Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate doior MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de tootale scorelijst in het loopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
LekkerrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die sla ik overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet u maar. Geniet er lekker vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een thee biscuitje 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat is balen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou ik croissantjes brie in de oven maken laat ik de brie uit mijn poten vallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben echt een koekjes eter. Nu wel een stuk minder want het zijn dikmakers.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koekjes eet ik niet vaak meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je het niet even afspoelen en droog deppen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb custardcakejes ontdektquote:Op maandag 17 januari 2022 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt een koekjes eter. Nu wel een stuk minder want het zijn dikmakers.
Het zou mijn ontbijt, lunch en diner kunnen zijn![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 20:31:16 ]![]()
Ja mobiel. O dat. Moest het zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mascara.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb custardcakejes ontdekt
![]()
Die ken ik niet. Zo te lezen wel lekker dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 seconden regel?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou ik croissantjes brie in de oven maken laat ik de brie uit mijn poten vallen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het niet even afspoelen en droog deppen?![]()
Nee man.![]()
![]()
Die zijn heel erg lekker.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb custardcakejes ontdekt
![]()
![]()
Ga ze vd week zelf maken want te weinig custardquote:Op maandag 17 januari 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mascara.![]()
Die ken ik niet. Zo te lezen wel lekker dus.in fabrieksmeuk
![]()
Ik eet altijd eerst de randjes op.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ze vd week zelf maken want te weinig custardin fabrieksmeuk
![]()
![]()
Zal de volgende keer eens kijken als ik in de supermarkt ben.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ze vd week zelf maken want te weinig custardin fabrieksmeuk
Ja zit altijd maar een kleinbeetje vulling in. Vind ik ook van die appelflappen. Maak ze dan ook liver zelf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben met 2 happen wel klaarquote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik eet altijd eerst de randjes op.
Alles op!
#viesdik![]()
![]()
Ook zo erg lekker ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal de volgende keer eens kijken als ik in de supermarkt ben.
Ja zit altijd maar een kleinbeetje vulling in. Vind ik ook van die appelflappen. Maak ze dan ook liver zelf.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben met 2 happen wel klaar
Alles op!
#viesdik![]()
![]()
Met oudejaarsavond haal,ik altijd een appelbolquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tevens...
KUT TT
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja net zo makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee net zo moeilijkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee hoor net zo makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die TT is KUTquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja hoor net zo moeilijkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, heb ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
You have the power to alter it.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow, sorry. Ik dacht dat je muteerrechten hebt om de TT te veranderen.quote:
Nouja, op zich is het een goeie TT dus het hoeft ook niet veranderd te worden.![]()
Niet in ONZ.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, sorry. Ik dacht dat je muteerrechten hebt om de TT te veranderen.
Nouja, op zich is het een goeie TT dus het hoeft ook niet veranderd te worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
anders deze snel vollullenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, sorry. Ik dacht dat je muteerrechten hebt om de TT te veranderen.
Nouja, op zich is het een goeie TT dus het hoeft ook niet veranderd te worden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, is vaak afhankelijk van de laatste postsquote:Op maandag 17 januari 2022 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Heb je al een idee voor een andere TT?Uw ADH vitamine Worst
Bepaal je toch zelf?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, is vaak afhankelijk van de laatste posts![]()
Ja, wat je op dat moment te binnen schiet. En ook nog onder tijdsdruk, anders gaat een ander met het nieuwe topic aan de haal ook nog.quote:![]()
Dat is best makkelijk als je niks te binnen schiet.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat je op dat moment te binnen schiet. En ook nog onder tijdsdruk, anders gaat een ander met het nieuwe topic aan de haal ook nog.![]()
![]()
Niks mis met de TT ☕Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben nooit zo bezig met een TT snap dat hunten ook nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig ben jij het ook met mij eens, dat die TT prima is.quote:
Niks mis met koffie, ook nu niet. Heb weer een lekker bakkie staan hier.![]()
Ik heb laatst gehunt verloren en gekaapt.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Ben nooit zo bezig met een TT snap dat hunten ook nooit
Maar dat had ook een goeie reden.![]()
![]()
A getsie nog verloren ookquote:Op maandag 17 januari 2022 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb laatst gehunt verloren en gekaapt.
Maar dat had ook een goeie reden.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-01-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3032 / +158 / +209 / 3157 / 4340
2. FreshFruit / 1578 / +142 / +64 / 1874 / 2607
3. PLY / 1247 / +54 / +116 / 926 / 1280
4. Rob / 688 / +47 / +3 / 887 / 1184
5. hemarookworst / 578 / +84 / +15 / 826 / 1140
6. Dr.Mikey / 571 / +2 / +77 / 310 / 466
7. DJMO / 566 / +25 / +40 / 580 / 816
8. Gizmogirl28 / 560 / +35 / +112 / 959 / 1232
9. Emmerdeur / 467 / +41 / +21 / 265 / 380
10. mario390 / 401 / +16 / +27 / 449 / 672
11. Zucht. / 369 / +0 / +0 / 502 / 710
12. notturna / 335 / +0 / +0 / 413 / 575
13. gebrokenglas / 320 / +30 / +77 / 384 / 543
14. DerRabbit / 317 / +0 / +16 / 276 / 377
15. Mrsloveable / 313 / +25 / +30 / 667 / 863
16. Sodeknetters / 296 / +0 / +0 / 432 / 574
17. mazaru / 289 / +40 / +3 / 636 / 794
18. Paul / 252 / +14 / +18 / 530 / 685
19. Fogel / 246 / +2 / +0 / 316 / 479
20. Haags / 201 / +10 / +5 / 361 / 473SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker gescoord vandaag Giz.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, 112 punten erbij is heel goed.![]()
Zoveel.![]()
Het was vanmorgen heel rustig.![]()
De tijd dat je niet voor de punten kwam is voorbij. De puntenkoots heeft ook jou te pakkenquote:![]()
![]()
Dat scheelt. En elke keer een paar punten dat telt lekker op.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Zoveel.![]()
Het was vanmorgen heel rustig.![]()
Tijd dat ik me een weekje of zo terug trek.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd dat je niet voor de punten kwam is voorbij. De puntenkoots heeft ook jou te pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Zaten soms wel 10 minuten tussen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat scheelt. En elke keer een paar punten dat telt lekker op.![]()
nee.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tijd dat ik me een weekje of zo terug trek.Ik hoop het niet.
![]()
Tt is niet aangepast heb even gekekenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm volgens mij is de TT iets veranderd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🤣quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tijd dat ik me een weekje of zo terug trek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb ik heel belabberd gekopieerd.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tt is niet aangepast heb even gekeken![]()
![]()
Trekse 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedoel je wie Christine is? Die rode auto, is een film van een auto met demonische krachten die de bestuurder ook slecht maakt.quote:![]()
Heel handig, je hoeft nooit naar het schadeherstelbedrijf.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je wie Christine is? Die rode auto, is een film van een auto met demonische krachten die de bestuurder ook slecht maakt.![]()
Klopt, zijn er zat de prak in gereden voir de opnamensquote:quote:Op maandag 17 januari 2022 21:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde net jou taggen tot ik zag dat jij zelf dat postte
Dat zeker, mooie wagenquote:Robertoquote:![]()
![]()
Dat wel ja, maar lullige is dat je zelf ook bezeten van wordt.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel handig, je hoeft nooit naar het schadeherstelbedrijf.![]()
![]()
Welke van de 27 auto's die er gebruikt zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je wie Christine is? Die rode auto, is een film van een auto met demonische krachten die de bestuurder ook slecht maakt.
Was nog een dingetje onder de autoliefhebbers.
Ow tussen de 23 en 28 auto's hoor ik net.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef PLY het volgende:
Klopt, zijn er zat de prak in gereden voir de opnamens![]()
![]()
Had er bijna één begin jaren 80 voor 8000g.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar lullige is dat je zelf ook bezeten van wordt.
Maar carburateur ontbrak.
Had ik het maar gedaan toen![]()
![]()
O op die fietsquote:Op maandag 17 januari 2022 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Welke van de 27 auto's die er gebruikt zijn.
Was nog een dingetje onder de autoliefhebbers.
Ow tussen de 23 en 28 auto's hoor ik net.![]()
![]()
zou mooie inverstering zijn geweestquote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Had er bijna één begin jaren 80 voor 8000g.
Oh ja. Zo'n carburateur is wel te regelen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Had er bijna één begin jaren 80 voor 8000g.
Wie dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zag je mopster zo een 2 uren geleden ook nog hier.![]()
Ja idd, te kortzichtig geweest.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ja. Zo'n carburateur is wel te regelen.
Maar zat ook in een verbouwing toen, dus verwaterde![]()
GGBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmja.
Humbert Tan doet aangifte tegen Albert Verlinde wegens beschuldigingen ongepast gedrag
Nou, Albert ging ook wel erg ver.![]()
Ja die ging zeker verWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja om te janken.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
Ach arme ziel. Dat jongetje is gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo te zien heb jij lekker gezwommen weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij lekker gezwommen weer
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe was het met de conditie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kon merken dat ik 6 weken geen cardio heb gedaanquote:
Verder ben ik verrassend goed op peil gebleven dankzij de thuisworkouts, misschien zelfs iets beter dan begin december.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Morgen even de spierpijn afwachten...quote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kon merken dat ik 6 weken geen cardio heb gedaan
Verder ben ik verrassend goed op peil gebleven dankzij de thuisworkouts, misschien zelfs iets beter dan begin december.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
Ach arme ziel. Dat jongetje is gevonden![]()
![]()
Nou netjes gedaan toch? En je conditie heb je zo wel weer op peil nu.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kon merken dat ik 6 weken geen cardio heb gedaan
Verder ben ik verrassend goed op peil gebleven dankzij de thuisworkouts, misschien zelfs iets beter dan begin december.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hij had het al eens eerder gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
Ach arme ziel. Dat jongetje is gevonden
Voor zulke mensen ben ik wel voor een tattoo op het voorhoofd dat hij niet meer bij kinderen in de buurt komt.![]()
Denk dat het wel mee gaat vallenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen even de spierpijn afwachten...
*afklopt*100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoef morgen niet te werken 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis wat he. Zelf opblijven en mij naar bed sturenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Krijgt ze straf als ze niet gaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet op de bank op een of andere manier blijf je dan toch langer zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, alleen meestal ligt ze al plat rond deze tijd. Morgen komen de werkmannen weer langs?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas niet. 😜quote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Alsof ik jou naar bed kan sturen... Gaat helaas niet lukken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja und ? Dit weekend hahnekammrennen? Is Arnold er ook al ?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:57 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
sport en talk uit de
starthuis in kitzbühel![]()
Dit soort mensen zouden aan het eind van de straf een spuitje moeten krijgen. Iemand die een kind van 2 kan doodmartelen mag nooit meer de kans krijgen om het nog een keer te doen. Ik geloof best dat mensen kunnen veranderen, maar als je een kind kan doden ben je niet meer te redden.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En hij had het al eens eerder gedaan.
Voor zulke mensen ben ik wel voor een tattoo op het voorhoofd dat hij niet meer bij kinderen in de buurt komt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Slachtoffers van de voicegate nu hij beau op rtl 4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar nur 1000 toegelatenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja und ? Dit weekend hahnekammrennen? Is Arnold er ook al ?
maar ik weet niet hoveel vips vieren
kunnen de zijn denk ik geimpft
nu sprekt hermann maier![]()
Geen zin om daar naar te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Dotteke het volgende:
Slachtoffers van de voicegate nu hij beau op rtl 4![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen zin om daar naar te kijken.Uw ADH vitamine Worst
Hoeft ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al een uurtje of zoquote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Dotteke het volgende:
Slachtoffers van de voicegate nu hij beau op rtl 4![]()
Kijk het morgen wel even terug. Zapte net even ff kijken wat albert verlinden zo gaat zeggen over de aanklacht teegen hemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo te zien is dat al een half uur bezigquote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Dotteke het volgende:
Slachtoffers van de voicegate nu hij beau op rtl 4
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
OK ik hou het in de gaten ...quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nur 1000 toegelaten
maar ik weet niet hoveel vips vieren
kunnen de zijn denk ik geimpft
nu sprekt hermann maier![]()
Fritz Strobl Streckenrekordhouderquote:
van 1997 sieger zeigt de moderator
hoe hij gerijden is naar de sieg![]()
Ja zag ik maar zat VI te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo te zien is dat al een half uur bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen terug kijken.😉quote:Op maandag 17 januari 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
45 minuten zelfs. Verdomme, daar gaat mijn laatste uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden aan het eind van de straf een spuitje moeten krijgen. Iemand die een kind van 2 kan doodmartelen mag nooit meer de kans krijgen om het nog een keer te doen. Ik geloof best dat mensen kunnen veranderen, maar als je een kind kan doden ben je niet meer te redden.![]()
Morgen avond 😉quote:Op maandag 17 januari 2022 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen overdag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas wel. Bedtijd en morgen weer werken...quote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Avond is zo goed als bijna voorbij![]()
Zitten nu beau te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Haha die Kwalbert.
Hij bedoelde het allemaal niet zo.
Wat een galbakkies bij die voice![]()
![]()
Wij ook daar was een fragment van Verlinde in.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Zitten nu beau te kijken.
Wat een galbakkies bij die voice![]()
Ahh oké, zetten hem net opquote:Op maandag 17 januari 2022 23:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij ook daar was een fragment van Verlinde in.![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
OK .... ik heb geen ORFquote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is de axel l.svindal dokufilm
door de hele karriere met de
ongelluke ook![]()
Die ene meid zei het net goed, al loop je in je bijna blootje gewoon je muil houden en verders niks.quote:![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ligt eraan wat de context of de bedoelingen zijn denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Die ene meid zei het net goed, al loop je in je bijna blootje gewoon je muil houden en verders niks.
Ik denk wel dat we moeten oppassen dat mensen niet om elke scheet aangifte gaan doen.![]()
Niet veelquote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoeveel punten gepakt vannacht?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel zo. Maar klopt veel nietquote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de context of de bedoelingen zijn denk ik.
Ik denk wel dat we moeten oppassen dat mensen niet om elke scheet aangifte gaan doen.![]()
Hebben jullie ook Maan gedaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk daar ga je alquote:Op maandag 17 januari 2022 23:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je wel de vlag gepland en DTS geclaimd? Zo nee, dan was dat je fout.![]()
![]()
Eerst mijn raket gereed maken voordat ik op haar ga landenquote:Uw ADH vitamine Worst
Een groep zeer matige vrouwen en aanhang hebben dts de laatste jaren al geclaimd.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je wel de vlag gepland en DTS geclaimd? Zo nee, dan was dat je fout.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En bedankt he.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een groep zeer matige vrouwen en aanhang hebben dts de laatste jaren al geclaimd.![]()
![]()
Veel rook dus ook veel vuurquote:Op maandag 17 januari 2022 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, het zijn er wel heel veel.![]()
![]()
Mocht ik willenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben jij een zeer matige vrouw of ben je aanhang?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, het zijn er wel heel veel.![]()
![]()
Waarom probeer je zo stemming te maken ik ken je niet eens.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben jij een zeer matige vrouw of ben je aanhang?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben een vrouw, matig weet ik niet ik zit hier de laatste jaren.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben jij een zeer matige vrouw of ben je aanhang?
Aanhang niet.![]()
okequote:Op maandag 17 januari 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... maar ik ziet nu op Spaanse VPN![]()
conchita wohnt maar niet in huis ?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... maar ik ziet nu op Spaanse VPN![]()
Gizmo queenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, matig weet ik niet ik zit hier de laatste jaren.
Aanhang niet.![]()
![]()
MinionsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is geen stemming maken hoor vind ikquote:Op maandag 17 januari 2022 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom probeer je zo stemming te maken ik ken je niet eens.![]()
Nee was tijdens de opening. Een live interview met Conchita en een bewoner die ook apart is ..quote:Op maandag 17 januari 2022 23:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
conchita wohnt maar niet in huis ?![]()
Ten kosten van anderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
okequote:Op maandag 17 januari 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee was tijdens de opening. Een live interview met Conchita en een bewoner die ook apart is ..![]()
Tnx jij ook alvast.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, Truste giz slaap lekker![]()
groeten aan punk
Groeten terug.![]()
![]()
![]()
Trusten:)quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leukquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx jij ook alvast.
Groeten terug.![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Het is toch echt helemaal wat jij zelf schrijft hoor?
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een groep zeer matige vrouwen en aanhang hebben dts de laatste jaren al geclaimd.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben jij een zeer matige vrouw of ben je aanhang?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2022 00:09:05 ]![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Het is toch echt helemaal wat jij zelf schrijft hoor?
[..]
[..]![]()
![]()
Chevrolet impala uit 1973 8cilquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je ooit een amerikaanse auto gereden en of in bezit gehad?![]()
Heb hem al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh, en in Nederland of in Amerika zelf gereden?
Wel door Florida heen gereden paar jaar terug.
Wat je daar ziet rijden op de weg met die rednecks![]()
![]()
Is echt niet goed om zoveel te eten terwijl ik over uurtje in bed lig, maar toch doe ik het
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb helaas nooit in Amerikaanse auto's gereden. Staat nog op mijn bucketlist.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb hem al jaren niet meer.
Wel door Florida heen gereden paar jaar terug.
Wat je daar ziet rijden op de weg met die rednecks![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
Is echt niet goed om zoveel te eten terwijl ik over uurtje in bed lig, maar toch doe ik het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is nooit te laatquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb helaas nooit in Amerikaanse auto's gereden. Staat nog op mijn bucketlist.
Truste manquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
Over bed gesproken, ik ga er ook maar in. Ff Cowboy Bepop kijken op flix.![]()
![]()
Je doet maarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Het is toch echt helemaal wat jij zelf schrijft hoor?
[..]
[..]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben nog ff nieuws aan het lezen: https://nos.nl/artikel/24(...)nu-nauwelijks-effect
Hier ook weer tegenspraak. Waar gaan we uiteindelijk naar luisteren? Wel of geen mondkapjes, wel of geen boosters, wel of geen wat dan ook.![]()
![]()
Lastig allemaal zo, ik volg de overheid maar gewoon.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:48 schreef SolidasRock het volgende:
Ben nog ff nieuws aan het lezen: https://nos.nl/artikel/24(...)nu-nauwelijks-effect
Hier ook weer tegenspraak. Waar gaan we uiteindelijk naar luisteren? Wel of geen mondkapjes, wel of geen boosters, wel of geen wat dan ook.
Wel vaxxe of niet vaxxe.
Ik blijf gewoon mij vaccins halen, en ik vind het jammer dat er zoveel mensen tegen zijn.
Maar ieder zijn keuze, ik heb geen vooroordelen.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waarom ben jij modquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:58 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet slapen, dus ben hier om te bolkenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Eigenlijk ga ik gewoon een video aanslingeren en zie wel waar het schip strandt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:58 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet slapen, dus ben hier om te bolken![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat katten superieur zijn aan vissen.![]()
![]()
maar voor mod zijn moet je juist niet superieur zijn maar ondergeschiktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat katten superieur zijn aan vissen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
Heb de slaap al weer uit schijnbaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei das snelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de slaap al weer uit schijnbaar![]()
Ja moet verplicht op de bank slapen omdat ze bezig zijn deze week.
Maar jij kan ook weer niet slapen?
Ik ga ff videoland of zo kijken. Fijne nacht
Ja ik lig ook zo hoor, pijnstiller begint te werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ff videoland of zo kijken. Fijne nacht
Vooralsnog slaap lekker![]()
![]()
nog ff en je hebt helemaal geen slaap meer nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de slaap al weer uit schijnbaarTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
'ze' ? zijn ze aan hte neukenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 01:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ff videoland of zo kijken. Fijne nachtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
vv
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
ik moest ookquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3052 / +225 / +4 / 3174 / 4367
2. FreshFruit / 1578 / +64 / +0 / 1874 / 2607
3. PLY / 1304 / +119 / +54 / 948 / 1322
4. Rob / 693 / +5 / +3 / 896 / 1195
5. Dr.Mikey / 588 / +79 / +15 / 321 / 480
6. Gizmogirl28 / 585 / +137 / +0 / 984 / 1262
7. hemarookworst / 581 / +17 / +1 / 836 / 1152
8. DJMO / 566 / +40 / +0 / 580 / 817
9. Emmerdeur / 467 / +21 / +0 / 265 / 380
10. mario390 / 404 / +29 / +1 / 457 / 683
11. Zucht. / 369 / +0 / +0 / 502 / 710
12. notturna / 335 / +0 / +0 / 413 / 575
13. gebrokenglas / 329 / +86 / +0 / 395 / 564
14. DerRabbit / 317 / +16 / +0 / 276 / 377
15. Mrsloveable / 313 / +30 / +0 / 667 / 863
16. Sodeknetters / 296 / +0 / +0 / 432 / 574
17. mazaru / 290 / +4 / +0 / 636 / 796
18. Paul / 252 / +18 / +0 / 530 / 685
19. Fogel / 246 / +0 / +0 / 316 / 479
20. Haags / 201 / +5 / +0 / 361 / 473SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
R.I.P DTS.![]()
Was leuk he sympathiek filmpje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij is liever voor DennisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dsa niet echt tochquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als dennis echt een porsche had had ie ook geen geld nodig voor een rechtzaakTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: