Kijk het morgen wel even terug. Zapte net even ff kijken wat albert verlinden zo gaat zeggen over de aanklacht teegen hemquote:
Zo te zien is dat al een half uur bezigquote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Dotteke het volgende:
Slachtoffers van de voicegate nu hij beau op rtl 4
OK ik hou het in de gaten ...quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nur 1000 toegelaten
maar ik weet niet hoveel vips vieren
kunnen de zijn denk ik geimpft
nu sprekt hermann maier
Fritz Strobl Streckenrekordhouderquote:
Ja zag ik maar zat VI te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo te zien is dat al een half uur bezig
Morgen terug kijken.😉quote:Op maandag 17 januari 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
45 minuten zelfs. Verdomme, daar gaat mijn laatste uur.
Dat ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden aan het eind van de straf een spuitje moeten krijgen. Iemand die een kind van 2 kan doodmartelen mag nooit meer de kans krijgen om het nog een keer te doen. Ik geloof best dat mensen kunnen veranderen, maar als je een kind kan doden ben je niet meer te redden.
Morgen avond 😉quote:Op maandag 17 januari 2022 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen overdag.
Helaas wel. Bedtijd en morgen weer werken...quote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Avond is zo goed als bijna voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |