Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was er met haar gebeurd dan?
Ik hoor tot nu toe gelukkig alleen maar apjes en zeggen ga zo staan dat ik je billen goed kan zien
Gelukkig geen handtastelijke dingen,
IK denk dat we donderdag alles gaan horen, het zal wel zo ontzettend druk worden op dat YT kanaal dat die er uitvliegt of onbereikbaar is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verteld ook niet alles,die andere dame met die bril heeft dat door.
IK zag dat @PLY alleen aan het DTén wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:19 schreef mario390 het volgende:
had vor half 3
4-5 mon cheri
ben dan in slaap
gevallen
Roddelpraat is woensdag,die weten ook alles.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat we donderdag alles gaan horen, het zal wel zo ontzettend druk worden op dat YT kanaal dat die er uitvliegt of onbereikbaar is.
Wel heel fanatiek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat @:Ply alleen aan het DTén was
Is dat die twee waar Braddie ook in te zien was?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roddelpraat is woensdag,die weten ook alles.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat die twee waar Braddie ook in te zien was?
dann als ik gewezen was had ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag dat @:Ply alleen aan het DTén was
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann als ik gewezen was had ik
kunnen met de swans typen en ik
had de det t dt misschien gehad
Knappe swans heb jij zeg als die dat kanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann als ik gewezen was had ik
kunnen met de swans typen en ik
had de det t dt misschien gehad
Deze bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Hier lees ik wel iets van handtastelijkheid
Oud-kandidaat The Voice getuigt in tranen: Jeroen Rietbergen ging ‘effe voelen’
Zangeres Nienke Wijnhoven (23) uit Horst ondervond aan den lijve hoe bandleider van The Voice of Holland Jeroen Rietbergen te werk ging. De man van Linda de Mol strikte haar telefoonnummer op geraffineerde wijze en betastte haar ongevraagd. Daarover getuigde ze maandagavond bij televisieprogramma Beau.
https://www.gelderlander.(...)ffe-voelen~ac30e1f9/
A BB brazil is begonnen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:28 schreef mario390 het volgende:
denk ik wel![]()
somige meiden zijn al dronken
en zijn net 3 uren binnen ofzo
de dedicht is misschien enquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knappe swans heb jij zeg als die dat kan
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2022 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wakker maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:33 schreef mario390 het volgende:
mijn katz makt snurkgeluiden
zo als en 70 jarige
Aston snurkt nu ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:40 schreef mario390 het volgende:
hoezo? is zij al
in andere stelling nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |