zich realiseert dat het eigenlijk erger was dan dat ze dacht.Of had weggedrukt.
Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was er met haar gebeurd dan?
Ik hoor tot nu toe gelukkig alleen maar apjes en zeggen ga zo staan dat ik je billen goed kan zien
Gelukkig geen handtastelijke dingen,
IK denk dat we donderdag alles gaan horen, het zal wel zo ontzettend druk worden op dat YT kanaal dat die er uitvliegt of onbereikbaar is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.
IK zag dat @PLY alleen aan het DTén wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:19 schreef mario390 het volgende:
had vor half 3
4-5 mon cheri
ben dan in slaap
gevallen
Roddelpraat is woensdag,die weten ook alles.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat we donderdag alles gaan horen, het zal wel zo ontzettend druk worden op dat YT kanaal dat die er uitvliegt of onbereikbaar is.
Wel heel fanatiek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat @:Ply alleen aan het DTén was
Is dat die twee waar Braddie ook in te zien was?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roddelpraat is woensdag,die weten ook alles.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat die twee waar Braddie ook in te zien was?
dann als ik gewezen was had ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat @:Ply alleen aan het DTén was
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann als ik gewezen was had ik
kunnen met de swans typen en ik
had de det t dt misschien gehad
Knappe swans heb jij zeg als die dat kanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann als ik gewezen was had ik
kunnen met de swans typen en ik
had de det t dt misschien gehad
Deze bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Hier lees ik wel iets van handtastelijkheid
Oud-kandidaat The Voice getuigt in tranen: Jeroen Rietbergen ging ‘effe voelen’
Zangeres Nienke Wijnhoven (23) uit Horst ondervond aan den lijve hoe bandleider van The Voice of Holland Jeroen Rietbergen te werk ging. De man van Linda de Mol strikte haar telefoonnummer op geraffineerde wijze en betastte haar ongevraagd. Daarover getuigde ze maandagavond bij televisieprogramma Beau.
https://www.gelderlander.(...)ffe-voelen~ac30e1f9/
A BB brazil is begonnen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:28 schreef mario390 het volgende:
denk ik wel![]()
somige meiden zijn al dronken
en zijn net 3 uren binnen ofzo
de dedicht is misschien enquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knappe swans heb jij zeg als die dat kan
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2022 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wakker maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:33 schreef mario390 het volgende:
mijn katz makt snurkgeluiden
zo als en 70 jarige
Aston snurkt nu ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:40 schreef mario390 het volgende:
hoezo? is zij al
in andere stelling nu
Je gaat het druk krijgen BB hier BB daar DTs en alle tv programma's die je wil kijkenquote:
Je kan niet alles kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat het druk krijgen BB hier BB daar DTs en alle tv programma's die je wil kijken
Mario welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |