Maan die in een gloryhole moet raden wie het is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
- Ze moeten 24 uur met een jonge wulpse vrouw in een kamer zitten, zonder aan haar te komen.
- Lasergame waarin ze worden achtervolgt door de zedenpolitie.
-
Ooohquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Daarom is ze ook door.![]()
![]()
De Yesss was voor Laetitia uiteraard.
Maar het posten heeft wat vertraging. Mss druk ofzo.
Dat was wel een verstandige gok. Want Hila moest (als ze hem had) die zwarte vrijstelling wel inzetten, omdat ze anders de kans had als enige geen vrijstelling te hebben ingezet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Dus Sahil en Fresia hebben nog een groene vrijstelling, want die hadden ze niet ingezet.
Geef een knappe zangeres een compliment.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
- Ze moeten 24 uur met een jonge wulpse vrouw in een kamer zitten, zonder aan haar te komen.
-
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Einde seizoen voor mij en het spel.
Have fun!
Of via een smalle balk ergens overheen kruipen, ravijn ofzo. De kandidaten moeten achter een wulps model in bikini aan over de balk kruipen. Maar ze mogen niet naar voren kijken. Alleen opzij of naar beneden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
-
Laetitia ook, en Thomas heeft nog 1 jokerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef monkyyy het volgende:
Dus Sahil en Fresia hebben nog een groene vrijstelling, want die hadden ze niet ingezet.
Wel moedig om dit te zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Have fun!
Andersom ook in de eerste aflevering die poepsimpele en onmolbare opdracht met die zandlopersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef zorro28 het volgende:
Ik erger mij er wel weer aan dat ze opdrachten zo slecht lijken te testen waardoor ze sowieso onhaalbaar zijn (over de eerste opdracht).
Bij mij ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Have fun!
In before ‘je bent middelmaat’.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:38 schreef tralalala het volgende:
Je moet dit ook gewoon als voorafje zien van de echte (vlaamse) Mol, dit seizoen kijkt tot nu toe prima weg.
Ook alleen al de opmerking: "De (echte) Vlaamse Mol", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je de Nederlandse WIDM kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Meer een WLR-meme, origineel van @raptorix over het kijken van wielrennen op de Vlaamse TV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |