Leuk toch!? Daarom kijk ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
We hebben weer een stel psychologen hier van de koude grond.
Dat heb je nu als je gaat slapen, dan MIS je DIT. *Note to self, pas rond eind maart gaan slapen*🤣quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef Hunter het volgende:
Vandaag het gesprek van de dag
[ afbeelding ]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh oh .... ik hoop zo dat Salar boven de 2kg zit
shucksquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.
Dat is al gezegd gisteravond.
Is dat hun eigen interpretatie? Want ik heb BB dat niet horen zeggen bij de instructies die hij gaf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als dat gebeurd halen ze (BB medewerkers) wat het laatste op de lijst staat er uit.
Door wie is dat gezegd?, lijkt me wat vreemd. Ik kreeg het idee als je boven 2kg komt heb je pech en krijg je nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jammer. Beter als je de 2kg overschrijdt dan mag je niks meer houden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat hun eigen interpretatie? Want ik heb BB dat niet horen zeggen bij de instructies die hij gaf.
Oh, in de DBK dan zeker. Jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
[..]
SSssttttt die slaapt nog. Laten we dat zo houden.
Goedemorgenquote:
Er werd gevraagd welke items van de lijst ze het belangrijkste vonden, (zover ik weet)quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is tegen de bewoners gezegd die als eerste hun lijstje gingen inleveren. Dat wat ze het belangrijkste vonden bovenaan moest staan.
We hebben nog de hele dag. Verwacht nog wel een spel en dan twee op de bank vanavond.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:54 schreef chufi het volgende:
Publiek mag toch nu stemmen wie we een pin gunnen ... En dan zitten er 3 op de bank klaar
Ik verwacht dat Kitty de meeste stemmen krijgt, dan verwacht ik een bank van 3.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben nog de hele dag. Verwacht nog wel een spel en dan twee op de bank vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |