Dat wil den haag(s)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Vooral doen, wil je de pleuris uit laten breken.
Heer PLY.quote:
Bewust een aantal kritische rapporten weg houden uit de kamer. Nu dit negatieve onderzoek naar de verschillende G's... en het er toch door willen drukken. Dat zou echt een grof schandaal zijn.quote:
Dit hele kabinet is 1 grote aanfluiting. Bananenrepubliek der lage landenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Bewust een aantal kritische rapporten weg houden uit de kamer. Nu dit negatieve onderzoek naar de verschillende G's... en het er toch door willen drukken. Dat zou echt een grof schandaal zijn.
Helemaal eensquote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dit hele kabinet is 1 grote aanfluiting. Bananenrepubliek der lage landen
Sterkte gewenst met je hoofdpijn.quote:
Werk ze Ed.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 05:46 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik start de laptop maar eens op alvast
Danke schon mein freundquote:
Vandaag nog plannen?quote:
Om kwart voor acht moet ik de deur uit, zo niet eerder. Heb om 9 uur afspraak met psych in Alkmaar. Daarna heb ik 15 km op de planning staan.quote:
Dat is niet verkeerd,het is lekker weer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om kwart voor acht moet ik de deur uit, zo niet eerder. Heb om 9 uur afspraak met psych in Alkmaar. Daarna heb ik 15 km op de planning staan.
* DJMO naar buiten kijktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd,het is lekker weer.
Deze zijn wel leuk en niet duur.Wat is dat voor winkel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:05 schreef DJMO het volgende:
En het kan ook zijn dat ik naar de Bijlmer Arena ga. Even een nieuwe regenjas kopen.
[ afbeelding ]
https://www.gideonitaliaander.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zijn wel leuk en niet duur.Wat is dat voor winkel?
Lijkt me een heel leuke winkel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.gideonitaliaander.nl/
Heb er afgelopen weekend ook twee korte broeken voor 5 euro per stuk gescoord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet nooit wat je tegenkomt. En vaak is het maar éénmalig verkrijgbaar, want restpartij van faillissementsopkoop.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me een heel leuke winkel.
Ik ging ook graag naar kringloopwinkels.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je tegenkomt. En vaak is het maar éénmalig verkrijgbaar, want restpartij van faillissementsopkoop.
Dit is niet echt een kringloopwinkel te noemen. Meer een kruising tussen de action en een kringloopwinkelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging ook graag naar kringloopwinkels.
Ik ken het concept.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit is niet echt een kringloopwinkel te noemen. Meer een kruising tussen de action en een kringloopwinkel
Eerst vandaag maar even.quote:
Goedemorgen Mario.quote:
Dan mis je wel het begin dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 06:37 schreef mario390 het volgende:
bb brasil lopt al 4 uren
maar heb nog niet probiert
Moet ook gebeuren.quote:
Dat is dramatisch en traumatiserend #ervaringquote:De inspecties hebben al langer zorgen over de jeugdbescherming. Daarom loopt er een onderzoek naar de veiligheid van kinderen op de wachtlijst bij de Raad voor de Kinderbescherming. Daarnaast start de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd, in samenwerking met de Inspectie Justitie en Veiligheid, toezicht naar de kwaliteit van het feitenonderzoek bij uithuisplaatsingen in de jeugdbeschermingsketen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |