Hopelijk zet dat doorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapas
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
You go gizmo we houden de lijst spannend.
Vieren had er tussen moeten staan neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Vrienden, vandaag vandaag wij de definitieve ondergang van de - niet werkende - coronapas
Kunnen we dat ergens volgen voorzitter?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ow wist ze het?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar zij wist het toch dus geen tattoo nodig
overal stok in je neus dus lees ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Toen ik je vanmorgen niet hier zag dacht ik echt die meende het gisteren echt \ Maar gelukkig je bent er tochquote:
Jij stond opeens random op vijf gisteren mooie stijging nu kunnen we het plek vier lastig gaan maken was mooi stuivertje wisselen met djmo en hema om plek vijf elke keer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieren had er tussen moeten staan neem ik aan?
IK las het net. en dacht gelijk aan jou ( moet niet gekker worden)
Ik ga er vanuit dat dit plan niet meer door de kamer heen komt nu. Dat zou echt schandalig zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens volgen voorzitter?
dat dacht ik welquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Toeslagenafffairequote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga er vanuit dat dit plan niet meer door de kamer heen komt nu. Dat zou echt schandalig zijn.
Dan heb je dus echt werkelijk schijt aan alles.
Kijk hoe ze met Groningen omgaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga er vanuit dat dit plan niet meer door de kamer heen komt nu. Dat zou echt schandalig zijn.
1g gaat hem ook niet worden joh. Dan moet je miljoenen mensen per dag gaan testen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
overal stok in je neus dus lees ik
Het is nog geen 10 uur.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ik je vanmorgen niet hier zag dacht ik echt die meende het gisteren echt \ Maar gelukkig je bent er toch![]()
Ik mis wat geloof ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat ik eerst ook te lezen dat het familie was, maar gisteren las ik dat het de man van een vriendin was die ze een paar jaar geleden ontmoet heeft.quote:
Nee, maar gisteren was je er al vroeg, dus had je wel weer vroeg verwachtquote:
Wast gisteren al heel vroeg wakker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar gisteren was je er al vroeg, dus had je wel weer vroeg verwacht
pffquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo Humberto trekt zijn aangifte niet in.
Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |