Ik hoop dat ze samen op de bank komen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:42 schreef Stargazing het volgende:
Als Dimi of Vera eruit gaat krijgen we wel weer drama die de overblijver waarschijnlijk op Salar zal uitwerken door zijn spel gisteren
Hier geen last van. Ze zijn weer eens aan het zingen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef rinardo het volgende:
Mijn Videoland ligt eruit, blijft maar draaien, meer last van ?
Het is Videoland zelf die traag reageert.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me ook niet,moet altijd aktualisieren
yep grad evenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef rinardo het volgende:
Was, Was, Was, Wasmachineeeeeequote:Op woensdag 12 januari 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen last van. Ze zijn weer eens aan het zingen.
Nu lopen ze weer ok.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen last van. Ze zijn weer eens aan het zingen.
Ik hoop dat diegene die dacht eindelijk is goeds gedaan heeft met het ballonen spel en nu weer ernaast zat eruit gaat. Triest dat je denkt goed te zijn door een briefje in een ballon te vinden wat puur geluk is en verder niks.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:42 schreef Stargazing het volgende:
Als Dimi of Vera eruit gaat krijgen we wel weer drama die de overblijver waarschijnlijk op Salar zal uitwerken door zijn spel gisteren
Ik denk het ook wel, dan hoop ik dat ze met Kitty op de bank komen en dat Kitty naar huis gestuurd wordt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze samen op de bank komen.
Maar ik vermoed van niet. BB gaat dit nog even willen uitmelken.
Sterke tekst hequote:
Die reden zijnde dat het aanrecht een vrij ideale hoogte heeftquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, dan hoop ik dat ze met Kitty op de bank komen en dat Kitty naar huis gestuurd wordt.
De keuken is voor veel nieuwe koppels of verliefde mensen altijd een intiemere plek toch, voor een of andere reden
Binnenkort te zien in het roze in 24Kitchenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:46 schreef Frummelie het volgende:
Nu weer even Kitty time graag... [ link | afbeelding ]
Het grappige is, als ze niet naar Nouchine had geroepen dat ze een kamer moest afwerken had Nouchine misschien wel de vrijstelling gewonnen toenquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop dat diegene die dacht eindelijk is goeds gedaan het met het ballonen spel en nu weer ernaast zat eruit gaat. Triest dat je denkt goed te zijn door een briefje in een ballon te vinden wat puur geluk is en verder niks.
Nee. Vannacht wel Ziggo storing.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:43 schreef rinardo het volgende:
even zei zij ik had het niet zo verwacht zo bigquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:44 schreef mario390 het volgende:
wat wera niet weet dat bb de story bring zo zij
het niet verwacht, wahrschijnlijk heeft zij zich
en ei selfs gelegd nu
Ook dat zal uitmaken ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, en Kitty en Peter hebben geen insta facebook aanhang, de rest heeft allemaal mega veel volgers, die wittand had het over 90.000 volgers
Ook bij KPN.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Vannacht wel Ziggo storing.
ze mogen een aantal NLers ook wel ondertitelen anders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:50 schreef Japio666 het volgende:
Het word tijd dat ze de Belgen gaan ondertitelen. Niet meer te volgen dit.
haar spel en het is uitgetalkt in dequote:Op woensdag 12 januari 2022 10:49 schreef r0ydr het volgende:
dit is een tactische move van vera denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |