Je gaat het druk krijgen BB hier BB daar DTs en alle tv programma's die je wil kijkenquote:
Je kan niet alles kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat het druk krijgen BB hier BB daar DTs en alle tv programma's die je wil kijken
Mario welquote:
Ik kijk ook best veel.Maar ga niet te ver.quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
O jee gaat dat ook al online?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh iedereen.
Zometeen vergadergenot over de online opendag
Meesteres toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee gaat dat ook al online?
Jij was toch lerares?
Ja ik ben lerares op middelbaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee gaat dat ook al online?
Jij was toch lerares?
Dat zijn gelukkig jou woordenquote:
Jouwquote:
Dat snap ik, lees net in de krant dat heel veel klassen alweer thuis zitten door de vele besmettingen op scholen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben lerares op middelbaar.
De open dag gaat online aangezien wij het niet logisch vinden die fysiek te doen nu.
Gelukkig zit ik hier niet op schoolquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik hier niet op school
Hier ben je vrij en wordt je niet betaaldquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ik ben aan het werk en ben docent. Dus ik doe waar ik voor betaald word.
Ik las het.Helemaal mooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:04 schreef mario390 het volgende:
nu laten ze novak in
frankrijk ook niet spelen![]()
Ligt aan hem zelfquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:04 schreef mario390 het volgende:
nu laten ze novak in
frankrijk ook niet spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |