En je weet niet wie het is, dat je er zelf even aan de deur kunt gaan? En als hij ontkent even de beelden laten zien?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketjes-soap update. De persoon waar het pakket was afgeleverd, is net aan de deur geweest en heeft camerabeelden van de persoon die het pakje heeft opgehaald. Die beelden gaat ze naar mij mailen, wellicht dat het bedrijf er vervolgens iets mee kan.
Dus je pakket is gestolen 😮quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pakketjes-soap update. De persoon waar het pakket was afgeleverd, is net aan de deur geweest en heeft camerabeelden van de persoon die het pakje heeft opgehaald. Die beelden gaat ze naar mij mailen, wellicht dat het bedrijf er vervolgens iets mee kan.
Ik heb de beelden nog niet ontvangen, dus ik weet niet of ik die persoon herken. Waarschijnlijk niet, want zoveel mensen ken ik hier ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je weet niet wie het is, dat je er zelf even aan de deur kunt gaan? En als hij ontkent even de beelden laten zien?
(Tenzij het een enge Tokkie is)
Oeh ik dacht eerst dat het misschien nog nep wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF FOK! speurders nodig?quote:
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?quote:
Sommige kaarten zijn wel veel geld waard. De kaarten die ik los erbij gekocht heb, daarvan was de duurste ¤ 4,20. Dus dat valt wel mee, maar je hebt er ook van tientallen tot honderd euro. De duurste kaart is rond de $ 1.000,- waard. Maar die zal er niet bij gezeten hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh ik dacht eerst dat het misschien nog nep wasMaar spannend!
Maar zijn die kaarten ook echt veel waard? Of vooral sentiment voor spelers?
Speel je Magic the gathering?quote:
Ja. Door een maat weer met paper begonnen sinds vorig jaar. Daarvoor paar jaar enkel online gedaan. En toen ik op school zat speelde ik het wat.quote:
Ooit geprobeerd, maar ik was niet goed in decks samenstellen. Dus mijn kaarten verkocht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Door een maat weer met paper begonnen sinds vorig jaar. Daarvoor paar jaar enkel online gedaan. En toen ik op school zat speelde ik het wat.
Diegene die Luctor pakket opmaakt mag dat ook niet doen, want briefgeheimquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?De buurvrouw had de beelden al niet eens aan Luc mogen geven
Dit herken ik wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar ik was niet goed in decks samenstellen. Dus mijn kaarten verkocht.
Vreemd. Bij mij welquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, de optie wachtwoord vergeten is er dus niet.
Lijkt me geen verkeerde aanbevelingquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
LinkedIn beveelt me aan om Daniel Ricciardo te volgen 😮
En de buurman had het pakje niet mee mogen nemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Je weet dat dat hartstikke illegaal is?De buurvrouw had de beelden al niet eens aan Luc mogen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |