Fuck! Zeg dat nou niet, wilde net gaan slapenquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Vannacht nieuwe bewoners krijg ik via diverse kanalen.
Daar teken ik voor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:50 schreef Flow3r het volgende:
wat ook leuk zou zijn : Dimi en Kitty op de bank, dan Dimi naar huis![]()
HAPquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Dat is Amy, die staat buiten de houtvoorraad aan te vullen. Alles voor een goede eerste indruk.quote:
Diverse kanalen, ja jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Geen openbare linkjes helaas. We gaan het afwachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 00:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heb je linkjes naar die diverse kanalen?
Ja erg he, lijkt mij vreselijk iedere nacht bij iemand te liggen die zo snurkt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een zaagmachine is die Kitty. Ik zou haar een knijper op de neus doen.
Niet alle snurken is hetzelfde. Als het maar een beetje gelijkmatig is slaap ik er wel doorheen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, lijkt mij vreselijk iedere nacht bij iemand te liggen die zo snurkt.
Ik wen er nooit haan, mijn man snurkte ook zo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alle snurken is hetzelfde. Als het maar een beetje gelijkmatig is slaap ik er wel doorheen.
Ook lijkt het wat minder heftig dan eerste nachten.
Ik zou dat niet volhouden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg he, lijkt mij vreselijk iedere nacht bij iemand te liggen die zo snurkt.
Ik vind dit persoonlijk al heftig genoegquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alle snurken is hetzelfde. Als het maar een beetje gelijkmatig is slaap ik er wel doorheen.
Ook lijkt het wat minder heftig dan eerste nachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |