Scherpquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Ik denk dat er nog 1 vrijstelling is, en dat de kijker beslist wie 'm krijgt...
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:50 schreef UtopiaFreak het volgende:
Amy is onderwegVolg jij haar? Check ff of ze een Evelien volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat niet op de kaartquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Volg jij haar? Check ff of ze een Evelien volgt
Dimitri hoort nu bij Veraquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
FF zien hoe het met mijn favo mensjes zijn:
Peter, Kitty, Salar, Nouchine en Tobias.![]()
De rest zal me aan de reet roesten.
Kristof, Dimitri en Grace. Soms vind ik ze leuk en soms stom.
Nawel en Vera mogen opzouten. Wat een irritante wijven
Het zal nu wel lastig worden om Vera te ontwijken op de streams. Vooral haar stemgeluid triggert mij.quote:
Goedemorgen, Kitty is geen ruimte meer voor de camera, er is nu maar 1 ding wat telt voor RTL dat is de kijkcijfers Vera en Dimintriquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Dat heb ik meer met Kitty en Grace, die mogen wat mij betreft wel wegquote:Op woensdag 12 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Tobiasquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad maar, naar wie kijkt Vera hier?
[ afbeelding ]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨quote:
Mijn idee inderdaad….ze wil blijven maakt niet uit hoequote:Op woensdag 12 januari 2022 09:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨
Zal mij niet verbazen als ze dit thuis al als tactiek heeft bedacht, verliefd worden , paar zoentjes, hand in hand lopen en we hebben de kijkers op de hand.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vind Vera ook niet zo veel aan. In mijn ogen komt het over dat ze daar zit om zo snel mogenlijk een vriendje aan de haak te slaan en zo zichzelf te kunnen redden om zo lang mogenlijk in Big Brother te kunnen blijven. Eerst vond ze Tobias erg leuk is haar niet gelukt om hem aan de haak te slaan dus gaat ze maar proberen bij Dimitri en dat lukt haar wel🤨
Cuthumeur?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
Cutspelletjes
Cut Casting
Clote streamregie
Conclusie laat zich raden
Ze noemt niet Jill hè.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zal mij niet verbazen als ze dit thuis al als tactiek heeft bedacht, verliefd worden , paar zoentjes, hand in hand lopen en we hebben de kijkers op de hand.
Dat zal helaas zo zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:54 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat die 2 vandaag heel veel op de streams zullen te zien zijn.
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : Ik denk dat er nog 1 vrijstelling is, en dat de kijker beslist wie 'm krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |