SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef greysbones het volgende:
Ik zie geen nieuwe bewoner @:Freaky40
Zitten in het datacenter natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef greysbones het volgende:
Ik zie geen nieuwe bewoner @:Freaky40
Ja daar had ze zelf ook wel last van dat anderen er last van hadden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wen er nooit haan, mijn man snurkte ook zo.
Lijjkt mij trouwen voor haar ook vervelend als mensen er last van zouden hebben.
Ja, heb het gezienquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar had ze zelf ook wel last van dat anderen er last van hadden.
Jaaaquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien
En er is gezoend lees ik.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:32 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Heeft @:freaky40 nou voor het 2de seizoen ook al verkeerde bronnen?
Relaties vind BB geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa
Hoop dat ze ook nog neuken voor zaterdag want dan vertrekt één van de twee
He gadverdamme, ben net wakkerquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa
Het liefst helemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan niet als je net wakker bent?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa
Ochtendseks ben je vies vanquote:
Schattige laatste poging maar denk niet dat het genoeg gaat zijn.quote:
Ik Nawel. Heb niet zoveel tegen Dimi of vera maar heb er ook niks mee. Zou ze niet missen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik denk dat je daar naar kan fluiten.
Van mij mogen ze blijven, vind het geen vervelende mensen
Eigenlijk niemand, Als ik zou moeten kiezen ik zou Kitty weg stemmen om dominant gedrag en Grace omdat ze zo druk kan doen
Nee, daar heb je gelijk in, dat hoef ik ook niet te zien.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel, zolang ik er ondrdeel van uit maak.
Hoef het van anderen niet te zien
Dat heb ik nooit gehad in een RLS dat ik iemand miste.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik Nawel. Heb niet zoveel tegen Dimi of vera maar heb er ook niks mee. Zou ze niet missen.
Kusjes dagquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. wat een schattige filmpjes van gisteravond.
Jepquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik me wel afvraag, Kitty zegt steeds dat ze niet kan slapen ik hoor haar gewoon snurken, genoeg uurtjes heeft ze wel geslapen als ik de stream zo hebt gevolgd de afgelopen nacht tot en met nu op dit moment.
Dat zeiden de bewoners ook, ze zegt dat ze niet goed slaapt maar iedere keer als ik wakker ben ligt ze te snurkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik me wel afvraag, Kitty zegt steeds dat ze niet kan slapen ik hoor haar gewoon snurken, genoeg uurtjes heeft ze wel geslapen als ik de stream zo hebt gevolgd de afgelopen nacht tot en met nu op dit moment.
Ze heeft de afgelopen nacht uren liggen snurken, temidden van gegiebel, geblér en keihard gesis en SsssssssTTT roepen van Nawee,Noessie en JantjeArrgantje ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Tijd om de streams hier aan te zetten. Ben benieuwd of de nieuwe binnen komen vandaag.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Oeh lampen aan in de keuken en kamer
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..] [edit]
Ze heeft de afgelopen nacht uren liggen snurken, temidden van gegiebel, geblér en keihard gesis en SsssssssTTT roepen van Nawee,Noessie en JantjeArrgantje( Salar) ...
Ik had gisteren niet zo goed gekeken in de glazen bol. Ik zie nu half 10 vanochtend Amyquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijd om de streams hier aan te zetten. Ben benieuwd of de nieuwe binnen komen vandaag.
Weet je zeker dat je je glazenbol goed opgepoetst hebtquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had gisteren niet zo goed gekeken in de glazen bol. Ik zie nu half 10 vanochtend Amy
Het kan niet duidelijke genoeg zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe jij nu ook al een mariotje
Maar ze kan niet slapenquote:
De seksuologe is al gebeld @Whuzzquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef Benny het volgende:
Geraldine geraakt hier zaterdag niet over uitgepraat. Peter is z'n grapjes al aan het voorbereiden.
Oh wat liefquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:29 schreef Hunter het volgende:
Vandaag het gesprek van de dag
[ afbeelding ]
Misschien mag de sexuologe weer opdraven !!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef Benny het volgende:
Geraldine geraakt hier zaterdag niet over uitgepraat. Peter is z'n grapjes al aan het voorbereiden.
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien mag de sexuologe weer opdraven !!!!
Veel anders is er ook nog niet, maar de nieuwe komen vandaag dan zijn ze daar druk meequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal het gesprek vd ochten welworden ..
Dit is wat ze iedere dag zegt en in de groene kamer weten ze donders goed dat Kitty klaagt maar er geen reet van kloptquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal het gesprek vd ochten welworden ..
Ze neemt graag de slachtofferrol aan, denk zo zieltjes binnen en buiten het huis voor haar te winnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Lotte Vanwezemaelquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
De seksuologe is al gebeld @:Whuzz
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het scenario van Veertje&Dimi
1 - Zo snel mogelijk koppetje zijn voor dekking
2 - Ze zijn echt té geil om 3 mnd uit de zingen
3 - Ze konden elkaar al vóór BB
4 - Geheime opdracht
5 - Ze vinden elkaar echt leuk en hebben vlindertjes in hun buik
5. Een van de 2 vliegt er zaterdag uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het scenario van Veertje&Dimi
1 - Zo snel mogelijk koppetje zijn voor dekking
2 - Ze zijn echt té geil om 3 mnd uit de zingen
3 - Ze konden elkaar al vóór BB
4 - Geheime opdracht
Zo snel mogelijk koppeltjes slopenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5. Een van de 2 vliegt er zaterdag uit.
Of Amy erin en catfight over Dimi .. dat mag ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk koppeltjes slopen
Die kan zaterdag niet moet dan dansen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
De seksuologe is al gebeld @:Whuzz
Vrijstelling van de kijker horen ze denk ik vanavond pas.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:05 schreef Hunter het volgende:
Ik verwacht nog geen nieuwen, eerst ligt de focus op de genomineerden
* De Kit
* Peter
* Dimi
* Vera
Een van hen krijgt vrijstelling van de kijkers, dan moet er vandaag nog een spel gespeeld worden voor de laatste vrijstelling.
BB zal Dimi en Vera nu niet willen laten gaan , schat ik zo in.
Ik verwacht dat Peter die krijgtquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:23 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijstelling van de kijker horen ze denk ik vanavond pas.
Mooi voor een Belg, maar matig voor een Italiaan volgens de mannenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
Dimitri is trouwens geen lelijke jongen om te zien alleen zo mager hij mag wel wat meer vlees aan zijn lichaam hebben🙂
Naar Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad maar, naar wie kijkt Vera hier?
[ afbeelding ]
Kittyquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Raad maar, naar wie kijkt Vera hier?
[ afbeelding ]
Hij beschouwt zichzelf als gespierd.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
Dimitri is trouwens geen lelijke jongen om te zien alleen zo mager hij mag wel wat meer vlees aan zijn lichaam hebben🙂
LOTTEquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
En nee ik hoop het niet
Zit niemand op te wachten behalve @:Whuzz
Was gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Ze mochten vannacht niet naar de woonkamer toch? Ik zie niks staan oid?
Dat was gisterenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Er is ook al een koppel +1quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:
Er zijn 2 zekerheden deze BB:
- De streams zijn een groot deel van de tijd gericht op huispakzilla
- Dimitri heeft geen shirt aan
Het is 08.33 uur, de bewoners zijn nog geen half uur uit bed en de twee zekerheden zijn al ingewilligd.
Vannacht was de enige challenge voor Dimi en Vera, om niet bij elkaar in bed te kruipenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:34 schreef Sestra666 het volgende:
Denk het ook. Snap niet wat er leuk is aan hem maar het zal wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Peter die krijgt
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:25 schreef Clasientje het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is nogal misvormt, mooi als je daar doorheen kunt kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |