Ik vind dit veel leuker dan de vorige opdracht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij verliezen ze nu elke dertig seconden minimaal één kijker
Precies. En je ziet dat ze vaak al voor een groepsvrijstelling gaan als ze daar individueel niks aan hebben. En het geld kost. Dus dan is de keuze nu nog simpeler.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kiezen voor alleen zelf een vrijstelling geeft zoveel onnodige wrijving in de groep tegen jou, dat dat totaal niet opweegt tegen één andere persoon één vrijstelling.
Troeven is dan wel een synoniem voor wat andersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
Ik verheug me nu al op een nieuw seizoen WIDM met Marco, Jeroen en Ali
Wie is de Smeerlap?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
En Maan en Iris Hondquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
Dat zijn de troevenquote:
Met een groene vrijstelling kom je er mee weg.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Wat een ontzettend matige aflevering is dit.
Iedereen doorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Huh, Hoe zou het spel gaan als 8 die vrijstellingen krijgen en meteen gebruiken en Hila geen zwarte vrijstelling heeft?
Vliegt Hila dan automatisch uit, of gaat iedereen door inclusief Hila?
En wat als Hila dan de mol is?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Huh, Hoe zou het spel gaan als 8 die vrijstellingen krijgen en meteen gebruiken en Hila geen zwarte vrijstelling heeft?
Ik vermoed dat iedereen die een vrijstelling dan niet zijn scherm krijgt te zien. Dus grote kans dat dan niemand naar huis gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Dan ligt Hila er uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Eerder andersom dan als Marco, Jeroen en Ali meedoen. Wie is de onschuldige onder de smeerlappen?quote:
Of als Hila een verkeerde enveloppe pakt. Dat zou betekenen dat ze daardoor eruit had kunnen vliegenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Vandaag is groen. De kleur van een vrijstelling.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een groene vrijstelling kom je er mee weg.
Zetten ze hem allebei niet in, wtfquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk heeft Hila geen zwarte vrijstelling, want dan hebben Fresia en Sahil allebei een groene en dan verdubbelen mijn punten mooi
Iedereen met vrijstelling krijgt zijn scherm niet te zien, dus alleen Hila krijgt haar scherm te zien. Als zij dan de slechtste is, gaat ze naar huis. Als ze niet de slechtste is, krijgt ze een groen scherm en blijft iedereen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef L3gend het volgende:
Goed puntquote:
Met bepaalde lijntjes kun je wel denken contact te hebben met het universumquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerder andersom dan als Marco, Jeroen en Ali meedoen. Wie is de onschuldige onder de smeerlappen?
Nee, want iedereen met een vrijstelling is automatisch doorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Iedereen met vrijstelling krijgt zijn scherm niet te zien, dus alleen Hila krijgt haar scherm te zien. Als zij dan de slechtste is, gaat ze naar huis. Als ze niet de slechtste is, krijgt ze een groen scherm en blijft iedereen.
Klopt. Dat wil echter niet zeggen dat Hila automatisch naar huis moet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want iedereen met een vrijstelling is automatisch door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |