Nee, is vaak afhankelijk van de laatste postsquote:Op maandag 17 januari 2022 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Heb je al een idee voor een andere TT?
Bepaal je toch zelf?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, is vaak afhankelijk van de laatste posts
Ja, wat je op dat moment te binnen schiet. En ook nog onder tijdsdruk, anders gaat een ander met het nieuwe topic aan de haal ook nog.quote:
Dat is best makkelijk als je niks te binnen schiet.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat je op dat moment te binnen schiet. En ook nog onder tijdsdruk, anders gaat een ander met het nieuwe topic aan de haal ook nog.
Gelukkig ben jij het ook met mij eens, dat die TT prima is.quote:
Ik heb laatst gehunt verloren en gekaapt.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Ben nooit zo bezig met een TT snap dat hunten ook nooit
A getsie nog verloren ookquote:Op maandag 17 januari 2022 21:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb laatst gehunt verloren en gekaapt.
Maar dat had ook een goeie reden.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-01-2022 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, 112 punten erbij is heel goed.
De tijd dat je niet voor de punten kwam is voorbij. De puntenkoots heeft ook jou te pakkenquote:
Dat scheelt. En elke keer een paar punten dat telt lekker op.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Zoveel.![]()
Het was vanmorgen heel rustig.
Tijd dat ik me een weekje of zo terug trek.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd dat je niet voor de punten kwam is voorbij. De puntenkoots heeft ook jou te pakken![]()
![]()
Zaten soms wel 10 minuten tussen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat scheelt. En elke keer een paar punten dat telt lekker op.
nee.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tijd dat ik me een weekje of zo terug trek.
Tt is niet aangepast heb even gekekenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm volgens mij is de TT iets veranderd.
🤣quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tijd dat ik me een weekje of zo terug trek.
Dan heb ik heel belabberd gekopieerd.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tt is niet aangepast heb even gekeken
Trekse 😉quote:
Bedoel je wie Christine is? Die rode auto, is een film van een auto met demonische krachten die de bestuurder ook slecht maakt.quote:
Heel handig, je hoeft nooit naar het schadeherstelbedrijf.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je wie Christine is? Die rode auto, is een film van een auto met demonische krachten die de bestuurder ook slecht maakt.
Klopt, zijn er zat de prak in gereden voir de opnamensquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde net jou taggen tot ik zag dat jij zelf dat postte
Dat zeker, mooie wagenquote:
Robertoquote:
Dat wel ja, maar lullige is dat je zelf ook bezeten van wordt.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel handig, je hoeft nooit naar het schadeherstelbedrijf.
Welke van de 27 auto's die er gebruikt zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je wie Christine is? Die rode auto, is een film van een auto met demonische krachten die de bestuurder ook slecht maakt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef PLY het volgende:
Klopt, zijn er zat de prak in gereden voir de opnamens
Had er bijna één begin jaren 80 voor 8000g.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar lullige is dat je zelf ook bezeten van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |