Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:52 schreef Perrin het volgende:
Welmoed en Hila hebben even wat kistjes gesaboteerd.
Fresia danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Hila, Sahil, Welmoed en Frisia zijn sowieso niet de mol, want ik herkende ze tijdens het gemaskerde bal![]()
Blijven er nog 5 over, ik hoop op Thomas.
De mol kon vast wat uithalen met de kistjes. Leeghalen of saboteren ofzo.quote:
Gemaskerde bal?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Hila, Sahil, Welmoed en Frisia zijn sowieso niet de mol, want ik herkende ze tijdens het gemaskerde bal![]()
Ik kende haar nog niet zo goed die Fresia, lijkt me wel een leuke dame die je liever niet naar The Voice zou sturenquote:
Die oude vrouw met dat grijze haar is Welmoed niet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Alle kandidaten (want ook alle afvallers) worden uitgenodigd voor het gemaskerde bal hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Daar waar de eerste aflevering mee begon. DE ontmaskering van de mol is dit jaar met een gemaskerd bal waar ook de afvallers bij zijnquote:
Of een beetje campenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
Geen respawn![]()
Ik zou overigens gewoon IDDQD doen
Vond ik ook opvallendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
Dus die tegenstanders kun je beschieten wat je wil, maar die mogen gewoon door blijven gaan
Ja, maar ik neem aan dat de mol degene is met t rode masker aan het end.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle kandidaten (want ook alle afvallers) worden uitgenodigd voor het gemaskerde bal hoor
Ik betwijfel dat ze het zo duidelijk in beeld zouden brengen.. Dus ik denk niet dat jij hebt gezien wat jij denkt gezien te hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Alweer vergeten blijkbaar. Zegt me niets.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar waar de eerste aflevering mee begon. DE ontmaskering van de mol is dit jaar met een gemaskerd bal waar ook de afvallers bij zijn
Oh mijn verbinding loopt inmiddels een minuut achter ofzo dusquote:
De afvallers krijgen altijd een uitnodiging op het einde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Alweer vergeten blijkbaar. Zegt me niets.
Jongen toch..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Alweer vergeten blijkbaar. Zegt me niets.
Das n voordeel van het online terugkijken, je kunt beelden seconde voor seconde stilzettenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ze het zo duidelijk in beeld zouden brengen.. Dus ik denk niet dat jij hebt gezien wat jij denkt gezien te hebben
Nee, maar.. dat weten de makers toch ook..?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Das n voordeel van het online terugkijken, je kunt beelden seconde voor seconde stilzetten
En t masker bedekte niet hun hele gezicht.
Iedereen is toch op dat gemaskerde bal?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Das n voordeel van het online terugkijken, je kunt beelden seconde voor seconde stilzetten
En t masker bedekte niet hun hele gezicht.
Ja hoi. Daarom ben ik ook niet zo goed in dit spelletje.quote:
Yupsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen is toch op dat gemaskerde bal?
In Suriname hoef je niet recht in de camera te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
Wat heeft Arno met Suriname? Tweede Suriname-tshirt deze week al
Arno ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Nexum het volgende:
710? Wie heeft er allemaal geld ingebracht dan? Laetitia, Thomas en Sahil toch alleen
Z'n vrouw misschien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
Ja maar je herkent (bij het stilzetten van de beelden) Welmoed, Fresia / Frisia, Sahil en Hila, das net voor het moment dat ze zich omdraaien als degene met t rode masker opkomt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen is toch op dat gemaskerde bal?
Gewoon een liefhebber van roti.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
Mijn mol.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
En ook gewoon 1500 euro uit de pot waar de mol niks voor hoeft te doenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef Felagund het volgende:
Weer een opdracht waar we als kijker dus weinig aan hebben.
Ja, en ook gewoon zonder er een seconde over na te denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook gewoon 1500 euro uit de pot waar de mol niks voor hoeft te doen
Zijn vrouw komt uit Suriname.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
En dat..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De mol heeft het heel goed gedaan”
Het was toch ¤500 per envelop?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook gewoon 1500 euro uit de pot waar de mol niks voor hoeft te doen
Nope. Eerste ¤ 500, tweede ¤ 1000quote:
¤500 voor de eerste, ¤1000 voor de tweedequote:
Gezien men al jaren massaal voor jokers etc. gaat. Zou denk ik iedereen dit doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ook gewoon zonder er een sonde over na te denken
Tweede was voor 1000 Euro.quote:
Uiteraard gaat dat gezegd worden. Terwijl om dit seizoen de laagte van de pot weinig met de mol te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De mol heeft het heel goed gedaan”
Hier zit geen dubbele bodem in. Er zou een soort prisoners dilemma moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef svann het volgende:
Rare opdracht.
De Mol zou voor vrijstellingen gaan ipv geld.
Echt de meest waardeloze opdracht ooit..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit geen dubbele bodem in. Er zou een soort prisoners dilemma moeten zijn.
Kiezen voor alleen zelf een vrijstelling geeft zoveel onnodige wrijving in de groep tegen jou, dat dat totaal niet opweegt tegen één andere persoon één vrijstelling.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
Hier ga je toch bijna altijd voor de gezamenlijke vrijstelling.
Ik vind dit veel leuker dan de vorige opdracht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij verliezen ze nu elke dertig seconden minimaal één kijker
Precies. En je ziet dat ze vaak al voor een groepsvrijstelling gaan als ze daar individueel niks aan hebben. En het geld kost. Dus dan is de keuze nu nog simpeler.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kiezen voor alleen zelf een vrijstelling geeft zoveel onnodige wrijving in de groep tegen jou, dat dat totaal niet opweegt tegen één andere persoon één vrijstelling.
Troeven is dan wel een synoniem voor wat andersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
Ik verheug me nu al op een nieuw seizoen WIDM met Marco, Jeroen en Ali
Wie is de Smeerlap?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
En Maan en Iris Hondquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
Dat zijn de troevenquote:
Met een groene vrijstelling kom je er mee weg.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Wat een ontzettend matige aflevering is dit.
Iedereen doorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Huh, Hoe zou het spel gaan als 8 die vrijstellingen krijgen en meteen gebruiken en Hila geen zwarte vrijstelling heeft?
Vliegt Hila dan automatisch uit, of gaat iedereen door inclusief Hila?
En wat als Hila dan de mol is?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Huh, Hoe zou het spel gaan als 8 die vrijstellingen krijgen en meteen gebruiken en Hila geen zwarte vrijstelling heeft?
Ik vermoed dat iedereen die een vrijstelling dan niet zijn scherm krijgt te zien. Dus grote kans dat dan niemand naar huis gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Dan ligt Hila er uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Eerder andersom dan als Marco, Jeroen en Ali meedoen. Wie is de onschuldige onder de smeerlappen?quote:
Of als Hila een verkeerde enveloppe pakt. Dat zou betekenen dat ze daardoor eruit had kunnen vliegenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Vandaag is groen. De kleur van een vrijstelling.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een groene vrijstelling kom je er mee weg.
Zetten ze hem allebei niet in, wtfquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk heeft Hila geen zwarte vrijstelling, want dan hebben Fresia en Sahil allebei een groene en dan verdubbelen mijn punten mooi
Iedereen met vrijstelling krijgt zijn scherm niet te zien, dus alleen Hila krijgt haar scherm te zien. Als zij dan de slechtste is, gaat ze naar huis. Als ze niet de slechtste is, krijgt ze een groen scherm en blijft iedereen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Goed puntquote:
Met bepaalde lijntjes kun je wel denken contact te hebben met het universumquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerder andersom dan als Marco, Jeroen en Ali meedoen. Wie is de onschuldige onder de smeerlappen?
Nee, want iedereen met een vrijstelling is automatisch doorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Iedereen met vrijstelling krijgt zijn scherm niet te zien, dus alleen Hila krijgt haar scherm te zien. Als zij dan de slechtste is, gaat ze naar huis. Als ze niet de slechtste is, krijgt ze een groen scherm en blijft iedereen.
Klopt. Dat wil echter niet zeggen dat Hila automatisch naar huis moet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want iedereen met een vrijstelling is automatisch door
Jullie moeten straks door een doolhof. Maar geen normaal doolhof. En doolhof met modellen. Als jullie het einde bereiken zonder een hand op een kont te leggen komt er 1500,- in de pot.quote:
Ja, ik had ook het idee dat ze zo speelde omdat ze er goed in zat.quote:
Fanatieke kandidaat ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Dat was ook wel zo’n beetje de minst verdachte van het stel.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:18 schreef tralalala het volgende:
Snel de punten van Welmoed weggehaald
- Ze moeten 24 uur met een jonge wulpse vrouw in een kamer zitten, zonder aan haar te komen.quote:
Goddelijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Laetitia gelukkig door naar de volgende aflevering.
Daarom is ze ook door.quote:
Maan die in een gloryhole moet raden wie het is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
- Ze moeten 24 uur met een jonge wulpse vrouw in een kamer zitten, zonder aan haar te komen.
- Lasergame waarin ze worden achtervolgt door de zedenpolitie.
-
Ooohquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Daarom is ze ook door.![]()
![]()
De Yesss was voor Laetitia uiteraard.
Maar het posten heeft wat vertraging. Mss druk ofzo.
Dat was wel een verstandige gok. Want Hila moest (als ze hem had) die zwarte vrijstelling wel inzetten, omdat ze anders de kans had als enige geen vrijstelling te hebben ingezet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Dus Sahil en Fresia hebben nog een groene vrijstelling, want die hadden ze niet ingezet.
Geef een knappe zangeres een compliment.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
- Ze moeten 24 uur met een jonge wulpse vrouw in een kamer zitten, zonder aan haar te komen.
-
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Einde seizoen voor mij en het spel.
Have fun!
Of via een smalle balk ergens overheen kruipen, ravijn ofzo. De kandidaten moeten achter een wulps model in bikini aan over de balk kruipen. Maar ze mogen niet naar voren kijken. Alleen opzij of naar beneden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
-
Laetitia ook, en Thomas heeft nog 1 jokerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Dus Sahil en Fresia hebben nog een groene vrijstelling, want die hadden ze niet ingezet.
Wel moedig om dit te zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Have fun!
Andersom ook in de eerste aflevering die poepsimpele en onmolbare opdracht met die zandlopersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef zorro28 het volgende:
Ik erger mij er wel weer aan dat ze opdrachten zo slecht lijken te testen waardoor ze sowieso onhaalbaar zijn (over de eerste opdracht).
Bij mij ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Have fun!
In before ‘je bent middelmaat’.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:38 schreef tralalala het volgende:
Je moet dit ook gewoon als voorafje zien van de echte (vlaamse) Mol, dit seizoen kijkt tot nu toe prima weg.
Ook alleen al de opmerking: "De (echte) Vlaamse Mol", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je de Nederlandse WIDM kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Meer een WLR-meme, origineel van @raptorix over het kijken van wielrennen op de Vlaamse TV.quote:
Is Vlaams wielrennen ook beter dan Nederlands wielrennen?quote:Op zondag 16 januari 2022 00:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer een WLR-meme, origineel van @:raptorix over het kijken van wielrennen op de Vlaamse TV.
Gemiddeld gezien wel ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 00:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Is Vlaams wielrennen ook beter dan Nederlands wielrennen?
Die probeert zo hard om te mol te zijn. Hoop dat hij er snel uitvliegtquote:Op zondag 16 januari 2022 00:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zelf zit ik op Sahil. Everon twijfel ik nog over.
Keek oprecht gestresst bij Test en executie. Maarja het is ook een acteur.
Dat. En ze laten te vroeg te veel zien. Dat gebeurt niet bij de mol.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die probeert zo hard om te mol te zijn. Hoop dat hij er snel uitvliegt
Die heb ik gemist. Help me even verder de tunnel in.quote:Op zondag 16 januari 2022 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
Laetitia is de Mol denk ik. De 21:56 hint is TE sterk eigenlijk zou je zeggen.
Ja. Maar dat laten ze normaal nooit zo duidelijk zien. Plus dat iedereen het verdacht vond toen hij terugkwam met minder geld dan de anderen.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:14 schreef monkyyy het volgende:
Sahil zei dat hij maar ¤100 uit zijn kistje had gepakt met de lasergame. Maar hij pakt hier toch duidelijk 3 briefjes, één van ¤100 en twee van ¤50.
[ afbeelding ]
Laetitia riep in de eerste aflevering tijdens de biecht: 21 56.quote:Op zondag 16 januari 2022 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Help me even verder de tunnel in.
Heb dit blijkbaar helemaal gemist. In welke context riep zij dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laetitia riep in de eerste aflevering tijdens de biecht: 21 56.
Laat de telefoon die in beeld komt in de intro nou juist dit tijdstip bevatten linksbovenin de hoek 21:56.
Zie afbeelding
[ afbeelding ]
Tijdens de eerste biecht aflevering 1. Waarom ze die specifieke cijfers riep is mij onbekend. Ze riep 11 21 56 om precies te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb dit blijkbaar helemaal gemist. In welke context riep zij dat?
Heb je dit allemaal zelf gecheckt?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijdens de eerste biecht aflevering 1. Waarom ze die specifieke cijfers riep is mij onbekend. Ze riep 11 21 56 om precies te zijn.
Laetitia werd bij het Zondagochtend Concert op NPO Radio 4 om 11:21:56 aangekondigd
Past helemaal bij het thema "De Tijd zal het Leren"
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal zelf gecheckt?
https://www.nporadio4.nl/(...)ondagochtend-concertquote:Op maandag 17 januari 2022 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal zelf gecheckt?
Ze zei "11:21:56... 4 seconden, da's toch niet normaal" omdat dat de tijd was op een van de klokken:quote:Op maandag 17 januari 2022 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijdens de eerste biecht aflevering 1. Waarom ze die specifieke cijfers riep is mij onbekend. Ze riep 11 21 56 om precies te zijn.
Laetitia werd bij het Zondagochtend Concert op NPO Radio 4 om 11:21:56 aangekondigd
Past helemaal bij het thema "De Tijd zal het Leren"
Yes dat was het inderdaad. Deze hints zijn wel heel duidelijk in ieder geval.quote:Op maandag 17 januari 2022 16:09 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ze zei "11:21:56... 4 seconden, da's toch niet normaal" omdat dat de tijd was op een van de klokken:
[ afbeelding ]
Om hier nog maar wat aan toe te voegen...quote:Op maandag 17 januari 2022 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yes dat was het inderdaad. Deze hints zijn wel heel duidelijk in ieder geval.
Klopt, maar Leatitia ook zeker niet! Hila en Kim Lian 👌quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
Die Welmoed is niet vervelend om naar te gluren zeg.
Lekker.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:29 schreef Moira het volgende:
Zijn ze niet al 5 minuten te laat met die reclame?
Viel me ook op!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'een paar honderd' klonk alsof het erin was gemonteerd.
Dat klonk wat gek ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'een paar honderd' klonk alsof het erin was gemonteerd.
Deze opdracht ook weer ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:37 schreef Moira het volgende:
alle afleveringstitels slaan tot nu toe op (stem)geluid, spreken/zwijgen/stemmen
Weer geen heel spannende opdracht nee.quote:
Ja echt een papoeaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Sahil die eerst zegt, weinig woorden en dan goed doen. En vervolgens begint hij allemaal dingen te roepen
Ja beetje te obviousquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef Redefine het volgende:
Sahil loopt weer bewust aan het kloten
Classic inmiddels.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Sahil die eerst zegt, weinig woorden en dan goed doen. En vervolgens begint hij allemaal dingen te roepen
Hij is echt irritantquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef Redefine het volgende:
Sahil loopt weer bewust aan het kloten
Dat dacht ik eigenlijk toen hij dat zei al. Dat die dan juist dat ging doenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef monkyyy het volgende:
De woorden waren net belangrijk, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:42 schreef Legoblokje het volgende:
De mol doet hier niets opvallends, gewoon verkeerde woorden opnoemen. Niemand die het merkt.
Ik denk dat dat ook komt door hoe zij het opgevat hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:44 schreef Redefine het volgende:
Alsof de opdracht niet al matig genoeg was
Ja die conclusie trok ik 5 seconden later ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De woorden waren net belangrijk, dus dat maakt niet uit.
Zo'n leuke rubriek.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:44 schreef Redefine het volgende:
Alsof de opdracht niet al matig genoeg was
Maar zelfs als ze het wel goed hadden gedaan was dit niet interessant om te zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook komt door hoe zij het opgevat hebben
Je zei het net ervoor inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:45 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ja die conclusie trok ik 5 seconden later ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |