Morgen avond 😉quote:Op maandag 17 januari 2022 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen overdag.
Helaas wel. Bedtijd en morgen weer werken...quote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
Avond is zo goed als bijna voorbij
Zitten nu beau te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Haha die Kwalbert.
Hij bedoelde het allemaal niet zo.
Wij ook daar was een fragment van Verlinde in.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Zitten nu beau te kijken.
Wat een galbakkies bij die voice
Ahh oké, zetten hem net opquote:Op maandag 17 januari 2022 23:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij ook daar was een fragment van Verlinde in.
OK .... ik heb geen ORFquote:Op maandag 17 januari 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is de axel l.svindal dokufilm
door de hele karriere met de
ongelluke ook
Die ene meid zei het net goed, al loop je in je bijna blootje gewoon je muil houden en verders niks.quote:
Ligt eraan wat de context of de bedoelingen zijn denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Die ene meid zei het net goed, al loop je in je bijna blootje gewoon je muil houden en verders niks.
Niet veelquote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoeveel punten gepakt vannacht?
Dat is wel zo. Maar klopt veel nietquote:Op maandag 17 januari 2022 23:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de context of de bedoelingen zijn denk ik.
Ik denk wel dat we moeten oppassen dat mensen niet om elke scheet aangifte gaan doen.
Kijk daar ga je alquote:Op maandag 17 januari 2022 23:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je wel de vlag gepland en DTS geclaimd? Zo nee, dan was dat je fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |