Dat was de context waar ik het eerder over had.quote:
omdat ze plastic zijn hebben ze geen gevoel!?!?!?!!quote:
Dat soort verhalen volg ik eigenlijk niet dus geen ideequote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Maanvis het volgende:
wat was dat trouwens voor gedoe gisteren; je geeft je kind mee aan iemand die al veroordeeld is geweest voor doodslag op een kind...
ee Haagsquote:
Harry.quote:
raar jij volgt toch al het nieuwsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort verhalen volg ik eigenlijk niet dus geen idee
Is niet zo raar. Komt te dicht bij.quote:
Ik was eerder.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees dit niet op BB Benny poste het daar ook
ja sanpte ik wel,maar dat bij vera was nur gezoentquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was de context waar ik het eerder over had.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo raar. Komt te dicht bij.
plastikendjes met gevoel? hou opquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat ze plastic zijn hebben ze geen gevoel!?!?!?!!
Goed dat je het snapt.Meen ik echt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja sanpte ik wel,maar dat bij vera was nur gezoent
Die kerel had een tattoo op zijn voorhoofd moeten hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:32 schreef Maanvis het volgende:
wat was dat trouwens voor gedoe gisteren; je geeft je kind mee aan iemand die al veroordeeld is geweest voor doodslag op een kind...
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet zo raar. Komt te dicht bij.
Gizzy from the ghetto.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die kerel had een tattoo op zijn voorhoofd moeten hebben.
Mogen om mij alle moordenaars/verkrachters etc.
ja maar zij wist het toch dus geen tattoo nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Fruit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gizzy from the ghetto.![]()
Goedemorgen en Punk ook.
Benny was eerder maar dat maakt ook niets uit wie wat waar eerder of later.quote:
Hey Gizquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |