Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:52 schreef Perrin het volgende:
Welmoed en Hila hebben even wat kistjes gesaboteerd.
Fresia danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Hila, Sahil, Welmoed en Frisia zijn sowieso niet de mol, want ik herkende ze tijdens het gemaskerde bal![]()
Blijven er nog 5 over, ik hoop op Thomas.
De mol kon vast wat uithalen met de kistjes. Leeghalen of saboteren ofzo.quote:
Gemaskerde bal?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Hila, Sahil, Welmoed en Frisia zijn sowieso niet de mol, want ik herkende ze tijdens het gemaskerde bal![]()
Ik kende haar nog niet zo goed die Fresia, lijkt me wel een leuke dame die je liever niet naar The Voice zou sturenquote:
Die oude vrouw met dat grijze haar is Welmoed niet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Alle kandidaten (want ook alle afvallers) worden uitgenodigd voor het gemaskerde bal hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Daar waar de eerste aflevering mee begon. DE ontmaskering van de mol is dit jaar met een gemaskerd bal waar ook de afvallers bij zijnquote:
Of een beetje campenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
Geen respawn![]()
Ik zou overigens gewoon IDDQD doen
Vond ik ook opvallendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
Dus die tegenstanders kun je beschieten wat je wil, maar die mogen gewoon door blijven gaan
Ja, maar ik neem aan dat de mol degene is met t rode masker aan het end.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle kandidaten (want ook alle afvallers) worden uitgenodigd voor het gemaskerde bal hoor
Ik betwijfel dat ze het zo duidelijk in beeld zouden brengen.. Dus ik denk niet dat jij hebt gezien wat jij denkt gezien te hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
Alweer vergeten blijkbaar. Zegt me niets.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar waar de eerste aflevering mee begon. DE ontmaskering van de mol is dit jaar met een gemaskerd bal waar ook de afvallers bij zijn
Oh mijn verbinding loopt inmiddels een minuut achter ofzo dusquote:
De afvallers krijgen altijd een uitnodiging op het einde.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Alweer vergeten blijkbaar. Zegt me niets.
Jongen toch..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Alweer vergeten blijkbaar. Zegt me niets.
Das n voordeel van het online terugkijken, je kunt beelden seconde voor seconde stilzettenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat ze het zo duidelijk in beeld zouden brengen.. Dus ik denk niet dat jij hebt gezien wat jij denkt gezien te hebben
Nee, maar.. dat weten de makers toch ook..?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Das n voordeel van het online terugkijken, je kunt beelden seconde voor seconde stilzetten
En t masker bedekte niet hun hele gezicht.
Iedereen is toch op dat gemaskerde bal?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Das n voordeel van het online terugkijken, je kunt beelden seconde voor seconde stilzetten
En t masker bedekte niet hun hele gezicht.
Ja hoi. Daarom ben ik ook niet zo goed in dit spelletje.quote:
Yupsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen is toch op dat gemaskerde bal?
In Suriname hoef je niet recht in de camera te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
Wat heeft Arno met Suriname? Tweede Suriname-tshirt deze week al
Arno ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Nexum het volgende:
710? Wie heeft er allemaal geld ingebracht dan? Laetitia, Thomas en Sahil toch alleen
Z'n vrouw misschien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
Ja maar je herkent (bij het stilzetten van de beelden) Welmoed, Fresia / Frisia, Sahil en Hila, das net voor het moment dat ze zich omdraaien als degene met t rode masker opkomt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iedereen is toch op dat gemaskerde bal?
Gewoon een liefhebber van roti.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
Mijn mol.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:54 schreef TLC het volgende:
En ook gewoon 1500 euro uit de pot waar de mol niks voor hoeft te doenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef Felagund het volgende:
Weer een opdracht waar we als kijker dus weinig aan hebben.
Ja, en ook gewoon zonder er een seconde over na te denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook gewoon 1500 euro uit de pot waar de mol niks voor hoeft te doen
Zijn vrouw komt uit Suriname.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:02 schreef E.T. het volgende:
En dat..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De mol heeft het heel goed gedaan”
Het was toch ¤500 per envelop?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook gewoon 1500 euro uit de pot waar de mol niks voor hoeft te doen
Nope. Eerste ¤ 500, tweede ¤ 1000quote:
¤500 voor de eerste, ¤1000 voor de tweedequote:
Gezien men al jaren massaal voor jokers etc. gaat. Zou denk ik iedereen dit doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en ook gewoon zonder er een sonde over na te denken
Tweede was voor 1000 Euro.quote:
Uiteraard gaat dat gezegd worden. Terwijl om dit seizoen de laagte van de pot weinig met de mol te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De mol heeft het heel goed gedaan”
Hier zit geen dubbele bodem in. Er zou een soort prisoners dilemma moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef svann het volgende:
Rare opdracht.
De Mol zou voor vrijstellingen gaan ipv geld.
Echt de meest waardeloze opdracht ooit..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zit geen dubbele bodem in. Er zou een soort prisoners dilemma moeten zijn.
Kiezen voor alleen zelf een vrijstelling geeft zoveel onnodige wrijving in de groep tegen jou, dat dat totaal niet opweegt tegen één andere persoon één vrijstelling.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef Redefine het volgende:
Hier ga je toch bijna altijd voor de gezamenlijke vrijstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |