Morgen even de spierpijn afwachten...quote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kon merken dat ik 6 weken geen cardio heb gedaan
Verder ben ik verrassend goed op peil gebleven dankzij de thuisworkouts, misschien zelfs iets beter dan begin december.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
Ach arme ziel. Dat jongetje is gevonden
Nou netjes gedaan toch? En je conditie heb je zo wel weer op peil nu.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kon merken dat ik 6 weken geen cardio heb gedaan
Verder ben ik verrassend goed op peil gebleven dankzij de thuisworkouts, misschien zelfs iets beter dan begin december.
En hij had het al eens eerder gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
Ach arme ziel. Dat jongetje is gevonden
Denk dat het wel mee gaat vallenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen even de spierpijn afwachten...
Ik hoef morgen niet te werken 😉quote:
Tis wat he. Zelf opblijven en mij naar bed sturenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
Krijgt ze straf als ze niet gaat?
Moet op de bank op een of andere manier blijf je dan toch langer zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, alleen meestal ligt ze al plat rond deze tijd. Morgen komen de werkmannen weer langs?
Helaas niet. 😜quote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Alsof ik jou naar bed kan sturen... Gaat helaas niet lukken.
Ja und ? Dit weekend hahnekammrennen? Is Arnold er ook al ?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:57 schreef mario390 het volgende:
@:chufi
sport en talk uit de
starthuis in kitzbühel
Dit soort mensen zouden aan het eind van de straf een spuitje moeten krijgen. Iemand die een kind van 2 kan doodmartelen mag nooit meer de kans krijgen om het nog een keer te doen. Ik geloof best dat mensen kunnen veranderen, maar als je een kind kan doden ben je niet meer te redden.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En hij had het al eens eerder gedaan.
Voor zulke mensen ben ik wel voor een tattoo op het voorhoofd dat hij niet meer bij kinderen in de buurt komt.
ja maar nur 1000 toegelatenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja und ? Dit weekend hahnekammrennen? Is Arnold er ook al ?
Geen zin om daar naar te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Dotteke het volgende:
Slachtoffers van de voicegate nu hij beau op rtl 4
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen zin om daar naar te kijken.
al een uurtje of zoquote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Dotteke het volgende:
Slachtoffers van de voicegate nu hij beau op rtl 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |