SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef greysbones het volgende:
Ik zie geen nieuwe bewoner @:Freaky40
Zitten in het datacenter natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef greysbones het volgende:
Ik zie geen nieuwe bewoner @:Freaky40
Ja daar had ze zelf ook wel last van dat anderen er last van hadden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wen er nooit haan, mijn man snurkte ook zo.
Lijjkt mij trouwen voor haar ook vervelend als mensen er last van zouden hebben.
Ja, heb het gezienquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar had ze zelf ook wel last van dat anderen er last van hadden.
Jaaaquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien
En er is gezoend lees ik.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:32 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Heeft @:freaky40 nou voor het 2de seizoen ook al verkeerde bronnen?
Relaties vind BB geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa
Hoop dat ze ook nog neuken voor zaterdag want dan vertrekt één van de twee
He gadverdamme, ben net wakkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa
Het liefst helemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan niet als je net wakker bent?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa
Ochtendseks ben je vies vanquote:
Schattige laatste poging maar denk niet dat het genoeg gaat zijn.quote:
Ik Nawel. Heb niet zoveel tegen Dimi of vera maar heb er ook niks mee. Zou ze niet missen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik denk dat je daar naar kan fluiten.
Van mij mogen ze blijven, vind het geen vervelende mensen
Eigenlijk niemand, Als ik zou moeten kiezen ik zou Kitty weg stemmen om dominant gedrag en Grace omdat ze zo druk kan doen
Nee, daar heb je gelijk in, dat hoef ik ook niet te zien.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel, zolang ik er ondrdeel van uit maak.
Hoef het van anderen niet te zien
Dat heb ik nooit gehad in een RLS dat ik iemand miste.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik Nawel. Heb niet zoveel tegen Dimi of vera maar heb er ook niks mee. Zou ze niet missen.
Kusjes dagquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. wat een schattige filmpjes van gisteravond.
Jepquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik me wel afvraag, Kitty zegt steeds dat ze niet kan slapen ik hoor haar gewoon snurken, genoeg uurtjes heeft ze wel geslapen als ik de stream zo hebt gevolgd de afgelopen nacht tot en met nu op dit moment.
Dat zeiden de bewoners ook, ze zegt dat ze niet goed slaapt maar iedere keer als ik wakker ben ligt ze te snurkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik me wel afvraag, Kitty zegt steeds dat ze niet kan slapen ik hoor haar gewoon snurken, genoeg uurtjes heeft ze wel geslapen als ik de stream zo hebt gevolgd de afgelopen nacht tot en met nu op dit moment.
Ze heeft de afgelopen nacht uren liggen snurken, temidden van gegiebel, geblér en keihard gesis en SsssssssTTT roepen van Nawee,Noessie en JantjeArrgantje ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Tijd om de streams hier aan te zetten. Ben benieuwd of de nieuwe binnen komen vandaag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Oeh lampen aan in de keuken en kamer
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..] [edit]
Ze heeft de afgelopen nacht uren liggen snurken, temidden van gegiebel, geblér en keihard gesis en SsssssssTTT roepen van Nawee,Noessie en JantjeArrgantje( Salar) ...
Ik had gisteren niet zo goed gekeken in de glazen bol. Ik zie nu half 10 vanochtend Amyquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om de streams hier aan te zetten. Ben benieuwd of de nieuwe binnen komen vandaag.
Weet je zeker dat je je glazenbol goed opgepoetst hebtquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had gisteren niet zo goed gekeken in de glazen bol. Ik zie nu half 10 vanochtend Amy
Het kan niet duidelijke genoeg zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe jij nu ook al een mariotje
Maar ze kan niet slapenquote:
De seksuologe is al gebeld @Whuzzquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef Benny het volgende:
Geraldine geraakt hier zaterdag niet over uitgepraat. Peter is z'n grapjes al aan het voorbereiden.
Oh wat liefquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef Hunter het volgende:
Vandaag het gesprek van de dag
[ afbeelding ]
Misschien mag de sexuologe weer opdraven !!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef Benny het volgende:
Geraldine geraakt hier zaterdag niet over uitgepraat. Peter is z'n grapjes al aan het voorbereiden.
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien mag de sexuologe weer opdraven !!!!
Veel anders is er ook nog niet, maar de nieuwe komen vandaag dan zijn ze daar druk meequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal het gesprek vd ochten welworden ..
Dit is wat ze iedere dag zegt en in de groene kamer weten ze donders goed dat Kitty klaagt maar er geen reet van kloptquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal het gesprek vd ochten welworden ..
Ze neemt graag de slachtofferrol aan, denk zo zieltjes binnen en buiten het huis voor haar te winnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Lotte Vanwezemaelquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
De seksuologe is al gebeld @:Whuzz
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het scenario van Veertje&Dimi
1 - Zo snel mogelijk koppetje zijn voor dekking
2 - Ze zijn echt té geil om 3 mnd uit de zingen
3 - Ze konden elkaar al vóór BB
4 - Geheime opdracht
5 - Ze vinden elkaar echt leuk en hebben vlindertjes in hun buik
5. Een van de 2 vliegt er zaterdag uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het scenario van Veertje&Dimi
1 - Zo snel mogelijk koppetje zijn voor dekking
2 - Ze zijn echt té geil om 3 mnd uit de zingen
3 - Ze konden elkaar al vóór BB
4 - Geheime opdracht
Zo snel mogelijk koppeltjes slopenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5. Een van de 2 vliegt er zaterdag uit.
Of Amy erin en catfight over Dimi .. dat mag ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk koppeltjes slopen
Die kan zaterdag niet moet dan dansen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
De seksuologe is al gebeld @:Whuzz
Vrijstelling van de kijker horen ze denk ik vanavond pas.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:05 schreef Hunter het volgende:
Ik verwacht nog geen nieuwen, eerst ligt de focus op de genomineerden
* De Kit
* Peter
* Dimi
* Vera
Een van hen krijgt vrijstelling van de kijkers, dan moet er vandaag nog een spel gespeeld worden voor de laatste vrijstelling.
BB zal Dimi en Vera nu niet willen laten gaan , schat ik zo in.
Ik verwacht dat Peter die krijgtquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijstelling van de kijker horen ze denk ik vanavond pas.
Mooi voor een Belg, maar matig voor een Italiaan volgens de mannenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
Dimitri is trouwens geen lelijke jongen om te zien alleen zo mager hij mag wel wat meer vlees aan zijn lichaam hebben🙂
Naar Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad maar, naar wie kijkt Vera hier?
[ afbeelding ]
Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Hij beschouwt zichzelf als gespierd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
Dimitri is trouwens geen lelijke jongen om te zien alleen zo mager hij mag wel wat meer vlees aan zijn lichaam hebben🙂
LOTTEquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
En nee ik hoop het niet
Zit niemand op te wachten behalve @:Whuzz
Was gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Ze mochten vannacht niet naar de woonkamer toch? Ik zie niks staan oid?
Dat was gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Er is ook al een koppel +1quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:
Er zijn 2 zekerheden deze BB:
- De streams zijn een groot deel van de tijd gericht op huispakzilla
- Dimitri heeft geen shirt aan
Het is 08.33 uur, de bewoners zijn nog geen half uur uit bed en de twee zekerheden zijn al ingewilligd.
Vannacht was de enige challenge voor Dimi en Vera, om niet bij elkaar in bed te kruipenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Denk het ook. Snap niet wat er leuk is aan hem maar het zal wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Peter die krijgt
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijken
Net gekeken. Lotte zal er zaterdag niet zijn, want die zit in de uitgestelde finale van Dancing with the Stars...quote:
Jij hebt nogal rare gedachtenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:38 schreef Benny het volgende:
Het moment dat Vera de vonk zag overspringen moet toch wel het moment zijn dat Dimi een kiwi bevredigde
Mijn type zou het ook niet zijn, maar misvormt is nogal heftig overdreven hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijken
Smachtende blikken naar Dimitri werpendequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:41 schreef 5thencounter het volgende:
Veertje wordt irritant lang in beeld gehouden nu.. de lol is er alweer af
Ik zie alleen maar een zelfingenomen smoelwerk van "zo die is binnen"quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smachtende blikken naar Dimitri werpende
Mis je Kitty nu al?quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:41 schreef 5thencounter het volgende:
Veertje wordt irritant lang in beeld gehouden nu.. de lol is er alweer af
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Net gekeken. Lotte zal er zaterdag niet zijn, want die zit in de uitgestelde finale van Dancing with the Stars...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smachtende blikken naar Dimitri werpende
Misvormt is misvormt, daar is niets aan overdreven. Maar dat misvormingen altijd erger kunnen, dat kloptquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mijn type zou het ook niet zijn, maar misvormt is nogal heftig overdreven hoor.
Vera zal hem gewoon leuk en aardig vinden. En het is niet zo dat hij superlelijk is dus mooi koppeltje zo met elkaar.
Een klein kusje is nog niet 'die is binnen ':Dquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een zelfingenomen smoelwerk van "zo die is binnen"
In een BB is dat een garantiequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een klein kusje is nog niet 'die is binnen ':D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Garantie tot aan de deurquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In een BB is dat een garantie
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:47 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat Dimi de ganse dag met bloot bovenlijf lopen met rood lint in zijn haar ?
De hele dag, met uitzondering van de spelletjes is het natuurlijk hótnews voor Regiequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:54 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat die 2 vandaag heel veel op de streams zullen te zien zijn.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
Amy is onderwegVrijgezel ? Want dan is er natuurlijk concurrentie in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rubberen Ramboquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:47 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat Dimi de ganse dag met bloot bovenlijf lopen met rood lint in zijn haar ?
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vrijgezel ? Want dan is er natuurlijk concurrentie in huis.
Scherpquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Ik denk dat er nog 1 vrijstelling is, en dat de kijker beslist wie 'm krijgt...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
Amy is onderwegVolg jij haar? Check ff of ze een Evelien volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat niet op de kaartquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Volg jij haar? Check ff of ze een Evelien volgt
Dimitri hoort nu bij Veraquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
FF zien hoe het met mijn favo mensjes zijn:
Peter, Kitty, Salar, Nouchine en Tobias.![]()
De rest zal me aan de reet roesten.
Kristof, Dimitri en Grace. Soms vind ik ze leuk en soms stom.
Nawel en Vera mogen opzouten. Wat een irritante wijven
Het zal nu wel lastig worden om Vera te ontwijken op de streams. Vooral haar stemgeluid triggert mij.quote:
Goedemorgen, Kitty is geen ruimte meer voor de camera, er is nu maar 1 ding wat telt voor RTL dat is de kijkcijfers Vera en Dimintriquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat heb ik meer met Kitty en Grace, die mogen wat mij betreft wel wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Tobiasquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨quote:
Mijn idee inderdaad….ze wil blijven maakt niet uit hoequote:Op woensdag 12 januari 2022 09:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨
Zal mij niet verbazen als ze dit thuis al als tactiek heeft bedacht, verliefd worden , paar zoentjes, hand in hand lopen en we hebben de kijkers op de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨
Cuthumeur?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
Cutspelletjes
Cut Casting
Clote streamregie
Conclusie laat zich raden
Ze noemt niet Jill hè.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zal mij niet verbazen als ze dit thuis al als tactiek heeft bedacht, verliefd worden , paar zoentjes, hand in hand lopen en we hebben de kijkers op de hand.
Dat zal helaas zo zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:54 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat die 2 vandaag heel veel op de streams zullen te zien zijn.
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Ik denk dat er nog 1 vrijstelling is, en dat de kijker beslist wie 'm krijgt...
Leuk toch!? Daarom kijk ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
We hebben weer een stel psychologen hier van de koude grond.
Dat heb je nu als je gaat slapen, dan MIS je DIT. *Note to self, pas rond eind maart gaan slapen*🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef Hunter het volgende:
Vandaag het gesprek van de dag
[ afbeelding ]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh oh .... ik hoop zo dat Salar boven de 2kg zit
shucksquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.
Dat is al gezegd gisteravond.
Is dat hun eigen interpretatie? Want ik heb BB dat niet horen zeggen bij de instructies die hij gaf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.
Door wie is dat gezegd?, lijkt me wat vreemd. Ik kreeg het idee als je boven 2kg komt heb je pech en krijg je nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jammer. Beter als je de 2kg overschrijdt dan mag je niks meer houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat hun eigen interpretatie? Want ik heb BB dat niet horen zeggen bij de instructies die hij gaf.
Oh, in de DBK dan zeker. Jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
[..]
SSssttttt die slaapt nog. Laten we dat zo houden.
Goedemorgenquote:
Er werd gevraagd welke items van de lijst ze het belangrijkste vonden, (zover ik weet)quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.
We hebben nog de hele dag. Verwacht nog wel een spel en dan twee op de bank vanavond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:54 schreef chufi het volgende:
Publiek mag toch nu stemmen wie we een pin gunnen ... En dan zitten er 3 op de bank klaar
Ik verwacht dat Kitty de meeste stemmen krijgt, dan verwacht ik een bank van 3.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben nog de hele dag. Verwacht nog wel een spel en dan twee op de bank vanavond.
als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimiquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Kitty de meeste stemmen krijgt, dan verwacht ik een bank van 3.
BB zet heus niet Dimitri + Vera op de bank, toch?
Ik krijg hier een beetje een Jill en Thomas gevoel erbij.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:38 schreef Pjotr1953 het volgende:
Uitgekookte tante die Vera. Beetje het kindvrouwtje uithangen en een gast aan de haak slaan. Tobias of Dimi maakt niet uit. En hopen dat ze het eindspel haalt en vervolgens die gast keihard laat valen.
idemquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimi
vera spelt haar spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje een Jill en Thomas gevoel erbij.....
te langquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen mario ?
18.000 zelfs toch? Kristof is wat realistischer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dimitri denkt dat er 10.000 ballonnen lagen gisteren
Da's meer its voor Kristoff. Hup, zo de "rape zone" in!quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:07 schreef Jockari het volgende:
Als ik Dimi zijn uitleg hoor over het kusincident, was het meer een mini-verkrachting.
Kitty ktrijgt dagelijks in DBK een schoon rose pakquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
1 wasmachinewas met alleen Kitty haar pak begrijp ik wel.
Daar heeft ze 11 dagen in geslapen en hele dag in gelopen. Dat ding is echt heel vies. Waarschijnlijk valt het uit elkaar tijdens het wassen.
Dat woensdag voor de nominaties is wel heel erg vroeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:05 schreef Stargazing het volgende:
Survivor week.
een BB week loopt dus van zondag t.e.m woensdag
Wat wilde je dan cappen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:15 schreef mario390 het volgende:
videoland uit,kunnt nouchine niet cappen
zij had geen slip an
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimi
Ik vond het wel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:20 schreef Whuzz het volgende:
Vera: "Was wel awkward in DBK.... Big Brother vroeg... En? Wat is er gister gebeurd?"
Kristof: Zeg gewoon "ik ben een klein sletje"
Iedereen (inclusief Dimi):![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou... zo grappig was 't nie.
oh jullie hebben wel een binnen stream, dan moet ik de boel even resetten, ik heb al de hele ochtend 2 buiten 1 van boven op de tuin , 1 van op het bankje en de bewoners buitenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat wilde je dan cappen?
[ afbeelding ]
Is uit het archief (had de opnames van gisteren nog niet gewist)quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh jullie hebben wel een binnen stream, dan moet ik de boel even resetten, ik heb al de hele ochtend 2 buiten 1 van boven op de tuin , 1 van op het bankje en de bewoners buiten
Het was een leuke (matige) grap. Maar Peter bleef er bijna inquote:
Klopt, en Kitty en Peter hebben geen insta facebook aanhang, de rest heeft allemaal mega veel volgers, die wittand had het over 90.000 volgersquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:20 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Peter gaat het niet redden bij het publiek vrees ik.
Hij komt niet genoeg in beeld en hoewel hij een super aardige en ook interessante man is, wordt hij door BB in de tv uitzendingen helaas niet specifiek neergezet.
Het kwam er heel adrem uit vond ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het was een leuke (matige) grap. Maar Peter bleef er bijna in
Ahhh Mario loopt weer achterquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is uit het archief (had de opnames van gisteren nog niet gewist)
Naast Nawel hebben ze allemaal 'maar' een paar duizend waarvan een groot aandeel afkomstig is van deelname BBquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, en Kitty en Peter hebben geen insta facebook aanhang, de rest heeft allemaal mega veel volgers, die wittand had het over 90.000 volgers
Ik weet het niet hoor. In de polls op Fb doet Peter het echt wel goed heb ik de indruk…quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:20 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Peter gaat het niet redden bij het publiek vrees ik.
Hij komt niet genoeg in beeld en hoewel hij een super aardige en ook interessante man is, wordt hij door BB in de tv uitzendingen helaas niet specifiek neergezet.
nee ik bedoel dat was om 9:20 wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat wilde je dan cappen?
[ afbeelding ]
Peter is heel populair. Daar vergis je je in. Stond gister in de polls op twitter er facebook op 1.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, en Kitty en Peter hebben geen insta facebook aanhang, de rest heeft allemaal mega veel volgers, die wittand had het over 90.000 volgers
Zo af en toe is grappig, maar zo vaak als er nu gezongen word is echt irritant.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:26 schreef Stargazing het volgende:
wanneer is dit Big Brother: The musical geworden, holy shit
1op1 tegen Kitty red hij het misschien welquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Peter is heel populair. Daar vergis je je in. Stond gister in de polls op twitter er facebook op 1.
Ook goed, en met slip trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat was om 9:20 was
string is het,heb je de video? put hem in scanmanquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook goed, en met slip trouwens
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft er hier een tongschraper?
Met al, een goede reden dat dus niet te doen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
string is het,heb je de video? put hem in scanman
zou kunnen dat sjord drempel je videos zuigt
Influencers overschatten hun reach altijd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die gigantische aanhang van Zoey, waar ze steeds zo over opschepte heeft haar ook niet gered vorig jaar. Ik zie hetzelfde bij Nawel.
En van al die fans kijkt een handjevol misschien BB, de rest interesseert het geen fuck.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Influencers overschatten hun reach altijd.
Pak dat ze misschien een paar duizend uberfans hebben, en dan heb ik echt over nog geen 10.000
de rest volg hun gewoon maar zou hen niet perse boven anderen verkiezen
Als 1 van de twee nu gisteren de vrijstelling had gewonnen dan was het makkelijker geweest. nu zitten de stemmen weer verdeeldquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet dat we Vera en Dimi als genomineerden krijgen, maar ik gok dat de productie dat nu ook niet meer wil
Heb in ieder geval Vera gestemd om de vrijstelling te gunnen
Daarbij, er is 1 filmpje van Nawel op TikTok viral gegaan en daar heeft ze 100.000 'volgers' door gekregen. Dat zijn echt niet allemaal Big Brother-kijkers die ook nog eens gaan stemmen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die gigantische aanhang van Zoey, waar ze steeds zo over opschepte heeft haar ook niet gered vorig jaar. Ik zie hetzelfde bij Nawel.
dann me in dm of in de a. forumquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met al, een goede reden dat dus niet te doen.
Allebei verloren, dus nu 2 avonden zuipen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:36 schreef Whuzz het volgende:
Tobias vertelt nu over zijn weddenschap met Kristoff over wanneer Dimi en Vera gingen zoenen
Dat zal dan wel het laatste spel zijn, want als de kijkers nog een vrijstelling uitdelen op basis van de poll, zijn er nog drie over. De twee verliezers van dat spel zullen dan wel genomineerd staan. Laten we hopen dat het geen roze-challenge of kook-challenge isquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vermoed dat er nog wel een spel zal zijn. We moesten eergister toch stemmen voor een volgorde?
Dit dus. Zelfde met Zoey vorig jaar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En van al die fans kijkt een handjevol misschien BB, de rest interesseert het geen fuck.
Dan zijn er nog de fans die navel leuk vinden als ze "tiktok" doet, maar nu ze d'r 24/7 zien en ze ineens een "normaal" mens blijkt te zijn, haar niet meer interessant vinden.
Waarschijnlijk zelfs verschrikkelijk tegenvalt, en dat zij "normaal" moeite heeft haar hoofd rechtop te houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En van al die fans kijkt een handjevol misschien BB, de rest interesseert het geen fuck.
Dan zijn er nog de fans die navel leuk vinden als ze "tiktok" doet, maar nu ze d'r 24/7 zien en ze ineens een "normaal" mens blijkt te zijn, haar niet meer interessant vinden.
Hij zag het van het begin af aan al bij DImitri was een kwestie van tijd, zegt Tobiasquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:36 schreef Whuzz het volgende:
Tobias vertelt nu over zijn weddenschap met Kristoff over wanneer Dimi en Vera gingen zoenen
Ik hoop dat ze samen op de bank komen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:42 schreef Stargazing het volgende:
Als Dimi of Vera eruit gaat krijgen we wel weer drama die de overblijver waarschijnlijk op Salar zal uitwerken door zijn spel gisteren
Hier geen last van. Ze zijn weer eens aan het zingen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef rinardo het volgende:
Mijn Videoland ligt eruit, blijft maar draaien, meer last van ?
Het is Videoland zelf die traag reageert.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me ook niet,moet altijd aktualisieren
yep grad evenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef rinardo het volgende:
Was, Was, Was, Wasmachineeeeeequote:Op woensdag 12 januari 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen last van. Ze zijn weer eens aan het zingen.
Nu lopen ze weer ok.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen last van. Ze zijn weer eens aan het zingen.
Ik hoop dat diegene die dacht eindelijk is goeds gedaan heeft met het ballonen spel en nu weer ernaast zat eruit gaat. Triest dat je denkt goed te zijn door een briefje in een ballon te vinden wat puur geluk is en verder niks.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:42 schreef Stargazing het volgende:
Als Dimi of Vera eruit gaat krijgen we wel weer drama die de overblijver waarschijnlijk op Salar zal uitwerken door zijn spel gisteren
Ik denk het ook wel, dan hoop ik dat ze met Kitty op de bank komen en dat Kitty naar huis gestuurd wordt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze samen op de bank komen.
Maar ik vermoed van niet. BB gaat dit nog even willen uitmelken.
Sterke tekst hequote:
Die reden zijnde dat het aanrecht een vrij ideale hoogte heeftquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, dan hoop ik dat ze met Kitty op de bank komen en dat Kitty naar huis gestuurd wordt.
De keuken is voor veel nieuwe koppels of verliefde mensen altijd een intiemere plek toch, voor een of andere reden
Binnenkort te zien in het roze in 24Kitchenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:46 schreef Frummelie het volgende:
Nu weer even Kitty time graag... [ link | afbeelding ]
Het grappige is, als ze niet naar Nouchine had geroepen dat ze een kamer moest afwerken had Nouchine misschien wel de vrijstelling gewonnen toenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop dat diegene die dacht eindelijk is goeds gedaan het met het ballonen spel en nu weer ernaast zat eruit gaat. Triest dat je denkt goed te zijn door een briefje in een ballon te vinden wat puur geluk is en verder niks.
Nee. Vannacht wel Ziggo storing.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef rinardo het volgende:
even zei zij ik had het niet zo verwacht zo bigquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
wat wera niet weet dat bb de story bring zo zij
het niet verwacht, wahrschijnlijk heeft zij zich
en ei selfs gelegd nu
Ook dat zal uitmaken ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ook bij KPN.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Vannacht wel Ziggo storing.
ze mogen een aantal NLers ook wel ondertitelen anders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:50 schreef Japio666 het volgende:
Het word tijd dat ze de Belgen gaan ondertitelen. Niet meer te volgen dit.
haar spel en het is uitgetalkt in dequote:Op woensdag 12 januari 2022 10:49 schreef r0ydr het volgende:
dit is een tactische move van vera denk ik
Als je jarig bent in Nl dan betekend dat niet dat je ongesteld bent. dat betekend dat je een jaar ouder bent geworden.quote:
Zei ze dat?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
haar spel en het is uitgetalkt in de
nacht ergisteren met grace
O, is dat zo?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Peter is heel populair. Daar vergis je je in. Stond gister in de polls op twitter er facebook op 1.
deswegen dacht ik rote zee jarig, om dat het ook en bedoeling van jarig isquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb niemand haar zien feliciteren.
Gaat Dimi Vera op die kookplaat zetten?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die reden zijnde dat het aanrecht een vrij ideale hoogte heeft
Ik versta hem ook vaak slecht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:59 schreef mario390 het volgende:
verstaa geen word van dimitri
als hij babbelt, dat klingt zo als
en bandsalat
eb ze voor nu weer even uitgezet,quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:00 schreef spapaars het volgende:
Er wordt weer veel gekletst in de dbk, stream 2 al een eeuwigheid op de tuin.
Ja, dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Influencers overschatten hun reach altijd.
Pak dat ze misschien een paar duizend uberfans hebben, en dan heb ik echt over nog geen 10.000
de rest volgt hun gewoon maar zou hen niet perse boven anderen verkiezen
Het is voor haar broertje dat ze dat draagt. Die is jarig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Jammer dat de ballonnenactie gister was. Had mooi op haar verjaardag gekund anders
Dat is het net, Salar gaat niet voor aanvaringen zorgen. Daar is hij te laf en achterbaks voor, hij lult zich overal uit. Salar gaat echt niet voor spektakel zorgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:55 schreef tiki het volgende:
[..]
O, is dat zo?
Dat is leuk!
Hoewel ik liever wel ook er mensen in wil houden die niet zo aardig zijn, maar wel voor aanvaringen en spektakel kunnen zorgen.
Zoals Salar en Kitty.
Las dat haar schoondochter jarig was, vandaar ook babe eropquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:42 schreef Stargazing het volgende:
Als Dimi of Vera eruit gaat krijgen we wel misschien wel weer wraakacties van de overblijver op Salar. Hoewel ik liefst Vera en Dimi nog wat samen wil zien, neem ik ook wel ergens genoegen met Salar die van zijn zelfingenomen voetstuk wordt geblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |