Misschien mag de sexuologe weer opdraven !!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef Benny het volgende:
Geraldine geraakt hier zaterdag niet over uitgepraat. Peter is z'n grapjes al aan het voorbereiden.
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Misschien mag de sexuologe weer opdraven !!!!
Veel anders is er ook nog niet, maar de nieuwe komen vandaag dan zijn ze daar druk meequote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal het gesprek vd ochten welworden ..
Dit is wat ze iedere dag zegt en in de groene kamer weten ze donders goed dat Kitty klaagt maar er geen reet van kloptquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal het gesprek vd ochten welworden ..
Ze neemt graag de slachtofferrol aan, denk zo zieltjes binnen en buiten het huis voor haar te winnen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:48 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik me wel afvraag, Kitty zegt steeds dat ze niet kan slapen ik hoor haar gewoon snurken, genoeg uurtjes heeft ze wel geslapen als ik de stream zo hebt gevolgd de afgelopen nacht tot en met nu op dit moment.
Lotte Vanwezemaelquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
De seksuologe is al gebeld @:Whuzz
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het scenario van Veertje&Dimi
1 - Zo snel mogelijk koppetje zijn voor dekking
2 - Ze zijn echt té geil om 3 mnd uit de zingen
3 - Ze konden elkaar al vóór BB
4 - Geheime opdracht
5 - Ze vinden elkaar echt leuk en hebben vlindertjes in hun buik
5. Een van de 2 vliegt er zaterdag uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is het scenario van Veertje&Dimi
1 - Zo snel mogelijk koppetje zijn voor dekking
2 - Ze zijn echt té geil om 3 mnd uit de zingen
3 - Ze konden elkaar al vóór BB
4 - Geheime opdracht
Zo snel mogelijk koppeltjes slopenquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5. Een van de 2 vliegt er zaterdag uit.
Of Amy erin en catfight over Dimi .. dat mag ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk koppeltjes slopen
Die kan zaterdag niet moet dan dansen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
De seksuologe is al gebeld @:Whuzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |