Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate doior MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de tootale scorelijst in het loopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
LekkerrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die sla ik overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet u maar. Geniet er lekker vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een thee biscuitje 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat is balen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou ik croissantjes brie in de oven maken laat ik de brie uit mijn poten vallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben echt een koekjes eter. Nu wel een stuk minder want het zijn dikmakers.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koekjes eet ik niet vaak meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je het niet even afspoelen en droog deppen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb custardcakejes ontdektquote:Op maandag 17 januari 2022 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt een koekjes eter. Nu wel een stuk minder want het zijn dikmakers.
Het zou mijn ontbijt, lunch en diner kunnen zijn![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2022 20:31:16 ]![]()
Ja mobiel. O dat. Moest het zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mascara.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb custardcakejes ontdekt
![]()
Die ken ik niet. Zo te lezen wel lekker dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 seconden regel?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou ik croissantjes brie in de oven maken laat ik de brie uit mijn poten vallen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je het niet even afspoelen en droog deppen?![]()
Nee man.![]()
![]()
Die zijn heel erg lekker.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb custardcakejes ontdekt
![]()
![]()
Ga ze vd week zelf maken want te weinig custardquote:Op maandag 17 januari 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mascara.![]()
Die ken ik niet. Zo te lezen wel lekker dus.in fabrieksmeuk
![]()
Ik eet altijd eerst de randjes op.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ze vd week zelf maken want te weinig custardin fabrieksmeuk
![]()
![]()
Zal de volgende keer eens kijken als ik in de supermarkt ben.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ze vd week zelf maken want te weinig custardin fabrieksmeuk
Ja zit altijd maar een kleinbeetje vulling in. Vind ik ook van die appelflappen. Maak ze dan ook liver zelf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben met 2 happen wel klaarquote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik eet altijd eerst de randjes op.
Alles op!
#viesdik![]()
![]()
Ook zo erg lekker ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal de volgende keer eens kijken als ik in de supermarkt ben.
Ja zit altijd maar een kleinbeetje vulling in. Vind ik ook van die appelflappen. Maak ze dan ook liver zelf.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben met 2 happen wel klaar
Alles op!
#viesdik![]()
![]()
Met oudejaarsavond haal,ik altijd een appelbolquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tevens...
KUT TT
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja net zo makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee net zo moeilijkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee hoor net zo makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die TT is KUTquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja hoor net zo moeilijkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, heb ik niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
You have the power to alter it.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow, sorry. Ik dacht dat je muteerrechten hebt om de TT te veranderen.quote:
Nouja, op zich is het een goeie TT dus het hoeft ook niet veranderd te worden.![]()
Niet in ONZ.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, sorry. Ik dacht dat je muteerrechten hebt om de TT te veranderen.
Nouja, op zich is het een goeie TT dus het hoeft ook niet veranderd te worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
anders deze snel vollullenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, sorry. Ik dacht dat je muteerrechten hebt om de TT te veranderen.
Nouja, op zich is het een goeie TT dus het hoeft ook niet veranderd te worden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, is vaak afhankelijk van de laatste postsquote:Op maandag 17 januari 2022 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Heb je al een idee voor een andere TT?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: