als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimiquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Kitty de meeste stemmen krijgt, dan verwacht ik een bank van 3.
BB zet heus niet Dimitri + Vera op de bank, toch?
Ik krijg hier een beetje een Jill en Thomas gevoel erbij.....quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:38 schreef Pjotr1953 het volgende:
Uitgekookte tante die Vera. Beetje het kindvrouwtje uithangen en een gast aan de haak slaan. Tobias of Dimi maakt niet uit. En hopen dat ze het eindspel haalt en vervolgens die gast keihard laat valen.
idemquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als Kitty de meeste stemmen heeft, ALS, want ik denk niet dat haar achterban zo groot is. Dan vrees ik voor Peter, zeker na die kus tussen Vera en Dimi
vera spelt haar spelquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje een Jill en Thomas gevoel erbij.....
te langquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen mario ?
18.000 zelfs toch? Kristof is wat realistischer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:04 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dimitri denkt dat er 10.000 ballonnen lagen gisteren
Da's meer its voor Kristoff. Hup, zo de "rape zone" in!quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:07 schreef Jockari het volgende:
Als ik Dimi zijn uitleg hoor over het kusincident, was het meer een mini-verkrachting.
Kitty ktrijgt dagelijks in DBK een schoon rose pakquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
1 wasmachinewas met alleen Kitty haar pak begrijp ik wel.
Daar heeft ze 11 dagen in geslapen en hele dag in gelopen. Dat ding is echt heel vies. Waarschijnlijk valt het uit elkaar tijdens het wassen.
Dat woensdag voor de nominaties is wel heel erg vroeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:05 schreef Stargazing het volgende:
Survivor week.
een BB week loopt dus van zondag t.e.m woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |