En je weet niet wie het is, dat je er zelf even aan de deur kunt gaan? En als hij ontkent even de beelden laten zien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketjes-soap update. De persoon waar het pakket was afgeleverd, is net aan de deur geweest en heeft camerabeelden van de persoon die het pakje heeft opgehaald. Die beelden gaat ze naar mij mailen, wellicht dat het bedrijf er vervolgens iets mee kan.
Dus je pakket is gestolen 😮quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketjes-soap update. De persoon waar het pakket was afgeleverd, is net aan de deur geweest en heeft camerabeelden van de persoon die het pakje heeft opgehaald. Die beelden gaat ze naar mij mailen, wellicht dat het bedrijf er vervolgens iets mee kan.
Ik heb de beelden nog niet ontvangen, dus ik weet niet of ik die persoon herken. Waarschijnlijk niet, want zoveel mensen ken ik hier ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je weet niet wie het is, dat je er zelf even aan de deur kunt gaan? En als hij ontkent even de beelden laten zien?
(Tenzij het een enge Tokkie is)
Oeh ik dacht eerst dat het misschien nog nep wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF FOK! speurders nodig?quote:
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?quote:
Sommige kaarten zijn wel veel geld waard. De kaarten die ik los erbij gekocht heb, daarvan was de duurste ¤ 4,20. Dus dat valt wel mee, maar je hebt er ook van tientallen tot honderd euro. De duurste kaart is rond de $ 1.000,- waard. Maar die zal er niet bij gezeten hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh ik dacht eerst dat het misschien nog nep wasMaar spannend!
Maar zijn die kaarten ook echt veel waard? Of vooral sentiment voor spelers?
Speel je Magic the gathering?quote:
Ja. Door een maat weer met paper begonnen sinds vorig jaar. Daarvoor paar jaar enkel online gedaan. En toen ik op school zat speelde ik het wat.quote:
Ooit geprobeerd, maar ik was niet goed in decks samenstellen. Dus mijn kaarten verkocht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Door een maat weer met paper begonnen sinds vorig jaar. Daarvoor paar jaar enkel online gedaan. En toen ik op school zat speelde ik het wat.
Diegene die Luctor pakket opmaakt mag dat ook niet doen, want briefgeheimquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?De buurvrouw had de beelden al niet eens aan Luc mogen geven
Dit herken ik wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar ik was niet goed in decks samenstellen. Dus mijn kaarten verkocht.
Vreemd. Bij mij welquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de optie wachtwoord vergeten is er dus niet.
Lijkt me geen verkeerde aanbevelingquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
LinkedIn beveelt me aan om Daniel Ricciardo te volgen 😮
En de buurman had het pakje niet mee mogen nemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?De buurvrouw had de beelden al niet eens aan Luc mogen geven
Hebben jullie geen buurtapp of straatapp of iets dergelijks? Die dingen zijn altijd verschrikkelijk, behalve als je iets moet lenen of je pakketje zoektquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad belachelijk. Als consument trek je altijd aan het kortste eind.
In mijn geval heb ik zowel met DPD als met de winkel contact opgenomen en van beide heb ik al zo'n formulier ingevuld dat ik het niet heb ontvangen.
De bezorger heeft ergens een briefje in de brievenbus gedaan dat bij een huisnummer in mijn straat zijn/haar pakje is bezorgd. Dus die bezorger moet maar naar dat huis toe gaan waar die dat briefje in de bus heeft gedaan, want dat was niet bij ons.
Eens. Ik vind het op zich wel een mooi liedje maar ze lijkt een of ander accent te hebben dat ik niet kan plaatsen en dat niet mooi klinkt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:26 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik Dat heb jij gedaan van MEAU hoor begrijp ik waarom Nederlands niet lekker in de oren van buitenlanders klinkt![]()
Hoe ze de G uitspreekt klinkt zo hard en sowieso klinkt die hele opname wat vreemd?
Gisteron sat ik hier met 'n frient... ja, ze klinkt nogal Almere-Buiten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:26 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik Dat heb jij gedaan van MEAU hoor begrijp ik waarom Nederlands niet lekker in de oren van buitenlanders klinkt![]()
Hoe ze de G uitspreekt klinkt zo hard en sowieso klinkt die hele opname wat vreemd?
Nee, wij hebben hier geen buurtapp.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben jullie geen buurtapp of straatapp of iets dergelijks? Die dingen zijn altijd verschrikkelijk, behalve als je iets moet lenen of je pakketje zoekt
Wat raar dat iemand jouw Magic the Gathering kaarten steelt. Ik ga er vanuit dat het een misverstand is en dat die persoon die kaarten snel bij je terugbrengt!
Ben hem nu aan het volgen op LinkedIn ,quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerde aanbeveling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Misschien kun je zijn pitspoes wordenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het volgen op LinkedIn ,
Die is wel leukquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
LinkedIn beveelt me aan om Daniel Ricciardo te volgen 😮
Ja er is iets wat bij mij ook niet kliktquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het op zich wel een mooi liedje maar ze lijkt een of ander accent te hebben dat ik niet kan plaatsen en dat niet mooi klinkt.
Ik heb dat met de uitspraak van S10 ook, niet alleen bij de G. ik vind het gewoon niet fijn aan mijn oren. Als ik het als Nederlander al te hard vind, hoe zal het dan op buitenlanders overkomen?
Almere-Buitenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gisteron sat ik hier met 'n frient... ja, ze klinkt nogal Almere-Buiten.
Ik ben natuurlijk Froukje fanboy, maar van haar denk ik wel zeker te weten dat zij het meest taal-overstijgend is. Luister dit nieuwe liedje ook maar weer, vanaf een minuut of 4. Het is een soort chanson.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja er is iets wat bij mij ook niet klikt
Bij S10 snap ik wat je bedoelt, maar daar vind ik het meer aan het nummer liggen. Van haar vind ik maar een paar nummers echt mooi (Adem je In en Handen van mijn moeder bijv.) de rest spreekt me vooral het nummer zelf niet aan. Al denk ik wel dat zij van al dit 'soort' artiesten de meeste kans heeft om aan te spreken in het buitenland.
Mijn FOK! vrienden van ESF en F1 de groeten doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kun je zijn pitspoes worden
Ik vind Froukje ook fantastisch, eigenlijk gewoon bijna al haar nummersquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk Froukje fanboy, maar van haar denk ik wel zeker te weten dat zij het meest taal-overstijgend is. Luister dit nieuwe liedje ook maar weer, vanaf een minuut of 4. Het is een soort chanson.
Anouk zou zeggen dat het alleen goed doet bij de plaatselijke braderiequote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Meneer Dick Bakker is niet blij met de huidige selectie van een artiest/liedje voor het Songfestival. Hij vindt dat we terug moeten naar voorrondes en de kijkers laten kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOU WAT EEN SUCCES WAS DAT
quote:
Ik vind dit iets te langdradig, maar het concept verder wel goed! Zou mooi zijn als we zoiets zouden sturen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:55 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind dit wel 'n goed nummer van S10. Ik denk dat zij met zo'n meer elektronisch nummer het meeste kans zou maken (dit is eigenlijk gewoon een dancenummer, maar niet al te cliché).
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene die Luctor pakket opmaakt mag dat ook niet doen, want briefgeheim
Dat roept Dick Bakker elk jaar ergens in het voorronde-seizoen en elk jaar publiceert de Telegraaf dat ook weer braaf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Meneer Dick Bakker is niet blij met de huidige selectie van een artiest/liedje voor het Songfestival. Hij vindt dat we terug moeten naar voorrondes en de kijkers laten kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOU WAT EEN SUCCES WAS DAT
Destijds had ik al dezelfde mening als nu, lees ik:quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄
https://www.telegraaf.nl/(...)l-terug-aan-het-volk
quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat Dick Bakker (102) ervan vindt, lijkt me eigenlijk niet zo heel relevant. Hij was actief in het jury-tijdperk, toen elk enigszins normaal liedje wel in de middenmoot eindigde. De recente successen in vergelijking met het gepruts in de NSF-jaren ervoor bewijzen dat de huidige methode voor NL het best functioneert.
Ik stoor me daar niet zo aan, ik vind het bij S10 irritanter dat er soms gewoon dikke taalfouten in zittenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit iets te langdradig, maar het concept verder wel goed! Zou mooi zijn als we zoiets zouden sturen.
Maar toch weer dat accent, ik blijf het horen![]()
Gelukkig heb ik zelf totaaaaaal geen accent, ahum
Die rap in de remix van 'Adem je in' is echt crap, hoeveel woorden kon je vinden die rijmen op 'hyperventilatie'. Maar er zijn best ok Nederlandse rappers hoor, Fresku is bv. best goed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:15 schreef Em31 het volgende:
Ben er door de nummers van S10 trouwens wel achter gekomen dat ik die Nederlandse rappers echt verschrikkelijk vind, maar wat zijn die populair.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:15 schreef Em31 het volgende:
Ben er door de nummers van S10 trouwens wel achter gekomen dat ik die Nederlandse rappers echt verschrikkelijk vind, maar wat zijn die populair.
Nee deze is echt prachtig!quote:
Deze valt mee. Maar dan meer in het kader van, de rest is nog slechter.quote:
Pure kunst hequote:
The Rasmusquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:20 schreef Momo het volgende:
Mooi dat we ook wat bekende namen in ESF eventueel hebben dit jaar; Eskimo Callboy, The Rasmus, Ylvis (?), Nanowar of Steel.
Ja hoi hier nog zo één.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo, ik zit er wel een beetje doorheen nu. Komt wellicht ook door het weer.
Heeft een album van ze hier liggenquote:
Het is ook wel een lekker deprimerende dag ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh Rasmus. In the shadows tudududquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:20 schreef Momo het volgende:
Mooi dat we ook wat bekende namen in ESF eventueel hebben dit jaar; Eskimo Callboy, The Rasmus, Ylvis (?), Nanowar of Steel.
Ik weet alleen dat ze hun bandnaam hebben moeten veranderen in Huismus, vanwege politiek correcte redenen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh Rasmus. In the shadows tududud![]()
Is dat nog wat eigenlijk, of vooral over the hill?
Hun gouden tijden waren wel 2000-2010 natuurlijk.Maar wie weet hebben ze echt een goed nummer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijke dagen. Saai, weinig tot niets leuks in het vooruitzicht, grauw weer, niet lekker koud maar vies koud, nog steeds vroeg donker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarom had ik ook gestemd op dat er niks zou veranderen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:20 schreef Arizona het volgende:
Kan ik trouwens mijn antwoord op de poll van @:yesse nog veranderen?
Ik denk dat er niets gaat veranderen vrijdag, gezien 32K besmettingen denk ik dat het OMT en het kabinet in een angststuip schiet
Did you mean Darude - Sandstorm by Darude?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hos gaat het met de ziekenhuisopnames dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:20 schreef Arizona het volgende:
Kan ik trouwens mijn antwoord op de poll van @:yesse nog veranderen?
Ik denk dat er niets gaat veranderen vrijdag, gezien 32K besmettingen denk ik dat het OMT en het kabinet in een angststuip schiet
Die dalen gelukkig nog steedsquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hos gaat het met de ziekenhuisopnames dan?
Je doelt zeker hierop?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die dalen gelukkig nog steeds
Maar ons kabinet wisselt nogal eens tussen sturen op besmettingen / ziekenhuisopnames / besmettingen / ziekenhuisopnames dus ik heb er een hard hoofd in
Jupquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je doelt zeker hierop?
[ twitter ]
Zo doen we het al zo'n anderhalf jaar. Dat is wel de goede slotconclusie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je doelt zeker hierop?
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Had ik ook ooit. Was wel een gebranddequote:Op woensdag 12 januari 2022 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft een album van ze hier liggen
Je weet dat de mods hier een meldplicht hebben hè?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Had ik ook ooit. Was wel een gebrandde
De zon komt wel weer tevoorschijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijke dagen. Saai, weinig tot niets leuks in het vooruitzicht, grauw weer, niet lekker koud maar vies koud, nog steeds vroeg donker.
Maar, zie mijn quote: Het wordt ooit wel weer licht!
Probeer ik mezelf tenminste ook in te prenten
Ik was nog minderjarig. Zes of zeven ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat de mods hier een meldplicht hebben hè?
Ja soms veranderen ze wel van smaak inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
Beef Shanghai gemaakt met zo'n wereldgerecht, was niet zo lekker als ik me meende te herinnerenLang geleden voor het laatst gehad dus ik weet niet zeker of het anders smaakt, maar jammer is het wel. Het was zeker niet vies, maar ik dacht dat er meer smaak aan zou zitten
Ik had vandaag hetzelfde met die burrito'squote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
Beef Shanghai gemaakt met zo'n wereldgerecht, was niet zo lekker als ik me meende te herinnerenLang geleden voor het laatst gehad dus ik weet niet zeker of het anders smaakt, maar jammer is het wel. Het was zeker niet vies, maar ik dacht dat er meer smaak aan zou zitten
Een paar maanden terug had ik bobotie die ook niet zo lekker was als in mijn herinneringquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had vandaag hetzelfde met die burrito'szijn niet lekker meer
![]()
Volgens mij was het pak ook anders
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
Het is een complot tegen de mensheidquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
Is gewoon legaal hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat de mods hier een meldplicht hebben hè?
(ik denk dat er minder zout in zit, en minder kruiden en meer gedroogde groentepoeder.)quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik had gisteren ook burrito's en proefde niets vreemds.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat was een hele tijd geleden al een keer gedaan, nu was dat sausje gewoon vies, veel te veel ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(ik denk dat er minder zout in zit, en minder kruiden en meer gedroogde groentepoeder.)
Een terechte beloning voor de moeite die je er in hebt gestokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Het is een complot tegen de mensheid![]()
Mijn maaltijd vandaag was gelukkig zeer smakelijk. Groentesoep en groente plaattaart, beide heel goed gelukt!
Zoiets zou heel goed kunnen. Terwijl zoutquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(ik denk dat er minder zout in zit, en minder kruiden en meer gedroogde groentepoeder.)
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook burrito's en proefde niets vreemds.
Toen ik naar de supermarkt ging om vega kipstuckjes voor in de burrito's te halen, hadden ze dat niet meer. Ik wist niet waar ik de kipstuckjes mee moest vervangen en stond er maar een halve minuut over na te denken.
Toen besefte ik me dat ik geen vegetariër ben en heb ik kip gehaald
Whehehequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen ik naar de supermarkt ging om vega kipstuckjes voor in de burrito's te halen, hadden ze dat niet meer. Ik wist niet waar ik de kipstuckjes mee moest vervangen en stond er maar een halve minuut over na te denken.
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef Arizona het volgende:
KAK!Oei, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
KAK!He getver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
We worden beflikkerd! Het is allemaal de schuld van de Raboknorr!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat was een hele tijd geleden al een keer gedaan, nu was dat sausje gewoon vies, veel te veel ofzo.
Deze en die Turkse dürüm zijn mijn guilty pleasure. ALLES wordt verpest!
KAK!ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk valt het mee
WALGELIJK is het!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:59 schreef H_T het volgende:
[..]
We worden beflikkerd! Het is allemaal de schuld van de Raboknorr!
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:45 schreef Arizona het volgende:
We zijn trouwens vandaag gewoon bij oma geweest, zonder mondkapje en met een persoon teveel. Oma fleurt daar zo van op. Ze is enorm kwetsbaar maar ze wil het liefst gewoon nog wat mensen om zich heen. Dus daar voldoen wij met alle liefde aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
KAK!Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KAK!Hopelijk geen symptomen (bij alle betrokkenen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Kwam ook niet uit zo’n pak, helemaal homemadequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Een terechte beloning voor de moeite die je er in hebt gestoken
[..]
Zoiets zou heel goed kunnen. Terwijl zout
oh jee. Sterkte.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:04 schreef Arizona het volgende:
En daarna ben ik dus nog bij oma geweest, keurig negatieve zelftest daarvoor
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk geen symptomen (bij alle betrokkenen).
Nicequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kwam ook niet uit zo’n pak, helemaal homemade
Altijd fascinerend gevonden, nooit gekocht. Bestaan die nog steeds?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:04 schreef Em31 het volgende:
Dit blijft ook een fantastische supermarkt-guilty pleasure
[ afbeelding ]
Moet je zelf nog even bouwen
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd fascinerend gevonden, nooit gekocht. Bestaan die nog steeds?
Probeer ze eens, is echt verrassend lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd fascinerend gevonden, nooit gekocht. Bestaan die nog steeds?
Dat koekjequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Probeer ze eens, is echt verrassend lekker
Deze vrouw weetquote:
Ja zoiets kan je een leven lang achtervolgen hèquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik was nog minderjarig. Zes of zeven ofzo.
Ik moest ook niezen.quote:
Ik had vanmorgen een niesbui van 6 of 7 achter elkaar.quote:
Als ik dat op het schoolplein doe, klimt 73% van de ouders in een boom.quote:
We zijn iets op het spoorquote:
Fred dit is zo slecht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Regelmatig moet Sybrand Niessen.
Woest dat ik dan toch altijd weer hardop moet lachen om die waardeloze grapjes van jou.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sterf nu een beetjequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik kan er ook niets aan doen dat die man zo heet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Woest dat ik dan toch altijd weer hardop moet lachen om die waardeloze grapjes van jou.
INB4 Was hij kapot dan?quote:
Skattie uut Deutekumquote:
Wij waren er hier meteen van overtuigdquote:
Dat zeiden ze wel, maar hij gaat als een mallequote:
Ja meteenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij waren er hier meteen van overtuigd![]()
Maar op zich wel bijzonder dat hij in een matig draaiend team opeens in vorm is.
Pffffftquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat roept Dick Bakker elk jaar ergens in het voorronde-seizoen en elk jaar publiceert de Telegraaf dat ook weer braaf.
[..]
Destijds had ik al dezelfde mening als nu, lees ik:
[..]
Ja, bij een voorzet is Bas Dost ook gevaarlijker dan Messi.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef Em31 het volgende:
Voor sommigen geen nieuws dit natuurlijk
[ afbeelding ]
Luuk de Jong haat is hier niet toegestaanquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, bij een voorzet is Bas Dost ook gevaarlijker dan Messi.
Nou nou nou wat vijandig toch weerquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Luuk de Jong haat is hier niet toegestaan
Ik heb laatst Barca zitten kijken. Luuk de Jong was gewoon echt de beste speler. Toen hij eraf ging (voor Memphis...) werd het meteen een stuk minder.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, bij een voorzet is Bas Dost ook gevaarlijker dan Messi.
Barca is natuurlijk ook gewoon tot Luuk's niveau gedaaldquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb laatst Barca zitten kijken. Luuk de Jong was gewoon echt de beste speler. Toen hij eraf ging (voor Memphis...) werd het meteen een stuk minder.
Die wedstrijd tegen Granada zeker? Daar heb ik ook het laatste stuk van gezien. Dat ging inderdaad minder lopen nadat die gewisseld was. Wat deels ook wel kwam omdat ze een beetje op twee gedachten hinkten (voor de twee nul gaan of de voorsprong vasthouden).quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb laatst Barca zitten kijken. Luuk de Jong was gewoon echt de beste speler. Toen hij eraf ging (voor Memphis...) werd het meteen een stuk minder.
Het is inderdaad nu nog maar een modale subtopper.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Barca is natuurlijk ook gewoon tot Luuk's niveau gedaald
Ik heb altijd wel een zwak voor Luuk de Jong, bij Oranje vind ik hem ook stiekem altijd wel goed als hij erin komt. Als pinchhitter is hij gewoon heel sterk, vooral dan omdat hij zo goed kan koppen. Daarom vind ik hem voor die rol ook veel beter dan Weghorst.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Granada zeker? Daar heb ik ook het laatste stuk van gezien. Dat ging inderdaad minder lopen nadat die gewisseld was. Wat deels ook wel kwam omdat ze een beetje op twee gedachten hinkten (voor de twee nul gaan of de voorsprong vasthouden).
Luuk is geen geweldige voetballer en vond de huurtransfer onbegrijpelijk, omdat Barce nooit op een manier speelde waarbij hij nuttig zou zijn. Maar als je hem goed gebruikt kan hij zeer nuttig zijn. En dat zie je nu Barca hoge voorzetten gaat geven.
Het is nog steeds een speler die niet goed genoeg is voor dit niveau. Maar bruikbaar kan hij absoluut zijn en in de lucht is hij ijzersterk. Plus dat het wel een speler is die er voor blijft gaan, gaat niet lopen wandelen ofzo.
Ik denk peperkorrels!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zijn iets op het spoor![]()
Te toevallig dit!
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Echt niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Luuk de Jong haat is hier niet toegestaan
Voor de rol als pinchitter is die inderdaad wel beter geschikt. Als fysieke sterke en sleurende spits die je in de basis zou zetten, vind ik Weghorst dan weer geschikter. Belangrijkste bij Luuk blijft dat je hem dan ook goed moet gebruiken. Vaak genoeg gezien dat hij inviel en vervolgens maar één baal kreeg en dus nauwelijks voorzetten...quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een zwak voor Luuk de Jong, bij Oranje vind ik hem ook stiekem altijd wel goed als hij erin komt. Als pinchhitter is hij gewoon heel sterk, vooral dan omdat hij zo goed kan koppen. Daarom vind ik hem voor die rol ook veel beter dan Weghorst.
Bij Xavi is het dan toch wel vlot ingedaald dat je met deze selectie de tegenstander niet kapot kan spelen met tiki-taka. Puur omdat ze dat dus niet goed genoeg kunnen. Als je het dan anders moet doen is Luuk natuurlijk een prima keuze als je ietwat opportunistisch de tegenstander wil afbluffen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Granada zeker? Daar heb ik ook het laatste stuk van gezien. Dat ging inderdaad minder lopen nadat die gewisseld was. Wat deels ook wel kwam omdat ze een beetje op twee gedachten hinkten (voor de twee nul gaan of de voorsprong vasthouden).
Luuk is geen geweldige voetballer en vond de huurtransfer onbegrijpelijk, omdat Barce nooit op een manier speelde waarbij hij nuttig zou zijn. Maar als je hem goed gebruikt kan hij zeer nuttig zijn. En dat zie je nu Barca hoge voorzetten gaat geven.
Het is nog steeds een speler die niet goed genoeg is voor dit niveau. Maar bruikbaar kan hij absoluut zijn en in de lucht is hij ijzersterk. Plus dat het wel een speler is die er voor blijft gaan, gaat niet lopen wandelen ofzo.
Je moet inderdaad wat. Dat was wel wat je dan noch op Koeman kon aanmerken. Die probeerde iets wat niet echt meer mogelijk was met dit elftal.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij Xavi is het dan toch wel vlot ingedaald dat je met deze selectie de tegenstander niet kapot kan spelen met tiki-taka. Puur omdat ze dat dus niet goed genoeg kunnen. Als je het dan anders moet doen is Luuk natuurlijk een prima keuze als je ietwat opportunistisch de tegenstander wil afbluffen.
Minstens vier dagen per week dus. Meestal meer.quote:
Nederland speelde onder Frank de Boer tegen Italië een keer 5-3-2, en dat was misschien wel de beste wedstrijd die ze onder De Boer hebben gespeeld. 3x raden wie er toen basis stondquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de rol als pinchitter is die inderdaad wel beter geschikt. Als fysieke sterke en sleurende spits die je in de basis zou zetten, vind ik Weghorst dan weer geschikter. Belangrijkste bij Luuk blijft dat je hem dan ook goed moet gebruiken. Vaak genoeg gezien dat hij inviel en vervolgens maar één baal kreeg en dus nauwelijks voorzetten...
Ik ging voor je op zoek naar een shirtless foto van Lasse Schöne, maar dat wil niet echt lukken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:27 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wilde kijken of ik een leuke sixpack foto van Luuk kon vinden om daarbij een opmerking te plaatsten geheel in lijn van hoe jullie me kunnen, maar ik was niet overtuigd door het aanbod.
Op een andere manier kan ik toch niet meepraten over voetballersss.![]()
Heeft die een Schöne sixpack?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ging voor je op zoek naar een shirtless foto van Lasse Schöne, maar dat wil niet echt lukken.
Kwam overigens wel een botergeile vrije trap van 'm tegen Real Madrid tegen, maar daar vind jij dan weer niks aan.
En toch, als je zag hoe Weghorst het de vorige twee seizoenen bij Wolfsburg deed, snap ik niet waarom in het NL elftal we hem dan niet kunnen laten excelleren. (Dit jaar is het compleet niks natuurlijk dus nu altijd Luuk prefereren)quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederland speelde onder Frank de Boer tegen Italië een keer 5-3-2, en dat was misschien wel de beste wedstrijd die ze onder De Boer hebben gespeeld. 3x raden wie er toen basis stond![]()
Memphis en hij vullen elkaar veel beter aan dan Memphis en Weghorst, dat werkt gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even danquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ging voor je op zoek naar een shirtless foto van Lasse Schöne, maar dat wil niet echt lukken.
Kwam overigens wel een botergeile vrije trap van 'm tegen Real Madrid tegen, maar daar vind jij dan weer niks aan.
Schone jongen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heeft die een Schöne sixpack?
I'll let myself out.![]()
[ afbeelding ]
Dat komt goed uit. Luuk is eruit en Memphis komt erinquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederland speelde onder Frank de Boer tegen Italië een keer 5-3-2, en dat was misschien wel de beste wedstrijd die ze onder De Boer hebben gespeeld. 3x raden wie er toen basis stond![]()
Memphis en hij vullen elkaar veel beter aan dan Memphis en Weghorst, dat werkt gewoon niet.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:37 schreef Em31 het volgende:
Voor @:Cyan9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor @:Cyan9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:
Voor @:Cyan9YikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hier gaat iets misquote:
Omdat Nederland niet het soort voetbal speelt dat een spits als Weghorst ligt. En Weghorst is technisch heel beperkt, dus in combinatievoetbal heb je niks aan hem.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En toch, als je zag hoe Weghorst het de vorige twee seizoenen bij Wolfsburg deed, snap ik niet waarom in het NL elftal we hem dan niet kunnen laten excelleren. (Dit jaar is het compleet niks natuurlijk dus nu altijd Luuk prefereren)
Zuchtquote:
quote:
Ja maar wat is dat voetbal dan dat ie Duitsland zo goed doet? Bijv. Gegenpressing wordt hier ook steeds beter gebruikt bijvoorbeeld. Fysiek lopen we in de eredivisie net zoveel en maar iets minder intens als in de Bundesliga bleek laatst. .quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Omdat Nederland niet het soort voetbal speelt dat een spits als Weghorst ligt. En Weghorst is technisch heel beperkt, dus in combinatievoetbal heb je niks aan hem.
Fixed.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe je met meeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wat een held.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:50 schreef Cyan9 het volgende:
Over voetballers gesproken, deze kan ik wel waarderen.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon ouderwets de bal voor slingeren en hem erin tikken, die rol ligt hem. Maar zo speelt Oranje niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja maar wat is dat voetbal dan dat ie Duitsland zo goed doet? Bijv. Gegenpressing wordt hier ook steeds beter gebruikt bijvoorbeeld. Fysiek lopen we in de eredivisie net zoveel en maar iets minder intens als in de Bundesliga bleek laatst. .
Nou nou wat vijandig toch weerquote:
Echt te debiel voor woorden dat ze die supercup daar spelen ja. Zeker nu. Maar ja alles voor het geldquote:
Ja ik maak me er echt kwaad over en het is één van de redenen waarom ik deze industrie wil verlaten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt te debiel voor woorden dat ze die supercup daar spelen ja. Zeker nu. Maar ja alles voor het geld
Oh? Wat zou je dan willen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik maak me er echt kwaad over en het is één van de redenen waarom ik deze industrie wil verlaten.
Het geld gaat inderdaad alleen maar meer regeren en het voetbal wordt er in de meeste gevallen niet leuker op, dus snap dat wel ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik maak me er echt kwaad over en het is één van de redenen waarom ik deze industrie wil verlaten.
El pensionado?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
De Winterspelen, I presume?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:06 schreef Em31 het volgende:
Ik las (dacht hier op FOK) dat Qatar nu ook de Olympische Spelen wil organiseren![]()
![]()
![]()
Ja, het is ethisch gewoon steeds minder te verantwoorden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het geld gaat inderdaad alleen maar meer regeren en het voetbal wordt er in de meeste gevallen niet leuker op, dus snap dat wel ja.
Die expats zijn straks in betrouwbare handenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Coachen van expatsIk ben ook al in een gevorderd stadium van de voorbereidingen.
Klopt Waarbij het minder spelplezier wat je ziet er ook wel voor zorgt dat je meer gaat letten op de ethische kant.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, het is ethisch gewoon steeds minder te verantwoorden.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die expats zijn straks in betrouwbare handen
Dat lijkt me ook een mooie job! Past (zover ik je ken) denk ik ook goed bij je. Gaaf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Coachen van expatsIk ben ook al in een gevorderd stadium van de voorbereidingen.
Skiën kan ook prima op zandduinen heur.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Winterspelen, I presume?
Niks raars aan, de Saoedische supercup spelen ze in Torremolinos. Gelijk oversteken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Spelen ze de Spaanse supercup in Saudi-Arabië?
Wat een poppenkast.
Dank je! Ik hoop het ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een mooie job! Past (zover ik je ken) denk ik ook goed bij je. Gaaf.
Gewoon Sietse Bakker aan het roer. Hatsee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef Em31 het volgende:
Zou het zo leuk vinden als Nederland ooit een keer de Olympische Spelen organiseert. Maar zal hier wel uitlopen op vooral klagen over kosten enzo.
Al heeft Nederland geloof ik weleens geïnformeerd of het als land georganiseerd mag worden in plaats van een stad.
De opening komt wel goed ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gewoon Sietse Bakker aan het roer. Hatsee.
In feite zou het niet meer dan logisch zijn dat Nederland de Spelen mag organiseren, we zijn al jaren een van de meest succesvolle landen. Maar uiteraard zal het niet gaan gebeuren, want in die wereld telt alleen geld, niks anders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef Em31 het volgende:
Zou het zo leuk vinden als Nederland ooit een keer de Olympische Spelen organiseert. Maar zal hier wel uitlopen op vooral klagen over kosten enzo.
Al heeft Nederland geloof ik weleens geïnformeerd of het als land georganiseerd mag worden in plaats van een stad.
Davina is ook alweer onderweg naar de deltawerken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En Glennis wil vast nog wel een intervalletje zingen.
Nu klinkt het alsof Davina een westerstorm is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Davina is ook alweer onderweg naar de deltawerken.
Amsterdam is in de jaren negentig en deze eeuw ook nog kandidaat geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef Em31 het volgende:
Blijft ze daar dan ook?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Davina is ook alweer onderweg naar de deltawerken.
Tijdje terug las ik dat veel landen niet meer willen omdat het zoveel kost en dat ze daarom misschien toch accepteren dat niet alles in één stad hoeft. Blijkbaar is er toch wel weer interesse, o.a. van Qatar. Zou toch goed zijn dat ze gewoon nee zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:21 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In feite zou het niet meer dan logisch zijn dat Nederland de Spelen mag organiseren, we zijn al jaren een van de meest succesvolle landen. Maar uiteraard zal het niet gaan gebeuren, want in die wereld telt alleen geld, niks anders.
In die zin is Parijs straks een interessante om in de gaten te houden. Daar lijken ze wat minder megalomaan er tegenaan te kijken. De opening over de Seine i.p.v. in een stadion is al een heel mooi idee. De bedoeling is dat ze de kosten wat minder de pan uit laten rijzen. Daardoor zouden later mogelijk meer traditionele steden het weer willen gaan organiseren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tijdje terug las ik dat veel landen niet meer willen omdat het zoveel kost en dat ze daarom misschien toch accepteren dat niet alles in één stad hoeft. Blijkbaar is er toch wel weer interesse, o.a. van Qatar. Zou toch goed zijn dat ze gewoon nee zeggen.
Als dat niet zo is na de WK-shitshow van nu, dan is al mijn hoop in de mensheid wel verloren.
De plannen van Parijs zien er wel echt geweldig uit, heel veel zin in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die zin is Parijs straks een interessante om in de gaten te houden. Daar lijken ze wat minder megalomaan er tegenaan te kijken. De opening over de Seine i.p.v. in een stadion is al een heel mooi idee. De bedoeling is dat ze de kosten wat minder de pan uit laten rijzen. Daardoor zouden later mogelijk meer traditionele steden het weer willen gaan organiseren.
Bij de Spelen valt het dan nog mee, Tokyo en Parijs zijn gewoon echte legitieme steden waar je zo'n toernooi ook wilt houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die zin is Parijs straks een interessante om in de gaten te houden. Daar lijken ze wat minder megalomaan er tegenaan te kijken. De opening over de Seine i.p.v. in een stadion is al een heel mooi idee. De bedoeling is dat ze de kosten wat minder de pan uit laten rijzen. Daardoor zouden later mogelijk meer traditionele steden het weer willen gaan organiseren.
Het surfen bij de Spelen in Parijs gaat toch plaatsvinden ergens in Fiji ofzo? Over afstanden gesprokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:33 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij is het ook vaak genoeg het geval dat de afstand tussen bepaalde sporten in Japan of waar ook, meer was dan tussen een Amsterdam-Rotterdam bijv.
Ohjaquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het surfen bij de Spelen in Parijs gaat toch plaatsvinden ergens in Fiji ofzo? Over afstanden gesproken
Het surfen bij de Spelen van Amsterdam zal worden gehouden in een gerestaureerd Tropicana.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja
Kun je ook niet echt makkelijk terug naar het Olympisch dorp inderdaad.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het surfen bij de Spelen van Amsterdam zal worden gehouden in een gerestaureerd Tropicana.
Laatste keer is het niet tot een bid gekomen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amsterdam is in de jaren negentig en deze eeuw ook nog kandidaat geweest.
Ah joh, gewoon de volkeraksluizen even een tijdje dicht houden en plots openen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het surfen bij de Spelen van Amsterdam zal worden gehouden in een gerestaureerd Tropicana.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon de volkeraksluizen even een tijdje dicht houden en plots openen.
Los Angeles daarna ook nog wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij de Spelen valt het dan nog mee, Tokyo en Parijs zijn gewoon echte legitieme steden waar je zo'n toernooi ook wilt houden.
Ja, maar toen was ook Barcelona kandidaat. En de voorzitter van het IOC, Juan Antonio Samaranch, kwam uit, jawel, Barcelona.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amsterdam is in de jaren negentig en deze eeuw ook nog kandidaat geweest.
Daar heb ik al ooit eens een opzetje voor gemaakt, kan zo weer uit de kast getrokken wordenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:48 schreef sportfreak het volgende:
Atletiek - Olympisch Stadion (renovatie)
Badminton (RAI, Amsterdam)
Basketbal (RAI, Amsterdam)
Boksen (RAI, Amsterdam)
Boogschieten (Museumplein)
Gewichtheffen (RAI, Amsterdam)
Gymnastiek
Ritmische gymnastiek (HMH, Amsterdam)
Trampolinespringen (HMH, Amsterdam)
Turnen (Ziggo Dome, Amsterdam)
Golf (Zandvoort)
Handbal (Ahoy Rotterdam)
Hockey (Wagener Stadion, Amsterdam)
Judo (Ahoy)
Kanovaren
Vlakwater sprint (Bosbaan, Amsterdam)
Wildwater slalom (Pirana, Efteling)
Moderne vijfkamp (Amsterdam)
Paardensport (Malieveld, Den Haag)
Roeien (Bosbaan, Amsterdam)
Rugby (Kleinere voetbalstadions in Utrecht, Heerenveen, Groningen)
Schermen (Westergasfabriek, Amsterdam)
Schietsport (Westergasfabriek, Amsterdam)
Tafeltennis (Jaarbeurs, Utrecht)
Taekwondo (Jaarbeurs, Utrecht)
Tennis (Autotron, Rosmalen)
Triatlon (omgeving Amsterdam)
Voetbal (Amsterdam Arena, Philips Stadion, Grolsch Veste, finale in de nieuwe Kuip)
Volleybal
Beachvolleybal (Scheveningen)
Zaalvolleybal (Brabanthallen, Den Bosch)
Wielersport
Baanwielrennen (Apeldoorn)
BMXen (Gelredome, Arnhem)
Mountainbiken (Amsterdamsche Bos?)
Wegwielrennen (Limburgse heuvels)
Worstelen (Brabanthallen, Den Bosch)
Zeilen (Medemblik)
Zwemsport
Schoonspringen (nieuw te bouwen zwemcentrum in Amsterdam of Eindhoven)
Synchroonzwemmen (nieuw te bouwen zwemcentrum in Amsterdam of Eindhoven)
Waterpolo (nieuw te bouwen zwemcentrum in Amsterdam of Eindhoven)
Zwemmen (nieuw te bouwen zwemcentrum in Amsterdam of Eindhoven)
Focus dus op Amsterdam, die stad is internationaal het best bekend dus daarmee het bid ingaan.
Meeste sporten kunnen we in bestaande complexen kwijt. Een fatsoenlijk zwemstadion heeft Nederland als zwemnatie niet, hoogste tijd daarvoor.
Olympisch dorp kan gebouwd worden ergens tussen Amsterdam en Utrecht, na de Spelen prima geschikt om de woningnood bij studenten op te lossen)
Ik vrees dat Nederland op dit vlak zowel te klein als land als te klein van geest is om hier echt vol voor te kunnen gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:17 schreef Em31 het volgende:
Ik zeg doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik al ooit eens een opzetje voor gemaakt, kan zo weer uit de kast getrokken worden
[..]
Ik ben er niet heel erg van onder de indruk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:13 schreef Meke het volgende:
HALLO IK HOORDE DAT WE HOTTE VOETBALLERS DEELDEN?
[ afbeelding ]
Even speciale mention voor @:cyan9
Nouja dit ja, 100% zeker dat we dit dan krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees dat Nederland op dit vlak zowel te klein als land als te klein van geest is om hier echt vol voor te kunnen gaan.
Kost veuls te duur/allemaal B-sporten/geef het geld liever aan de breedtesport of minima of Groningers met een scheur in de muur/vrijwilliger worden ter eer en glorie van Amsterdam, laten ze het zelf regelen, afijn je kan dat wel zo’n beetje invullen.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben er niet heel erg van onder de indruk.
Nieuw te bouwen Kuip.quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar heb ik al ooit eens een opzetje voor gemaakt, kan zo weer uit de kast getrokken worden
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk pakketje ontvangen gisteren
Lekkere eerste week voor ze danquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:49 schreef Yesse het volgende:
De druk op het kabinet wordt wel steeds groter. Zijn een hoop acties aangekondigd.
Dat denk ik wel, dan kan Mark niet meer alle moeilijke vragen op hem afschuiven.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekkere eerste week voor ze dan
Zou Hugo nu ook blij zijn dat hij van die persco's af is?
Ik ben benieuwd, ik zou wat burgerlijke ongehoorzaamheid zaterdag we mooi vinden. (Terwijl ik zelf veilig en braaf de puinhopen op de televisie aanschouwquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:49 schreef Yesse het volgende:
De druk op het kabinet wordt wel steeds groter. Zijn een hoop acties aangekondigd.
Misschien wordt er wel een prullenbak omver gegooid daar in Twentequote:Op donderdag 13 januari 2022 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik zou wat burgerlijke ongehoorzaamheid zaterdag we mooi vinden. (Terwijl ik zelf veilig en braaf de puinhopen op de televisie aanschouw)
Hier komen ze een pakketje ophalen straks.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:26 schreef Strani het volgende:
Geen pakketjes ontvangen vandaag; ook geen pakketjes verwacht. Dus alles verloopt vooralsnog precies volgens plan
Gelukkig, scheelt ons toch weer scrollen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:26 schreef Strani het volgende:
Geen pakketjes ontvangen vandaag; ook geen pakketjes verwacht. Dus alles verloopt vooralsnog precies volgens plan
Ja dat is zo opvallendquote:Op donderdag 13 januari 2022 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, dan kan Mark niet meer alle moeilijke vragen op hem afschuiven.
Hier in de stad zijn ze wel al aangekondigd. Ben benieuwd. Wel gewoon "wij gaan open" en niet "wij gaan prullenbakken in de fik steken".quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik zou wat burgerlijke ongehoorzaamheid zaterdag we mooi vinden. (Terwijl ik zelf veilig en braaf de puinhopen op de televisie aanschouw)
Dat zijn Canasese rellenquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wordt er wel een prullenbak omver gegooid daar in Twente
Ja, tenzij ik opeens alsnog (en ongewild) een pakketje ontvang. Dan zal ik me helaas wel verplicht voelen het hier in de SC te delen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig, scheelt ons toch weer scrollen.
Altijd weer die Polenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn werkplek is door iemand anders geclaimd. Ik vind hier wat van.
We hebben net allemaal wat naar je opgestuurd, hopelijk komt het op verschillende dagen en verschillende tijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, tenzij ik opeens alsnog (en ongewild) een pakketje ontvang. Dan zal ik me helaas wel verplicht voelen het hier in de SC te delen.
Daar heb ik ook een hekel aan inderdaad. Een kantoor met flexwerkplekken is ook gewoon de hel wat dat betreft.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Verdomme Em het ging net zo goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben net allemaal wat naar je opgestuurd, hopelijk komt het op verschillende dagen en verschillende tijden.
True, niemand heeft een vaste plek, maar ik zit wel altijd daar. Ik vind dat ik na meer dan vier jaar wel mag zeggen dat het mijn plek is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan inderdaad. Een kantoor met flexwerkplekken is ook gewoon de hel wat dat betreft.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind sowieso flexplekken een stom concept. Gewoon lekker je eigen hok met je eigen bureau en spullen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
True, niemand heeft een vaste plek, maar ik zit wel altijd daar. Ik vind dat ik na meer dan vier jaar wel mag zeggen dat het mijn plek is.
Ik zou er voor tekenen. Ik ben nu helemaal ontregeld.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind sowieso flexplekken een stom concept. Gewoon lekker je eigen hok met je eigen bureau en spullen.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind sowieso flexplekken een stom concept. Gewoon lekker je eigen hok met je eigen bureau en spullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gezien ik al 20 jaar vanuit huis werk is de kans dat een collega m'n plek inneemt heel kleinquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:19 schreef AgnesGru het volgende:
Ik voel me een beetje domBen je stiekem koning Willem-Alexander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ben vorig jaar wel in Griekenland geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ben je stiekem koning Willem-Alexander?
Alleen twee kleine dingetjes: ik ben geen man en ben niet rossig.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben vorig jaar wel in Griekenland geweest.
Heb je zo veel oudere kleding over ja? Lijkt me op zich best een handig systeem.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef Em31 het volgende:
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik toch ga beginnen met kleding enzo overkopen via Vinted. Heb echt nooit zin in gedoe en gezeur, volgens mij is dat wel minder dan bij Marktplaats daar, maar ben echt te lui voor gedoe en 100 vragen.
Ik durf Vinted op de een of andere manier niet aan, heb mijn oude kleding maar aan goed doel geschonken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef Em31 het volgende:
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik toch ga beginnen met kleding enzo overkopen via Vinted. Heb echt nooit zin in gedoe en gezeur, volgens mij is dat wel minder dan bij Marktplaats daar, maar ben echt te lui voor gedoe en 100 vragen.
Nouja vooral dingen waar ik zelf wel op uitgekeken ben, maar eigenlijk nog wel prima zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je zo veel oudere kleding over ja? Lijkt me op zich best een handig systeem.
* zet zichzelf op Vintedquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja vooral dingen waar ik zelf wel op uitgekeken ben, maar eigenlijk nog wel prima zijn.
Nee als ik soms voorbeelden zie (maarja het negatieve wordt natuurlijk gedeeld). Straks gezeur als je het al opgestuurd hebt enzo. Ik doe het ook altijd in zo'n kledingcontainer, maar af en toe heb ik wel dingen die ik eigenlijk best zou kunnen verkopen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik durf Vinted op de een of andere manier niet aan, heb mijn oude kleding maar aan goed doel geschonken.
Zij krijgen dan de opbrengst van de verkoop.
Volgens mij best nog wel, voordeel ook dat er geen goede is met verzendkosten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, kan je daar denk je wel leuke bedragen voor krijgen via Vinted?
Dochter verkoopt ook kleding via Vinted, gaat wel prima!quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:26 schreef Em31 het volgende:
Bij mij is de kans dat een kat mijn plek inneemt weer een stuk kleinerquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien ik al 20 jaar vanuit huis werk is de kans dat een collega m'n plek inneemt heel klein
Die is hier levensgrootquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij is de kans dat een kat mijn plek inneemt weer een stuk kleiner
Misschien moet ik het gewoon maar een keer gaan proberen, anders kom ik er ook nooit achterquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter verkoopt ook kleding via Vinted, gaat wel prima!
Ze verkoopt ook oude kleding van mij en dan msg zij de opbrengst houden. Want ik ben daar te lui voor
Hier ookquote:
Je kunt het, succes!quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:38 schreef Arizona het volgende:
Hartstilstand! De tandarts belde net of ik vanmiddag al
Kan komen, er hadden mensen afgebeld. Scheelt weer een slapeloze nacht.
Dat is wel even schakelen, wel fijn dat het je een slapeloze nacht gaat schelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:38 schreef Arizona het volgende:
Misschien beter zo jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:38 schreef Arizona het volgende:
Je merkt wel dat de merkkleding het beste verkoopt. Dingen van H&M en Only enzo verkoopt ze nauwelijks. En bijv. Maison Scotch en Tommy is ze zo kwijt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon maar een keer gaan proberen, anders kom ik er ook nooit achter
Zodra ondergetekende bij z'n stoel aankomt weet een ieder die er op zit danwel ligt dat het tijd is om op te staan. Zelfs kattenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij is de kans dat een kat mijn plek inneemt weer een stuk kleiner
Gewoon beide dus.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Gisteren een lekkere borreltas besteld bij een restaurant voor dit weekend, heeft ons favo restaurant weer een fantastische afhaalmaaltijd
Vanmiddag ben je er al vanafquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef Arizona het volgende:
Kwart over 3. Nog 3,5 uur in plaats van 23,5 uur
Het liefst wel jaquote:
Jaquote:
Het weekend kent 2 dagenquote:Op donderdag 13 januari 2022 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
Gisteren een lekkere borreltas besteld bij een restaurant voor dit weekend, heeft ons favo restaurant weer een fantastische afhaalmaaltijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |