Vrijstelling van de kijker horen ze denk ik vanavond pas.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:05 schreef Hunter het volgende:
Ik verwacht nog geen nieuwen, eerst ligt de focus op de genomineerden
* De Kit
* Peter
* Dimi
* Vera
Een van hen krijgt vrijstelling van de kijkers, dan moet er vandaag nog een spel gespeeld worden voor de laatste vrijstelling.
BB zal Dimi en Vera nu niet willen laten gaan , schat ik zo in.
Ik verwacht dat Peter die krijgtquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijstelling van de kijker horen ze denk ik vanavond pas.
Mooi voor een Belg, maar matig voor een Italiaan volgens de mannenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
Dimitri is trouwens geen lelijke jongen om te zien alleen zo mager hij mag wel wat meer vlees aan zijn lichaam hebben🙂
Naar Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad maar, naar wie kijkt Vera hier?
[ afbeelding ]
Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad maar, naar wie kijkt Vera hier?
[ afbeelding ]
Hij beschouwt zichzelf als gespierd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
Dimitri is trouwens geen lelijke jongen om te zien alleen zo mager hij mag wel wat meer vlees aan zijn lichaam hebben🙂
LOTTEquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
En nee ik hoop het niet
Zit niemand op te wachten behalve @:Whuzz
Was gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Ze mochten vannacht niet naar de woonkamer toch? Ik zie niks staan oid?
Dat was gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Er is ook al een koppel +1quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:
Er zijn 2 zekerheden deze BB:
- De streams zijn een groot deel van de tijd gericht op huispakzilla
- Dimitri heeft geen shirt aan
Het is 08.33 uur, de bewoners zijn nog geen half uur uit bed en de twee zekerheden zijn al ingewilligd.
Vannacht was de enige challenge voor Dimi en Vera, om niet bij elkaar in bed te kruipenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Denk het ook. Snap niet wat er leuk is aan hem maar het zal wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Peter die krijgt
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |