En je weet niet wie het is, dat je er zelf even aan de deur kunt gaan? En als hij ontkent even de beelden laten zien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketjes-soap update. De persoon waar het pakket was afgeleverd, is net aan de deur geweest en heeft camerabeelden van de persoon die het pakje heeft opgehaald. Die beelden gaat ze naar mij mailen, wellicht dat het bedrijf er vervolgens iets mee kan.
Dus je pakket is gestolen 😮quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketjes-soap update. De persoon waar het pakket was afgeleverd, is net aan de deur geweest en heeft camerabeelden van de persoon die het pakje heeft opgehaald. Die beelden gaat ze naar mij mailen, wellicht dat het bedrijf er vervolgens iets mee kan.
Ik heb de beelden nog niet ontvangen, dus ik weet niet of ik die persoon herken. Waarschijnlijk niet, want zoveel mensen ken ik hier ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je weet niet wie het is, dat je er zelf even aan de deur kunt gaan? En als hij ontkent even de beelden laten zien?
(Tenzij het een enge Tokkie is)
Oeh ik dacht eerst dat het misschien nog nep wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF FOK! speurders nodig?quote:
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?quote:
Sommige kaarten zijn wel veel geld waard. De kaarten die ik los erbij gekocht heb, daarvan was de duurste ¤ 4,20. Dus dat valt wel mee, maar je hebt er ook van tientallen tot honderd euro. De duurste kaart is rond de $ 1.000,- waard. Maar die zal er niet bij gezeten hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh ik dacht eerst dat het misschien nog nep wasMaar spannend!
Maar zijn die kaarten ook echt veel waard? Of vooral sentiment voor spelers?
Speel je Magic the gathering?quote:
Ja. Door een maat weer met paper begonnen sinds vorig jaar. Daarvoor paar jaar enkel online gedaan. En toen ik op school zat speelde ik het wat.quote:
Ooit geprobeerd, maar ik was niet goed in decks samenstellen. Dus mijn kaarten verkocht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Door een maat weer met paper begonnen sinds vorig jaar. Daarvoor paar jaar enkel online gedaan. En toen ik op school zat speelde ik het wat.
Diegene die Luctor pakket opmaakt mag dat ook niet doen, want briefgeheimquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?De buurvrouw had de beelden al niet eens aan Luc mogen geven
Dit herken ik wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar ik was niet goed in decks samenstellen. Dus mijn kaarten verkocht.
Vreemd. Bij mij welquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de optie wachtwoord vergeten is er dus niet.
Lijkt me geen verkeerde aanbevelingquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
LinkedIn beveelt me aan om Daniel Ricciardo te volgen 😮
En de buurman had het pakje niet mee mogen nemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?De buurvrouw had de beelden al niet eens aan Luc mogen geven
Hebben jullie geen buurtapp of straatapp of iets dergelijks? Die dingen zijn altijd verschrikkelijk, behalve als je iets moet lenen of je pakketje zoektquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad belachelijk. Als consument trek je altijd aan het kortste eind.
In mijn geval heb ik zowel met DPD als met de winkel contact opgenomen en van beide heb ik al zo'n formulier ingevuld dat ik het niet heb ontvangen.
De bezorger heeft ergens een briefje in de brievenbus gedaan dat bij een huisnummer in mijn straat zijn/haar pakje is bezorgd. Dus die bezorger moet maar naar dat huis toe gaan waar die dat briefje in de bus heeft gedaan, want dat was niet bij ons.
Eens. Ik vind het op zich wel een mooi liedje maar ze lijkt een of ander accent te hebben dat ik niet kan plaatsen en dat niet mooi klinkt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:26 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik Dat heb jij gedaan van MEAU hoor begrijp ik waarom Nederlands niet lekker in de oren van buitenlanders klinkt![]()
Hoe ze de G uitspreekt klinkt zo hard en sowieso klinkt die hele opname wat vreemd?
Gisteron sat ik hier met 'n frient... ja, ze klinkt nogal Almere-Buiten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:26 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik Dat heb jij gedaan van MEAU hoor begrijp ik waarom Nederlands niet lekker in de oren van buitenlanders klinkt![]()
Hoe ze de G uitspreekt klinkt zo hard en sowieso klinkt die hele opname wat vreemd?
Nee, wij hebben hier geen buurtapp.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben jullie geen buurtapp of straatapp of iets dergelijks? Die dingen zijn altijd verschrikkelijk, behalve als je iets moet lenen of je pakketje zoekt
Wat raar dat iemand jouw Magic the Gathering kaarten steelt. Ik ga er vanuit dat het een misverstand is en dat die persoon die kaarten snel bij je terugbrengt!
Ben hem nu aan het volgen op LinkedIn ,quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt me geen verkeerde aanbeveling![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Misschien kun je zijn pitspoes wordenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het volgen op LinkedIn ,
Die is wel leukquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
LinkedIn beveelt me aan om Daniel Ricciardo te volgen 😮
Ja er is iets wat bij mij ook niet kliktquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het op zich wel een mooi liedje maar ze lijkt een of ander accent te hebben dat ik niet kan plaatsen en dat niet mooi klinkt.
Ik heb dat met de uitspraak van S10 ook, niet alleen bij de G. ik vind het gewoon niet fijn aan mijn oren. Als ik het als Nederlander al te hard vind, hoe zal het dan op buitenlanders overkomen?
Almere-Buitenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gisteron sat ik hier met 'n frient... ja, ze klinkt nogal Almere-Buiten.
Ik ben natuurlijk Froukje fanboy, maar van haar denk ik wel zeker te weten dat zij het meest taal-overstijgend is. Luister dit nieuwe liedje ook maar weer, vanaf een minuut of 4. Het is een soort chanson.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja er is iets wat bij mij ook niet klikt
Bij S10 snap ik wat je bedoelt, maar daar vind ik het meer aan het nummer liggen. Van haar vind ik maar een paar nummers echt mooi (Adem je In en Handen van mijn moeder bijv.) de rest spreekt me vooral het nummer zelf niet aan. Al denk ik wel dat zij van al dit 'soort' artiesten de meeste kans heeft om aan te spreken in het buitenland.
Mijn FOK! vrienden van ESF en F1 de groeten doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kun je zijn pitspoes worden
Ik vind Froukje ook fantastisch, eigenlijk gewoon bijna al haar nummersquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk Froukje fanboy, maar van haar denk ik wel zeker te weten dat zij het meest taal-overstijgend is. Luister dit nieuwe liedje ook maar weer, vanaf een minuut of 4. Het is een soort chanson.
Anouk zou zeggen dat het alleen goed doet bij de plaatselijke braderiequote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Meneer Dick Bakker is niet blij met de huidige selectie van een artiest/liedje voor het Songfestival. Hij vindt dat we terug moeten naar voorrondes en de kijkers laten kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOU WAT EEN SUCCES WAS DAT
quote:
Ik vind dit iets te langdradig, maar het concept verder wel goed! Zou mooi zijn als we zoiets zouden sturen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:55 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind dit wel 'n goed nummer van S10. Ik denk dat zij met zo'n meer elektronisch nummer het meeste kans zou maken (dit is eigenlijk gewoon een dancenummer, maar niet al te cliché).
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene die Luctor pakket opmaakt mag dat ook niet doen, want briefgeheim
Dat roept Dick Bakker elk jaar ergens in het voorronde-seizoen en elk jaar publiceert de Telegraaf dat ook weer braaf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef GeorgeM het volgende:
Meneer Dick Bakker is niet blij met de huidige selectie van een artiest/liedje voor het Songfestival. Hij vindt dat we terug moeten naar voorrondes en de kijkers laten kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOU WAT EEN SUCCES WAS DAT
Destijds had ik al dezelfde mening als nu, lees ik:quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:10 schreef summer52 het volgende:
Nou Dick Bakker (wie? ja de componist van Dinge-Dong) zegt het ongetwijfeld leuk te vinden voor Duncan dat hij naar het Songfestival gaat maar zegt: geef het Songfestival terug aan het Volk. Zucht.....ja dat is een goed idee.🙄
https://www.telegraaf.nl/(...)l-terug-aan-het-volk
quote:Op donderdag 24 januari 2019 08:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat Dick Bakker (102) ervan vindt, lijkt me eigenlijk niet zo heel relevant. Hij was actief in het jury-tijdperk, toen elk enigszins normaal liedje wel in de middenmoot eindigde. De recente successen in vergelijking met het gepruts in de NSF-jaren ervoor bewijzen dat de huidige methode voor NL het best functioneert.
Ik stoor me daar niet zo aan, ik vind het bij S10 irritanter dat er soms gewoon dikke taalfouten in zittenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit iets te langdradig, maar het concept verder wel goed! Zou mooi zijn als we zoiets zouden sturen.
Maar toch weer dat accent, ik blijf het horen![]()
Gelukkig heb ik zelf totaaaaaal geen accent, ahum
Die rap in de remix van 'Adem je in' is echt crap, hoeveel woorden kon je vinden die rijmen op 'hyperventilatie'. Maar er zijn best ok Nederlandse rappers hoor, Fresku is bv. best goed.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:15 schreef Em31 het volgende:
Ben er door de nummers van S10 trouwens wel achter gekomen dat ik die Nederlandse rappers echt verschrikkelijk vind, maar wat zijn die populair.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:15 schreef Em31 het volgende:
Ben er door de nummers van S10 trouwens wel achter gekomen dat ik die Nederlandse rappers echt verschrikkelijk vind, maar wat zijn die populair.
Nee deze is echt prachtig!quote:
Deze valt mee. Maar dan meer in het kader van, de rest is nog slechter.quote:
Pure kunst hequote:
The Rasmusquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:20 schreef Momo het volgende:
Mooi dat we ook wat bekende namen in ESF eventueel hebben dit jaar; Eskimo Callboy, The Rasmus, Ylvis (?), Nanowar of Steel.
Ja hoi hier nog zo één.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo, ik zit er wel een beetje doorheen nu. Komt wellicht ook door het weer.
Heeft een album van ze hier liggenquote:
Het is ook wel een lekker deprimerende dag ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh Rasmus. In the shadows tudududquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:20 schreef Momo het volgende:
Mooi dat we ook wat bekende namen in ESF eventueel hebben dit jaar; Eskimo Callboy, The Rasmus, Ylvis (?), Nanowar of Steel.
Ik weet alleen dat ze hun bandnaam hebben moeten veranderen in Huismus, vanwege politiek correcte redenen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh Rasmus. In the shadows tududud![]()
Is dat nog wat eigenlijk, of vooral over the hill?
Hun gouden tijden waren wel 2000-2010 natuurlijk.Maar wie weet hebben ze echt een goed nummer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijke dagen. Saai, weinig tot niets leuks in het vooruitzicht, grauw weer, niet lekker koud maar vies koud, nog steeds vroeg donker.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daarom had ik ook gestemd op dat er niks zou veranderen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:20 schreef Arizona het volgende:
Kan ik trouwens mijn antwoord op de poll van @:yesse nog veranderen?
Ik denk dat er niets gaat veranderen vrijdag, gezien 32K besmettingen denk ik dat het OMT en het kabinet in een angststuip schiet
Did you mean Darude - Sandstorm by Darude?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hos gaat het met de ziekenhuisopnames dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:20 schreef Arizona het volgende:
Kan ik trouwens mijn antwoord op de poll van @:yesse nog veranderen?
Ik denk dat er niets gaat veranderen vrijdag, gezien 32K besmettingen denk ik dat het OMT en het kabinet in een angststuip schiet
Die dalen gelukkig nog steedsquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hos gaat het met de ziekenhuisopnames dan?
Je doelt zeker hierop?quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die dalen gelukkig nog steeds
Maar ons kabinet wisselt nogal eens tussen sturen op besmettingen / ziekenhuisopnames / besmettingen / ziekenhuisopnames dus ik heb er een hard hoofd in
Jupquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je doelt zeker hierop?
[ twitter ]
Zo doen we het al zo'n anderhalf jaar. Dat is wel de goede slotconclusie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je doelt zeker hierop?
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Had ik ook ooit. Was wel een gebranddequote:Op woensdag 12 januari 2022 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft een album van ze hier liggen
Je weet dat de mods hier een meldplicht hebben hè?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Had ik ook ooit. Was wel een gebrandde
De zon komt wel weer tevoorschijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit ook moeilijke dagen. Saai, weinig tot niets leuks in het vooruitzicht, grauw weer, niet lekker koud maar vies koud, nog steeds vroeg donker.
Maar, zie mijn quote: Het wordt ooit wel weer licht!
Probeer ik mezelf tenminste ook in te prenten
Ik was nog minderjarig. Zes of zeven ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat de mods hier een meldplicht hebben hè?
Ja soms veranderen ze wel van smaak inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
Beef Shanghai gemaakt met zo'n wereldgerecht, was niet zo lekker als ik me meende te herinnerenLang geleden voor het laatst gehad dus ik weet niet zeker of het anders smaakt, maar jammer is het wel. Het was zeker niet vies, maar ik dacht dat er meer smaak aan zou zitten
Ik had vandaag hetzelfde met die burrito'squote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
Beef Shanghai gemaakt met zo'n wereldgerecht, was niet zo lekker als ik me meende te herinnerenLang geleden voor het laatst gehad dus ik weet niet zeker of het anders smaakt, maar jammer is het wel. Het was zeker niet vies, maar ik dacht dat er meer smaak aan zou zitten
Een paar maanden terug had ik bobotie die ook niet zo lekker was als in mijn herinneringquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had vandaag hetzelfde met die burrito'szijn niet lekker meer
![]()
Volgens mij was het pak ook anders
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:29 schreef H_T het volgende:
Het is een complot tegen de mensheidquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
Is gewoon legaal hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet dat de mods hier een meldplicht hebben hè?
(ik denk dat er minder zout in zit, en minder kruiden en meer gedroogde groentepoeder.)quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik had gisteren ook burrito's en proefde niets vreemds.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat was een hele tijd geleden al een keer gedaan, nu was dat sausje gewoon vies, veel te veel ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(ik denk dat er minder zout in zit, en minder kruiden en meer gedroogde groentepoeder.)
Een terechte beloning voor de moeite die je er in hebt gestokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Het is een complot tegen de mensheid![]()
Mijn maaltijd vandaag was gelukkig zeer smakelijk. Groentesoep en groente plaattaart, beide heel goed gelukt!
Zoiets zou heel goed kunnen. Terwijl zoutquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
(ik denk dat er minder zout in zit, en minder kruiden en meer gedroogde groentepoeder.)
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook burrito's en proefde niets vreemds.
Toen ik naar de supermarkt ging om vega kipstuckjes voor in de burrito's te halen, hadden ze dat niet meer. Ik wist niet waar ik de kipstuckjes mee moest vervangen en stond er maar een halve minuut over na te denken.
Toen besefte ik me dat ik geen vegetariër ben en heb ik kip gehaald
Whehehequote:Op woensdag 12 januari 2022 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen ik naar de supermarkt ging om vega kipstuckjes voor in de burrito's te halen, hadden ze dat niet meer. Ik wist niet waar ik de kipstuckjes mee moest vervangen en stond er maar een halve minuut over na te denken.
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:55 schreef Arizona het volgende:
KAK!Oei, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
KAK!He getver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
We worden beflikkerd! Het is allemaal de schuld van de Raboknorr!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat was een hele tijd geleden al een keer gedaan, nu was dat sausje gewoon vies, veel te veel ofzo.
Deze en die Turkse dürüm zijn mijn guilty pleasure. ALLES wordt verpest!
KAK!ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk valt het mee
WALGELIJK is het!quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:59 schreef H_T het volgende:
[..]
We worden beflikkerd! Het is allemaal de schuld van de Raboknorr!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |