Wat wilde je dan cappen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:15 schreef mario390 het volgende:
videoland uit,kunnt nouchine niet cappen
zij had geen slip an
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimi
Ik vond het wel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:20 schreef Whuzz het volgende:
Vera: "Was wel awkward in DBK.... Big Brother vroeg... En? Wat is er gister gebeurd?"
Kristof: Zeg gewoon "ik ben een klein sletje"
Iedereen (inclusief Dimi):![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou... zo grappig was 't nie.
oh jullie hebben wel een binnen stream, dan moet ik de boel even resetten, ik heb al de hele ochtend 2 buiten 1 van boven op de tuin , 1 van op het bankje en de bewoners buitenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat wilde je dan cappen?
[ afbeelding ]
Is uit het archief (had de opnames van gisteren nog niet gewist)quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh jullie hebben wel een binnen stream, dan moet ik de boel even resetten, ik heb al de hele ochtend 2 buiten 1 van boven op de tuin , 1 van op het bankje en de bewoners buiten
Het was een leuke (matige) grap. Maar Peter bleef er bijna inquote:
Klopt, en Kitty en Peter hebben geen insta facebook aanhang, de rest heeft allemaal mega veel volgers, die wittand had het over 90.000 volgersquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:20 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Peter gaat het niet redden bij het publiek vrees ik.
Hij komt niet genoeg in beeld en hoewel hij een super aardige en ook interessante man is, wordt hij door BB in de tv uitzendingen helaas niet specifiek neergezet.
Het kwam er heel adrem uit vond ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het was een leuke (matige) grap. Maar Peter bleef er bijna in
Ahhh Mario loopt weer achterquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is uit het archief (had de opnames van gisteren nog niet gewist)
Naast Nawel hebben ze allemaal 'maar' een paar duizend waarvan een groot aandeel afkomstig is van deelname BBquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, en Kitty en Peter hebben geen insta facebook aanhang, de rest heeft allemaal mega veel volgers, die wittand had het over 90.000 volgers
Ik weet het niet hoor. In de polls op Fb doet Peter het echt wel goed heb ik de indruk…quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:20 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Peter gaat het niet redden bij het publiek vrees ik.
Hij komt niet genoeg in beeld en hoewel hij een super aardige en ook interessante man is, wordt hij door BB in de tv uitzendingen helaas niet specifiek neergezet.
nee ik bedoel dat was om 9:20 wasquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat wilde je dan cappen?
[ afbeelding ]
Peter is heel populair. Daar vergis je je in. Stond gister in de polls op twitter er facebook op 1.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, en Kitty en Peter hebben geen insta facebook aanhang, de rest heeft allemaal mega veel volgers, die wittand had het over 90.000 volgers
Zo af en toe is grappig, maar zo vaak als er nu gezongen word is echt irritant.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:26 schreef Stargazing het volgende:
wanneer is dit Big Brother: The musical geworden, holy shit
1op1 tegen Kitty red hij het misschien welquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Peter is heel populair. Daar vergis je je in. Stond gister in de polls op twitter er facebook op 1.
Ook goed, en met slip trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat was om 9:20 was
string is het,heb je de video? put hem in scanmanquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook goed, en met slip trouwens
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft er hier een tongschraper?
Met al, een goede reden dat dus niet te doen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
string is het,heb je de video? put hem in scanman
zou kunnen dat sjord drempel je videos zuigt
Influencers overschatten hun reach altijd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die gigantische aanhang van Zoey, waar ze steeds zo over opschepte heeft haar ook niet gered vorig jaar. Ik zie hetzelfde bij Nawel.
En van al die fans kijkt een handjevol misschien BB, de rest interesseert het geen fuck.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Influencers overschatten hun reach altijd.
Pak dat ze misschien een paar duizend uberfans hebben, en dan heb ik echt over nog geen 10.000
de rest volg hun gewoon maar zou hen niet perse boven anderen verkiezen
Als 1 van de twee nu gisteren de vrijstelling had gewonnen dan was het makkelijker geweest. nu zitten de stemmen weer verdeeldquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet dat we Vera en Dimi als genomineerden krijgen, maar ik gok dat de productie dat nu ook niet meer wil
Heb in ieder geval Vera gestemd om de vrijstelling te gunnen
Daarbij, er is 1 filmpje van Nawel op TikTok viral gegaan en daar heeft ze 100.000 'volgers' door gekregen. Dat zijn echt niet allemaal Big Brother-kijkers die ook nog eens gaan stemmen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die gigantische aanhang van Zoey, waar ze steeds zo over opschepte heeft haar ook niet gered vorig jaar. Ik zie hetzelfde bij Nawel.
dann me in dm of in de a. forumquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met al, een goede reden dat dus niet te doen.
Allebei verloren, dus nu 2 avonden zuipen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:36 schreef Whuzz het volgende:
Tobias vertelt nu over zijn weddenschap met Kristoff over wanneer Dimi en Vera gingen zoenen
Dat zal dan wel het laatste spel zijn, want als de kijkers nog een vrijstelling uitdelen op basis van de poll, zijn er nog drie over. De twee verliezers van dat spel zullen dan wel genomineerd staan. Laten we hopen dat het geen roze-challenge of kook-challenge isquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vermoed dat er nog wel een spel zal zijn. We moesten eergister toch stemmen voor een volgorde?
Dit dus. Zelfde met Zoey vorig jaar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En van al die fans kijkt een handjevol misschien BB, de rest interesseert het geen fuck.
Dan zijn er nog de fans die navel leuk vinden als ze "tiktok" doet, maar nu ze d'r 24/7 zien en ze ineens een "normaal" mens blijkt te zijn, haar niet meer interessant vinden.
Waarschijnlijk zelfs verschrikkelijk tegenvalt, en dat zij "normaal" moeite heeft haar hoofd rechtop te houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En van al die fans kijkt een handjevol misschien BB, de rest interesseert het geen fuck.
Dan zijn er nog de fans die navel leuk vinden als ze "tiktok" doet, maar nu ze d'r 24/7 zien en ze ineens een "normaal" mens blijkt te zijn, haar niet meer interessant vinden.
Hij zag het van het begin af aan al bij DImitri was een kwestie van tijd, zegt Tobiasquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:36 schreef Whuzz het volgende:
Tobias vertelt nu over zijn weddenschap met Kristoff over wanneer Dimi en Vera gingen zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |