Als je jarig bent in Nl dan betekend dat niet dat je ongesteld bent. dat betekend dat je een jaar ouder bent geworden.quote:
Zei ze dat?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
haar spel en het is uitgetalkt in de
nacht ergisteren met grace
O, is dat zo?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Peter is heel populair. Daar vergis je je in. Stond gister in de polls op twitter er facebook op 1.
deswegen dacht ik rote zee jarig, om dat het ook en bedoeling van jarig isquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb niemand haar zien feliciteren.
Gaat Dimi Vera op die kookplaat zetten?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die reden zijnde dat het aanrecht een vrij ideale hoogte heeft
Ik versta hem ook vaak slecht.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:59 schreef mario390 het volgende:
verstaa geen word van dimitri
als hij babbelt, dat klingt zo als
en bandsalat
eb ze voor nu weer even uitgezet,quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:00 schreef spapaars het volgende:
Er wordt weer veel gekletst in de dbk, stream 2 al een eeuwigheid op de tuin.
Ja, dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Influencers overschatten hun reach altijd.
Pak dat ze misschien een paar duizend uberfans hebben, en dan heb ik echt over nog geen 10.000
de rest volgt hun gewoon maar zou hen niet perse boven anderen verkiezen
Het is voor haar broertje dat ze dat draagt. Die is jarig.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Jammer dat de ballonnenactie gister was. Had mooi op haar verjaardag gekund anders
Dat is het net, Salar gaat niet voor aanvaringen zorgen. Daar is hij te laf en achterbaks voor, hij lult zich overal uit. Salar gaat echt niet voor spektakel zorgen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:55 schreef tiki het volgende:
[..]
O, is dat zo?
Dat is leuk!
Hoewel ik liever wel ook er mensen in wil houden die niet zo aardig zijn, maar wel voor aanvaringen en spektakel kunnen zorgen.
Zoals Salar en Kitty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |