Lastig allemaal zo, ik volg de overheid maar gewoon.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:48 schreef SolidasRock het volgende:
Ben nog ff nieuws aan het lezen: https://nos.nl/artikel/24(...)nu-nauwelijks-effect
Hier ook weer tegenspraak. Waar gaan we uiteindelijk naar luisteren? Wel of geen mondkapjes, wel of geen boosters, wel of geen wat dan ook.
waarom ben jij modquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:58 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet slapen, dus ben hier om te bolken
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:58 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet slapen, dus ben hier om te bolken
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat katten superieur zijn aan vissen.
maar voor mod zijn moet je juist niet superieur zijn maar ondergeschiktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat katten superieur zijn aan vissen.
Heb de slaap al weer uit schijnbaarquote:
Oei das snelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de slaap al weer uit schijnbaar
Ja ik lig ook zo hoor, pijnstiller begint te werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:16 schreef Dotteke het volgende:
Ja moet verplicht op de bank slapen omdat ze bezig zijn deze week.
Maar jij kan ook weer niet slapen?
Ik ga ff videoland of zo kijken. Fijne nacht
nog ff en je hebt helemaal geen slaap meer nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de slaap al weer uit schijnbaar
'ze' ? zijn ze aan hte neukenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:16 schreef Dotteke het volgende:
Ja moet verplicht op de bank slapen omdat ze bezig zijn deze week.
Maar jij kan ook weer niet slapen?
Ik ga ff videoland of zo kijken. Fijne nacht
ik moest ookquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2022 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
dsa niet echt tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |